quote:Op zondag 2 mei 2004 22:54 schreef Croupouque het volgende:
PP, ik mag je nog steeds hoor.
Neuken dan maar ?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:08 schreef Marietje_ het volgende:
Wie ik niet mag: knut, yvonne, danny, xxCYNTHIAxx en baklap!!
Wie ik wel mag: jogy, kastanova, rainer en de rest!!
Beroeps-schizofreenquote:Op maandag 3 mei 2004 00:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Neuken dan maar ?
Oh je bent meer het pijp tiepetje, slik je ?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:11 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Beroeps-schizofreen![]()
Dat je dat durft joh, zeggen dat je knut, yvonne, danny niet mag. Buigen mensen nu ook voor je als ze je zien?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:08 schreef Marietje_ het volgende:
Wie ik niet mag: knut, yvonne, danny, xxCYNTHIAxx en baklap!!
Wie ik wel mag: jogy, kastanova, rainer en de rest!!
Gelukkig zal ik er nog geen minuut van wakker liggen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]kutbui kut-topic kut foto kut opmerking
ja, dan nomineer je jezelf wel voor de "PP mag je momenteel niet zo" kuthoer die je de bent-award..
Maar hij is zo lief in de homotopic.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:27 schreef Dirkh het volgende:
Dark_Killah
[afbeelding]
Dat is een irritant mannetje. Die mag ik dus niet.
edit: uitleg van Knut in FB, komt redelijk overeen met wat ik van hem vind. Kutknulletje
Ze mag Kastanovequote:Op maandag 3 mei 2004 00:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat je dat durft joh, zeggen dat je knut, yvonne, danny niet mag. Buigen mensen nu ook voor je als ze je zien?
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oh je bent meer het pijp tiepetje, slik je ?
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:19 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hoer !
Damn i think i love you.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef wizarddragon het volgende:
Damn..de mensen die hier negatief worden opgenoemd vind ik juist weer coole mensen.
Ga een eind fietsen...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Damn i think i love you.
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |