Like a bird of prey.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
ff de gemoederen laten zakken en dan toeslaan
Precies! En ik weet dat ze me wil, dus daar hoef ik me verder niet druk over te maken!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:18 schreef pascalheister het volgende:
ff de gemoederen laten zakken en dan toeslaan
*proest*quote:Op maandag 3 mei 2004 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Precies! En ik weet dat ze me wil, dus daar hoef ik me verder niet druk over te maken!
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:22 schreef just me het volgende:
*proest*
*veegt water uit ogen*quote:Op maandag 3 mei 2004 12:22 schreef just me het volgende:
[..]
*proest*
27 juni = volgende maandquote:Op maandag 3 mei 2004 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgende maand al? Is dat niet te snel of vergis ik me?
Je weet het maar nooit...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
27 juni = volgende maand
Uitgerekende datum dan natuurlijk he.
sorry maar ik moest Franky gewoon even uitlachenquote:Op maandag 3 mei 2004 12:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*veegt water uit ogen*
Dat is nice... gefeliciteerd digger en je vrouw/vriendin. wordt dit jullie eerste of niet?quote:Op maandag 3 mei 2004 10:43 schreef DIGGER het volgende:
Goeiemorgen hanggroepjongeren (en hanggroepjongereouderen)
Ik kan nu zeggen dat als het goed is, ik volgende maand vader ben
Daar heb ik vrede mee, maar ik gok dat de bevalling zal gebeuren tijdens de semi Engeland - Italie.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit...
Beginnen de weeën tijdens Nederland-Letland oid.
Grapjas: een semi voor Engeland...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar heb ik vrede mee, maar ik gok dat de bevalling zal gebeuren tijdens de semi Engeland - Italie.
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar heb ik vrede mee, maar ik gok dat de bevalling zal gebeuren tijdens de semi Engeland - Italie.
Vrouw is het, Eleganlty Wasted als nickname hier (zelden aanwezig ivm geen internetverbinding op werk en een kut tel. lijntje thuis).quote:Op maandag 3 mei 2004 12:37 schreef superjoden het volgende:
[..]
Dat is nice... gefeliciteerd digger en je vrouw/vriendin. wordt dit jullie eerste of niet?
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vrouw is het, Eleganlty Wasted als nickname hier (zelden aanwezig ivm geen internetverbinding op werk en een kut tel. lijntje thuis).
En ja, tis de 1e, en het wordt een voetbalfan (hij/zij heb totaal geen keuze): De kamer is groen geel, de Napoli/Napolitaanse shirtjes liggen al klaar, ik zal van m'n zwager ongetwijfeld Feyenoord drinkbekers, spenen etc. krijgen dus....
Hey, ik moet toch een goed excuus hebben om dan voetbal te kunnen kijken, kan ik moeilijk met Nederland - Letland aankomen...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Grapjas: een semi voor Engeland...
Why not?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Grapjas: een semi voor Engeland...
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:41 schreef DIGGER het volgende:
zal van m'n zwager ongetwijfeld Feyenoord drinkbekers, spenen etc. krijgen dus....
Of EW Jr. natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb de Feyenoord-goodies ook al klaar liggen voor het aankomend petekind.
Digger Jr, ik ben benieuwd!
true!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of EW Jr. natuurlijk.
Dat weten we pas over anderhalve maand of meer (als het goed is)quote:Op maandag 3 mei 2004 13:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
true!
Hoi.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:27 schreef Bluezz het volgende:
Hee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |