Met grote angst zal ik ook maar eens een verhaaltje plaatsen, ik ben geen schrijfster, dus heb geduld met me please
![]()
Het is zaterdag avond, we zitten op de bank een erotische thriller te kijken, lekker tegen elkaar aan en de handen glijden zo nu en dan eens over elkaar
heen.
Opeens zeg je dat je geen zin meer hebt in de film, kom met me mee naar boven, ik wil een spelletje met je spelen zeg je.
Ik loop voor je uit naar boven, op de trap voel ik je handen al over mijn kont glijden, eenmaal boven aangekomen zeg je me te gaan liggen, ik ga jou eens
lekker goed vastbinden zeg je met een dubbelzinnige glimlach.
Ik kleed me langzaam en sexy uit, je ogen dwalen bewonderend over mijn lichaam en ik ga liggen terwijl je het touw en de blinddoek pakt.
Je buigt je over me heen, de blinddoek in je hand en je kijkt me doordringend aan terwijl je met je andere hand mijn wang beroerd, zachtjes glijden je
vingers naar beneden, langs de zijkant van mijn hals naar mijn sleutelbeen om daarna naar het kleine kuiltje onderaan mijn keel te glijden.
Van daar af vervolgen je vingers hun weg naar beneden, tussen mijn borsten door naar mijn navel, je speelt even met mijn navelpiercing en geeft me een diepe
tongzoen.
Dan doe je me de blindoek om en pakt mijn handen vast achter mijn hoofd, heel rustig bind je me vast, ik voel de touwen over mijn lichaan glijden en een
rilling van genot ontsnapt me, ik vraag me af wat je allemaal van plan bent met me en geniet van de onwetendheid.
Zet je benen omhoog en goed wijdt commandeer je als je mijn handen gebonden hebt.
Ik gehoorzaam willig en vol spanning.
Zodra je klaar bent voel ik je lippen op mijn buik, vlinderzachtje kusjes vervolgen hun weg naar mijn lies.
Dan gaat de deurbel, nee he kreun ik, maar je zegt met een lach, blijf jij maar lekker liggen dan werk ik het bezoek wel weg.
Ik hoor je naar beneden gaan en hoor je praten, alhoewel ik niet kan verstaan wat er gezegd wordt.
Dan hoor ik de deur dichtgaan en hoor je naar boven komen, zo zeg je, nu ben jij weer aan de beurt.
Je loopt heel even weg en ik hoor je rommelen, je zet een muziekje op en komt bij me.
Je hand omvat mijn borst en je speelt er zachtjes mee.
Lippen beroeren mijn andere borst en ik schrik.
Dit is niet jouw mond, dit zijn de volle, zachte lippen van een vrouw die over mijn borst heen glijden, dit is een vrouwentong die rondjes om mijn tepel
draait.
Ik kreun en voel me heel even iets ongemakkelijk, wie is dit???
Zoals altijd voel je me feilloos aan en na een zacht likje op het zachte gevoelige vlees net onder mijn oor fluister je, ik vond dat je wel een verrassing
verdient had, een heerlijk meisje om mee te spelen.
Ik ontspan weer en besluit het lekker over me heen te laten komen.
Ondertussen glijdt die heerlijke vrouwenmond naar beneden over mijn buik heen, steeds verder naar beneden en via mijn lies weer omhoog langs mijn dij.
Dan voel ik op de andere dij jouw mond.
Tegelijk gaan jullie tongen tergend langzaam richting mijn kutje.
Ik kreun en ril zachtjes onder dit genot, ik brand van verlangen, wil die tongen op mijn kutje voelen.
Jullie tongen dansen over me heen terwijl jullie handen over mijn lichaam heen glijden, dit is zo geil, ik hou het bijna niet meer uit.
Jouw handen vinden mijn borsten en je kneed ze langzaam om daarna mijn tepels te vinden, je speelt ermee, knijpt, tikt, streelt, je plaagt me zo erg.
Haar handen glijden over mijn benen langs de zijkant van mijn kont, haar lange nagels krassen zachtjes over mijn huid.
Dan vinden eindelijk de tongen mijn geile kutje, twee tongen spelen over mijn kutje heen, elkaar steeds vindend bij mijn klitje.
Mijn gekreun wordt intenser terwijl die twee tongen als een dans over mijn kutje heen gaan, geen plekje slaan ze over.
Een vrouwentong vind mijn kutgaatje terwijl haar vingers over mijn billen glijden en mijn kontgaatje plagen.
Jouw tong bewerkt mijn klitje overheerlijk en ik begin nog harder te kreunen en te kronkelen.
Dan stoppen jullie ineens, ik kreun teleurgesteld, ik was zo dichtbij een orgasme.
Nee zeg je, je mag nog niet klaarkomen geil sletje.
Ik ga even van het uitzicht genieten zeg je en ik voel je weggaan.
Haar tong glijdt weer over me heen en ze zuigt mijn klitje naar binnen, ik schok van genot als haar tong met mijn piercing speelt terwijl ze zachtjes zuigt.
Dan laat ze haar tong naar boven glijden, over mijn gladde venusheuvel naar mijn navel toe, heel even plaagt haar tong mijn navel om daarna haar weg te
vervolgen naar mijn borsten toe.
Daar stopt ze even, heel even voel ik niets, dan ineens beroeren haar lippen de mijna, ik open voorzichtig mijn mond iets en haar tong flitst over mijn
lippen heen.
Onze tongen spelen met elkaar, innig tongzoenen we elkaar terwijl haar hand mijn borst vind en ermee speelt.
Dan kruipt ze op me, haar kutje zakt op mijn gezicht.
Ik voel haar lichaam op me, haar stevige borsten op me, haar haar wat over me heen glijdt en dat heerlijke kutje op mijn gezicht terwijl ze haar hoofd tussen
mijn benen laat zakken.
Ze likt me zacht en plagend en ik laat mijn tong ook zachtjes over haar lipjes heen glijden, ze smaakt heerlijk zoet, het spelen heeft haar ook niet
onberoerd gelaten.
Ik speel met haar lipjes en vind haar klitje, zodra ik die beroer voel ik een rilling door haar heengaan die verraad hoe geil ze is.
Een slanke vinger glijdt in mijn kutje en begint me stevig te vingeren terwijl haar tong geen moment rust neemt.
Ineens voel ik jouw handen bij de mijne en je maakt 1 hand los, zo kan je wat beter spelen fluister je, ik hoor de geilheid in je stem, je geniet met volle
teugen van dit schouwspel.
Mijn hand vind gelijk een stel zachte ronde billen, zachtjes streel ik ze en laat mijn vinger plagend door haar bilspleet glijden naar haar kutje toe terwijl
mijn tong met haar klitje speelt.
Ik laat een vinger in haar kutje glijden en begin te vingeren, voorzichtig zoek ik naar dat lekkere plekje, zodra ik die gevonden heb voel ik haar kronkelen
en haar vocht druipt langs mijn hand en over mijn gezicht.
Dan laat ze een vinger in mijn kontje glijden en vingert me tegelijk in mijn kutje terwijl haar tong maar door en door gaat, me helemaal gek makend.
Ik schok en kreun en voel dat er een daverend orgasme aan zit te komen.
Haar lichaam beweegt ook steeds wilder en haar kutje knijpt om mijn vinger heen, ik weet dat haar orgasme ook niet lang meer op zich zal laten wachten dus ik
hijg en zucht om mijn orgasme uit te stellen, ik wil tegelijk klaarkomen.
Ik voel haar kutje krampen en laat mezelf gaan, samen komen we wild schokkend en steunend klaar.
Ze zakt hijgend ineen op me en na nog wat zachte vlinderkusjes op mijn dijen staat ze op, haar lippen beroeren weer mijn mond en ik beantwoord haar kus
innig.
Dan hoor ik voor het eerst haar stem, ze klinkt nog wat hees van het klaarkomen, hmmmm lieverd zegt ze zachtjes, dat was lekker, maar nu is het tijd voor mij
om te gaan, wie weet kom ik heel snel nog weleens terug.
Ik protesteer zachtjes, maar dan grijp je in, nee hebbertje zeg je, je hebt haar nu even genoeg gehad.
Dan stop je ineens een hard trillende vibrator in me, ik kreun en krom mijn rug bij deze heerlijke verrassing.
Zo zeg je, zo vermaak je je wel even terwijl ik je vriendinnetje even uitlaat.
Ik blijf daar liggen en beweeg met mijn vrij hand de vibrator zachtjes heen en weer.
Ik kan jullie niet horen door de muziek die aanstaat, maar al heel snel ben je terug.
Zo, nu ben ik aan de beurt zeg je en zonder enige plichtpleging haal je de vibrator uit me en je stopt in 1 keer je pik diep in me en begint te neuken.
Al heel snel voer je het tempo op en neukt me hard en diep, je gezicht vind de mijne en terwijl je me stevig neukt tongen we innig.
Je stopt met zoenen om me in mijn oor te fluisteren, ohh wat lekker om je zo aan de gang te zien met een andere meid.
Jahhhh kreun ik, maar neuk me nu, neuk me nu, neuk me hard.
Dat laat je je geen twee keer zeggen en je neukt me hard en diep, ik kreun en beweeg mee in het ritme en een volgend orgasme dendert om mijn oren.
Dan stop je en maakt me los, alleen mijn blinddoek moet op blijven.
Op z'n hondjes slet, zeg je kort, oh wat vind ik het lekker als je zo geil tegen me praat.
Als ik in jouw ogen niet snel genoeg ga zitten geef je me een felle tik op mijn billen en nog 1 en nog 1.
De schokken varen door mijn lichaam en ik kreun het uit.
Dat vind je wel lekker he kleine sloerie van me, hmmmm hmmmm kreun ik, zo lekkerrrrrr.
Je gaat voor me zitten en houdt je pik voor mijn mond, ik voel je eikel tegen mijn lippen en gretig hap ik toe.
Mijn tong glijdt over je pik heen terwijl ik hem zo diep mogelijk in mijn mond neem, heerlijk vind ik het om je te pijpen, om je lichaam te voelen trillen
onder het genot, om je ingehouden gekreun te horen.
Mijn hand vind je ballen en zachtjes speel ik ermee tegelijk met het zuigen.
Ik voel hoe je pik begint te kloppen en hij lijkt wel nog dikker te worden.
Je pakt je pik vast en zegt smoeltje open slet, ik hoor je het uitkreunen en voel het warme zaad over mijn gezicht heen spuiten en in mijn mond komen.
Ik neem je eikel nog even in mijn mond en zuig de laatste spermadruppels erui, daarna lik ik mijn lippen af om nog meer van je zaad te kunnen proeven.
Als we daarna ineenverstrengeld op bed liggen zeg ik tegen je, maar nu heb jij amper met dat meisje gespeelt en wie was zij eigenlijk voeg ik er gelijk aan
toe.
Wie ze is zal je snel zat te weten komen lieverd zeg je met een knipoog en dan zal ik vast nog wel genoeg van haar kunnen genieten, dit was mijn verrassing
voor jou.
Ik kan niet wachten op de volgende keer, dan zal ik haar eindelijk zien en wie weet wat voor geile spelletjes we dan gaan spelen..............
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.