Dat was antithese, nobody leaves this sub-forum.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:03 schreef Schorpioen het volgende:
Hee mensen, stuur eens een berg positieve energie deze kant op, over een half uurtje heb ik een belangrijk sollicitatiegesprek!
Maar nu snap ik de topictitel ook!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:45 schreef qu63 het volgende:
daar komt het ook vandaan..
ga jij eens terug naar WFLquote:Op maandag 3 mei 2004 19:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat was antithese, nobody leaves this sub-forum.
De ware kracht van de badger snap je toch pas na het beluisteren van Badger badger badger gedurende tenminste 3 uurquote:Op maandag 3 mei 2004 19:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Maar nu snap ik de topictitel ook!
Deze is trouwens wel okay om eindeloos te beluisteren! Lekker relaxed. Dat badger snap ik gewoon niet...
3 uur????quote:Op maandag 3 mei 2004 19:53 schreef ReCreative het volgende:
[..]
De ware kracht van de badger snap je toch pas na het beluisteren van Badger badger badger gedurende tenminste 3 uur.
Die is lame!quote:Op maandag 3 mei 2004 19:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Deze is trouwens wel okay om eindeloos te beluisteren! Lekker relaxed.
Kennelijk heeft RC dat herhaaldelijk gedaan. Moet je zien wat er van hem geworden isquote:Op maandag 3 mei 2004 19:55 schreef qu63 het volgende:
3 uur????
Kenya????quote:Op maandag 3 mei 2004 19:57 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Kennelijk heeft RC dat herhaaldelijk gedaan. Moet je zien wat er van hem geworden isKomt wel goed hoor jochie! (
)
Kenya is ook weer zo lekker gezongen
Hij is zo droog! Prachtig gewoon. Echt eentje vanquote:Op maandag 3 mei 2004 19:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Die is lame!
quote:
oh ok, dan nietquote:Op maandag 3 mei 2004 20:28 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Nee, yak!
Relax neem ff rustig een biertje ofzoquote:Op maandag 3 mei 2004 23:19 schreef FokCrash het volgende:
Noumoe, wel errug meelig hoor.
19% ben wel beetje te serieus misschien, sorry, komt ben net 15 min thuis van me werk.....ben ik MEGA serieus, bah.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |