abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18857120
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:47 schreef Geartsjuh het volgende:
Het is toch niet erg dat het mensen ontgaat? Dat is hun keus?
ik deed een observatie, geen oordeel
jij koppelt er een negatieve klank aan kennelijk.
quote:
Trouwens heb ik nog een berichtje voor je: Mijn reikimaster was het gister totaal niet met je methodes eens. Vooral over dat astraal opzoeken van mensen zonder toestemming. Mijn mening laat ik in het midden maar dat wou ik je toch even melden.
ja dat had ik al begrepen
vandaar dat ik je vertelde dat ik al een tijdje weer solo ga.

Wat ik je wel graag wil vertellen is dat ik alleen en enkel informatiedrager ben en dat overdraag als ik iemand astraal bezoek. Het astrale is vrij gecompliceerd en als je vanuit reiki het gebeuren bekijkt dan kan ik me voorstellen dat je de enige toepassing ziet van helen op afstand (maar er zijn dus nog veel meer mogelijkheden). Ik geloof niet in iemand helen op afstand omdat dat een afhankelijk schept en je zo de kracht van een ander aantast. Als ik informatie overdraag, mag je zelf beslissen wat jij wil gebruiken voor jezelf(bewust of onbewust; op mentaal nivo of zielsnivo), dat heb jij allang gedaan. Ik doe dus geen (reiki)healing bij anderen, alleen soms bij uitzondering (bv. een enkele keer ter kennismaking) maar dat gaat alleen IRL of als ik dat heb besproken van te voren. Reiki gebruik ik voor mezelf (je reiki master heeft er dus eigenlijk niet echt veel van te zeggen aangezien mijn manier geen reiki is).

Om het simpel te maken; astrale regels/wetmatigheden zijn hetzelfde als de "normale"wereld. Als ik iets tegen jou zeg met woorden en klanken hoor je ze misschien wel, maar versta je ze niet. Je hoeft niet te luisteren, dat is jouw keuze. Het is niet zo dat ik je kan hypnotiseren en dat ik je mijn wil opleg. Als je het hebt over helen; als jij iemand energie stuurt en de ontvanger staat er niet voor open (wijst het af, bewust of onbewust) dan zal die energie ergens anders naartoe stromen. Denk vooral niet dat je machtspelletjes kan uitspelen op het astrale. Als je het hebt over zwarte magie; dat is een energie spel van 2 mensen. Als jij bv. zwarte magie zou afwijzen zou je er nooit mee te maken hebben. Wil je echter zelf ontdekken wat dat is, of heb jij een tegenstander nodig om op die manier met het astrale in contact te komen dan kan dat, maar dan heb je dus al (bewust of onbewust) toestemming gegeven voor onderling contact.
pi_18857128
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:44 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Hierzo een website met een boel leycentra plus uitleg.
quote:
Norg: DC 280, Centrum: plaats aan de Dalweg, 1.5 kilometer zuidelijk van Norg, aan de weg naar Westervelde en Zuidvelde.
Norgerholt is het oudste oerbos van Nederland. In de vorige eeuw vergaderde de boermarke en zelfs de gemeenteraad in de "Norgerkuil". Opmerkelijke vegetatie: zeer oude eiken (oudste van ongeveer 1650), veel voorkomende hulstbomen, hoge koningsvarens, adderloof, bosmuur, anemonen en lelietjes-van-dale. Van de vogels vallen vooral nachtegalen en spechten op. Ook is het een slaapplaats voor de reëen. Dit zou een plaats van "helderhorendheid" zijn.
Een vrijwel kale plek ten noorden van de Dalweg geeft het krachtige centrum aan. Ondanks het zweverige gevoelop deze plaats worden ook negatieve invloeden gevoeld. Paragnosten zagen voorchristelijke priesters, maar ook angstige mensen die met bijlen geslagen werden.
Een leylijn loopt van hier naar Westergeest en Aalzum, en er loopt er ook een naar Wynaldum.
Hola! Daar ben ik een paar jaar geleden nog geweest! Idd een hele sterke plaats... Dat bos heeft een bepaalde magische sfeer en die open plek is helemaal wazig. Hoewel ik niks negatiefs heb ervaren toen.. Maarja ik ben dan ook gek op bos.. ohja ik ging weg! laters!
pi_18857145
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:39 schreef The_Shining het volgende:
tja ik merk alweer dat het hele gebeuren de meesten ontgaat

de energieën morgen:
4 mei - dodenherdenking. Miljoenen mensen in NL die met hun gedachten bij WO 2 zijn, dat legt een stevige basis.

Het is tevens Vesak of Purnima, de viering van de geboorte, verlichting en sterven van de Boeddha die over de gehele wereld door de boeddhisten wordt gevierd
http://www.buddhanet.net/vesak.htm
Owkeej, maarre stel nou dat je morgen niet ergens bent, is het dan ee goed idee om, (en dan bedoel ik natuurlijk niet 2 min stilte) 's avonds rond half elf te gaan mediteren ofzow?
pi_18857153
owja, iedereen heeft trouwens tig gidsen, die hebben ook nog een aandeel in wat wel en wat niet mag
pi_18857177
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:03 schreef FokCrash het volgende:
Owkeej, maarre stel nou dat je morgen niet ergens bent, is het dan ee goed idee om, (en dan bedoel ik natuurlijk niet 2 min stilte) 's avonds rond half elf te gaan mediteren ofzow?
Mediteren is altijd prima, maakt niet uit wanneer
pi_18857260
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:56 schreef qu63 het volgende:
nog een uurtje!!!!

* Q gaat zich maar aankleden en douchen enzo..
Durf je nog wel met
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:36 schreef qu63 het volgende:
he stalkert!!
?

pi_18857269
Owkeej, dan meot ik ff opschieten met leren hoe dat moet
Heb onlangs wat info doorgenomen, veel dingen die er beschreven staan , kan ik goed indenken vantevoren. En bepaalde dingen herken ik wel, al lijkt het me makkelijker om het vanzelf te doen, inplaats van trploen enzow. Alleen een methode als zoiets is misschien beter omdat het voor meer mensen zo werkt, en het dan misschien frequenter een succes wordt, dan gewoon maar op je goevoel afgaan, en vanzelf aande slag zijn.
pi_18857279
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:01 schreef The_Shining het volgende:
ik deed een observatie, geen oordeel
Je observatie is niet constructief.

maandag 3 mei 2004 @ 15:11:50 #159
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18857296
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:10 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Durf je nog wel met
[..]

?

It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_18857305
(Ik bedoel eigelijk van dat je er dan misschien ietsie meer controle over hebt enzo......)
pi_18857396
Goed plan
* FC moest ook eindelijk maar us gaan doushen etc. en op naar werk
Miscchien is ut besmettelijk
pi_18857547
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:12 schreef FokCrash het volgende:
(Ik bedoel eigelijk van dat je er dan misschien ietsie meer controle over hebt enzo......)
Meditatie is mi voornamelijk bedoeld om met jezelf in contact te treden, zelfinzicht en dat zal je morgen zeker beter afgaan dan een andere dag

Het is net alsof meditatie zwemmen is, je leert zwemmen in deze wereld in de zee (collectieve energiestromen). Op sommige dagen is de zee turbulent en kan je moeilijk vooruit zwemmen of wordt je meegevoerd naar de diepte terwijl je dat misschien niet wilt, andere dagen (zoals morgen) is het heerlijk zwemweer en wie weet waar je uitkomt
pi_18857615
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:25 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Meditatie is mi voornamelijk bedoeld om met jezelf in contact te treden, zelfinzicht en dat zal je morgen zeker beter afgaan dan een andere dag

Het is net alsof meditatie zwemmen is, je leert zwemmen in deze wereld in de zee (collectieve energiestromen). Op sommige dagen is de zee turbulent en kan je moeilijk vooruit zwemmen of wordt je meegevoerd naar de diepte terwijl je dat misschien niet wilt, andere dagen (zoals morgen) is het heerlijk zwemweer en wie weet waar je uitkomt
Ow, da's dan mooi
Leuke uitleg trouwens.
19% Ik ben toevallig ook altijd helemaal into water (en zee)
Tijd voor een frissen duik dus!
pi_18857734
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:49 schreef Geartsjuh het volgende:
Hoi hoi!

Thanx voor mail Ik reageer later vandaag even ok? Ik ga nu het bos in nl
Ok, ik zie 'm wel verschijnen . Wat toevallig, ik word hier nu ook het bos in gestuurd! Alleen dan anders
quote:
Doeg mensen!
Veel succes
  maandag 3 mei 2004 @ 16:01:03 #165
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18858209
EGC is er bijna....
als het goed is..
It's Time To Shine
pi_18858250
Hee mensen, stuur eens een berg positieve energie deze kant op, over een half uurtje heb ik een belangrijk sollicitatiegesprek!
Unox, the worst operating system.
  maandag 3 mei 2004 @ 16:04:47 #167
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18858273
quote:
Op maandag 3 mei 2004 16:03 schreef Schorpioen het volgende:
Hee mensen, stuur eens een berg positieve energie deze kant op, over een half uurtje heb ik een belangrijk sollicitatiegesprek!
doen we!!
It's Time To Shine
pi_18858366
quote:
Ik ga er even voor zitten straks . Maar voor nu alvast: succes!!!!
pi_18858470
quote:
nee, je bent vast oud en wijs genoeg om zelf die energie aan te spreken

succes met je sollicitatie
pi_18858498
Ok dan
Succes d'rmee.
Misschien dat ut nu een beetje te laat is,
(maarre, normaal gesproken werkt ff flink rondje harlopen prima)
pi_18859985
Woei! Ging best goed!!

Nu in spanning blijven wachten tot eind volgende week tot ik meer hoor!
pi_18860276
quote:
Op maandag 3 mei 2004 17:21 schreef Schorpioen het volgende:
Woei! Ging best goed!!
quote:
Nu in spanning blijven wachten tot eind volgende week tot ik meer hoor!
Je er zorgen over maken zou nog wel eens een terugwerkende uitwerking kunnen hebben op je gesprek, dus vergeet komende week niet dat jij de meest geschikte kandidaat bent voor de functie .
pi_18860979
quote:
Op maandag 3 mei 2004 17:34 schreef ReCreative het volgende:

[..]

[..]

Je er zorgen over maken zou nog wel eens een terugwerkende uitwerking kunnen hebben op je gesprek, dus vergeet komende week niet dat jij de meest geschikte kandidaat bent voor de functie .
Ja, dat ben ik ook! En ze gaan me deze baan gewoon geven, klaar.
pi_18861203
quote:
Op maandag 3 mei 2004 18:10 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik ook! En ze gaan me deze baan gewoon geven, klaar.
Way to go Schorpie!

maandag 3 mei 2004 @ 18:45:55 #175
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18861762
It's Time To Shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')