quote:Op maandag 3 mei 2004 14:47 schreef Geartsjuh het volgende:
Het is toch niet erg dat het mensen ontgaat? Dat is hun keus?
ja dat had ik al begrepenquote:Trouwens heb ik nog een berichtje voor je: Mijn reikimaster was het gister totaal niet met je methodes eens. Vooral over dat astraal opzoeken van mensen zonder toestemming. Mijn mening laat ik in het midden maar dat wou ik je toch even melden.
quote:Op maandag 3 mei 2004 14:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hierzo een website met een boel leycentra plus uitleg.
Hola! Daar ben ik een paar jaar geleden nog geweest! Idd een hele sterke plaats... Dat bos heeft een bepaalde magische sfeer en die open plek is helemaal wazig. Hoewel ik niks negatiefs heb ervaren toen.. Maarja ik ben dan ook gek op bos.. ohja ik ging weg! laters!quote:Norg: DC 280, Centrum: plaats aan de Dalweg, 1.5 kilometer zuidelijk van Norg, aan de weg naar Westervelde en Zuidvelde.
Norgerholt is het oudste oerbos van Nederland. In de vorige eeuw vergaderde de boermarke en zelfs de gemeenteraad in de "Norgerkuil". Opmerkelijke vegetatie: zeer oude eiken (oudste van ongeveer 1650), veel voorkomende hulstbomen, hoge koningsvarens, adderloof, bosmuur, anemonen en lelietjes-van-dale. Van de vogels vallen vooral nachtegalen en spechten op. Ook is het een slaapplaats voor de reëen. Dit zou een plaats van "helderhorendheid" zijn.
Een vrijwel kale plek ten noorden van de Dalweg geeft het krachtige centrum aan. Ondanks het zweverige gevoelop deze plaats worden ook negatieve invloeden gevoeld. Paragnosten zagen voorchristelijke priesters, maar ook angstige mensen die met bijlen geslagen werden.
Een leylijn loopt van hier naar Westergeest en Aalzum, en er loopt er ook een naar Wynaldum.
Owkeej, maarre stel nou dat je morgen niet ergens bent, is het dan ee goed idee om, (en dan bedoel ik natuurlijk niet 2 min stilte) 's avonds rond half elf te gaan mediteren ofzow?quote:Op maandag 3 mei 2004 14:39 schreef The_Shining het volgende:
tja ik merk alweer dat het hele gebeuren de meesten ontgaat
de energieën morgen:
4 mei - dodenherdenking. Miljoenen mensen in NL die met hun gedachten bij WO 2 zijn, dat legt een stevige basis.
Het is tevens Vesak of Purnima, de viering van de geboorte, verlichting en sterven van de Boeddha die over de gehele wereld door de boeddhisten wordt gevierd
http://www.buddhanet.net/vesak.htm
Mediteren is altijd prima, maakt niet uit wanneerquote:Op maandag 3 mei 2004 15:03 schreef FokCrash het volgende:
Owkeej, maarre stel nou dat je morgen niet ergens bent, is het dan ee goed idee om, (en dan bedoel ik natuurlijk niet 2 min stilte) 's avonds rond half elf te gaan mediteren ofzow?
Durf je nog wel metquote:Op maandag 3 mei 2004 14:56 schreef qu63 het volgende:
nog een uurtje!!!!
* Q gaat zich maar aankleden en douchen enzo..
?quote:Op maandag 3 mei 2004 14:36 schreef qu63 het volgende:
he stalkert!!
Je observatie is niet constructief.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:01 schreef The_Shining het volgende:ik deed een observatie, geen oordeel
quote:Op maandag 3 mei 2004 15:10 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Durf je nog wel met
[..]
?![]()
Meditatie is mi voornamelijk bedoeld om met jezelf in contact te treden, zelfinzicht en dat zal je morgen zeker beter afgaan dan een andere dagquote:Op maandag 3 mei 2004 15:12 schreef FokCrash het volgende:
(Ik bedoel eigelijk van dat je er dan misschien ietsie meer controle over hebt enzo......)![]()
Ow, da's dan mooiquote:Op maandag 3 mei 2004 15:25 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Meditatie is mi voornamelijk bedoeld om met jezelf in contact te treden, zelfinzicht en dat zal je morgen zeker beter afgaan dan een andere dag
Het is net alsof meditatie zwemmen is, je leert zwemmen in deze wereld in de zee (collectieve energiestromen). Op sommige dagen is de zee turbulent en kan je moeilijk vooruit zwemmen of wordt je meegevoerd naar de diepte terwijl je dat misschien niet wilt, andere dagen (zoals morgen) is het heerlijk zwemweer en wie weet waar je uitkomt
Ok, ik zie 'm wel verschijnenquote:Op maandag 3 mei 2004 14:49 schreef Geartsjuh het volgende:
Hoi hoi!![]()
![]()
Thanx voor mailIk reageer later vandaag even ok? Ik ga nu het bos in nl
Veel succesquote:Doeg mensen!
doen we!!quote:Op maandag 3 mei 2004 16:03 schreef Schorpioen het volgende:
Hee mensen, stuur eens een berg positieve energie deze kant op, over een half uurtje heb ik een belangrijk sollicitatiegesprek!
Ik ga er even voor zitten straksquote:Op maandag 3 mei 2004 16:03 schreef Schorpioen het volgende:
Hee mensen, stuur eens een berg positieve energie deze kant op, over een half uurtje heb ik een belangrijk sollicitatiegesprek!
nee, je bent vast oud en wijs genoeg om zelf die energie aan te sprekenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:03 schreef Schorpioen het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:21 schreef Schorpioen het volgende:
Woei! Ging best goed!!
Je er zorgen over maken zou nog wel eens een terugwerkende uitwerking kunnen hebben op je gesprek, dus vergeet komende week niet dat jij de meest geschikte kandidaat bent voor de functiequote:Nu in spanning blijven wachten tot eind volgende week tot ik meer hoor!
Ja, dat ben ik ook! En ze gaan me deze baan gewoon geven, klaar.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Je er zorgen over maken zou nog wel eens een terugwerkende uitwerking kunnen hebben op je gesprek, dus vergeet komende week niet dat jij de meest geschikte kandidaat bent voor de functie.
Way to go Schorpie!quote:Op maandag 3 mei 2004 18:10 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook! En ze gaan me deze baan gewoon geven, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |