aahhhh wat een kjoetiehquote:Op maandag 3 mei 2004 14:05 schreef sweetgirly het volgende:
Wat een mooie kleurtjes trouwens zo allemaal bij elkaar..quote:Op maandag 3 mei 2004 14:05 schreef sweetgirly het volgende:
[afbeelding]![]()
[slijm-mode aan] U2[slijm-mode uit]
quote:Op maandag 3 mei 2004 14:13 schreef sweetgirly het volgende:
kan het geen andere dag?
We doen wel 's aan triootjes jah... Maar nu weer samenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:29 schreef livEliveD het volgende:
Huh die gaat toch met Britney?
Me v'dinnetje Geertje!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:01 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
![]()
![]()
Aah daar moest ik wel even op reageren hoor!
Hoi Gearquote:Op maandag 3 mei 2004 13:59 schreef Geartsjuh het volgende:
Hoi ppl!
dag dagquote:Op maandag 3 mei 2004 13:59 schreef Geartsjuh het volgende:
Hoi ppl!
Hey B'tje!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:17 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Me v'dinnetje Geertje!!!!![]()
![]()
Hi hi Geertje!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 14:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoi Gear
Alles goed?
Hoi hoi!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
dag dag![]()
Ik heb een vriendinnetje! Ik heb een vriendinnetje! Ik heb een vriendinnetje! Lalal'laaaalaaaquote:Op maandag 3 mei 2004 14:22 schreef Geartsjuh het volgende:
Hey B'tje!![]()
![]()
![]()
![]()
Lief vriendinnetje van me
![]()
hoezo?????quote:Op maandag 3 mei 2004 14:24 schreef Geartsjuh het volgende:
En Qu een btje extreem vliefd?
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 3 mei 2004 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoezo?????
Voelt goed hequote:Op maandag 3 mei 2004 14:25 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik heb een vriendinnetje! Ik heb een vriendinnetje! Ik heb een vriendinnetje! Lalal'laaaalaaa
quote:Op maandag 3 mei 2004 14:24 schreef Geartsjuh het volgende:
Nog niet alles goed, maar later vandaag wel denk ik![]()
Het gaat al beterquote:Live is een beetje brak las ik?
Verliefdheid is goedquote:En Qu een btje extreem vliefd?
ik ook nietquote:Op maandag 3 mei 2004 14:29 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee
'dinntje hebben is iid goed!!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:30 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Voelt goed he![]()
![]()
![]()
neequote:Op maandag 3 mei 2004 14:32 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Je ontkent?
Hierzo een website met een boel leycentra plus uitleg. Of de plaats dan meteen ook bol staat van de legenden of magische objecten hoeft niet, maar in een aantal gevallen zal dat zeker zo zijn. In ieder geval misschien aardig eens zo'n plek op te zoeken als je in de buurt bent/woont om eens te kijken wat je ervaartquote:Op maandag 3 mei 2004 12:12 schreef livEliveD het volgende:
Hoe kom je trouwens aan de plaatsen? Internet ofzo? En als je er echt veel heb is een centrale plek natuurlijk een pre
Het is toch niet erg dat het mensen ontgaat? Dat is hun keus?quote:Op maandag 3 mei 2004 14:39 schreef The_Shining het volgende:
tja ik merk alweer dat het hele gebeuren de meesten ontgaat
de energieën morgen:
4 mei - dodenherdenking. Miljoenen mensen in NL die met hun gedachten bij WO 2 zijn, dat legt een stevige basis.
Het is tevens Vesak of Purnima, de viering van de geboorte, verlichting en sterven van de Boeddha die over de gehele wereld door de boeddhisten wordt gevierd
http://www.buddhanet.net/vesak.htm
Hoi hoi!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:44 schreef ReCreative het volgende:
Middag Geart
quote:Op maandag 3 mei 2004 14:41 schreef qu63 het volgende:
nee
ik
vroeg
me
af
of
het
opviel
nog een uurtje!!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:52 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |