Ow, cooliewooliesquote:Op maandag 3 mei 2004 13:02 schreef YourGuardian het volgende:
Halloooo, even een korte reactie...k ben meteen weer weg...Doei!
Maansverduisteringen zorgen in de eerste plaats voor een blokkering van projectie. Ten tijde van deze blokkering kan gebruik worden gemaakt van een aantal aanwenselen, een ervan is de intentie plaatsen oude energie af te voeren, dit is een korte aangelegenheid welke aangegrepen dient te worden. dit afvoeren is mogelijk doordat als het ware de spiegel voor een korte tijd wordt afgewend waardoor het niet mogelijk is energie te blijven projecteren. dit afbuigen is alleen mogelijk wanneer deze spiegel voor een korte tijd wordt afgewend.
Het maakt niet uit waar deze energie naar toe wordt gestuurd, maar het zou verstandig zijn de energie tot Vrij te verklaren, de omgebogen energie kan niet meer mee doen in de projectie en heeft als het ware haar vrijheid verkregen. , Doordat je de energie als het ware hebt 'verlicht' kunnen nieuwe mogelijkheden ontstaan, een ervan is het dunner worden van de sluier, elke getransformeerde energie draagt bij aan het dunner worden van de sluier welke de diverse werkelijkheidslagen van elkaar scheid. dit dunner worden van de sluier zal voor jullie merkbaar en voelbaar zijn en wel in de trant van nieuwe inzichten over situaties waarin je voorheen geen uitweg zag.
Das ongeveer wat TS vertelde…leuk…wel een beetje divers, maar ja, dank je MyGuardian!
Ik koos er zelf voor hoor, en het is wel grappig, ik sla namelijk terugquote:Op maandag 3 mei 2004 13:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* qu63 geeft slaappilletjes aanquote:Op maandag 3 mei 2004 13:05 schreef livEliveD het volgende:
Kon ik maar slapen![]()
![]()
Agossie *troost* wat houdt je wakker dan?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:05 schreef livEliveD het volgende:
Kon ik maar slapen![]()
![]()
Nahou! Jij blij zijn! Ik jou kuzziezzz gevenquote:Op maandag 3 mei 2004 12:58 schreef qu63 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:06 schreef qu63 het volgende:
* livEliveD geeft slaappilletjes aan
woei!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Nahou! Jij blij zijn! Ik jou kuzziezzz geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat op jouw te wachten natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2004 13:06 schreef -Trinity- het volgende:
Agossie *troost* wat houdt je wakker dan?
Ik was met belangrijke dingen bezig!! En dacht "Laat die stumper ook maar 's even heppii zijn"quote:Op maandag 3 mei 2004 13:00 schreef livEliveD het volgende:
Nee nooit geweest dr.Freud![]()
Ik had trouwens gisteren lapo![]()
. Is de scherpte eraf?
Hoest met EGC dan?
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:09 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik was met belangrijke dingen bezig!!
HIER BEN IK DAN!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zat op jouw te wachten natuurlijk![]()
als we die naam erin zetten zal ie snel vol zitten, maar nutteloos zijn.. zetten we die naam er niet in.. tja.. dan is het ook niks..quote:Op maandag 3 mei 2004 13:12 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb net even met de "truth" achterban overlegd en we raakten in een soort extase over de volgende stelling: "Kun je de zon zoenen?"![]()
Denken jullie dat een topic hierover potentie heeft?Of denken jullie dat de mods niet van de (af)reageerknop kunnen blijven?
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:10 schreef -Trinity- het volgende:
HIER BEN IK DAN!
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:12 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb net even met de "truth" achterban overlegd en we raakten in een soort extase over de volgende stelling: "Kun je de zon zoenen?"![]()
Denken jullie dat een topic hierover potentie heeft?Of denken jullie dat de mods niet van de (af)reageerknop kunnen blijven?
Gelukkig ben ik niet de enige die zo positef erover isquote:Op maandag 3 mei 2004 13:13 schreef Infinity123 het volgende:
het heeft potentie denk ik...
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:16 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Uhm.... Jij sliep toen al, schatje
mss ff in t wfl slowchat proberen?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die zo positef erover is
En discussie over wat de zon is vind ik op zich niet erg. Ergens lekker Filosofisch juist.
Ja heb je zin in een relletje? Hou me tegen hou me tegenquote:Op maandag 3 mei 2004 13:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Doen dus
*knuffel*quote:Op maandag 3 mei 2004 13:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wilde nu iets zeggen als "Nu kan ik vredig slapen" maar das best een macabere uitspraak eigenlijk.
Nou *knuffels* dan maar. Dat klinkt beter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |