hallo mensen
![]()
even een aankondiging; as. dinsdag is het maanverduistering zoals misschien bekend. Er gaan wereldwijd vele gezamelijke rituelen gedaan worden waarvan ik verwacht dat het effect zeer goed merkbaar is. Wil je dus een leuke spirituele ervaring (bv. een meet bij SG ofzo) dan is dat een goed moment. De verduistering begint 20:49 en eindigd om twaalf over twaalf. Het hoogtepunt is om 22:30.
Maansverduistering 4 mei 2004Ik doe zelf ook een ritueel, mocht iemand geinteresseerd zijn hoe die in zijn werking gaat dan wil ik hem wel posten in het sjamanisme topic (na het ritueel).
Het thema van de rituelen is vuur. De effecten zijn niet direct op mensen maar op de aarde zelf (rituelen van het afgelopen jaar waren voornamelijk toegankelijk voor mensen, niet zozeer de planeet zelf). De gedachte erachter is dat plaatsen op aarde waar een hoop vastgeroeste energie zit (vanwege oorlogen; veel gesneuvelden op 1 plek staat de energie "stil" (dood, als stil water). De bedoeling is die energie af te voeren naar de zon en zo te reinigen waardoor de energie v/d natuur weer dynamisch wordt. Het betekent dus niet dat we Moeder Aarde in de fik willen steken, zie het als haar Vuurdoop
![]()
Ik heb gisteren met keltische druiden een generale repetitie gehouden (N-Brabant) en die was wel "vaag"
![]()
. Zo stonden er 2 fakkels binnen de kring en de fakkel die voor mij stond (ik vervulde de rol voor de krachten v/h Zuiden (symbolisch:vuur) voor de ingewijden) fikte op mysterieuze wijze af
![]()
. Wat de effecten zullen zijn, geen idee (eerste keer dat ik dit ritueel doe). Ik hoop niet dat er per ongeluk wat bijbelse profetieen worden vervuld ivm bloedrode maan ( geintje
![]()
) maar er zullen flink wat (goede) spookjes worden opgetrommeld
![]()
Zoals eerder gebeurde in het afgelopen jaar zullen tussen 22:27 - 22:33 de poorten tussen de verschillende werelden/dimensies (8 in totaal) opengezet worden.