"waarheen leidt de weg..." Weet jij het?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:00 schreef psiii het volgende:
waar gaan we heeeen
Nope. Ik heb ze maandag en dinsdag dus zondagavond begin ik waarschijnlijk. Meestal neem ik me wel voor om eerder te beginnen maar het komt er normaal gewoon niet van.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:40 schreef ReCreative het volgende:
Aw... En nog niks aan gedaan? Je lijkt mij wel.
Met de volgende meet?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:00 schreef psiii het volgende:
waar gaan we heeeen
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:49 schreef ReCreative het volgende:
Een schop met een zwaai en een kusje. Wat lief
.
altijd!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:48 schreef livEliveD het volgende:
Je doet toch wel een bescheiden schopje he?![]()
ikku nie iigquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:03 schreef livEliveD het volgende:
Zo dit loopt voor geen meter vandaag.
Iemand nog iets leuks te vertellen?
veel plezier dan!!quote:Ik ga misschien vanavond naar Kill Bill 2. Schijnt een goede film te zijn. Die eerste vond ik wel vet in ieder geval.![]()
Mmmm volgens mij slaat ie vandaag de plank een beetje misquote:De Hogepriesteres
Archetype: De Maagd Maria, de ongrijpbare en mystieke aspecten van het vrouwzijn.
Symboliseert: Passiviteit, niet zozeer als negatieve eigenschap, maar als kracht: mensen die altijd maar in actie zijn, kunnen zich nauwelijks bezinnen op hetgeen zij geleerd hebben van hun acties.
Betekenis: Onze maatschappij, gericht op uiterlijk succes, koestert een diepe vrees voor het onbewuste (dat niet rationeel kan worden benaderd). De Hogepriesteres vertegenwoordigt de wijsheid die uit het onbewuste voortvloeit.
Gemoedstoestand: Je moet proberen om oplossingen voor je problemen intuïtief aan te voelen, in plaats van te rationaliseren. Er breekt een contemplatieve periode aan die je leven kan verrijken, omdat het sluierende in je een kans krijgt om te ontwaken.
doe mee danquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:42 schreef livEliveD het volgende:
Deze is wel ok trouwens: In ieder stadje een ander schatje.
Dichten is best ok!
Beidequote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:51 schreef qu63 het volgende:
doe mee dan
of zullen we psiii er heen sturen..
hoihoiquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:10 schreef Geartsjuh het volgende:
Hoihoi!
Hoiquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoihoi![]()
![]()
Hooiquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:10 schreef Geartsjuh het volgende:
Hoihoi!
Meestal wel idd. Ik sta er zelf regelmatig van te kijken...quote:Kaartje!
Kracht
[...]
Oh wat is ie weer treffend
staat aanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hoi![]()
Spreek ik je zo even op IRC? Heb niet zo'n leuke mededeling
Haaiquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:16 schreef ReCreative het volgende:
Hooi
Ik allang niet meer, maar dat wist je alquote:Meestal wel idd. Ik sta er zelf regelmatig van te kijken...
Nicequote:7. De Zegewagen
[..]
Die heb ik regematig. Interessant.
Heyquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:10 schreef Geartsjuh het volgende:
Hoihoi!
Killed Bill ofzo??quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hey
En nu ga ik ff Bill gekilled zien worden!![]()
Iemand al een idee voor de topic titel van de volgende slowchat? Deze is echt bijna vol namelijk.
Die gelukt zijn wel jaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:26 schreef qu63 het volgende:
F****'s zijn leuk!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |