quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:11 schreef sweetgirly het volgende:
Haaizwaait wat treurig
'k heb beetje hoofdpijnen mijn aspirines zijn op, heb ik weer
Owkeej danquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Relax neem ff rustig een biertje ofzo
Het komt allemaal goed! Lekker ff chillen nu
Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:13 schreef livEliveD het volgende:
![]()
Balen. Ik heb nog wel liggen maar dan mot je ff langskomen. Is wel gezellig.
Burnout? Das niet prettig. Wat voor werk deed/doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:19 schreef FokCrash het volgende:
Omg, da's balen jah..........![]()
Zelf had ik nooit hoofdpijn. waarschijnlijk vergeten af te kloppen, want tegenwoordig wel, de band erom variant. Sinds mijn volledige burnout.
Geweldig icoontje 19 %!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:19 schreef FokCrash het volgende:
Omg, da's balen jah..........![]()
Zelf had ik nooit hoofdpijn. waarschijnlijk vergeten af te kloppen, want tegenwoordig wel, de band erom variant. Sinds mijn volledige burnout.
Ja, doe dat..ik hou het niet meer met die hoofdpijnquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:20 schreef livEliveD het volgende:
Ik kom je wel ff ophalen.
* livEliveD] stapt op fiets en schat de afstand in[/me
Met mij erbij is die hoofdpijn zo pleite.![]()
Hehehequote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:31 schreef sweetgirly het volgende:
* sweetgirly gaat bij deur staan kijken of ze iemand keihard op een fiets ziet aan komen stormen met een tas aspirines aan het stuur hangend [/me]
Owkej dan, da's altijd goed natuurlijk. Ik werken, en eerst nos dingen regelen ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hehehe
Beterschap enzo. Geeft knuffel
Plannen voor morgen? Nou ik ben vrij en afgezien van wat administratieve dingen heb ik weinig te doen dus komt wel goed. Feestuh!
Ohquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:22 schreef FokCrash het volgende:
Whihi, * Crash heeft spontane meeligheid ineenkeer
Mag ook wel ffies bij mij langs komen hoor, maar heb helaas geen aspirines![]()
Zo das idd niet tof. Gelukkig voel je je nu beterquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:28 schreef FokCrash het volgende:
8 uur per dag telefoneren, gebeld worden, klantenservice dus...doe'k nu 5 jaar.
Nope idd, dacht dat ik er geweest was. Lichamelijk volledig een wrak, eerst overspannen en later bleek de burnout omdat ik neit herstelde maar verergerde.
Ik kon niet meer concetreren, en niet nadenken. Geheugen werkte ongeveer 30 sec op mijn hoogtepunt. Na ee half jaar was ik er gulikkig weer bovenop ongeveer.
Hehe, klinkt als een goed plan, maar dat heb ik ookal niet in huisquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
OhSmirnoff wil ook weleens helpen zeggen ze
Ben ik een keer serieus, gaat ie lachenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:44 schreef livEliveD het volgende:
Hehehe![]()
Thanx! *knuffel teruggeeftquote:Beterschap enzo. Geeft knuffel
Ja nu ben ik er bijna (op 2% ofzo maar je mot het naar boven afronden)quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:57 schreef sweetgirly het volgende:
Thanx! *knuffel teruggeeft
Maaruh goed nieuws, hoofdpijn is alweer voorbij, ging snel. ff ontspant doet wonderen
Ook nietquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:54 schreef FokCrash het volgende:
Hehe, klinkt als een goed plan, maar dat heb ik ookal niet in huis![]()
Op die fiets!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:57 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ben ik een keer serieus, gaat ie lachen
* sweetgirly nog steeds niets ziet aankomen op de fiets
[..]
Thanx! *knuffel teruggeeft
Maaruh goed nieuws, hoofdpijn is alweer voorbij, ging snel. ff ontspant doet wonderen
Denk dat het door die chemische troep kwam waar ze mee bezig waren, althans is het kitten van tegels chemisch eigenlijk..het ruikt wel erg scherp. Toen ik vanavond binnenkwam kreeg ik al een klap in mijn gezicht.
Ja, kom nou die aspirines maar brengen, je zal het wel koud hebbenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:00 schreef livEliveD het volgende:
Ja nu ben ik er bijna (op 2% ofzo maar je mot het naar boven afronden)
* livEliveD omdraait en weer op weg terug is
Ga jij morgen nog spannende dingen doen?![]()
Hm deze vraagt er bijna om, om op gereageerd te wordenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:01 schreef FokCrash het volgende:
Alleen heb ik geen aspirientjes, en geen drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |