Ga groeihormonen slikken ukkiequote:Op zondag 2 mei 2004 21:23 schreef NiteSpeed het volgende:
104!
eensch!quote:Op zondag 2 mei 2004 21:26 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
Ga groeihormonen slikken ukkie [afbeelding]
ben je al zover in de pubertijd dan dat je al zaad-ontwikkeling hebt ?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Ga mijn zaad toch slikken, grafmongool.
Cheap shot, faggot.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ben je al zover in de pubertijd dan dat je al zaad-ontwikkeling hebt ?
quote:Op zondag 2 mei 2004 21:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Mag ik dan ook ff een uitleg krijgen waarom ze in hemels naam weer terug is?quote:Op zondag 2 mei 2004 20:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze zat in Spanje..
Meestal gaat dat zo met mensen die op vakantie gaan.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:55 schreef Dirkh het volgende:
Mag ik dan ook ff een uitleg krijgen waarom ze in hemels naam weer terug is?
uitleverings overeenkomst enzo!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mag ik dan ook ff een uitleg krijgen waarom ze in hemels naam weer terug is?
dat dachten de Hennies ookquote:Op zondag 2 mei 2004 22:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meestal gaat dat zo met mensen die op vakantie gaan.
Op een gegeven moment zijn ze weer terug.
PP, ik moest lachen! Hardop!quote:Op zondag 2 mei 2004 21:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb je daar anderhalf uur over moeten denken?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
PP, ik moest lachen! Hardop!
Dan ben jij iemand die van uitgemolken grappen kan genieten.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
PP, ik moest lachen! Hardop!
Stond jij vooraan toen de lelijke hoofden werden uitgedeeld?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jij bent vergeten langs te komen toen ze de originele humor uitdeelden?quote:Op zondag 2 mei 2004 23:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Stond jij vooraan toen de lelijke hoofden werden uitgedeeld?
Nee mèn, ik zag het topic pas net weer in de AT staan.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb je daar anderhalf uur over moeten denken?
Tuttuttuttuttut, kind toch. Ik had die grap nog nooit gelezen en ik vond 'm uiterst vermakelijk. So what? Niet gelijk op je pik getrapt zijn.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:20 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dan ben jij iemand die van uitgemolken grappen kan genieten.
Zal ik je eens vertellen over die matige grap bij de rommelmarkt?
Okee zis is funny. I'm leffing.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jij bent vergeten langs te komen toen ze de originele humor uitdeelden?
Ik verspil mijn originele humor niet aan lelijke mensen.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jij bent vergeten langs te komen toen ze de originele humor uitdeelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |