Maar dat kennen we wel van rammstein,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:42 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb de clip net ook gezien. Beetje rare clip.
klopt,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:55 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Maar dat kennen we wel van rammstein,
Ik kreeg net van iemand te horen dat ze ook weer gaan touren. Lijkt me supergaaf om die lui een keer live te zien![]()
Bedankt opstart.quote:Op zondag 11 juli 2004 12:02 schreef grunge-metal het volgende:
Video clip is hier te zien: rtsp://ra.universal-music-group.com/motor/video/rammstein/112233.rm
(realPlayer bestand) En hij is GOED!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:47 schreef Dezz het volgende:
Vette clip, vet nummer, weer puur Rammstein
even iets eerder kijken in dit topic, staat een link naar de video.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:51 schreef dewd het volgende:
[..]
Je hebt hem al gehoord/gezien?
Gewoon even downloaden he, het is niet alsof wij dat programma wel waarderen verder. Het is pure noodzaak om al die zooi neer te zetten.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:37 schreef frustiekat het volgende:
heeft iemand de clip al op een ander formaat dan realplayer? ik wil um zien!!!! maar heb geen realplayer, hellup.
Blijf dan weg uit 't topicquote:Op woensdag 28 juli 2004 07:55 schreef dingendoener het volgende:
Bah rammstein.....
zinloze reactie, blijf dan weg.quote:Op woensdag 28 juli 2004 07:55 schreef dingendoener het volgende:
Bah rammstein.....
Bij mij zegt 'ie 'failed to render the file' als ik deze hier wil afspelenquote:Op woensdag 28 juli 2004 07:52 schreef bartrid het volgende:
of anders k-lilte codec pack downloaden van http://www.k-litecodecpack.com/.
Real alternative, stukken beter dan realplayer.
Mega versie? Zie alleen full , standard en basic en old versies staan? Ik had de laatste nieuwe full versie genomen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:26 schreef bartrid het volgende:
probeer anders de mega versie eens.
Nog niks bekend over de verkoopdatum zeker? November is niet zo heel ver weg, vaak kun je al een half jaar van tevoren kaarten halen..quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:46 schreef NiXz het volgende:
De europese tourdates zijn ook bekend4 november in Rotterdam!
Ik vond de remixen wat minder. Die remixen die ik gehoord had leken totaal niet op een rammstein nummer.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:40 schreef Seborik het volgende:
Deze single ga ik echt kopen. Hij is goed en ik ben ook erg benieuwd naar die remixen.
http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm en dan de mega.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:30 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Mega versie? Zie alleen full , standard en basic en old versies staan? Ik had de laatste nieuwe full versie genomen.
da's in mijn optiek ook juist de bedoeling van een remix. Vind het juist wel ok dat een band als pet shop boys die je normaal niet met rammstein associeert remixen gedaan heeft. Heb de remixen zelf nog niet gehoord trouwens.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:15 schreef dewd het volgende:
[..]
Ik vond de remixen wat minder. Die remixen die ik gehoord had leken totaal niet op een rammstein nummer.
Nee ik gok dan ook dat ze begin augustus al verkocht gaan wordenquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:47 schreef MrData het volgende:
[..]
Nog niks bekend over de verkoopdatum zeker? November is niet zo heel ver weg, vaak kun je al een half jaar van tevoren kaarten halen..
serieus? cool.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:05 schreef NiXz het volgende:
net op mtv
Ja hmm, als ik mtv kijk zie ik altijd vanalles behalve muziek echter.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:37 schreef NiXz het volgende:
mtv draait de clip ook gewoon overdag, teriwjl andere landen pas na 2300 doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |