Ik vind het persoonlijk ook wel in het Ramms+eins nieuwe album topic kunnen. Maar goed wel cool dat er een single aankomtquote:Op zondag 2 mei 2004 16:45 schreef RichardQuest het volgende:
Gaan we bij elke single een topic openen?
nope.. ben bang dat we toch moeten wachten tot hij in de winkel ligtquote:Op zondag 2 mei 2004 21:39 schreef grunge-metal het volgende:
nieuw album yes!!!!
is dat nummer al ergens te downloaden???
t zal echt wel in t duits blijven, omdat t nu eenmaal duitsers zijn en blijven,quote:Op zondag 2 mei 2004 21:59 schreef Theoden het volgende:
Eindelijk
Ben benieuwd en laat ze AUB bij het Duits blijven. Engels + Rammstein is BAH.
naar de soloquote:Op maandag 3 mei 2004 01:03 schreef Seborik het volgende:
Ben benieuwd.
Zover ik weet heeft niemand hem nog illegaal weten te bemachtigen.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:39 schreef grunge-metal het volgende:
nieuw album yes!!!!
is dat nummer al ergens te downloaden???
Mein Teil is duits dus zal de singel+ album ook wel duits zijn....quote:Op zondag 2 mei 2004 21:59 schreef Theoden het volgende:
Eindelijk
ik doe meequote:Op maandag 3 mei 2004 01:54 schreef Karzeuler het volgende:
checken of 'ie al op het net rondzwerft
hmmm dan kom je uit op z''n duitse hardcore seks site....quote:Op maandag 3 mei 2004 10:43 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
ik doe mee![]()
De Duitse taal is gewoon een kenmerk van Rammstein, dat moet dus zo blijven.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:59 schreef Theoden het volgende:
Eindelijk
Op "stripped" na danquote:Op maandag 3 mei 2004 10:51 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
De Duitse taal is gewoon een kenmerk van Rammstein, dat moet dus zo blijven.
Er bestaan een engelse versie van Du haBt, Pesnja o trevozhnoy molodosti(Russisch), Engel, en de Pet Semetary live cover(gezongen door Flakequote:Op maandag 3 mei 2004 10:55 schreef ThE_ED het volgende:
Er staat trouwens een typo in de topictitel (singel ipv single), het gaat hier nl om een CDsingle en niet om een stroompje in de stad
[..]
Op "stripped" na dan(En nog een geloofik... ik weet alleen niet meer welke.)
En de originele versie is ook 1000x beter idd!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef Tr0ublegum het volgende:
stripped is toch een cover van Depeche Mode als ik me niet vergis? Alles wat ze in 't Engels doen kan ik niet echt waarderen, hoewel Du Hast (You hate) nog wel mee valt.
Nou ja het is alleen maar de tekst hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En de originele versie is ook 1000x beter idd!
Maar goed dat de duitse jongens weer terug zijn! Heb wel weer zin in een avondje trashen op rammstein ergens in een zaal
yup kijk op http://www.rammstein.com singel is alweer uitgesteldquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:56 schreef Exterminator het volgende:
liquid-orange
lijkt me sterk dat je 't nummer gehoord hebt,
single is nog niet us te koop, en wat op internet staat zijn allemaal fake nummers
Nee hoor, ik heb 'm al een paar dagen. Er staat veel neps tussen maar de echte is er ook al. Best een goed nummer, beetje Megaherz / Oomph stijl.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:56 schreef Exterminator het volgende:
liquid-orange
lijkt me sterk dat je 't nummer gehoord hebt,
single is nog niet us te koop, en wat op internet staat zijn allemaal fake nummers
Die heb ik al gezien en het lijkt me wat sterk. Bovendien zou die cover dan wel erg vroeg zijn uitgelekt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:05 schreef grunge-metal het volgende:
[afbeelding] Dat wordt denk ik de cover van dat album!
Maar dat kennen we wel van rammstein,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:42 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb de clip net ook gezien. Beetje rare clip.
klopt,quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:55 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
Maar dat kennen we wel van rammstein,
Ik kreeg net van iemand te horen dat ze ook weer gaan touren. Lijkt me supergaaf om die lui een keer live te zien![]()
Bedankt opstart.quote:Op zondag 11 juli 2004 12:02 schreef grunge-metal het volgende:
Video clip is hier te zien: rtsp://ra.universal-music-group.com/motor/video/rammstein/112233.rm
(realPlayer bestand) En hij is GOED!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:47 schreef Dezz het volgende:
Vette clip, vet nummer, weer puur Rammstein
even iets eerder kijken in dit topic, staat een link naar de video.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:51 schreef dewd het volgende:
[..]
Je hebt hem al gehoord/gezien?
Gewoon even downloaden he, het is niet alsof wij dat programma wel waarderen verder. Het is pure noodzaak om al die zooi neer te zetten.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:37 schreef frustiekat het volgende:
heeft iemand de clip al op een ander formaat dan realplayer? ik wil um zien!!!! maar heb geen realplayer, hellup.
Blijf dan weg uit 't topicquote:Op woensdag 28 juli 2004 07:55 schreef dingendoener het volgende:
Bah rammstein.....
zinloze reactie, blijf dan weg.quote:Op woensdag 28 juli 2004 07:55 schreef dingendoener het volgende:
Bah rammstein.....
Bij mij zegt 'ie 'failed to render the file' als ik deze hier wil afspelenquote:Op woensdag 28 juli 2004 07:52 schreef bartrid het volgende:
of anders k-lilte codec pack downloaden van http://www.k-litecodecpack.com/.
Real alternative, stukken beter dan realplayer.
Mega versie? Zie alleen full , standard en basic en old versies staan? Ik had de laatste nieuwe full versie genomen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:26 schreef bartrid het volgende:
probeer anders de mega versie eens.
Nog niks bekend over de verkoopdatum zeker? November is niet zo heel ver weg, vaak kun je al een half jaar van tevoren kaarten halen..quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:46 schreef NiXz het volgende:
De europese tourdates zijn ook bekend4 november in Rotterdam!
Ik vond de remixen wat minder. Die remixen die ik gehoord had leken totaal niet op een rammstein nummer.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:40 schreef Seborik het volgende:
Deze single ga ik echt kopen. Hij is goed en ik ben ook erg benieuwd naar die remixen.
http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm en dan de mega.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:30 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Mega versie? Zie alleen full , standard en basic en old versies staan? Ik had de laatste nieuwe full versie genomen.
da's in mijn optiek ook juist de bedoeling van een remix. Vind het juist wel ok dat een band als pet shop boys die je normaal niet met rammstein associeert remixen gedaan heeft. Heb de remixen zelf nog niet gehoord trouwens.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:15 schreef dewd het volgende:
[..]
Ik vond de remixen wat minder. Die remixen die ik gehoord had leken totaal niet op een rammstein nummer.
Nee ik gok dan ook dat ze begin augustus al verkocht gaan wordenquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:47 schreef MrData het volgende:
[..]
Nog niks bekend over de verkoopdatum zeker? November is niet zo heel ver weg, vaak kun je al een half jaar van tevoren kaarten halen..
serieus? cool.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:05 schreef NiXz het volgende:
net op mtv
Ja hmm, als ik mtv kijk zie ik altijd vanalles behalve muziek echter.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:37 schreef NiXz het volgende:
mtv draait de clip ook gewoon overdag, teriwjl andere landen pas na 2300 doen
Erg cool met zo'n extreem nummerquote:RAMMSTEIN: 'Mein Teil' Single Enters German Chart At No. 2 - Aug. 4, 2004
RAMMSTEIN's latest single, "Mein Teil", has entered the German singles chart at position No. 2. "Mein Teil" comes off the group's upcoming CD, "Reise Reise", due on November 2 through Universal Records. A video (Windows Media, Real Media) for the track was shot on June 2-3 in Berlin, Germany. A fifty-person crew and director Zoran Bihac, who also directed the "Links 2,3,4" clip, realized the concept for the video together with the band.
The follow-up to 2001's "Mutter", "Reise Reise" (which roughly translates to "Journey Journey") was recorded in Spain and Germany. Production duties on the CD were handled by Jacob Hellner, who worked with the group on "Mutter". Other songs set to appear on the CD include "Reise Reise", "Amerika", "Los", "Wo Bist Du", "Dalai Lama", "Keine Lust", "Morgenstern" and "Amore".
In other news, RAMMSTEIN's management has reportedly offered to settle their differences with top German RAMMSTEIN fan site, RammsteinFan.de, over allegations that the site's owners are capitalizing on the band's name. "The manager of RAMMSTEIN explicitly apologizes for the standardized and harsh tone of the [cease-and-desist letter] from the lawyers [previously sent to RammsteinFan.de]," reads a posting on RAMMSTEIN's official web site. "Talks have been proposed for next week in order to clear out all differences."
Geweldig. Toen in Amsterdam heb ik het gemist maar nu zal ik er zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:46 schreef NiXz het volgende:
De europese tourdates zijn ook bekend4 november in Rotterdam!
Ik vind hem eerlijk gezegt geen reet aan, die nieuwe singelquote:Op zondag 2 mei 2004 16:18 schreef NiXz het volgende:
De nieuwe singel 'Mein Teil' van het nieuwe album van Rammstein word gereleased op 14 juni 2004.
Ben benieuwd dit nieuwe album ook weer zo goed is als de rest. Als ze nu ook nog eens gaan toeren met het nieuwe album, in Nederland, ga ik er zeker heen!
wij hebben ze gisteravond ook besteld. de staanplaatsten waren al uitverkochtquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:00 schreef Exterminator het volgende:
kaartje voor Antwerpen is inmiddels al besteld
ik heb wel nog staanplaatsen kunnen reserverenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wij hebben ze gisteravond ook besteld. de staanplaatsten waren al uitverkocht![]()
maar ja me broertje en ik gaan toch met n kennis die niet zo lang staan niet kan volhouden
verheug me er nu al op
geluksvogelquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:28 schreef Exterminator het volgende:
[..]
ik heb wel nog staanplaatsen kunnen reserveren,
cool!!! zal wel gezellig wordenquote:ik zag gisteren dat 't hele concert al uitverkocht is![]()
Same here....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:29 schreef Haanibal het volgende:
Prachtig... super nummer, clip die er perfect bij aansluit... het hele gevoel van het geldredome komt weer terug... ik MOET ze weer zien![]()
Maar nou wil ik wel gaan zitten hanus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:29 schreef Haanibal het volgende:
Prachtig... super nummer, clip die er perfect bij aansluit... het hele gevoel van het geldredome komt weer terug... ik MOET ze weer zien![]()
Ben ik wel met je eens. Ook op de Duitse Rammstein-fansite denken er velen zo over. Ben wel benieuwd wat andere Nederlandse fans ervan vinden.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:55 schreef Seborik het volgende:
Heb de 4-track. Vind het nummer zelf wel erg goed en de clip lekker controversieel, precies wat je bij Rammstein verwacht. De remixen van de Pet Shop Boys zijn wel goed, maar die andere die erop staat, is wat minder.
Haha zitten... da doede maar achter de geraniums verrekkelingquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:12 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Maar nou wil ik wel gaan zitten hanus.
vooral de there are no guitars on this mix vind ik erg lekker. Doet me wel een beetje denken aan tanz mit laibach van laibach maar da's niet erg.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:55 schreef Seborik het volgende:
Heb de 4-track. Vind het nummer zelf wel erg goed en de clip lekker controversieel, precies wat je bij Rammstein verwacht. De remixen van de Pet Shop Boys zijn wel goed, maar die andere die erop staat, is wat minder.
Ik vind hem juist wel mooi, te minste niet z'n drukke cover is een keer iets anders..quote:Op donderdag 9 september 2004 20:24 schreef Djaser het volgende:
Cover vind ik erg saai.
Ik vind de meeste Rammstein-covers maar niks eigenlijk in tegenstelling tot de rest van wat ze produceren. Vaak erg saai, simpel of ronduit lelijk.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:24 schreef Djaser het volgende:
Cover vind ik erg saai.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |