Zie topic :quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:30 schreef Valar het volgende:
[[img=http://www.pkrun.nl/webwinkel/media/hoofdband.JPG\]afbeelding[/img]]
haar begon wat in de weg te zitten tijdens basketball
ik gok pkshop.nl aan de url te zien.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:24 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zie topic :
Meld hier je nieuwste aanschaf.... deeltje 7
Er staat alleen niet bij waar hij hem gehaald heeft
Hij bedoelt dus niet zo'n brede zweetband.. En ik ook niet. Heb zelf ook zo'n ding liggen maar het werkt niet echt voor dit doelquote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef Dark_Neve het volgende:
In mijn topic over haarbanden doelde ik niet op de normale zweet/haarband, maar op de haarbanden die voetballers vaak dragen. Deze zijn dus niet in sportzaken te koop. Het gaat om een dunne, zwarte redelijk elastische band. Zou het topic hierover weer open mogen want ik was voordat ik het topic opende al langs sportzaken geweest en daar hadden ze deze niet. Nu ben ik alsnog niet verder.
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:36 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik gok pkshop.nl aan de url te zien.
intersportquote:Op zondag 2 mei 2004 23:36 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
ik gok pkshop.nl aan de url te zien.
probeer intersport eens, ik heb daar zo'n band gekocht met elastiek. Maar ik zag ook dat er wat langere banden waren waarin je zelf een knoop moest leggen (zonder elastiek dus) meer zo'n rambo ding dusquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:44 schreef Dark_Neve het volgende:
Ik kick hem ff want ik heb er echt 1tje nodig.
quote:Op zondag 4 juli 2004 01:12 schreef Ickeane het volgende:
Ik zoek wat fotows van voetballers met een diadeem (zon haarband geval) waar kan je trouwens zon band kopen? gewoon zwart voor een jongen dus met halflang haar, en niet in roze ne met bloemen motief..
zag dr laast een gast mee lopen (nederlandse deze keer) meestal zijn het marokanen met zon ding.. maar goed wie heeft wat fotos van wie dan ook met zon ding?
DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:26 schreef Valar het volgende:
[..]
probeer intersport eens, ik heb daar zo'n band gekocht met elastiek. Maar ik zag ook dat er wat langere banden waren waarin je zelf een knoop moest leggen (zonder elastiek dus) meer zo'n rambo ding dus, misschien is dat iets...
of bedoel je zoiets
[afbeelding]
Is dat van david beckham nouw een elastiek achtig iets wat jij daar hebt of echt een plastic band?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:55 schreef Biff-Tannen het volgende:
Een aantal jaren terug heb ik deze bij de H&M gekocht:
[afbeelding]
Zat erg goed. Is alleen in de loop der tijd vanzelf uitgerekt en dus niet meer te gebruiken.
Dus ik ga 'em opnieuw kopen, ze zijn alleen volgens mij niet meer bij de H&M te koop. Ik ga zo dadelijk of morgen even een kijkje nemen. Als ze het daar echt niet meer verkopen, dan begint mijn zoektocht weer van vooraf aan![]()
Het is een elastiek achtig iets (wat nu niet meer zo elastisch is)quote:Op maandag 5 juli 2004 12:33 schreef Ickeane het volgende:
[..]
Is dat van david beckham nouw een elastiek achtig iets wat jij daar hebt of echt een plastic band?
Die heb ik precies hetzelfde, ik heb hem op de markt gekocht (Zoetermeer), vorige week dinsdag. Dus dat is ook nog een optiequote:Op maandag 5 juli 2004 11:55 schreef Biff-Tannen het volgende:
Een aantal jaren terug heb ik deze bij de H&M gekocht:
[afbeelding]
Zat erg goed. Is alleen in de loop der tijd vanzelf uitgerekt en dus niet meer te gebruiken.
Dus ik ga 'em opnieuw kopen, ze zijn alleen volgens mij niet meer bij de H&M te koop. Ik ga zo dadelijk of morgen even een kijkje nemen. Als ze het daar echt niet meer verkopen, dan begint mijn zoektocht weer van vooraf aan![]()
koop gewoon een pakje van een paar meter elastiek (niet zo'n rubberen elastiek, maar eentje waar iets van stof omheen zitquote:Op zondag 4 juli 2004 22:15 schreef Ickeane het volgende:
[..]
DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die zoek ik dus ook, niet zon stoffen ding maar volgens mij is dit een hardplastic band.. een dunne zwart zonder motieven.. Je wou toch niet beweren dat beckham die voorzichelf heeft laten ontwikkelen.. dus waar te koop?
Die hoofdbanden zijn okequote:Op zondag 2 mei 2004 23:33 schreef drelletje het volgende:
[afbeelding]
De drogist of plaatselijke super verkoopt het overigens ook.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:30 schreef _Boo_ het volgende:
Koop gewoon een stuk zwart elastiek op de markt en vraag of je moeder het even aan elkaar naait
Mutsen werken altijd beterquote:Op donderdag 16 december 2004 22:51 schreef brtausi het volgende:
Ik heb ook idd zo'n ding als beckham nodig
Tijdens voetbal met een muts?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:56 schreef drelletje het volgende:
[..]
Mutsen werken altijd beter![]()
Wij langharigen (ik dan vormalig en nu middelmatig langharige) hebben het moeilijk!
Maar ga nou vooral noet met zo een debiel dingetje rond lopen
Tuurlijk! Dude een muts is cool okay! (figuurlijk gezien)quote:
Handig tijdens het koppen.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:37 schreef drelletje het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dude een muts is cool okay! (figuurlijk gezien)
Dat bedoel ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |