abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2004 @ 22:20:51 #201
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_19406174
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 18:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb een site gevonden waarop je je dagelijkse behoefte aan calorieën kan berekenen.

Ik weet niet of de link al genoemd is, maar dit is hem: www.afslankdieten.nl/calorieenbehoefte.html

Misschien hebben jullie er wat aan...
Maar volg niet die weekmenu link, daar moet je voor betalen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_19406214
Zoveel ondergewicht heeft ze trouwens niet
  dinsdag 25 mei 2004 @ 22:40:27 #203
593 sjak
Juffie Bloem
pi_19406709
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 22:22 schreef heaven7 het volgende:
Zoveel ondergewicht heeft ze trouwens niet
Grappig, ik heb zelf namelijk altijd het idee gehad dat ik erg dun was en daardoor ook erg ondergewicht had. Ik heb het nooit uitgerekend eigenlijk.
Oja, en dat idee dat ik dun was werd vrij regelmatig bevestigd door mensen die dachten dat ik anorexia had
Lekker douchen!
pi_19407999
Tja dat is minder idd Dom je, dat als je dun bent mensen gelijk denken dat je anorexia hebt
  woensdag 26 mei 2004 @ 08:47:46 #205
593 sjak
Juffie Bloem
pi_19413037
Weegdag
Ondank al het sporten maar waarschijnlijk dankzij het vele snoepen deze week niets afgevallen. Zelfs wat bijgekomen. Sinds afgelopen zondag gaat het weer wat de goede richting op met eten. Het sporten gaat nog steeds super, alhoewel mag dat sporten heten? Laat ik het bewegen noemen!
sjak (1.80) (24,1) was 79 kg, is nu 76,7 kg en wil graag 65 wegen. -3,3

maar het is nog steeds beter dan de vorige keer dat ik gestopt ben met roken, toen kwam ik aan en aan tot er meer dan 20 kg bij was....
Lekker douchen!
pi_19413079
Toch netjes sjak je bent toch ook nog niet zo heel lang bezig? Ik vind het echt een goede prestatie hoor
Morgen komt mijn weeg en meetdag weer. Ik heb stiekum ook even op de weegschaal op mn werk gestaan en daar was ik, met kleding, schoenen en aan het einde van de dag 66 kilo! Dat betekend dus 's morgens 64 kilo Dat zijn al 3 weegschalen die hetzelfde zeggen en alleen onze nieuwe geeft 2/3 kilo meer aan. Vinden jullie het heel raar als ik toch voor dat lage gewicht ga?
Ik heb 2 weken terug ook mijn bovenbeen opgemeten en mijn buik (dus niet mn taille) en dat was 59 cm en 75 cm en een weekje later was er van beiden 1 cm af De weegschaal was no big help Maar we zullen morgen zien wat er gezegd wordt Ik zal weer op onze ouwe gaan staan en omdat die wel erg complimenteus is tel ik daar een halve kilo bij op, aan die nieuwe heb je echt niks. No way dat ik 68 weeg
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:05:12 #207
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19414018
Welkom terug Gia. Als die 7 ons er in een week af is, dan is dat zeker niet slecht! Ik zou willen dat mij dat elke week gelukt was. Hoe gaat ga je naar de dieetiste? Geeft zij ook tips wat handig is om te eten?

Nieuwe kleren kopen kost dan idd een hoop geld Sjaak-Banaan, maar de reden dat je nieuwe kleren moet kopen is dan wel weer leuk. Het leger des heils hier is ontzettend blij met me geloof ik. Daar zijn al bergen vuilniszakken vol kleren heen gegaan.

Je moet jezelf niet met anderen vergelijken heaven7. Jullie hebben allebei een ander lichaam en zullen er dus nooit hetzelfde uit zien. Heb je ook opgelet wie er allemaal zwaarder zijn dan jij? Dat zijn er vast veel meer! Je hebt een mooi figuur en misschien is zij juist wel jaloers op jou!
Het maakt niet uit welke weegschaal je aanhoudt, als je maar steeds dezelfde neemt. Anders krijg je wel erg grote veranderingen. Wat leuk dat er al een centimeter af was!

Jammer dat er deze week niks af is sjak. Volgende week vast wel weer!

Vandaag heb ik weer gezwommen, dat voelt echt goed. Ik ben nu wel blij met dat zomerabonnement, nu moet ik wel vaak gaan. Met rennen is het nu wel irritant dat ik steeds moet wachten tot mijn sportbroek uit de was is. Zaterdag ga ik (met vriendje!) winkelen, misschien moet ik dan maar kijken voor een andere broek voor erbij. Een zwempak droogt wel snel, maar een sportbroek niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_19414474
Ok, als vandaag dan weegdag is dan zal ik mijn nieuwe gewicht ook maar eens posten

Kittyme (1.73) (23,9) woog 72 kg, is nu 71,5 kg en wil graag 62 kg wegen -0,5

Het is maar een halve kilo, maar het is in ieder geval een beginnetje
pi_19419575
Zwemmen is heerlijk YPPY Als ik niet alleen zou hoeven zou ik dat ook regelmatig willen doen! Ik haat het om te zweten maar bewegen is wel fijn Dat krijg je met zwemmen mooi voor elkaar. En je traint alle spieren he!
pi_19422204
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:00 schreef heaven7 het volgende:
Zwemmen is heerlijk YPPY Als ik niet alleen zou hoeven zou ik dat ook regelmatig willen doen!
Waarom niet gewoon alleen gaan? Dan zwem je nog veel meer en harder ook, omdat je niet vertraagd wordt door het feit dat je met je buurman/vrouw meent te moeten kleppen, of gaat rusten omdat hij/zij ook gaat rusten etc.
Ik ga altijd alleen zwemmen & hardlopen. Ouwehoeren doe ik wel in de kroeg.
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:00:37 #211
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19424655
Dat is een mooi begin Kittyme!

Ik ga altijd alleen zwemmen heaven7, dan hoef ik met niemand rekening te houden en kan ik zo snel zwemmen als ik zelf wil. Degenen die samengaan, zijn altijd meer aan het kletsen dan aan het zwemmen. Ontzettend irritant als je die in wilt halen. Heb je het wel eens geprobeerd om alleen te gaan?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_19426438
Nee eigenlijk niet

Ik doe trouwens 1500 steps in een half uur, ik vind het zowaar leuk! Aan de hometrainer heb ik een hekel Maar is dit een beetje normaal of ga ik te snel of te langzaam? Het ding heeft geen verschillende standen.. tis niet superzwaar of superlicht maar gemiddeld, als ik mijn billen voel tijdens het steppen voel ik echt wel spieren aanspannen steeds.
pi_19428062
Nou, bij gebrek aan avondeten wat ik lust is mijn avondeten bij deze 2 boterhammen lightkaas en een bakje perzikenyoghurt en een fles water Ik vind rijst met cocos en currysaus (of zoiets) zo vies Mag ik misschien zelfs nog wat lekkers straks Geen avondeten scheelt natuurlijk enorm in de calorien, toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2004 19:33:17 ]
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:34:44 #214
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19428128
Als je voelt dat je spieren aan het werk zijn, is het vast goed.
*OUD heilige*
pi_19428457
Ik heb daarnet bedacht dat ik ook wel mee durf op de Fokdieetclubmeeting (nog even afhankelijk van de datum). Zou het leuk vinden als er meer mensen uit dit topic mee zouden gaan, dus vandaar dat ik 'm nog even onder de aandacht breng: Fok! Dieetclubmeeting III
Misschien tot ziens
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_19431621
Haaaai!
ik wou ff wat van me laten horen!!
ik heb nu 2 hele drukke weken voor de boeg
maar daarna heb ik alle tijd van de wereld en zullen
jullie me weer dagelijks hier terugzien !!
suc6 allemaal!
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_19433084
Hey het leger de heils daar had ik nog niet aan gedacht een goed idee YPPY
pi_19433964
Ik ga me maar niet wegen vandaag geloof ik.. Volgende week maar weer!
Zou het kwaad kunnen om een paar dagen op soep, groente en fruit te leven?
pi_19434363
Je moet er wel voor zorgen dat je je dagelijkse portie binnenkrijgt, voor de rest zie ik geen problemen
pi_19439452
Pfioew, ik snap niks van mijn lichaam. De vorige twee dagen heb ik serieus gezondigd. Pizza, groot ijsje, frietjes. Deze morgen wou ik de schade even opmeten en ineens bleek dat ik 66 kg woog. Dat is een kilo minder dan dinsdag!? Tja, ik weet niet wat ik daar van moet denken maar voor mij is het ok zo
Een blad valt op de aarde. Een stille kus.
pi_19439567
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 19:32 schreef heaven7 het volgende:
Nou, bij gebrek aan avondeten wat ik lust is mijn avondeten bij deze 2 boterhammen lightkaas en een bakje perzikenyoghurt en een fles water Ik vind rijst met cocos en currysaus (of zoiets) zo vies Mag ik misschien zelfs nog wat lekkers straks Geen avondeten scheelt natuurlijk enorm in de calorien, toch?
Als je daarna wat lekkers neemt niet natuurlijk
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:19:53 #222
3542 Gia
User under construction
pi_19439992
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:05 schreef YPPY het volgende:
Welkom terug Gia. Als die 7 ons er in een week af is, dan is dat zeker niet slecht! Ik zou willen dat mij dat elke week gelukt was. Hoe gaat ga je naar de dieetiste? Geeft zij ook tips wat handig is om te eten?
Uh, dat was in 6 weken!
Moet 20 juli weer terugkomen.

Ik krijg inderdaad wel tips. Bijvoorbeeld kalk. Op mijn leeftijd moet een mens meer kalk gebruiken, dus zeker 3 bekers melk per dag. (Of 2 Calcium plus) Dat schiet er nogal eens bij in.

Ze zegt ook dat aardappels niet dik maken. Maar ik lust ze niet zonder jus. En dan is het toch een ander verhaal.
Heb dus de aardappel uit mijn dieet geschrapt en neem in plaats daarvan twee soorten groenten. Daar mag je heel veel van eten.

Maar verder is het eigenlijk het standaard verhaaltje. Zij luistert naar wat je eetgewoonten zijn en stelt een dieet op wat daar het best bij past.
Maar ja, als je dan 3 kilo kwijt bent en je vindt dat je wel een tractatie verdiend hebt (terrasje! trappistje!) dan vliegt het gewicht er meteen weer aan. Dat is dus het moeilijke: Je mag gewoon echt niet zondigen, want je komt veel harder en gemakkelijker aan dan dat je afvalt.

Maar we houden moed. Mijn conditie is sterk aan het verbeteren. Als de fysio achter de rug is, ga ik lekker weer terug naar de fitnessclub. Dan kan ik weer een programma volgen wat gericht is op vetverbranding.
pi_19440178
Goeiemorgen iedereen

Onze ouwe weegschaal, dus dus zo complimenteus is zegt 62.5 en onze nieuwe, die veel teveel aangeeft zegt 66. Zullen we het op 64 houden?

Mijn bovenbeen was 2 weken terug 59 cm is nu 57 cm en mijn buik (over mn vetbobbeltje heen) was 75 cm is nu al 72 cm Ik val altijd heel snel weer af rond mijn middel

Mijn nieuwe regeltje:

Heaven7 (1,74) (21,1) was 70 kg, is nu 64 kg en wil graag 60 kg wegen. -6,0

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2004 10:29:42 ]
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:31:33 #224
3542 Gia
User under construction
pi_19440263
's Woensdags weegdag?
Hou het voor mij dan nog maar even op het gewicht van dinsdag, zal nu nog geen verschil zijn, toch?

Weeg ik me volgende week ook op woensdag.

Meteen even op de kalender zetten!
pi_19442519
Ik weeg me donderdags..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')