Welkom terug
Gia. Als die 7 ons er in een week af is, dan is dat zeker niet slecht! Ik zou willen dat mij dat elke week gelukt was.
![]()
Hoe gaat ga je naar de dieetiste? Geeft zij ook tips wat handig is om te eten?
Nieuwe kleren kopen kost dan idd een hoop geld
Sjaak-Banaan, maar de reden dat je nieuwe kleren moet kopen is dan wel weer leuk. Het leger des heils hier is ontzettend blij met me geloof ik. Daar zijn al bergen vuilniszakken vol kleren heen gegaan.
Je moet jezelf niet met anderen vergelijken
heaven7. Jullie hebben allebei een ander lichaam en zullen er dus nooit hetzelfde uit zien. Heb je ook opgelet wie er allemaal zwaarder zijn dan jij? Dat zijn er vast veel meer! Je hebt een mooi figuur en misschien is zij juist wel jaloers op jou!
Het maakt niet uit welke weegschaal je aanhoudt, als je maar steeds dezelfde neemt. Anders krijg je wel erg grote veranderingen.
![]()
Wat leuk dat er al een centimeter af was!
Jammer dat er deze week niks af is
sjak. Volgende week vast wel weer!
Vandaag heb ik weer gezwommen, dat voelt echt goed. Ik ben nu wel blij met dat zomerabonnement, nu moet ik wel vaak gaan. Met rennen is het nu wel irritant dat ik steeds moet wachten tot mijn sportbroek uit de was is. Zaterdag ga ik (met vriendje!) winkelen, misschien moet ik dan maar kijken voor een andere broek voor erbij. Een zwempak droogt wel snel, maar een sportbroek niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*