En het is weer weegdag...
Het valt tegen eerlijk gezegd, ik val niet echt af en ik vind zelf dat ik niet echt veel eet maar wel veel beweeg. Daarom heb ik afgelopen week weer eens de centimeter erbij gehaald en wat blijkt: in 2 weken tijd is er 4 centimeter van mijn taille af. En daar gaat het uiteindelijk om
![]()
Zo, nu eens het rijtje af proberen te gaan. Ik heb al een tijdje niet echt gereageerd dus dat is best een lang rijtje geloof ik, eens kijken hoe ver ik kom.
Heaven7 ik heb dat ook gehad hier met mijn nieuwe weegschaal ineens was ik 1,5 kg zwaarder en die waren er net af.... Omdat ik alleen hier weeg heb ik besloten om die weegschaal wel als uitgangspunt te nemen. Het gaat wel goed bij je zie ik, ben benieuwd of je morgen ook weer lekker wat er af hebt. Ik vind wel dat je erg streng bent voor jezelf, je mag toch wel af en toe wat zondigen (bv in het weekend)
Yppy Leuk he dat je aan kunt trekken wat je maar wilt. Zeker nu in de zomer is het zo lekker om al die leuke jurkjes aan te kunnen doen, dat wordt voor mij pas volgend jaar denk ik...
Ik ben zelf ook dol op zwemmen maar vind het altijd zo'n gedoe. Voor ik daar ben en omgekleed ik weet dat ik dat alleen gewoon niet doe. Vroeger heb ik dat wel gedaan maar toen had ik ook veel meer tijd. Ik ging conditietrainen/zwemmen bij een club. Ik wist echt niet dat je in het water kon zweten zeg, daar hadden we een trainer dat wil je niemand aan doen.
Nu ben ik dus begonnen met Winsor Pilates. Het zijn oefeningen die voornamelijk gericht zijn op de buik, benen, billen. Ik doe ze thuis voor de tv met een nagesynchroniseerde dame (tellsell). Ik vind het echt heerlijk om te doen, je kunt kiezen uit een 10 min, 20 min en 50 min workout. Die 50 min heb ik nu 2 keer gedaan maar die is wel echt zwaar, ik moet nog een beetje voorzichtig doen met mjn gezondheid. 10 minuten is te kort, dus ik doe nu vooral de 20 minuten workout. Verder heb ik als regel dat ik elke dag iets aan beweging moet doen, de alternatieven naast pilates zijn fietsen en wandelen.
Ik ga me wel steeds beter voelen, al merk ik dat ik de pfeiffer nog steeds niet helemaal overwonnen heb.
Kittyme leuk is dat zo'n fietstocht. Wij hebben laatst ook om het Gooimeer gefietst wat een prachtige route was dat (50 km) en hier in Amsterdam zijn ook erg veel leuke routes om te fietsen. Ik vind een route wel fijn dan ben je wat doelgerichter bezig.
Ik weet ook niet zoveel over dat menstruatieverhaal, ben er ook wel benieuwd naar. Het enige wat ik merk is dat mijn buik opzwel maar echt zwaarder lijk ik niet te worden.
Maryse Hoe is het deze week gegaan met je groente en fruit weekje?
Jammer dat de dietiste zo'n standaard verhaal had
Gia maar ja, dat is het misschien ook wel gewoon. Meer sporten, minder ongezond eten en dan kom je vanzelf op een geweldig gewicht
Wanneer mag je verhuizen van de fysio naar de sportschool?
Kop op
Snuusje je lichaam is zich gewoon aan het klaarmaken voor een nieuw portie afvallen. Je moet het af en toe ook wat laten stabiliseren dat is allaan maar goed. Is het je wel gelukt om wat meer te gaan zwemmen deze week?
Thaleia wat doe je dan ook in deze topics
Je hebt helemaal gelijk hoor, het gaat er inderdaad om hoe je je voelt. Wat Yppy ook al zei een weegschaal is een hulpmiddel daarbij het kan je ongeveer aangeven waar je zit maar je moet je er niet op doodstaren merkte ik ook al. Ik ben denk ik nu begonnen met spieropbouw, dan val je niet af maar ik merk het dus wel aan mijn taille maat. Alhoewel er ook echt wel wat kilos afmogen maar dat komt wel weer ik kan het niet forceren.
Lekker
GWS Subways, die heb ik vorig jaar in Amerika met enige regelmaat bezocht.
Goed, ik ben aan een heleboel mensen nog niet toegekomen, je merkt dat de zomer steeds dichterbij komt, het wordt hier steeds drukker. MIsschien vanmiddag nog de rest en anders volgende week weer.
Oja, voor ik het vergeet:
sjak (1.80) (24,1) was 79 kg, is nu 76,4 kg en wil graag 65 wegen. -3,6