abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19450139
Tsja, ik was degene die mee wilde doen aan de marikenloop, maar dat ging niet door omdat ik mijn voet gekneusd heb, toen ik over mijn kat viel tijdens het was ophangen. Daardoor dus ook al een aantal weken niet meer kunnen hardlopen

Heaven je gaat weer goed zo te lzen! Gefeli!
Rozemieke het heeft niet altijd veel zin om je zonde's proberen op de weegschaal af te lezen... je lichaam is nu eenmaal niet altijd iets wat logisch werkt, bij mij ook niet bepaald.

thaleie dat sporten alleen vind ik ook lekker! Soms ga ik wel samen met mijn vriend zwemmen, maar dat houdt in dat hij aan de andere kant van het bad borstcracwl doet, en ik in schoolslag de oude dametjes inhaal We komen samen en gaan samen weg, das allles. toch een stukje gezelligheid. Met hardlopen vind ik het helemaal niet fijn om samen met een ander te gaan, dat aanpassen in tempo vreet veel energie, aangezien ik nogal korte beentjes heb Verder ben je dan ook niet gebonden aan de tijden waarop een ander eens kan.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 08:03:12 #227
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19464315
Zes weken is inderdaad wat langer Gia. Wel fijn dat je merkt dat je conditie verbeterd is, dat is zeker gezond. Op sommige momenten vond ik ook dat ik een tractatie verdiend had, omdat er veel af was. Dan kocht ik alleen niets om te eten of drinken, maar tijdschriften, een boek, kleding oid. Dat werkte bij mij wel goed.

Jammer dat je niet mee kon lopen wendy-tje.Kun je inmiddels al weer hardlopen, of heb je nog last van je enkel?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_19467505
Ik zit even in een dip. Ik zit nu 2 weken al rond de 69 kilo. De ene keer 69,2 de andere keer 69,8, terwijl ik niet het gevoel heb dat ik nou anders doe dan ik deed. Ik hoop niet dat dit mijn "normale" gewicht is, want ik heb nog echt veel vet.
Ik heb dus maar besloten dat ik meer moet gaan sporten. Ik heb besloten om meer te gaan zwemmen. Wil ik erheen is het zwembad gesloten wegens storing. Gaat dus niet echt lekker.

Weer genoeg gezeur. Ik ga er gewoon weer hard tegen aan en hopelijk volgende week beter. Iedereen weer veel succes!
pi_19475080
Nope, nog steeds niet geschkt om hard te lopen... kan gelukkig wel fietsen naar de uni, anders worden de dagen zo leeg he

Trouwens, heel leuk nieuws, een oud buurmeisje van me heeft een baby!! Ze is er zooo blij mee! Geweldig gewoon!
pi_19483093
Ik heb teveel gelezen in de diverse Slank- en Dieettopics: ik zag daarnet (kan me hooguit eens per maand wegen, als ik bij m'n vader ben) dat ik 1 kilo zwaarder ben geworden en baalde daarvan. Totdat ik me realiseerde dat het gewoon het 'spieren zijn zwaarder dan vet'-verhaal is en dat ik er in jaren niet zo strak heb uitgezien en ook in jaren niet zo hard (nouja....hard...) heb gelopen. Was echt een beetje gefixeerd aan het raken op getalletjes (kilo's, bmi....), terwijl het toch echt zou moeten gaan om 'bevalt het me wat ik zie in de spiegel?'
Dit even als waarschuwing voor het geval dat anderen ook te erg bezig zijn met getallen (ik was godzijdank nog niet zover dat ik me met hoeveelheden calorieen bezighield), het gaat er uiteindelijk toch gewoon om hoe het eruitziet, niet wat de weegschaal aangeeft
pi_19483294
Me vandaag vergrepen aan wat suikerpinda's Heb ik wel een hele drukke dag gehad en ookwel 1250 steps gedaan en niet veel gehad verder maar t voelt toch niet lekker
  zaterdag 29 mei 2004 @ 08:34:16 #232
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_19488837
Ik maak van zaterdag mijn weegdag, nu ik een weegschaal hier(bij mijn vriend) heb. Ik ben nu 66.2 volgens dat ding, dus ik ben afgevallen, denk ik. Ik weet niet welke invloed een nieuwe weegschaal heeft gehad, maar ik geef me het voordeel van de twijfel

GWS (1.68) (23.5) was 67,5 kg, is nu 66,2 kg en wil graag 60 kg wegen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 29 mei 2004 @ 10:58:01 #233
88247 pinkkashmir
keukenprinses
pi_19489847
oh ik heb veeeelste lang niet geupdate geloof ik

maar! ik zit inmiddels zelfs onder mn streefgewicht van 62 kilo *heel trots*
pi_19490620
Er is een kilo af bij mij!!!
hoelang dat blijft weet ik niet, en t kan ook met ongesteldheid te maken hebben...
maar er is toch een kilo af, dus ik ben blij
suc6 iedereen!
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_19497045
Ik ben hetzelfde gebleven, wel een beetje mijn eigen schuld want ik heb echt nergens opgelet. Het valt me nog mee dat ik niet aangekomen ben.
i love girls. girls do you love me???
pi_19529796
* Kittyme geeft even een subtiel schopje...

GWS Goed zo! 1,3 kg verschil tussen twee weegschalen is inderdaad wel heel erg veel, dus neem ik gewoon even aan dat je toch afgevallen bent. En zo niet, dan toch

pinkkashmir Gefeliciteerd! En zelfs nog onder je streefgewicht!

Shantee Ook goed zo Hoe zit dat eigenlijk met ongesteldheid? Val je dan extra af vanwege het bloed dat je verliest of hou je onder invloed van hormonen voor je ongesteldheid vocht vast wat je tijdens je ongesteldheid weer verliest? (Gewoon nieuwsgierig )

Koenus Jammer, maar dus in ieder geval niet aangekomen! En nu doorgaan met afvallen!

Hier gaat het best goed, de dalende lijn zet zich gelukkig voort. Het gaat niet hard, maar ik blijf toch afvallen gelukkig Straks maar eens 50 km gaan fietsen en heb deze week ook al gezwommen en gehometraind dus ik ben benieuwd woensdag!

* Kittyme wacht vol spanning op de update
  maandag 31 mei 2004 @ 11:41:16 #237
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19531059
Jammer dat het niet naar beneden gaat Snuusje, maar twee weken stil staan is nog niet zo lang. Niet dat ik je wil demotiveren, maar dan ben je erop voorbereid dat het nog even kan duren. Leuk dat je gaat zwemmen!

Ben je al gaan kijken wendy-tje? Je kunt dan gewichtheffen met de baby, dat is ook sportief. Jammer dat je niet kunt lopen. Heb je enig idee hoe lang dat nog gaat duren?

Het gaat er (in dit topic) inderdaad om hoe je eruit ziet thaleia en of je je daar ook prettig bij voelt. Een weegschaal is maar een middeltje om het een beetje bij te houden, net zoals een meetlint. Het is wel een handig middel om in een topic je vorderingen bij te kunnen houden. Mensen die echt fanatiek bezig zijn met het opbouwen van spieren, gaan vaak ook kijken naar hun vetpercentage en laten hun gewicht zitten.

Goed dat je zoveel gestept hebt heaven7. Merk je al dat het makkelijker gaat?

Wat leuk dat je je streefgewicht hebt gehaald pinkkashmir! Heb je al bedacht hoe je op gewicht gaat blijven en niet verder afvalt?

Eraf is eraf Shantee en dat geeft weer moed.

Ga je een fietstocht rijden Kittyme, of van A naar B? Je hebt wel een sportieve week gehad!

Het Leger Des Heils hier kan weer blij met me zijn, ze krijgen weer twee tassen met kleren die te groot zijn. Mijn kast is nu wel bijna leeg. Gelukkig heb ik zaterdag een paar broeken, een rokje en een shirt gekocht. En een jurk die niks verbergt. Dat is dat ooit nog zou durven!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_19531777
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 21:57 schreef thaleia het volgende:
Ik heb teveel gelezen in de diverse Slank- en Dieettopics: ik zag daarnet (kan me hooguit eens per maand wegen, als ik bij m'n vader ben) dat ik 1 kilo zwaarder ben geworden en baalde daarvan. Totdat ik me realiseerde dat het gewoon het 'spieren zijn zwaarder dan vet'-verhaal is en dat ik er in jaren niet zo strak heb uitgezien en ook in jaren niet zo hard (nouja....hard...) heb gelopen. Was echt een beetje gefixeerd aan het raken op getalletjes (kilo's, bmi....), terwijl het toch echt zou moeten gaan om 'bevalt het me wat ik zie in de spiegel?'
Dit even als waarschuwing voor het geval dat anderen ook te erg bezig zijn met getallen (ik was godzijdank nog niet zover dat ik me met hoeveelheden calorieen bezighield), het gaat er uiteindelijk toch gewoon om hoe het eruitziet, niet wat de weegschaal aangeeft
Je hebt helemaal gelijk - dit is een ijdelheidstopic, geen gezondheidstopic

Ik begin bij mezelf nu m'n sixpack te zien (zonder dat ik m'n spieren aanspan) dus ik ben ook blij
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_19531957
Kittyme
uhmm tja...
ik geloof dat ik vlak voor de menstruatie t zwaarst ben en dat dat
langzaam weer wegzakt.
maar of het echt zo is weet ik eigenlijk niet. maar zo voelt t altijd
maar misschien zit het gewoon tussen mijn oren
haha, k weet t niet maar ik kon me niet voorstellen dat ik ineens een kilo kwijt was...
aangezien ik al eeuwen op t zelfde gewicht blijf hangen

YPPY
Jaaa das waar, ik voel me gelijk een stuk lichter
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_19532721
Heerlijk he YPPY Op zich zonde van eventuele leuke kleding maar wat voelt het goed om allerlei nieuws te kopen en jezelf mooi te voelen! Je hebt het ook echt verdiend meid

Ik merk dat het steppen makkelijker gaat inderdaad. Zaterdag heb ik niet zo'n goeie dag gehad, een ijsje gegeten en 's avonds wat chippies en maar 500 steps gedaan dus gister heb ik er 3000 gedaan Verspreid over de hele dag welliswaar Ik vind zweten maar vies maar het geeft wel een heel voldaan en goed gevoel als ik klaar ben.

Nu heb ik honger, ik heb als ontbijt 1 bakje yoghurt gehad en 1 oreokoekje Ik ga dus nu even 2 bammetjes smeren
  maandag 31 mei 2004 @ 15:43:53 #241
88247 pinkkashmir
keukenprinses
pi_19536545
bedankt iedereen!

zit nu dus op 61.7 en ik vind het wel mooi geweest zo wil niet echt mager worden ofzo,dus.
ik wil dit volhouden door vooral gewoon gezond te eten en genoeg te bewegen,de laatste paar weken heb ik niet speciaal gedieet en/of minder gegeten,meer wat verstandiger.en een jong hondje is een goeie workout elke dag
pi_19540559
YPPY Het was een fietstocht voor het goede doel die hier ieder jaar op tweede pinksterdag gehouden wordt. Ik heb hem vroeger best vaak gefietst, maar de laatste jaren eigenlijk niet meer. Maar als je een beetje af wilt vallen moet je van dit soort dingen natuurlijk altijd gebruik maken

Weet iemand trouwens hoe het zit met het menstruatie-zwaarderwordenverhaal? Komt dat door je hormoonspiegel ofzo?
pi_19548832
Poeh hee ik heb voor het eerst in 5 maanden weer eens een whopper gegeten... nou ja, van mij hoeft dat ook niet meer bij nader inzien, die kleffe hap. Geef mij dan maar een broodje van de V&D ofzo.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_19554718
Dit was wel een een weekend zeg. Zaterdag en zondag BBQ en maandag nog gourmetten niet echt super bevordelijk, dus dat wordt extra goed mijn best doen deze week
  dinsdag 1 juni 2004 @ 18:45:58 #245
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_19568021
Ik heb een goede vervanging gevonden voor de McDonalds: Subways. Dat zijn gezonde broodjes, in plaats van een vette hap... En nog een stuk lekkerder ook
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 1 juni 2004 @ 19:36:11 #246
1762 YPPY
Yppiaans
pi_19569334
Fijn dat het steppen makkelijker gaat heaven7, dan zie je goed dat je vooruit gaat en goed bezig bent.

Een hondje is inderdaad erg gezond pinkkashmir! Wat voor hondje is het? Ga je er vaak mee lopen? Ik ben erg benieuwd hoe het je gaat bevallen om op gewicht te blijven.

Dat is leuk, zo’n fietstocht Kittyme, dan maak je jezelf meteen nuttig. Ik weet niet precies hoe het zit met het maandelijks zwaarder worden, ik merk het zelf niet zo duidelijk. De ene keer denk ik wel dat ik het zie, een andere keer weer niet. Het komt wel regelmatig terug in deze topics.

Waar zit Subways GWS? Zijn er nog broodjes die extra aan te raden zijn?
*OUD heilige*
pi_19570065
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 19:36 schreef YPPY het volgende:

Waar zit Subways GWS?
Niet op zoveel plekken in Nederland: Arnhem, Tilburg, Haarlem, Maastricht en Eindhoven. Er schijnen nog wel meer lokaties in de planning te staan.
quote:
Zijn er nog broodjes die extra aan te raden zijn?
Er zijn verschillende broodjes waar minder dan 6 gram vet in zit. Van hun site:

Veggie Delite: 200 calories, 2.5 grams fat.
Turkey: 264 calories, 3.5 grams fat.
Ham, Roast Beef, Turkey and Ham: 261-267 calories, 4.5 grams fat.
Subway Club®: 294 calories, 5 grams fat
Roasted Chicken Breast: 311 calories, 6 grams fat.

Deze gegevens gelden voor broodjes zonder kaas en sausje, maar met alle vlees en groenten (ui, sla, tomaat, augurk, paprika, olijven en pepers). Mijn lievelingsbroodje is de Subway Club. Daar zitten kalkoen, ham en rosbief op.

Jared, de Subway Guy, heeft in een jaar tijd 245 pond verloren door niet veel meer te eten dan subs. 's Middags: 6-inch broodje met kalkoen, een zakje chips en light frisdrank. 's Avonds: een vegetarische footlong, geen kaas of mayo. Resultaat:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 2 juni 2004 @ 00:34:59 #248
19018 Brennie
CCU nurse
pi_19578113
Uit gesloten topic:
quote:
Erosjuhhh - woensdag 2 juni 2004 @ 00:26

't is bijna zomer dus weg met die vetbuik!
ik heb flink gesearched eerst om te zoeken naar een topic met deze zelfde vraag, maar alle vragen zijn anders of de topics zijn op slot hier komt mijn vraag:

hoe kom ik snel van mijn vetbuik af& vet tieten?
tis niet echt dikke buik maar 't ziet er gewoon niet uit en 't beweegt wel iets mee als ik aan 't rennen ben, 't is ook alleen daar, verder zijn mijn armen etc harstikke dun

nu zegt de ene: "hardlopen moet je doen", de ander zegt "zwemmen is goed voor je buik" en de ander zegt weer "sit ups moet je doen" terwijl de anderen 't allemaal ontkennen.

ik hoef niet persé gespierde buik / six pack te hebben, maar gewoon iets vet van mijn buik mag er best af
hoe kan ik dit 't beste doen?

(liefst gewoon thuis/buiten work outs en geen sportschool)

heb 't express niet in sport gezet, omdat ik dit niet als sport zie maar meer als uiterlijke verzorging.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 2 juni 2004 @ 08:54:19 #249
593 sjak
Juffie Bloem
pi_19580499
En het is weer weegdag...
Het valt tegen eerlijk gezegd, ik val niet echt af en ik vind zelf dat ik niet echt veel eet maar wel veel beweeg. Daarom heb ik afgelopen week weer eens de centimeter erbij gehaald en wat blijkt: in 2 weken tijd is er 4 centimeter van mijn taille af. En daar gaat het uiteindelijk om

Zo, nu eens het rijtje af proberen te gaan. Ik heb al een tijdje niet echt gereageerd dus dat is best een lang rijtje geloof ik, eens kijken hoe ver ik kom.
Heaven7 ik heb dat ook gehad hier met mijn nieuwe weegschaal ineens was ik 1,5 kg zwaarder en die waren er net af.... Omdat ik alleen hier weeg heb ik besloten om die weegschaal wel als uitgangspunt te nemen. Het gaat wel goed bij je zie ik, ben benieuwd of je morgen ook weer lekker wat er af hebt. Ik vind wel dat je erg streng bent voor jezelf, je mag toch wel af en toe wat zondigen (bv in het weekend)

Yppy Leuk he dat je aan kunt trekken wat je maar wilt. Zeker nu in de zomer is het zo lekker om al die leuke jurkjes aan te kunnen doen, dat wordt voor mij pas volgend jaar denk ik...
Ik ben zelf ook dol op zwemmen maar vind het altijd zo'n gedoe. Voor ik daar ben en omgekleed ik weet dat ik dat alleen gewoon niet doe. Vroeger heb ik dat wel gedaan maar toen had ik ook veel meer tijd. Ik ging conditietrainen/zwemmen bij een club. Ik wist echt niet dat je in het water kon zweten zeg, daar hadden we een trainer dat wil je niemand aan doen.
Nu ben ik dus begonnen met Winsor Pilates. Het zijn oefeningen die voornamelijk gericht zijn op de buik, benen, billen. Ik doe ze thuis voor de tv met een nagesynchroniseerde dame (tellsell). Ik vind het echt heerlijk om te doen, je kunt kiezen uit een 10 min, 20 min en 50 min workout. Die 50 min heb ik nu 2 keer gedaan maar die is wel echt zwaar, ik moet nog een beetje voorzichtig doen met mjn gezondheid. 10 minuten is te kort, dus ik doe nu vooral de 20 minuten workout. Verder heb ik als regel dat ik elke dag iets aan beweging moet doen, de alternatieven naast pilates zijn fietsen en wandelen.
Ik ga me wel steeds beter voelen, al merk ik dat ik de pfeiffer nog steeds niet helemaal overwonnen heb.

Kittyme leuk is dat zo'n fietstocht. Wij hebben laatst ook om het Gooimeer gefietst wat een prachtige route was dat (50 km) en hier in Amsterdam zijn ook erg veel leuke routes om te fietsen. Ik vind een route wel fijn dan ben je wat doelgerichter bezig.
Ik weet ook niet zoveel over dat menstruatieverhaal, ben er ook wel benieuwd naar. Het enige wat ik merk is dat mijn buik opzwel maar echt zwaarder lijk ik niet te worden.

Maryse Hoe is het deze week gegaan met je groente en fruit weekje?

Jammer dat de dietiste zo'n standaard verhaal had Gia maar ja, dat is het misschien ook wel gewoon. Meer sporten, minder ongezond eten en dan kom je vanzelf op een geweldig gewicht
Wanneer mag je verhuizen van de fysio naar de sportschool?

Kop op Snuusje je lichaam is zich gewoon aan het klaarmaken voor een nieuw portie afvallen. Je moet het af en toe ook wat laten stabiliseren dat is allaan maar goed. Is het je wel gelukt om wat meer te gaan zwemmen deze week?

Thaleia wat doe je dan ook in deze topics
Je hebt helemaal gelijk hoor, het gaat er inderdaad om hoe je je voelt. Wat Yppy ook al zei een weegschaal is een hulpmiddel daarbij het kan je ongeveer aangeven waar je zit maar je moet je er niet op doodstaren merkte ik ook al. Ik ben denk ik nu begonnen met spieropbouw, dan val je niet af maar ik merk het dus wel aan mijn taille maat. Alhoewel er ook echt wel wat kilos afmogen maar dat komt wel weer ik kan het niet forceren.

Lekker GWS Subways, die heb ik vorig jaar in Amerika met enige regelmaat bezocht.

Goed, ik ben aan een heleboel mensen nog niet toegekomen, je merkt dat de zomer steeds dichterbij komt, het wordt hier steeds drukker. MIsschien vanmiddag nog de rest en anders volgende week weer.

Oja, voor ik het vergeet:
sjak (1.80) (24,1) was 79 kg, is nu 76,4 kg en wil graag 65 wegen. -3,6
Lekker douchen!
pi_19581870
Hmm, heb je zo veel gesport en ook minder gesnoept, val je nog maar 2 ons af... Maarja, iets is beter dan niets natuurlijk

Kittyme (1.73) (23,8) was 72 kg, is nu 71,3 kg en wil graag 62 kg wegen -0,7

Ik mis de update van vorige week trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')