Ik ook!quote:Op zondag 2 mei 2004 15:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik kan heus wel in 't Latijn tellen hoor.
que?quote:Op zondag 2 mei 2004 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
นิ จู-จิ
นิ จู-อิจิ จ
นิ จู-นิ จ
นิ จู-ซัง จิ
ni-juuquote:Op zondag 2 mei 2004 15:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
que?
nee, in hell heb je minimaal 10 mikeymo's om je heen die allemaal naakt zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 10:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
2 MikeyMo's.
Is this hell?
en bestaan de filmavonden vrijwel uit films met Steven Seagal of Jean Claude van Damme in de Hoofdrolquote:Op zondag 2 mei 2004 15:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, in hell heb je minimaal 10 mikeymo's om je heen die allemaal naakt zijn
is volendam dan een concurrent van ajaxquote:Op zondag 2 mei 2004 16:15 schreef Duiveltja het volgende:
Net wakker?
btw psv staat in de rust voor met 1-0 tegen Volendam. Een gelijkspel of verlies resulteerd in een kampioenschap voor AJAX.
niet dat het jullie boeit (op een paar na dan)
die winnen toch met 5-0quote:Op zondag 2 mei 2004 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
Een gelijkspel of een verlies van psv![]()
Ik d8 dat ik geen smaak had...quote:Op zondag 2 mei 2004 15:54 schreef MikeyMo het volgende:
en bestaan de filmavonden vrijwel uit films met Steven Seagal of Jean Claude van Damme in de Hoofdrol
Hij heeft niet voor niets die Steven Seagal-Award gekregenquote:Op zondag 2 mei 2004 16:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik d8 dat ik geen smaak had...
![]()
Dan krijg ik zeker de Ed Wood-Award?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:11 schreef Duiveltja het volgende:
Hij heeft niet voor niets die Steven Seagal-Award gekregen
Inderdaad, Parajanov en Ray zijn hét tegenwoordigquote:Op zondag 2 mei 2004 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tarkovski, Bergman?
da's wel erg commerciële snob, niet?
volg jij nl-voetbalquote:Op zondag 2 mei 2004 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
0-5 voor PSV, mamamiep
Boris heeft met 61 % gewonnenquote:Op zondag 2 mei 2004 20:02 schreef mamamiep het volgende:
Hoeveel is de uitslag nu uiteindelijk geworden Duiveltja? Ik heb het niet gevolgd namelijk dit weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |