Weet ikquote:Op zondag 2 mei 2004 02:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik meen t serieus! Ik wil gewoon weten wat t is, dr moet toch vast wel iemand zijn die mij kan vertellen wat dr in mn wang zit of niet
Moet je met je tong of met je lip onder je onderlip voelen. Of voel je dan nog steeds geen boltetjes?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:46 schreef MissX het volgende:
heb ook wel is vaker blaasjes stuk gebeten, maar ben nog nooit bolletjes tegen gekomen
volgens mij is het ook gewoon weefsel
Ja wou ik maken, maar vond het beetje bielig om mezelf te gaan fotograferen met een open wangquote:Op zondag 2 mei 2004 02:47 schreef Mayhem het volgende:
Foto?
Gehaktballen?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:46 schreef ASSpirine het volgende:
ik denk eerder aan een vleesbolletje
heb ik ook wel, maar dat had ik aan mijn elleboog, als er een wond ontstaat is het dan ook moeilijk om het bloeden te stelpen, althans, bij mij was dat toch zo...
ik blaat maar watquote:Op zondag 2 mei 2004 03:00 schreef ASSpirine het volgende:
speekselkliertje zitten daar toch niet
Vandaar dat ik ook dacht aan lymfeklieren.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:00 schreef ASSpirine het volgende:
speekselkliertje zitten daar toch niet
Sinds wanneer kun je je lymfeklieren eruit bijten?quote:Op zondag 2 mei 2004 03:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook dacht aan lymfeklieren.
Misschien heb ik niet opgelet bij anatomie maar een lymfeklier in je mond:?quote:Op zondag 2 mei 2004 03:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook dacht aan lymfeklieren.
Dan bedoel je andere bolletjes dan waar ik op doel.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Sinds wanneer kun je je lymfeklieren eruit bijten?
is dat heel erg? je lymfeklieren eruit bijten?
* Steijn niet zo into medische zooi enzo
Ik denk toch als je in je lymfen bijt dat je redelijk stijl omvalt van de pijn niet?quote:Op zondag 2 mei 2004 03:08 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dan bedoel je andere bolletjes dan waar ik op doel.
Die bolletje waar jij op doelt zijn volgens mij kleine onstekingen van het wangslijmvlies.
Overigens zouden (de bolletjes waar ik op doel en die dieper liggen) het ook knooppunten van zenuwen kunnen zijn. Er zitten namelijk heel veel zenuwen in de wangen en lippen. Ik had ooit een schaats in mijn onderlip (niet lachen) gekregen en ik viel pardoes flauw van de pijn.
Ja, hallo, jij bent de verpleegkundige hier.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:05 schreef Brennie het volgende:
[..]
Misschien heb ik niet opgelet bij anatomie maar een lymfeklier in je mond:?
Probeer het eens. Volgens mij moet er dan een hoop vocht uit komen.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik denk toch als je in je lymfen bijt dat je redelijk stijl omvalt van de pijn niet?
nopequote:Op zondag 2 mei 2004 03:11 schreef bigwig het volgende:
zijn dat geen aftes??? of hoe je het schrijft. Heb ik ook wel eens gehad, toen weggebrand met alcohol
Haha.. nou naar mijn weten zitten er geen lymfeklieren in de mondquote:Op zondag 2 mei 2004 03:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, hallo, jij bent de verpleegkundige hier.Ik ken maar een paar bolvormige objecten in het lichaam, daar vallen onder andere de lymfeklieren onder dus vandaar mijn gedachtespinsel.
we zullen zienquote:Op zondag 2 mei 2004 03:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Haha.. nou naar mijn weten zitten er geen lymfeklieren in de mond
Ik denk: (verhard) spierweefsel/ een zweertje/aft..
Volgens mij weter die er niets van. Je moet een geneeskundestudent te pakken krijgen denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
we zullen zienik hoop dat er een tandarts in spe toevallig langsloopt en een andwoord kan geven
of dat iemand de ( bagger? ) termen van een paar posts hierboven kan vertalen? ik ga nu lekker maffen!
Of misschien 1 van de bovengenoemde kliertjes.quote:De mondholte is bekleed met slijmvlies. Het slijmvlies bevat kliertjes, die slijm produceren. In de mond komen tevens de afvoerkanalen uit van de speekselklieren. Per dag wordt ongeveer één liter speeksel geproduceerd. Het speeksel heeft een desinfecterende werking en speelt een belangrijke rol bij het slikken. De speekselklieren zorgen er samen met de kliertjes die slijm produceren voor, dat de mond voortdurend vochtig is.
de vertaling:quote:Op zondag 2 mei 2004 03:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik denk toch als je in je lymfen bijt dat je redelijk stijl omvalt van de pijn niet?
dusverre dit:
Je hebt in de mond dus de glandulae sublingualis
en de glandulae submandibularis
tevens de glandulae lingualis anterior en de glandulae parotis
dus het is wel degelijk gevaarlijk om in je wang te bijten.
van een ander topic van fok!. Nu weet ik niet of dr bagger staat of dat t echte termen zijn. Misschien dat iemand ze kan vertalen in abn?
Vit. C als ik het goed hebquote:Op maandag 3 mei 2004 01:09 schreef ia het volgende:
Blaasjes duidt geloof ik op een fruit tekort, dus eet veel fruit.
vergelijk het met zo een ding in een vulpenvulling die leeg is. t is geen voetbal oidquote:Op maandag 3 mei 2004 19:09 schreef KimBoggs het volgende:
hoe groot was het dan?ik bijt ook altijd op mijn lip ofzo..is wel geinig als ik me verveel
Jij vreet bolletjes die uit je vel groeien.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:21 schreef SuperFruitig het volgende:
jezus, stel je aan ofzo![]()
waar lees jij dat ik die op eetquote:Op zondag 20 juni 2004 21:24 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Jij vreet bolletjes die uit je vel groeien.
Okay. Het zal allemaal wel. Het is wel muf, in ieder geval.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
waar lees jij dat ik die op eet
ow en t groeit er niet uit btw, t zit gewoon onder mn huid, maar als ik me verveel wil ik daar wel eens op bijten ( soort alternatief nagelbijten) en dan kom ik op een gegeven moment bij zon ding
Doe normaal man.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:52 schreef Passione het volgende:
En het herhaardelijk kapot bijten van je lip (velletjes eraf scheuren etc) kan kanker veroorzaken.
quote:Op zondag 20 juni 2004 21:52 schreef Passione het volgende:
Het is gewoon weefsel. En het herhaardelijk kapot bijten van je lip (velletjes eraf scheuren etc) kan kanker veroorzaken. Keer goed door je lip bijten, a la, kan gebeuren, maar het systematisch afvreten van je lip is gevaarlijk.
Lipweefsel deelt sneller dan normaal huidweefsel. De huid daar herstelt ook vrij snel. Juist door het snelle delen, en het herhaardelijk kapot bijten van dezelfde gebied, kan kanker veroorzaken. Er kan snel iets verkeerd gaan bij een snelle deling.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:53 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Doe normaal man.
quote:Op zondag 20 juni 2004 22:08 schreef yF het volgende:
Ik voel ze ook maar ik moet er niet aan denken ze eruit te bijten. Het is jouw schuld als ik zo nieuwsgierig ben het toch te doen en daarna heel erg ziek van mezelf word
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |