![]()
ik zie iedereen denken: die WAT? in je wang
![]()
ik zal het even uitleggen
een paar jaar terug had ik een blaasje aan de binnenkant van mn mond ( aan de binnenkant van de mond tussen de mond en de kin in ( waar je onderste rij tanden zit ) ) De ongeduld die ik ben moet ik daar weer op bijten. Doordat ik me verveelde had ik voor dat ik t wist een kleine 5 vierkante millimeter aan vlees open gebeten
![]()
tot mn grote verbazing zat er een soort van bolletje
![]()
dat schreeuwde naar een expirimentje. Met tranen in mn ogen van de pijn heb ik geprobeerd om dat bolletje er uit te krijgen. Dit met succes. Het was een hard bolletje ( vergelijkhet met die dingen die in lege vulpenvullingen zitten ) wat verbonden was met een soort van pees aan de binnekant van mond. Ik heb het ding door de spoelbak gespoeld. Mn mond gespoeld. Nog wat nagebloed en in een kleine week was het alweer dichtgegroeid. Niks aan het handje.
Nu is dit dus net weer gebeurd. Blaasje op een soortgelijke plek. Had het bolletje er binnen 1 minuut uit en lig nu dus na te bloeden
![]()
Ik weet dat het waarschijnlijk niet de bedoeling is dat je die dingen eruit gaat halen
![]()
maargoed... Oorlog voeren is ook slecht.
Nu is mijn vraag aan jullie. Wie weet wat deze dingen zijn? Zenuwen ofzo? En wie doet dit stiekem ook?
![]()
Zoeken @ google naar: die bolletjes in je wang, levert niet echt goeie resultaten op :')
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2004 02:40:43 ]