\Dat kunnen we zelfs zonder jou, goed hè?quote:Op zondag 2 mei 2004 10:56 schreef ThaFreak het volgende:
zoow alweer een nieuwe slowchat![]()
ik ben trots op julliequote:Op zondag 2 mei 2004 10:59 schreef LWaS het volgende:
[..]
\Dat kunnen we zelfs zonder jou, goed hè?
Ik versta werken daar niet onder: dus neequote:Op zondag 2 mei 2004 11:00 schreef BoJo het volgende:
Gaan er hier nog mensen wat leuks doen vandaag?
tis toch duf weerquote:Op zondag 2 mei 2004 11:02 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik versta werken daar niet onder: dus nee
Ik had toch liever lekker vrij geweest hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 11:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
tis toch duf weer![]()
ik ben lekker vrijquote:Op zondag 2 mei 2004 11:06 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik had toch liever lekker vrij geweest hoor
mooi hoor..quote:Op zondag 2 mei 2004 11:14 schreef E.r.w.i.n het volgende:
wilde alleen effe melden dat ik sinds gisterochtend de trotse eigenaar/bezitter/regelmatig bestuurder van dit geval ben.![]()
[afbeelding]
ik kan tevens melden dat het verschrikkelijk lekker rijdt![]()
Leuke bak, kan je ook wat leuks aan tunen dan vind ik hem helemaal vet... alleen niet teveel hequote:Op zondag 2 mei 2004 11:14 schreef E.r.w.i.n het volgende:
wilde alleen effe melden dat ik sinds gisterochtend de trotse eigenaar/bezitter/regelmatig bestuurder van dit geval ben.![]()
[afbeelding]
ik kan tevens melden dat het verschrikkelijk lekker rijdt![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 11:17 schreef LWaS het volgende:
[..]
Hou je bek!
ik zit te denken aan een achterlijke grote DTM vleugel op de achterkantquote:Op zondag 2 mei 2004 11:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Leuke bak, kan je ook wat leuks aan tunen dan vind ik hem helemaal vet... alleen niet teveel he![]()
[..]
quote:Op zondag 2 mei 2004 11:25 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
ik zit te denken aan een achterlijke grote DTM vleugel op de achterkant![]()
grapje!
nah, ik wil 'em eigenlijk wel zo origineel mogelijk houden. ik wil er wel een andere kap op, aangezien deze niet helemaal 100% meer is en misschien een andere uitlaat, iets dat wat geiler geluid maakt.quote:Op zondag 2 mei 2004 11:26 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
maar beetje verlagen, velgjes, spoilers vind ik altijd wel cool bij een mx-5
ik zag al heftig geschokte mensen toen ik in m'n boxershort op balkon stondquote:Op zondag 2 mei 2004 11:24 schreef LWaS het volgende:
Dan ga je toch gewoon ff ongedouched naar buiten?
dan zal ik toch gouw maar ffkes gaan douchequote:Op zondag 2 mei 2004 11:29 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
nah, ik wil 'em eigenlijk wel zo origineel mogelijk houden. ik wil er wel een andere kap op, aangezien deze niet helemaal 100% meer is en misschien een andere uitlaat, iets dat wat geiler geluid maakt.
[..]
ik zag al heftig geschokte mensen toen ik in m'n boxershort op balkon stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |