abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 mei 2004 @ 01:52:20 #51
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_18825655
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:32 schreef VerrySweet het volgende:

[..]

jongens op je afkomen met uitgaan, alleen is dat meestal allemaal zo gebaseerd op sex, alcohol enz enz.. tenminste zo zie ik het wel een beetje... maar goed...
wat moet ik me daar bij voorstellen?

Leuke Jongen 1: Hoi
Very Sweet: Wegwezen jij seksist!!!

Leuke Jongen 2: Heb je toevallig een vuurtje voor me?
Very Sweet: Hoe haal je het in je hoofd om daarvoor je mond tegen mij open te doen, vieze alcoholist!

Leuke Jongen 3: Zullen we een stukje dansen?
Very Sweet: Ik dans niet met vreemden!!

Uitgaan= je zelf etaleren voor nieuwe relaties, mogen daar geen jongens op afkomen. Wellicht wil je liever een avondje gaan scrabbelen in de hoop dat superman toevallig door je raam heen vliegt.

hopenlijk zie ik dit zwart-witter dat jij bedoelt
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zondag 2 mei 2004 @ 01:55:04 #52
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_18825694
Yep . Maar het leven gaat gewoon door...
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  zondag 2 mei 2004 @ 01:55:46 #53
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18825703
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:50 schreef Bombie het volgende:

[..]

Daarnaast posten veel mensen hun problemen onder zojuist opgezette tmp-accounts.

Maar dat is logischj.
Met andere woorden, de registratie-datum zegt eigenlijk geen fluit? Voor de echte problemen moet je bij de temp-accounts zijn? Of... ?
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:50 schreef VerrySweet het volgende:
whahaha... mag wel fftjes he.. mooie naam trouwens henry.. oja... ben nuchter hoor..... geen alcohol voor mij, maar gerust nog een wijntje, henry !!
Nou, nog een halve dan... op voorwaarde dat jij er ook eentje neemt.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_18825709
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:52 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Very Sweet: Hoe haal je het in je hoofd om daarvoor je mond tegen mij open te doen, vieze alcoholist!

Als ze ook Rock & Roll nog genoemd had was ze niet eens tot in de kroeg gekomen.
quote:
Uitgaan= je zelf etaleren voor nieuwe relaties, mogen daar geen jongens op afkomen. Wellicht wil je liever een avondje gaan scrabbelen in de hoop dat superman toevallig door je raam heen vliegt.
Geil! Glassex!
Zal ook wel verboden zijn.
  zondag 2 mei 2004 @ 01:56:31 #55
15660 chocolatemoeze
pi_18825711
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:52 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

hopenlijk zie ik dit zwart-witter dat jij bedoelt
Ja. Dat zie je erg zwart-wit. Als iemand op een bepaalde manier al verwachtingen uit als ze met je aanpappen komt dat erg oppverlakkig over ja.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_18825719
ja je ziet het behoorlijk zwart wit... en nu ga jij me zkeer niet vertellen, dat de meeste jongens maar 1 doel hebben met uitgaan en dat is scoren...dat is gewoon grotendeels zo !!! maarja... ik heb het over de meeste jongens, en niet over alle jongens !!!!
"The greatest beauty on earth is found in the hearts of those who love."
pi_18825726
Misschien is het wel niet bevordelijk voor het aantal potentiële partners,
maar ik ben nog altijd van mening dat je dan beter niet een discotheek of kroeg kunt gaan opzoeken. Daar komt alleen maar ellende van als je ut mij vraagt, en lopen vaak ook bepaalde types rond........
  zondag 2 mei 2004 @ 01:58:12 #58
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18825732
Maaruh ga je nog een foto posten of niet?
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
  zondag 2 mei 2004 @ 01:58:32 #59
15660 chocolatemoeze
pi_18825734
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:57 schreef VerrySweet het volgende:
ja je ziet het behoorlijk zwart wit... en nu ga jij me zkeer niet vertellen, dat de meeste jongens maar 1 doel hebben met uitgaan en dat is scoren...dat is gewoon grotendeels zo !!! maarja... ik heb het over de meeste jongens, en niet over alle jongens !!!!
Mij zien ze dus altijd voor player aan, vanwege hoe ik overkom. Is dus absolúút het tegenovergestelde.
pi_18825748
Ik ben niet alle jongens
Neuj
pi_18825750
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:58 schreef Mayhem het volgende:
Maaruh ga je nog een foto posten of niet?
anders begin jij toch?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18825752
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:55 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Met andere woorden, de registratie-datum zegt eigenlijk geen fluit? Voor de echte problemen moet je bij de temp-accounts zijn? Of... ?
Nou... voor de echt grote problemen wel, naar het zich laat aanzien.
Ik ben er eigenlijk wel trots op dat ik nog nooit een kloon heb aangemaakt. Daarentegen post ik ook geen problemen. Ik kijk wel uit met al die sadisten hier.

Wat ook kan natuurlijk, is dat een user juist de nieuwe identiteit aanneemt van een kloon. Voorgoed. Het zal ongetwijfeld allemaal gebeuren in de [Chriet-modus]wondere wereld van Fok![/Chriet-modus].
  zondag 2 mei 2004 @ 02:00:24 #63
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18825763
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:59 schreef Caesu het volgende:

[..]

anders begin jij toch?
Mijn foto zou de meeste mensen hier afschrikken
  zondag 2 mei 2004 @ 02:01:03 #64
67978 HenryHill
pi_18825772
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:57 schreef FokCrash het volgende:
Misschien is het wel niet bevordelijk voor het aantal potentiële partners,
maar ik ben nog altijd van mening dat je dan beter niet een discotheek of kroeg kunt gaan opzoeken. Daar komt alleen maar ellende van als je ut mij vraagt, en lopen vaak ook bepaalde types rond........
Typisch he... iedereen loopt altijd te klagen over die players/sletten die in het uitgaansleven lopen en die je maar beter niet als partner kunt hebben...

...en toch lopen er blijkens dit forum meer dan genoeg 'normale' mensen rond. Die kwalijke types zijn misschien het meest aanwezig, maar niet het grootst in getale... ik geloof dan ook niet dat er tussen al dat volk wat er elk weekend gaat stappen niet minstens een aantal potientiele relatie-kandidaten zitten...
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 2 mei 2004 @ 02:01:42 #65
11029 WiSeGuY187
goodfella 4 life
pi_18825784
zolang je dat niet loslaat komt er niks van ..... kan het weten heb mezelf er al zovaak gek mee gemaakt, maar heb last van dat goede vriend syndroom

tuurlijk zou ik wel willen maar denk dat het niet makkelijk gaat als je altijd gewend bent om alles op je iegen manier te doen.... ben het nu gaan waarderen zeg maar
you know that film ? what's it called ... the oklahoma kid... well i'm the oklahoma kid
pi_18825785
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:00 schreef Mayhem het volgende:

[..]

Mijn foto zou de meeste mensen hier afschrikken
vast.
maar misschien is het wel precies wat zij zoekt.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zondag 2 mei 2004 @ 02:02:12 #67
15660 chocolatemoeze
pi_18825792
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:01 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Typisch he... iedereen loopt altijd te klagen over die players/sletten die in het uitgaansleven lopen en die je maar beter niet als partner kunt hebben...

...en toch lopen er blijkens dit forum meer dan genoeg 'normale' mensen rond. Die kwalijke types zijn misschien het meest aanwezig, maar niet het grootst in getale... ik geloof dan ook niet dat er tussen al dat volk wat er elk weekend gaat stappen niet minstens een aantal potientiele relatie-kandidaten zitten...
duuh. Het zijn dezelfde types die je in de supermarkt ziet, op straat, in het park en bij een potje scrabbel
  zondag 2 mei 2004 @ 02:03:00 #68
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18825807
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:01 schreef Caesu het volgende:

[..]

vast.
maar misschien is het wel precies wat zij zoekt.
Maar ik wil niet dat ze alleen voor mijn lichaam gaat
  zondag 2 mei 2004 @ 02:03:47 #69
15660 chocolatemoeze
pi_18825812
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:03 schreef Mayhem het volgende:

[..]

Exit -> Mayhem
  zondag 2 mei 2004 @ 02:04:22 #70
67978 HenryHill
pi_18825822
quote:

[..]

Ik weet dat ze ook voor mijn lichaam gaat
pi_18825831
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:57 schreef VerrySweet het volgende:
Zo raar is dat niet, als je bedenkt hoe graag jij ook zelf een relatie wilt. Dat geldt ook voor jongens, jij vindt het uitgaansleven alleen te oppervlakkig waarschijnlijk. Ik kan dat prima begrijpen, want een goede relatie vind je denk ik niet in de kroeg. Zeker niet als je kritisch bent. Ze zeggen dat je er tegen aan moet lopen...
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_18825857
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:02 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

duuh. Het zijn dezelfde types die je in de supermarkt ziet, op straat, in het park en bij een potje scrabbel
Ja, maar dan allemaal bij elkaar gekomen; de one night stand figuren, de scoor types, de sex fanaten, en de zuipschuiten......
  zondag 2 mei 2004 @ 02:07:56 #73
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_18825869
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:25 schreef Lolalala het volgende:
Je bent pas 24! Rustig aan, komt heus wel iemand tegen.
Ik zou me pas "zorgen" gaan maken als je 25/30 bent.
Ik ben 27 en ook nog alleen, no worries hier hoor

Succes
Daar sluit me bij aan... Het vinden van een relatie moet niet op de eerste plaats staan... dan krijg je te maken met verwachtingspatronen ... Dat wil je niet, doe het lekker rustig aan, en er komt echt wel een leuk iemand op je pad ..
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_18825873
quote:

[..]

Maar ik wil niet dat ze alleen voor mijn lichaam gaat :')
verschrikkelijk als ze niet alleen voor je lichaam gaat juist.
ik moet er niet aan denken om ook nog met haar te communiceren
  zondag 2 mei 2004 @ 02:09:21 #75
67978 HenryHill
pi_18825893
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:07 schreef FokCrash het volgende:

[..]

Ja, maar dan allemaal bij elkaar gekomen; de one night stand figuren, de scoor types, de sex fanaten, en de zuipschuiten......
How would you know? Normale types als jij en TS komen toch nooit in het uitgaansleven, aangezien dat alleen voor randfiguren is...
Snap je wat ik bedoel?
pi_18825897
tja wat kan ik hier nog aan toevoegen... heb je eigen idee er maar over, als je je daar beter door voelt
  zondag 2 mei 2004 @ 02:10:32 #77
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18825908
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:08 schreef Caesu het volgende:

[..]

Daar heb je dan ook weer goed punt eigenlijk..

Gewoon praten enzo.. zou ze dat dan ook willen?
pi_18825921
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:09 schreef HenryHill het volgende:

[..]

How would you know? Normale types als jij en TS komen toch nooit in het uitgaansleven, aangezien dat alleen voor randfiguren is...
Snap je wat ik bedoel?
Aldoende leert men, helaas is dat ook de mest pijnlijke manier om daar achter te komen...
  zondag 2 mei 2004 @ 02:14:31 #79
92803 Bela
homo ludens
pi_18825974
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:27 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

.

@TS

Ik zou me gewoon zelf gaan vermaken. pak hobby's op, ga reizen, stappen, films bekijken, discussiëren, sporten,... Op mensen met plezier loopt het nu eenmaal eerder storm dan op vertwijfelde muurbloempjes. Zo'n stormloop is dan weer handig om wat voor het kiezen te hebben.

Je leeftijd en zelfs je leefomgeving doet er weinig toe als je jezelf weet te vermaken. Zet je dus elders neer dan bij de pakken...
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_18825988
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:08 schreef Caesu het volgende:

[..]

aangezien we nu toch de grapjas proberen uit te hangen... wijk ik helaas (en alleen speciaal voor jou) ff van mijn standpunt af, foei foei jasmyn... maar ik moet er ook niet aan denken om met jou te gaan communiceren... aiiii die kwam aan he... en ja waarom.... ten eerste te oud, en volgens mij ook te mollig... en ja die snor en baardje he, val ik ook niet op... en ja je hele uitstraling, staat me ook niet aan.... maar dan als klap op de vuurpijl... je kinderachtige meeloperige gedrag.... Ik heb hier gewoon een in mijn ogen serieus onder werp... maar helaas kan jij dat niet aan,,,,, dus ga je vermaken op een ander forum onder werp... mischien tussen de leeftijd 12 en 14 ?
  zondag 2 mei 2004 @ 02:16:32 #81
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18826009
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:15 schreef VerrySweet het volgende:

[..]
ten eerste te oud, en volgens mij ook te mollig... en ja die snor en baardje he, val ik ook niet op... en ja je hele uitstraling, staat me ook niet aan
Kijk jij wel eens t.v.?
  zondag 2 mei 2004 @ 02:18:46 #82
67978 HenryHill
pi_18826043
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:16 schreef Mayhem het volgende:

[..]

Kijk jij wel eens t.v.?
Helaas, TS is erin getuind.

En ik duik erin... in bed, that is.
pi_18826048
ja mayhem zeg het eens ?
pi_18826050
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:15 schreef VerrySweet het volgende:

[..]

aangezien we nu toch de grapjas proberen uit te hangen... wijk ik helaas (en alleen speciaal voor jou) ff van mijn standpunt af, foei foei jasmyn... maar ik moet er ook niet aan denken om met jou te gaan communiceren... aiiii die kwam aan he... en ja waarom.... ten eerste te oud, en volgens mij ook te mollig... en ja die snor en baardje he, val ik ook niet op... en ja je hele uitstraling, staat me ook niet aan.... maar dan als klap op de vuurpijl... je kinderachtige meeloperige gedrag.... Ik heb hier gewoon een in mijn ogen serieus onder werp... maar helaas kan jij dat niet aan,,,,, dus ga je vermaken op een ander forum onder werp... mischien tussen de leeftijd 12 en 14 ?
nee, david brent is niet je type denk ik.

ik heb trouwens wel een goeie tip gegeven eerder in dit topic vind ik zelf. (werkte bij mij toen ik het opgaf - toen was ik wel 5 jaar jonger als wij nu zijn).

bedankt voor je analyse jasmyn

[ Bericht 0% gewijzigd door Caesu op 02-05-2004 04:53:14 ]
  zondag 2 mei 2004 @ 02:22:13 #85
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_18826093
.

[ Bericht 99% gewijzigd door nibble op 03-05-2004 00:04:39 ]
"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
pi_18826094
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:19 schreef Caesu het volgende:
nee, david brent is niet je type denk ik.
juist wel

he would loosen her up
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 2 mei 2004 @ 02:24:24 #87
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18826123
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:19 schreef VerrySweet het volgende:
ja mayhem zeg het eens ?
Zie die post van Caesu dus...
pi_18826323
misschien moet je eerst een gevoel voor humor ontwikkelen. als ik jouw reakties hier lees ontbreekt het daaraan een beetje. of ligt het hele onderwerp zo gevoelig dat je er geen grapjes over wil maken? in dat geval maak je je er waarschijnlijk te druk om, waardoor het niet wil lukken een vriend te vinden.
  zondag 2 mei 2004 @ 02:39:22 #89
15660 chocolatemoeze
pi_18826331
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:38 schreef Byte_Me het volgende:
misschien moet je eerst een gevoel voor humor ontwikkelen. als ik jouw reakties hier lees ontbreekt het daaraan een beetje. of ligt het hele onderwerp zo gevoelig dat je er geen grapjes over wil maken? in dat geval maak je je er waarschijnlijk te druk om, waardoor het niet wil lukken een vriend te vinden.
Touché
  zondag 2 mei 2004 @ 10:34:47 #90
93574 yF
Yvonneke
pi_18828217
Dat idee had ik tot gisterenavond ook
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin.
  zondag 2 mei 2004 @ 10:47:21 #91
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_18828348
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:25 schreef Lolalala het volgende:
Je bent pas 24! Rustig aan, komt heus wel iemand tegen.
Ik zou me pas "zorgen" gaan maken als je 25/30 bent.
Ik ben 27 en ook nog alleen, no worries hier hoor

Succes
Hehehe, ik ben 26 en ook nog alleen en ik kan je vertellen, geen zorgen hier
Ik dacht 'vroeger'ook altijd, ik zal wel altijd alleen blijven, want ik ben zelf ook enorm picky.
De relaties die ik aanga zijn vaak van korte duur en ik weet dan al van tevoren dat het niks 'wordt'.
Natuurlijk heb ik weleens een langere relatie gehad, dus ik weet dat ik het wel 'kan'. Het kost mij alleen wel wat meer moeite dan de gemiddelde mens denk ik. Het kost me echt moeite om iemand interessant te (blijven) vinden, om trouw te blijven en om me echt helemaal op 1 iemand te richten.
Tja, het klinkt alsof ik 16 ben, of een man, maar ben toch echt vrouw
  zondag 2 mei 2004 @ 12:24:01 #92
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_18829684
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:36 schreef Stuart het volgende:
Ben ook single
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 2 mei 2004 @ 13:15:29 #93
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_18830462
ik ben ook single omdat ik zo'n kloothommel ben die geen tel nr of iets dergelijks gevraagd heeft paar avonden terug
pi_18830867
Op zich klopt die theorie, van als je er niet mee bezig bent, dat het dan vaak wel wat wordt, best wel een beetje.
Want momenteel ben ik weer vrijgezel, maar dusdanig in de war en weet ik wat allemaal nog meer, waardoor ik er even niet bij na moet denken. Maar ondertussen is het aantal potentiële kandidates wel tot een erg onoverzichtelijk niveau gestegen
Best lastig allemaal die theorie.
pi_18831648
quote:
Op zondag 2 mei 2004 10:47 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hehehe, ik ben 26 en ook nog alleen en ik kan je vertellen, geen zorgen hier
Ik dacht 'vroeger'ook altijd, ik zal wel altijd alleen blijven, want ik ben zelf ook enorm picky.
De relaties die ik aanga zijn vaak van korte duur en ik weet dan al van tevoren dat het niks 'wordt'.
Natuurlijk heb ik weleens een langere relatie gehad, dus ik weet dat ik het wel 'kan'. Het kost mij alleen wel wat meer moeite dan de gemiddelde mens denk ik. Het kost me echt moeite om iemand interessant te (blijven) vinden, om trouw te blijven en om me echt helemaal op 1 iemand te richten.
Tja, het klinkt alsof ik 16 ben, of een man, maar ben toch echt vrouw
Same here.

Alleen ben ik dan wel een (jonge) man.
  zondag 2 mei 2004 @ 16:05:00 #96
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18833810
geen openingspost meer, veel baggerreacties. slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: