abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18824905
Voor sommige mensen (en ik formuleer "sommige mensen" ) een te zwaar onderwerp ghehe...

[ Bericht 91% gewijzigd door VerrySweet op 02-05-2004 02:26:15 ]
"The greatest beauty on earth is found in the hearts of those who love."
pi_18824928
te veel op zoek
pi_18824999
Maak je niet druk.

En nu maar afwachten op de losers die 'hey, ik zoek ook een vriendin ' roepen.
pi_18825013
komt wel joh
  zondag 2 mei 2004 @ 01:20:23 #5
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18825027
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:18 schreef Skyscape het volgende:
Maak je niet druk.

Hey ik zoek ook een vriendin
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
  zondag 2 mei 2004 @ 01:20:26 #6
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18825028
Doordat je zo kritisch bent en misschien niet actief op zoek heb je het idee dat je achterloopt
op je omgeving. Ik kan nu wel een heel verhaal gaan houden waarbij je straks denkt: damn,
ja hij heeft gelijk, maar om het kort te houden wil ik je zeggen dat het geduld nodig heeft om
de juiste pesoon tegen te komen wil je enige diepgang in een relatie. Veel mensen gaan een
relatie aan uit eenzaamheid (ook al wordt dit niet snel toegegeven) zorg dat jij een relatie met
iemand aangaat omdat je het op veel vlakken goed met elkaar kunt vinden en elkaar ook goed
kunt vertrouwen. Het vinden van de juiste partner heeft tijd nodig en die tijd geeft je inzicht.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_18825060
Wat dacht je van een L.A.T. -relatie...
Living
Apart
Together
pi_18825093
Ach ja, als je niet zoekt dan kom je ze tegen zeggen ze altijd. Ik hou het daar ook maar op
  zondag 2 mei 2004 @ 01:23:43 #9
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18825102
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:18 schreef Skyscape het volgende:
Ja hierzo!

Alleen gaat het nooit werken met de TS... ik heb wel een perfect uiterlijk, maar geen leuk innerlijk. Helaas.

En dan nu wel ontopic:

Ik neem aan dat je hiervoor wel tenminste 1 relatie hebt gehad, of is het probleem meer dat je een soort van drempelvrees hebt? Zeker als je er goed uit ziet, dan moet je de mannen toch op je af hebben komen lopen...
Zo niet, dan moet je eens proberen naar een andere kroeg / disco te gaan... 't publiek kan nl. enorm verschillen per tent - en je relatiemogelijkheden dus ook sprak hij uit ervaring...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 2 mei 2004 @ 01:24:16 #10
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18825112
ilona-scuderia, ben je dom of heeft het er mee te maken dat het al laat is? lees de begin-post eens.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_18825140
Je bent pas 24! Rustig aan, komt heus wel iemand tegen.
Ik zou me pas "zorgen" gaan maken als je 25/30 bent.
Ik ben 27 en ook nog alleen, no worries hier hoor

Succes
pi_18825156
hoi.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_18825167
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:25 schreef Lolalala het volgende:

.
pi_18825173
hihi oke dat klopt... en dan moet ik maar geduldig blijven he...
Ik ben trouwens niet echt op zoek hoor, dat ik echt met het idee de deur uitga, om dan maar te hopen mijn droomjongen(bij wijze van spreken) tegen te komen... maar ik mis het gewoon :-(
En nee een lat-relatie heb ik gehad een jaar terug, en dat is niets voor mij... of eigenlkijk was het een ver-weg-relatie... ;-)

Maar SEX.. dat heb je mooi gezegt !!! thanks
pi_18825176
goed zo!
je kan het het best helemaal opgeven. maar dan ook echt opgeven en niet stiekem nog blijven hopen.

dan krijg je snel een relatie

dat is mijn ervaring tenminste. ik hoop niet dat ik je hoop heb gegeven anders werkt het niet.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18825245
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:27 schreef Caesu het volgende:
goed zo!
je kan het het best helemaal opgeven. maar dan ook echt opgeven en niet stiekem nog blijven hopen.

dat is mijn ervaring tenminste. ik hoop niet dat ik je hoop heb gegeven anders werkt het niet.
Ja, hoe hou je jezelf nou het meest voor de gek he.
pi_18825267
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:23 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ja hierzo!

Alleen gaat het nooit werken met de TS... ik heb wel een perfect uiterlijk, maar geen leuk innerlijk. Helaas.

En dan nu wel ontopic:

Ik neem aan dat je hiervoor wel tenminste 1 relatie hebt gehad, of is het probleem meer dat je een soort van drempelvrees hebt? Zeker als je er goed uit ziet, dan moet je de mannen toch op je af hebben komen lopen...
Zo niet, dan moet je eens proberen naar een andere kroeg / disco te gaan... 't publiek kan nl. enorm verschillen per tent - en je relatiemogelijkheden dus ook sprak hij uit ervaring...
Jaaa tuurlijk heb ik wel een paar relaties gehad, alleen ben ik nu alweer een tijdje single, en heb al een tijd behoefte aan een vriend, alleen kom ik die niet tegen.. en tuurlijk heb ik regelmatig , dat er jongens op je afkomen met uitgaan, alleen is dat meestal allemaal zo gebaseerd op sex, alcohol enz enz.. tenminste zo zie ik het wel een beetje... maar goed... dont worry..... ik ben nog jong :-) xzoals men zegt
pi_18825278
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:23 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ja hierzo!

Bén je dan daadwerkelijk Ray Liotta?

Ik zal ook even ontopic gaan: Mensen met een mooi innerlijk zijn nou eenmaal dunner gezaaid dan mensen met een mooi uiterlijk. Mensen met beide zijn helemaal dun gezaaid. Zolang je dat weet valt het misschien wat meer mee dat het langer duurt dan bij het zoeken naar een jongen met alleen een perfect uiterlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bombie op 02-05-2004 01:38:17 ]
pi_18825305
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:31 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Ja, hoe hou je jezelf nou het meest voor de gek he.
whahahaha
  zondag 2 mei 2004 @ 01:34:37 #20
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_18825321
WHatever........
zoek niet en wordt gevonden
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_18825331
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:27 schreef Caesu het volgende:
goed zo!

Klootzak, ik had net de hoop opgegeven!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 2 mei 2004 @ 01:35:19 #22
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_18825337
Post eens een foto?
Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
  zondag 2 mei 2004 @ 01:35:25 #23
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18825340
[het risico lopende een ontzettende kutopmerking te maken]
Question to self:
Hoeveel mooie meiden ken je die complimentjes krijgen over hun uiterlijk, 24 zijn, hun eisen al naar beneden hebben bijgesteld en zichzelf toch afvragen of ze eeuwig vrijgezel blijven?

Stem op
a) TS heeft een wijntje teveel op en heeft behoefte aan aandacht.
b) Er klopt iets niet in de openingspost.
[/het risico lopende een ontzettende kutopmerking te maken]
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_18825361
Ben ook single
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_18825362
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:25 schreef Lolalala het volgende:
Je bent pas 24! Rustig aan, komt heus wel iemand tegen.
Ik ben 27 en ook nog alleen, no worries hier hoor

Succes
Haha okay, k zal aan je denken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')