Hey ik zoek ook een vriendinquote:Op zondag 2 mei 2004 01:18 schreef Skyscape het volgende:
Maak je niet druk.
En nu maar afwachten op de losers die 'hey, ik zoek ook een vriendin' roepen.
Ja hierzo!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:18 schreef Skyscape het volgende:
En nu maar afwachten op de losers die 'hey, ik zoek ook een vriendin' roepen.
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:25 schreef Lolalala het volgende:
Ik zou me pas "zorgen" gaan maken als je 25/30 bent.
Ja, hoe hou je jezelf nou het meest voor de gek he.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:27 schreef Caesu het volgende:
goed zo!
je kan het het best helemaal opgeven. maar dan ook echt opgeven en niet stiekem nog blijven hopen.
dan krijg je snel een relatie
dat is mijn ervaring tenminste. ik hoop niet dat ik je hoop heb gegeven anders werkt het niet.
Jaaa tuurlijk heb ik wel een paar relaties gehad, alleen ben ik nu alweer een tijdje single, en heb al een tijd behoefte aan een vriend, alleen kom ik die niet tegen.. en tuurlijk heb ik regelmatig , dat er jongens op je afkomen met uitgaan, alleen is dat meestal allemaal zo gebaseerd op sex, alcohol enz enz.. tenminste zo zie ik het wel een beetje... maar goed... dont worry..... ik ben nog jong :-) xzoals men zegtquote:Op zondag 2 mei 2004 01:23 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ja hierzo!
Alleen gaat het nooit werken met de TS... ik heb wel een perfect uiterlijk, maar geen leuk innerlijk. Helaas.
En dan nu wel ontopic:![]()
Ik neem aan dat je hiervoor wel tenminste 1 relatie hebt gehad, of is het probleem meer dat je een soort van drempelvrees hebt? Zeker als je er goed uit ziet, dan moet je de mannen toch op je af hebben komen lopen...
Zo niet, dan moet je eens proberen naar een andere kroeg / disco te gaan... 't publiek kan nl. enorm verschillen per tent - en je relatiemogelijkheden dus ook sprak hij uit ervaring...
Bén je dan daadwerkelijk Ray Liotta?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:23 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ja hierzo!
Alleen gaat het nooit werken met de TS... ik heb wel een perfect uiterlijk, maar geen leuk innerlijk. Helaas.
whahahahaquote:Op zondag 2 mei 2004 01:31 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Ja, hoe hou je jezelf nou het meest voor de gek he.![]()
![]()
Klootzak, ik had net de hoop opgegeven!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:27 schreef Caesu het volgende:
goed zo!
je kan het het best helemaal opgeven. maar dan ook echt opgeven en niet stiekem nog blijven hopen.
dan krijg je snel een relatie
dat is mijn ervaring tenminste. ik hoop niet dat ik je hoop heb gegeven anders werkt het niet.
Haha okay, k zal aan je denkenquote:Op zondag 2 mei 2004 01:25 schreef Lolalala het volgende:
Je bent pas 24! Rustig aan, komt heus wel iemand tegen.
Ik zou me pas "zorgen" gaan maken als je 25/30 bent.
Ik ben 27 en ook nog alleen, no worries hier hoor
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |