D'r zat een brief in mijn binnenzak van de Nederlandse Spoorwegen, waar het adres van mijn ouders opstond, dus die jongen is 'm daar gaan afgeven.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:46 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tks!
Hoe heb je 'm dan weer teruggekregen?
Ik begin nu wel erg nieuwsgierig naar die jas te worden. Zijn er ook foto's van? Voor het geval je Opsporing Verzocht moest inschakelen ofzo.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:56 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik vermoed dat die jongen mijn jas nooit heeft aangehad, omdat-ie dan had gemerkt dat het zijn jas niet was. Ik bedoel, je merkt het wel als je jas met knopen opeens een ritsluiting heeft..
Is dat hip kewl en trendy dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:56 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik vermoed dat die jongen mijn jas nooit heeft aangehad, omdat-ie dan had gemerkt dat het zijn jas niet was. Ik bedoel, je merkt het wel als je jas met knopen opeens een ritsluiting heeft.. En het was warm weer, echt weer waarbij jongens die zo'n enorm hippe trendy jas hebben 'm niet dragen, maar 'm heel kewl over de arm houden.
.
't is gewoon een beige jas.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik begin nu wel erg nieuwsgierig naar die jas te worden. Zijn er ook foto's van? Voor het geval je Opsporing Verzocht moest inschakelen ofzo.
Details? Speciale kenmerken? Etc?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
't is gewoon een beige jas..
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Details? Speciale kenmerken? Etc?
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
*bruine jas opgefrommeld uit tas haal*
Helemaal vergeten...
Oeh, billehip hoor!1quote:Op zondag 2 mei 2004 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben te goed voor deze wereld..
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
erg hip hoor.....quote:Op zondag 2 mei 2004 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:11 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Oeh, billehip hoor!1![]()
ik mot ook maar es ene nieuwe jas maar ik haat winkelen
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat hip & kewl was een geintje, maar dat snapten jullie wel hè, toch?.
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat hip & kewl was een geintje, maar dat snapten jullie wel hè, toch?.
Ben je nou al weer zat?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*van stoel val*
Een heeeeeel klein beetjequote:Op zondag 2 mei 2004 01:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je nou al weer zat? [afbeelding]
In je prinsenpak?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:17 schreef Twaalfje het volgende:
[me=Twaalfje] gaat maar es z'n tandjes poetsen[/me]
Morgen weer werken
ik kan het niet beoordelen want ik ben een heeeel klein beetje dronken.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar mijn jas, mijn mooie lieve jas, is dus niet hip & kewl?.
quote:Ik vind het best lekker om twee glaasjes naast elkaar te zetten en dan te denken: wie vindt mij het lekkerst? Wie wil het graagst bij mij naar binnen? En op zo'n punt ben ik nu beland. Het maakt me niet zoveel meer uit.
Hoi!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:20 schreef tech het volgende:
Goedenavond/nacht allemaal!Ik ben er weer eens...
Neej ik ben vanaf morge prins-af.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In je prinsenpak?
*noteer*quote:Op zondag 2 mei 2004 01:20 schreef tech het volgende:
Ja tuurlijk, dat kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:24 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Neej ik ben vanaf morge prins-af.
Hoi Techquote:Op zondag 2 mei 2004 01:20 schreef tech het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat kan er ook nog wel bij.
Wat nou Boris of Jim? Anastasia is mijn idool!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:24 schreef beaverhausen het volgende:
*noteer*
Hoi Wiz en 12!!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:25 schreef wizarddragon het volgende:
Hoi Techook een Goedenavond/nacht toegewenst
Ow, dus er is nog hoop? Ik hoef rijmeneer nog niet naar het nummer van Maurits te vragen? Ik kan ook gewoon doorgaan met hoedjes uitzoeken?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:26 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Sjah........ik ga niet het hele seizoen prins doen hoor want dan word k gek. Najah, van de zomer wel weer of sow.
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:26 schreef tech het volgende:
[..]
Wat nou Boris of Jim? Anastasia is mijn idool!
Ja, maar Anastacia is een beetje oud. Boris is de nieuwe Idolquote:Op zondag 2 mei 2004 01:26 schreef tech het volgende:
[..]
Wat nou Boris of Jim? Anastasia is mijn idool!
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, dus er is nog hoop? Ik hoef rijmeneer nog niet naar het nummer van Maurits te vragen? Ik kan ook gewoon doorgaan met hoedjes uitzoeken?
Nee, jij wel dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:36 schreef DennisMoore het volgende:
Iemand al wat besteld bij de:
[[url=http://images.fok.nl/ads/ero02.gif\]afbeelding][/url]
Erotische artikelen. Ik heb ook werkelijk geen idee wat ik me daar nou bij voor moet stellen. In principe heb je toch alles al van jezelf wat je nodig hebt voor ehm...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:36 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vind dit wel een mooie kandelaar....quote:Op zondag 2 mei 2004 01:36 schreef DennisMoore het volgende:
Ow, heb jij al handboeien?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Erotische artikelen. Ik heb ook werkelijk geen idee wat ik me daar nou bij voor moet stellen. In principe heb je toch alles al van jezelf wat je nodig hebt voor ehm...erotische bezigheden?
Wat onvoorstelbaar hetero.quote:Hij staat glimmend naast zijn getunede Astra. Het vertimmeren is inmiddels zo uit de hand gelopen dat de verbouwingskosten de nieuwprijs van een kale Astra ruimschoots overtreffen. Maar dan heb je ook wat, demonstreert Cor soepeltjes. ,,Kijk, alles aan de buitenkant is in één kleur. Mooi hè. En heb je dat sportstuurtje gezien. Negenhonderd euro, stuurtje met naafje.''
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat onvoorstelbaar hetero..
Ik heb het ook niet over Anastacia, maar over Anastasia... als in 'where beaver live'.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:30 schreef wizarddragon het volgende:
Ja, maar Anastacia is een beetje oud. Boris is de nieuwe Idol
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:44 schreef tech het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Anastacia, maar over Anastasia... als in 'where beaver live'.
Ja, ik moet ook naar bed, inderdaad...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:35 schreef Twaalfje het volgende:
Wat ben jij laat?
Ow gelukkig want ik vond het een Hele Enge kandelaar.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:45 schreef Twaalfje het volgende:
Hm. Zit ik weer verkeerd te linken hoor
Ken ik nietquote:Op zondag 2 mei 2004 01:44 schreef tech het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Anastacia, maar over Anastasia... als in 'where beaver live'.
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, heb jij al handboeien?
Vooral zo houden.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ken ik niet
Adem in, Adem uit.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:45 schreef Twaalfje het volgende:
Hm. Zit ik weer verkeerd te linken hoor
Nee. Maar je zou Fok! ermee steunen natuurlijk.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:38 schreef wizarddragon het volgende:
Nee, jij wel dan?
Ow fuck..ik ken haar wel.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vooral zo houden.
Ook niet van die leuke zachte pluizige handboeien?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doe mij maar onschuldige bambi seks..
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:46 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook naar bed, inderdaad...
Welterusten allemaal!![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:46 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook naar bed, inderdaad...
Welterusten allemaal!![]()
*noteer*quote:Op zondag 2 mei 2004 01:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ook niet van die leuke zachte pluizige handboeien?![]()
Al zijn die niet erg stevig. Je kan er niet echt iemand mee aan de verwarming vastbinden.zeggen ze
Nah. 't Is toch eik best wel een lelijk ding.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Adem in, Adem uit.
Neem gewoon rustig je tijd..![]()
Ik ben nuchter!! Nou ja, een beetje danquote:Op zondag 2 mei 2004 01:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*noteer*
Nog meer dingen waar we je morgenochtend meer kunnen confronteren, als je weer nuchter bent?.
Ik weet het eigenlijk ook niet preciesquote:Op zondag 2 mei 2004 01:54 schreef Ang3l het volgende:
Nuchter?
Wa'sda?
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben nuchter!! Nou ja, een beetje dan
En ik ontken alles!
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Wassen wil nog wel eens helpen.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:55 schreef Ang3l het volgende:
Heyhet sneeuwt nog steeds in mijn icoontje!
Tori heeft roos
Oeh! Zijn ze ook in anaalroze verkrijgbaar?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:58 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
En dat voor slechts ¤ 26,25.
Zou Pam zo aan d'r lippen zijn gekomen?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:58 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
En dat voor slechts ¤ 26,25.
quote:Op zondag 2 mei 2004 02:25 schreef XMN8R het volgende:
Het is inmiddels bijna half 3, en ik zou dus eigenlijk al wel op bed moeten liggen...
Zijn er meer mensen die nog niet slapen?
Dus jij zit steeds te lurkenquote:Op zondag 2 mei 2004 02:26 schreef wizarddragon het volgende:
![]()
Jazeker, maar ik ga ff een film kijken. Dus truste alvastquote:Op zondag 2 mei 2004 02:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dus jij zit steeds te lurken
jij volhouder jij!
tja, dan ben ik er ook maar vantussenquote:Op zondag 2 mei 2004 02:29 schreef wizarddragon het volgende:
Jazeker, maar ik ga ff een film kijken. Dus truste alvast
te laat, ik was al naar bedquote:Op zondag 2 mei 2004 02:37 schreef Ang3l het volgende:Me me me!
Ow? Chatten we nu in je bed dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
te laat, ik was al naar bed
of in jou bed, wat jij wilquote:Op zondag 2 mei 2004 02:56 schreef Ang3l het volgende:
Ow? Chatten we nu in je bed dan?
oei, dat wordt misschien een beetje krapjes danquote:Op zondag 2 mei 2004 03:03 schreef Ang3l het volgende:
Mijn bed daar ligt een pupje in
Veel plezierquote:Op zondag 2 mei 2004 03:23 schreef Ang3l het volgende:
Nah, we gaan film kijken in bed!
HORRORRRRRRRRRRRRR
*licht aan doe*quote:Op zondag 2 mei 2004 03:33 schreef Ang3l het volgende:HEEEEEEEEEELP
ow ok, en hier is ook nog een glaasje waterquote:Op zondag 2 mei 2004 03:50 schreef Ang3l het volgende:
Mag het nachtlampje aan?
Pleeease?
*glaasje water geef*quote:Op zondag 2 mei 2004 03:54 schreef Waxxer het volgende:
Grote lamp weer aan doe want ik ben nog steeds opgefokt door alles wat er weer gebeurd is
*op rug klop, nachtzoen geef, instop*quote:Op zondag 2 mei 2004 03:59 schreef Ang3l het volgende:
*drink, verslik, kuch*
dank je wel
dan ga je maar op je buik liggen met je kussen over je hoofdquote:Op zondag 2 mei 2004 04:01 schreef Ang3l het volgende:
aaah, bright lights, bright lights!
*slik*quote:Op zondag 2 mei 2004 03:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*glaasje water geef*
wattisserdanallemaalgebeurd?
ehm... ja?!quote:Op zondag 2 mei 2004 04:06 schreef Ang3l het volgende:
Is dat een bevel?![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 04:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ehm... ja?!
eeeeen sluit! (lees nou je eigen sig eensquote:Op zondag 2 mei 2004 04:12 schreef Ang3l het volgende:
over bright lights gesprokenquote:Op zondag 2 mei 2004 04:21 schreef Ang3l het volgende:
*zoeklicht aan*
Waxxeeeeeeeeeeeeeeerrr!!
lamaar, hij heeft al uitgelogdquote:Op zondag 2 mei 2004 04:26 schreef Ang3l het volgende:
*zonnebril op*
*fakkel en flares aansteek*
Waxxeeeeeeeerrr!!
*dekbed optil*
Are you in heeeeere???
ow, sjoe ! we waren je al kwijt!quote:Op zondag 2 mei 2004 04:28 schreef Waxxer het volgende:
hai, ik ben aan het terugmailen... Bijna klaar!
pas op! struikel niet over die fakkels!quote:Op zondag 2 mei 2004 04:30 schreef Waxxer het volgende:
Hallooooo *licht aandoe*
en? helemaal door het stof gekropen?quote:Op zondag 2 mei 2004 04:33 schreef Waxxer het volgende:
*klaar*
Fakkels??quote:Op zondag 2 mei 2004 04:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
pas op! struikel niet over die fakkels!
Angel ligt inmiddels (als het goed is) op zijn buik in bed met een kussen over zijn hoofd.quote:Op zondag 2 mei 2004 04:35 schreef Waxxer het volgende:
Maar even to the point: vanwaar zijn jullie nog wakker terwijl het zo weer licht wordt?
Nou ja, ik heb precies uitgelegd hoe het zit, en ook even politiek correct uitgelegd over het waarom en gezegd dat ik uit zal kijken en het niet meer zal doen enz... Naja, het is gebeurd en niet meer terug te draaien natuurlijk. Maar het aantal hartslagen is alleen al door vanavond volgens mij deze dag twee keer zo hoog dan normaal in een etmaalquote:Op zondag 2 mei 2004 04:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en? helemaal door het stof gekropen?
ojee, nou ja joh.. hij was al niet kwaad, dus hij zal best goed op je mailtje reageren hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 04:37 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, ik heb precies uitgelegd hoe het zit, en ook even politiek correct uitgelegd over het waarom en gezegd dat ik uit zal kijken en het niet meer zal doen enz... Naja, het is gebeurd en niet meer terug te draaien natuurlijk. Maar het aantal hartslagen is alleen al door vanavond volgens mij deze dag twee keer zo hoog dan normaal in een etmaal
Nou, ik ben reeds begonnen aan mijn tweede wiedergutmachungsmailtje, dit keer aan de vormgever van het coc-blad van Zwolle, omdat ik heeeeellll laat was met een aantal wijzigingen mbt mijn artikel.quote:Op zondag 2 mei 2004 04:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ojee, nou ja joh.. hij was al niet kwaad, dus hij zal best goed op je mailtje reageren hoor
gaat het inmiddels al weer een beetje?
zozo, je hebt het er nog maar druk mee op de vroege ochtend...quote:Op zondag 2 mei 2004 04:42 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ben reeds begonnen aan mijn tweede wiedergutmachungsmailtje, dit keer aan de vormgever van het coc-blad van Zwolle, omdat ik heeeeellll laat was met een aantal wijzigingen mbt mijn artikel.
Weet je wat, dan ga ik daarna ook slapen. Is wel een goed plan.
Nou... dus.... welterusten dan maar en tot morgen he!![]()
![]()
Tsjeee... had-ie dat bij toeval hier op Fok! gezien, of kan zo'n beheerder dat nagaan mbv bezoekersstatistieken ofzo?quote:Op zondag 2 mei 2004 04:05 schreef Waxxer het volgende:
De beheerder van die site, een raadslid, heeft gezien dat ik die dingen op fok had gezet.
jaquote:Op zondag 2 mei 2004 11:39 schreef Great_Expectations het volgende:
En is het vandaag eigenlijk Koopzondag in E.? *twijfel*
Dank u.quote:Op zondag 2 mei 2004 11:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja
Die Mama-ik-moet-poepen blik in de ogen!quote:Op zondag 2 mei 2004 12:02 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Ja, Flo goes Borisquote:Op zondag 2 mei 2004 12:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die Mama-ik-moet-poepen blik in de ogen!
Dan ga je toch naar die andere stripwinkel.quote:Op zondag 2 mei 2004 11:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dank u.. Helaas doet Eppo niet aan koopzondag.
.
www.de6neuzen.nlquote:Op zondag 2 mei 2004 12:15 schreef Cazman het volgende:
Dan ga je toch naar die andere stripwinkel.
atomik welquote:Op zondag 2 mei 2004 11:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dank u.. Helaas doet Eppo niet aan koopzondag.
.
quote:Op zondag 2 mei 2004 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
I think animal testing is a terrible idea. They get all nervous and give silly answers.
quote:Op zondag 2 mei 2004 12:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
W00t een auto geregld, ik ben vandaag mobiel!
Eindhoven waarschijnlijk... koopzondagquote:Op zondag 2 mei 2004 12:57 schreef XMN8R het volgende:
en waar ga je nu heen rijden?
Die is niet goed. Ik vroeg daar een keer of ze ook Manga hadden, en toen zei die eikel, "van die Amerikaanse strips? Jaaah, die hebben we wel, maar niet zo veel."quote:Op zondag 2 mei 2004 12:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar die andere stripwinkel.
voor single issues met een schappelijke prijs moet je bij Atomik zijn, voor indy en manga moet je naar Eppo, als je goedkope trades wil hebben moet je naar Den Bosch nl. Sylvesterquote:Op zondag 2 mei 2004 13:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die is niet goed. Ik vroeg daar een keer of ze ook Manga hadden, en toen zei die eikel, "van die Amerikaanse strips? Jaaah, die hebben we wel, maar niet zo veel.".
Is de Atomic diegene in de straat tegenover de Pathe bios?quote:Op zondag 2 mei 2004 13:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
voor single issues met een schappelijke prijs moet je bij Atomik zijn, voor indy en manga moet je naar Eppo, als je goedkope trades wil hebben moet je naar Den Bosch nl. Sylvester
Ach, d'r gaat eigenlijk niets boven www.archonia.com voor goeie manga.quote:Op zondag 2 mei 2004 13:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
voor single issues met een schappelijke prijs moet je bij Atomik zijn, voor indy en manga moet je naar Eppo, als je goedkope trades wil hebben moet je naar Den Bosch nl. Sylvester
Fotoooowquote:Op zondag 2 mei 2004 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nu in het echt naar Bambi op het ijs te kijken
Pupje heeft voor het eerst skates aan
"Kijk angel, hard water!!"
Oei! Straks valt-ie nog heel gemeen en dan breekt of verstuikt pupje iets en dan moet jij hem de hele dag verzorgen & vertroetelen.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nu in het echt naar Bambi op het ijs te kijken
Pupje heeft voor het eerst skates aan
"Kijk angel, hard water!!"
He getver, daar ben ik niet voor geborenquote:Op zondag 2 mei 2004 14:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oei! Straks valt-ie nog heel gemeen en dan breekt of verstuikt pupje iets en dan moet jij hem de hele dag verzorgen & vertroetelen..
quote:Op zondag 2 mei 2004 14:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens Drôle de Félix gezien?.
Wel in m'n handen gehad maar uiteindelijk Get Real gehuurd.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens Drôle de Félix gezien?.
quote:Op zondag 2 mei 2004 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He getver, daar ben ik niet voor geboren
Echt heel schattig is het
*wiebel wiebel* Heeeeelp ik rol achteruit!!! Aaaaahhh!!!
*wiebel, wiebel* Hey ik beweeg m'n voeten maar blijf op 1 plaats staan
Ooow, die kant op bewegen! *rol* Jaaaaaa!! Ik ga keihard!! (ik haalde hem in met de bureaustoel op wieltjes)
Portrait of the artist as a young man?quote:Op zondag 2 mei 2004 14:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Vervelen met Microsoft Paint deel 5..
Ben jij niet bij je prins op het witte stoomstrijkijzer?quote:Op zondag 2 mei 2004 15:11 schreef DennisMoore het volgende:
Well... Bring back hanging, I say!
These tumbledryers are useless...
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:02 schreef error het volgende:
Ben jij niet bij je prins op het witte stoomstrijkijzer?
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:02 schreef error het volgende:
[..]
Indeed, Hoe is het gegaan met die Casper/Kasper?quote:Op zondag 2 mei 2004 16:02 schreef error het volgende:
[..]
mompelmompel steamy sex mompelmompel casper is in stoom opgegaan mompelmompel casper het spookje mompelmompelquote:Op zondag 2 mei 2004 16:16 schreef XMN8R het volgende:
yep, doe maar vertellen DM, want MSN gaat anders overuren draaien
bzzwbzzw Aldi bzzwbzzw mee naar huis bzzwbzzw blijven slapen bzzwbzzw trouwen bzzwbzzw lang en gelukkig bzzwbzzw
Heyquote:Op zondag 2 mei 2004 16:16 schreef XMN8R het volgende:
yep, doe maar vertellen DM, want MSN gaat anders overuren draaien
bzzwbzzw Aldi bzzwbzzw mee naar huis bzzwbzzw blijven slapen bzzwbzzw trouwen bzzwbzzw lang en gelukkig bzzwbzzw
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:18 schreef wizarddragon het volgende:
Hoi iedereen
*grin*quote:Op zondag 2 mei 2004 16:02 schreef error het volgende:
bzzwbzzw steamy sex?!?! bzzwbzzw stoomstrijkijzer bzzwbzzw ijklontjes bzzwbzzw hulpstukken!!! bzzwbzzwquote:Op zondag 2 mei 2004 16:18 schreef Great_Expectations het volgende:
mompelmompel steamy sex mompelmompel casper is in stoom opgegaan mompelmompel casper het spookje mompelmompel
Ik ben hier hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 16:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
mompelmompel steamy sex mompelmompel casper is in stoom opgegaan mompelmompel casper het spookje mompelmompel
bzzzbwzz hulpstukken bwwz bzzzw speciale aanbieding bzzzww klik bzzzwwwquote:Op zondag 2 mei 2004 16:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
bzzwbzzw steamy sex?!?! bzzwbzzw stoomstrijkijzer bzzwbzzw ijklontjes bzzwbzzw hulpstukken!!! bzzwbzzw
ieuw hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 16:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
bzzwbzzw steamy sex?!?! bzzwbzzw stoomstrijkijzer bzzwbzzw ijklontjes bzzwbzzw hulpstukken!!! bzzwbzzw
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:20 schreef Cazman het volgende:
Hey!!
Ik had nog een echte XMN8R vraagje aan je.
nl. mag je roken achter het stuur?
Een maat van me zei dat het niet mog maar ik geloof er geen fuck van
Ik dacht al waar is ie toch?!quote:Op zondag 2 mei 2004 16:27 schreef Doffy het volgende:
En ik ben hier!
Er vanuit gaande dat het gewone sigaretten zijn, denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 16:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Er staat nergens expliciet in de wet dat je niet mag roken terwijl je een voertuig bestuurd, in tegenstelling tot hand-held bellen wat wél verboden is.
yep, maar als het geen gewone sigaretten zijn, dan valt het onder het rijden onder invloed van drogerende stoffen.quote:Op zondag 2 mei 2004 16:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Er vanuit gaande dat het gewone sigaretten zijn, denk ik..
Er vanuit gaandequote:Op zondag 2 mei 2004 16:33 schreef DennisMoore het volgende:
Ervan uitgaande?
Er van uit gaande?
Er van uitgaande?
Juist is: 'We gaan ervan uit dat het zal lukken' en 'We zijn ervan uitgegaan dat het zou lukken.'quote:Op zondag 2 mei 2004 16:33 schreef DennisMoore het volgende:
Ervan uitgaande?
Er van uit gaande?
Er van uitgaande?
En de vraag is dan natuurlijk wat er psies allemaal onder drogerende stoffen valt, want Chocolade is eigenlijk ook een drogerende stof, terwijl het eten van chocolade (desnoods van die vieze chocolade sigaretten, je weet wel, wat je als kleuter mega kewl vond) achter het stuur toch niet als iets strafbaars wordt gezien. Tenzij je met twee handen de reep in blokjes zit te breken, en daardoor de controle over het stuur verliest ofzo.quote:Op zondag 2 mei 2004 16:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
yep, maar als het geen gewone sigaretten zijn, dan valt het onder het rijden onder invloed van drogerende stoffen.
De berg afrijden of de berg af rijden?quote:Op zondag 2 mei 2004 16:38 schreef XMN8R het volgende:
Juist is: 'We gaan ervan uit dat het zal lukken' en 'We zijn ervan uitgegaan dat het zou lukken.'
bron
af·rij·den1 (onov.ww.)quote:Op zondag 2 mei 2004 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De berg afrijden of de berg af rijden?.
Inderdaadquote:Op zondag 2 mei 2004 16:40 schreef Great_Expectations het volgende:
En de vraag is dan natuurlijk wat er psies allemaal onder drogerende stoffen valt, want Chocolade is eigenlijk ook een drogerende stof, terwijl het eten van chocolade (desnoods van die vieze chocolade sigaretten, je weet wel, wat je als kleuter mega kewl vond) achter het stuur toch niet als iets strafbaars wordt gezien. Tenzij je met twee handen de reep in blokjes zit te breken, en daardoor de controle over het stuur verliest ofzo.
Of achter het stuur de gebruiksaanwijzing lezen voor hoe je het speelgoedhelikoptertje uit je Kindersuprise Ei in elkaar moet zetten.quote:Op zondag 2 mei 2004 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
Chocolade paaseitjes pellen achter het stuur is ook geen goed idee.
Echte mannen lezen geen gebruiksaanwijzing wanneer ze het speelgoedhelikoptertje in elkaar zetten!quote:Op zondag 2 mei 2004 16:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Of achter het stuur de gebruiksaanwijzing lezen voor hoe je het speelgoedhelikoptertje uit je Kindersuprise Ei in elkaar moet zetten.
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:44 schreef Great_Expectations het volgende:
af·rij·den1 (onov.ww.)
1 rijexamen afleggen
Dus alleen aan elkaar als je bedoelt: "XMN8R gaat vandaag samen met Jan de Berg afrijden."
Wie is Jan de Berg?quote:Op zondag 2 mei 2004 16:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
af·rij·den1 (onov.ww.)
1 rijexamen afleggen
Dus alleen aan elkaar als je bedoelt: "XMN8R gaat vandaag samen met Jan de Berg afrijden."
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
(denk ik)
quote:Of een voorzetsel onderdeel is van het werkwoord, hangt af van de betekenis. Vaak zult u dit in een woordenboek moeten nazoeken.
Kweenie. Dat moet je aan die blauwe L vragen, die gaat er mee afrijden.quote:Op zondag 2 mei 2004 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie is Jan de Berg?
of oprijden of inrijden, maar dat is dan weer heel iets andersquote:Op zondag 2 mei 2004 16:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Kweenie. Dat moet je aan die blauwe L vragen, die gaat er mee afrijden..
Ook inparkeren?quote:Op zondag 2 mei 2004 16:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
of oprijden of inrijden, maar dat is dan weer heel iets anders![]()
dat ligt eraan: achteruit of vooruit?quote:Op zondag 2 mei 2004 16:57 schreef beaverhausen het volgende:
Ook inparkeren?
op·rij·den1 (onov.ww.)quote:Op zondag 2 mei 2004 16:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
of oprijden of inrijden, maar dat is dan weer heel iets anders![]()
Sorryquote:Op zondag 2 mei 2004 16:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
op·rij·den1 (onov.ww.)
1 verder naar voren rijden
op·rij·den2 (ov.ww.)
1 (een voertuig) zo lang gebruiken totdat het versleten is
2 (een paard) zodanig berijden dat het sierlijk loopt
in·rij·den (ov.ww.)
1 door rijden geschikt maken voor gebruik => roderen
in·par·ke·ren (ov.ww., ook abs.)
1 (een auto) parkeren tussen twee andere auto's in
Wat zijn jullie toch weer dubbelzinnig vandaag..
Moi?quote:Op zondag 2 mei 2004 16:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch weer dubbelzinnig vandaag..
Wat gedraag je je toch weer bewust aangemeten mutserig en onnozel.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sorry
Het zal wel door de vernathanisering van het topic komen.
Hey Beav!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sorry
Het zal wel door de vernathanisering van het topic komen.
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Moi?
Bever!
*wijs*
overgeile kutkneusquote:Op zondag 2 mei 2004 17:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat gedraag je je toch weer bewust aangemeten mutserig en onnozel..
Nee, ik heb geen fotoow!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Beav!
Wat zijn je stats? Wat zoek je?
Ang3l! Vandaag bij de Bijenkorf stond er een dubbelganger van jou achter me in de rij bij de kassa! Alleen had-ie gewoon normaal blond haar, dus niet met een of andere maffe bruine kleur, en was-ie een paar centimeter kleiner dan ik, dus ook ietsje kleiner dan jij.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Beav!
Wat zijn je stats? Wat zoek je?
Nou moet je niet gaan schelden, anders laat ik iedereen hier jouw foto zien.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
overgeile kutkneus.
domme loser!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan schelden, anders laat ik iedereen hier jouw foto zien..
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat gedraag je je toch weer bewust aangemeten mutserig en onnozel..
heren, heren, jullie weten dat ik een rel best op prijs stel af en toe, maar laten we het vandaag gezellig houdenquote:Op zondag 2 mei 2004 17:06 schreef beaverhausen het volgende:
overgeile kutkneus.
En dom en naïef.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat zijn we toch gemeen en laag bij gronds, eigenlijk..
Cam dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen fotoow!
Maar toch houden we van je.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dom en naïef.
Ow ja, en mutserig..
probeer ik eens te rellen mag het niet.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
heren, heren, jullie weten dat ik een rel best op prijs stel af en toe, maar laten we het vandaag gezellig houden
Weer last van je hormoonhuishouding?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cam dan?
Wie was die dubbelganger nou? Je hebt toch niet stiekem een jonger broertje ofzo die je voor ons verborgen hebt gehouden?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cam dan?
Thehehe.... weet je hoe vaak ik hoor dat iemand een kloon gezien heeft?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ang3l! Vandaag bij de Bijenkorf stond er een dubbelganger van jou achter me in de rij bij de kassa! Alleen had-ie gewoon normaal blond haar, dus niet met een of andere maffe bruine kleur, en was-ie een paar centimeter kleiner dan ik, dus ook ietsje kleiner dan jij..
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar toch houden we van je..
Ja want jij komt niet in de Bijenkorf.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thehehe.... weet je hoe vaak ik hoor dat iemand een kloon gezien heeft?
Ik denk dat ze serieus iets engs met me gedaan hebben, iets afgetat of zo
Thanx.quote:Op zondag 2 mei 2004 16:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Er staat nergens expliciet in de wet dat je niet mag roken terwijl je een voertuig bestuurd, in tegenstelling tot hand-held bellen wat wél verboden is.
Artikel 5 van de Wegenverkeerswet zegt echter: "Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.".
Wanneer je tijdens het rijden bijvoorbeeld je pakje sigaretten of aansteker gaat zoeken, dan zou je dus het verkeer in gevaar kunnen brengen als je niet meer op de weg let of onbewust aan het stuur trekt.
Er zijn nu teveel modjes online schat, denk aan je timing!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:12 schreef beaverhausen het volgende:
probeer ik eens te rellen mag het niet.
Ja wrijf het er nog effe lekker in.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:14 schreef blublub het volgende:BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
ikuh? ikuh doe nix....quote:Op zondag 2 mei 2004 17:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn lay-out, wat doe je! [afbeelding]
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Er zijn nu teveel modjes online schat, denk aan je timing!
WELLES!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja want jij komt niet in de Bijenkorf.
Arme Flo. Dit gaat allemaal ten koste van de bandbreedte van zijn site, straks moet-ie weer extra betalen en dat kan-ie dan helemaal niet van zijn kleine striptekenaarsloontje.quote:
Ik durfde 'm niet aan te spreken of heel erg aan te kijken, omdat ik bang was dat jij het zelf was.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WELLES!
de chill out is hip & trendy
Ow ja. Maar volgens loop je dan heel snel met je hoofd naar beneden naar de chill out. En daarna heel snel weer terug naar buiten.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WELLES!
de chill out is hip & trendy
Ow ja, nou heb ik het weer gedaan.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Arme Flo. Dit gaat allemaal ten koste van de bandbreedte van zijn site, straks moet-ie weer extra betalen en dat kan-ie dan helemaal niet van zijn kleine striptekenaarsloontje..
zo! of het nog iets duidelijker kan?!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:21 schreef Cazman het volgende:
Idols is gewoon kut!
Kun je er niet gewoon een linkje van maken?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow ja, nou heb ik het weer gedaan.
Zo is 't gewoon. Er zijn zoveel bandjes die zo hard proberen de top te bereiken en door het gebruik van mp3's in de wereld wordt het nog moeilijker. En met zo'n programma heb je in 1 keer de top al bereikt. Idols is gewoon rotzooi in de muziekwereldquote:Op zondag 2 mei 2004 17:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zo! of het nog iets duidelijker kan?!![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:26 schreef beaverhausen het volgende:
<knip>
Ben je bang voor MIJ?!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik durfde 'm niet aan te spreken of heel erg aan te kijken, omdat ik bang was dat jij het zelf was..
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
![]()
Zeg. Dat doe ik toch ook niet als jij weer eens over bier begint?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
het zit wel diep he?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
HOER!!
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:39 schreef Dark_Killah het volgende:
Boris gewonnen, vond het niet zo'n verassing![]()
Maare, goedeavond/middag etc.
Onderste shirt is coolquote:Op zondag 2 mei 2004 17:38 schreef Timmah het volgende:
Hoi![]()
Naar Amsterdam geweest, en Nieuw shirt gekocht..![]()
[afbeelding]
voor
[afbeelding]
Een Aantal van de Don'ts in Japan op een rijtje
Tis 1 en hetzelfde Shirt hoor, voor- en achterkantquote:Op zondag 2 mei 2004 17:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Onderste shirt is cool![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:42 schreef freek_mst het volgende:
![]()
Grolsch is minder commercieel, en van honderd keer betere kwaliteit dan Maud.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:37 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg. Dat doe ik toch ook niet als jij weer eens over bier begint?
Dan vind ik achterkant leuker dan voorkantquote:Op zondag 2 mei 2004 17:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tis 1 en hetzelfde Shirt hoor, voor- en achterkant
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:42 schreef freek_mst het volgende:
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Grolsch is minder commercieel, en van honderd keer betere kwaliteit dan Maud.
Ik ook..quote:Op zondag 2 mei 2004 17:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dan vind ik achterkant leuker dan voorkant
Moet je vaker langskomenquote:Op zondag 2 mei 2004 17:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Lang niet gesproken allemaal
Idols moet dood!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:44 schreef wizarddragon het volgende:
Fuck it.. Idols, wat kan mij het nou schelen. Commercieel schijt, iedereen is commercieel. Het leven kan niet alleen maar een feest zijn.
tja, dat krijg je he, met een 48-uurs bagger-topic-open-banquote:Op zondag 2 mei 2004 17:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Lang niet gesproken allemaal
Had ie een ban dan? Niks van gemerkt.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tja, dat krijg je he, met een 48-uurs bagger-topic-open-ban
School enzoquote:Op zondag 2 mei 2004 17:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je vaker langskomen
is dat al een straf hier. Het moet niet gestoorder wordenquote:Op zondag 2 mei 2004 17:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tja, dat krijg je he, met een 48-uurs bagger-topic-open-ban
Ik ook... en toch ben ik er elke dag...quote:Op zondag 2 mei 2004 17:48 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
School enzo![]()
Hier is het toch veel leuker dan op school!!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:48 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
School enzo![]()
Nog 1 aflevering, rustig maarquote:Op zondag 2 mei 2004 17:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Idols moet dood!!!
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 1 aflevering, rustig maar
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 1 aflevering, rustig maar
Idols...the day afterquote:Op zondag 2 mei 2004 17:52 schreef Cazman het volgende:
[..]Ik dacht dat 't al afgelopen was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond The Day After en volgende week Idols: The Complete Story.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:52 schreef Cazman het volgende:
[..]Ik dacht dat 't al afgelopen was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idols...the day after
Zonde van de zendtijd. Herhalingen van het Rad van Fortuin kan je dan veel beter doen !quote:Op zondag 2 mei 2004 17:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vanavond The Day After en volgende week Idols: The Complete Story.
Onzin voor je leven!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:51 schreef wizarddragon het volgende:
Wat is een baggertopic? Kheb echt geen flauw idee wat het is. Voorbeelden?
Maar jij bent vast veel intelectueler dan ikquote:Op zondag 2 mei 2004 17:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ook... en toch ben ik er elke dag...
Ik ben niet zo iemand die dat zo maar zal toegeven enzo, maar heej, volgens mij is dat wel zo!quote:Op zondag 2 mei 2004 18:01 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Maar jij bent vast veel intelectueler dan ik
smakelijkquote:Op zondag 2 mei 2004 18:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Mjah, ik ga weer even painkiller spelen. En ik gok zo ook eten. Tot daarna
Nice.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:02 schreef Cybart het volgende:
zoooo. dat was weer een asociaal druk koopzondagje in E-town
we hebben wel een aantal keer van links naar rechts door de stad gelopen.
maar ik ben wel weer geslaagd...
moederdagkado, een rode 3/4 broek en weer een nieuwKultivate
shirt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en wat heeft Caz vandaag gedaan?quote:Op zondag 2 mei 2004 18:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nice.
Nee da's onzin geen bagger. Enfin XMN8R heeft me al ff ingelicht wat baggertopics zijn. Tis wat je bagger noemt.quote:
Vrij weinig. Wat lichte sportoefeningen gedaan. Wat spul voor school. en een paar afleveringen gekeken van He-Manquote:Op zondag 2 mei 2004 18:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wat heeft Caz vandaag gedaan?
nee, je hebt gelijk gekregenquote:Op zondag 2 mei 2004 18:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
en Cybart... ben je me nog tegengekomen?
ik denk dat ik jou trouwens wel gezien hebquote:Op zondag 2 mei 2004 18:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, je hebt gelijk gekregen
had jij vroeger ook een He-Man action figure (incl cassettebandje met op elke kant 1 verhaal)?quote:Op zondag 2 mei 2004 18:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
Vrij weinig. Wat lichte sportoefeningen gedaan. Wat spul voor school. en een paar afleveringen gekeken van He-Man
dan had je best wel wat mogen zeggen...quote:Op zondag 2 mei 2004 18:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik denk dat ik jou trouwens wel gezien heb
Die heb ik nog steeds en ook dat gele cassettebandje met He-man en het Sterrenstof verhaalquote:Op zondag 2 mei 2004 18:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
had jij vroeger ook een He-Man action figure (incl cassettebandje met op elke kant 1 verhaal)?
kado tip voor joost bij je komende verjaardagquote:Op zondag 2 mei 2004 18:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds en ook dat gele cassettebandje met He-man en het Sterrenstof verhaal. Actiefiguren liggen nog ergens boven denk ik.
maar de series die ik kijk is van He-Man is van de nieuwe serie. Zijn ook nieuwe action figures van uit. iet dat ik die wil. (op 1 na misschien dan
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |