quote:Op zondag 2 mei 2004 00:29 schreef Bonobo11 het volgende:
Zoals ik al 5 maanden geleden zei: "Er kan er maar 1 zingen van het hele pleuriszooitje" Lijkt me zeer terecht dus.......![]()
![]()
![]()
wat een onzin. Er wás niets om kritiek op te hebben.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:30 schreef funmaster het volgende:
De jury was in tegenstelling tot eerdere shows opvallend mild. Er werd nauwelijks kritiek geuit op Boris of Maud.
Echt welquote:Op zondag 2 mei 2004 00:30 schreef schatje het volgende:
Maar wat zag Jamai er vreselijk uit hè??
Nee, deze stond als eerste de lijstquote:Op zondag 2 mei 2004 00:30 schreef Riann het volgende:
Die andere was leuker hoor en dat was meteen deel 107
Ze zeggen altijd dat Sita op Chucky lijkt, maar hij leek er nu nog meer opquote:Op zondag 2 mei 2004 00:30 schreef schatje het volgende:
Komt omdat hij blauw isquote:Op zondag 2 mei 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
Nr. was fout!!!!!!
boeien. dat interesseert niemand.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:30 schreef Riann het volgende:
Die andere was leuker hoor en dat was meteen deel 107
Joel ook. Bas ook. Marieke ook. Dewi ook.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:30 schreef schatje het volgende:
IDD, kritiek op goede optredens hebben lijkt me erg moeilijk.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
wat een onzin. Er wás niets om kritiek op te hebben.
Walgelijk ja...heb niks tegen homo's, maar dit soort figurenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:30 schreef schatje het volgende:
Maar de andere vond ik leukerquote:Op zondag 2 mei 2004 00:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, deze stond als eerste de lijst.
Joel heeft er altijd walgelijk uitgezienquote:Op zondag 2 mei 2004 00:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Joel ook. Bas ook. Marieke ook. Dewi ook.
Nee nee, je had ook al wat tegen Ronquote:Op zondag 2 mei 2004 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Walgelijk ja...heb niks tegen homo's, maar dit soort figuren.
Hindquote:Op zondag 2 mei 2004 00:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vies bruin! NIet te geloven!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:30 schreef schatje het volgende:
Voor je het weet is deze weer vol.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kap es over topictitels enzo. Sjongejonge
Eentje was te vroeg, de ander te laatquote:Op zondag 2 mei 2004 00:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, deze stond als eerste de lijst.
Ron is cool.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:33 schreef Tania18 het volgende:
Nee nee, je had ook al wat tegen Ron
Ron is gewoon een gladdequote:Op zondag 2 mei 2004 00:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee nee, je had ook al wat tegen Ron
Nou ja, dan moet je maar niet te vroeg openen lieve Svenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:32 schreef Svensational het volgende:
Damn, 2 topics met een leukere titel en allebei op slot
Lekkere bos krullen en mooie oogdingen (niet mascara.... Oogschaduw! Dat ja).quote:Op zondag 2 mei 2004 00:33 schreef BVO het volgende:
Hindwas mooi he?
.
Glitterachtigquote:Op zondag 2 mei 2004 00:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Hindwas mooi he?
.
Zeker weten, was een van mijn favorietenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ron is cool.
For Once In My Life is een van de beste optredens van dit jaar.
En dat kapsel dan??quote:Op zondag 2 mei 2004 00:33 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Vies bruin! NIet te geloven!
Dewi niet (vind ik)quote:Op zondag 2 mei 2004 00:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat een intelligente opmerkingen vanavondquote:Op zondag 2 mei 2004 00:33 schreef Riann het volgende:
[..]
Ron is gewoon een gladde
ja, helemaal gemake-upt met een dikke plamuurlaag en hij gedraagd zich ook heel anders nu veel 'opzichtiger'quote:Op zondag 2 mei 2004 00:30 schreef schatje het volgende:
Ze moet alleen niet praten.. dan komt ze echtquote:Op zondag 2 mei 2004 00:34 schreef Riann het volgende:
[..]
Glitterachtig
maar hind is altijd mooi![]()
hehehequote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een intelligente opmerkingen vanavond
dat is niet alleen als ze praat.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ze moet alleen niet praten.. dan komt ze echtover..
Sorry hoor als iemand met zo'n topictitel aankomtquote:Op zondag 2 mei 2004 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kap es over topictitels enzo. Sjongejonge
Nee, jij trekt volle zalen wil je zeggenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ze moet alleen niet praten.. dan komt ze echtover..
Ik moest er eigenlijk wel om lachenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:34 schreef schatje het volgende:
[..]
En dat kapsel dan??.
dank je welquote:Op zondag 2 mei 2004 00:32 schreef Svensational het volgende:
Damn, 2 topics met een leukere titel en allebei op slot
Hij is blauwquote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry hoor als iemand met zo'n topictitel aankomt
hier heb je een fles bier. En nu stil zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry hoor als iemand met zo'n topictitel aankomt
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen wil je zeggen.
Sorry, maar als je aan Hind komt...
Dan kom je aan jouquote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Leugenaar, ze waren bijna op zei jequote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hier heb je een fles bier. En nu stil zijn.
Geeft niet, ik merk dat je overeenkomsten met haar hebt.....quote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef BVO het volgende:
Ga slapen ofzo, Riann.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef Riann het volgende:
dus we moeten wel naar Ome Roel luisteren
The full storyquote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef schatje het volgende:
Volgende week zal vast nog wel een "best of" aflevering komen.
Ja dat zeiden ze geloof ik alquote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef schatje het volgende:
nee, de inhoud van één flesquote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Leugenaar, ze waren bijna op zei je![]()
Ze was wel vaag in Gouda...misschien dacht ze dat ik in het publiek zat ofzo..?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat serieus te wachten tot ze iets over je zou zeggen, maar helaas
Zodadelijkquote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ga slapen ofzo, Riann..
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Geeft niet, ik merk dat je overeenkomsten met haar hebt.....
die aankondiging zat al in deze afleveringquote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef schatje het volgende:
Vertel..quote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Geeft niet, ik merk dat je overeenkomsten met haar hebt.....
Precies!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:36 schreef MyMilkshake het volgende:
geweldig dat boris heeft gewonnen, zeer terecht, en wat een lief vriendinnetje,
pappie en mammie.
Ik hoop dat het Boris voor de wind gaat, hij heeft een onwijse uitstraling. Lijkt me supercool als dat je vent is die daar zo even de idolstrofee in z'n zak steekt. Fantastisch gewoon.
De single vind ik ook uitstekend.
Idols II was zo veel beter dan I. Ik hoop dat ze hier een les uitgeleerd hebben, geen jonge smurfen meer toelaten tenzij ze echt bruisen van het talent.
En bij ons de inhoud van een fles wijn, maar we hebben er ook maar eenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nee, de inhoud van één fles.
verschrikkelijkquote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat vonden jullie van de jurk van Jerney, ze leek wel 10 kippen ervoor geslacht te hebben
Ja, struisvogelquote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat vonden jullie van de jurk van Jerney, ze leek wel 10 kippen ervoor geslacht te hebben
Jij en je katten?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En bij ons de inhoud van een fles wijn, maar we hebben er ook maar een![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
For Once In My Life is een van de beste optredens van dit jaar.
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij en je katten?
ah, ik heb er nog wel wat hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 00:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En bij ons de inhoud van een fles wijn, maar we hebben er ook maar een![]()
Paste wel goed bij haar.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vorige week leek het alsof ze een kat op haar schouder had zitten, deze week een hele pauw om haar nek...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop hetquote:Op zondag 2 mei 2004 00:40 schreef Shirley het volgende:
Is het al zeker dat er een World Idol 2004 komt?
vast wel.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:40 schreef Shirley het volgende:
Nog niet helemaal zeker, maar we wachten in spanning af.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:40 schreef Shirley het volgende:
de dierenbescherming zal blij met haar zijn.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:40 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Vorige week leek het alsof ze een kat op haar schouder had zitten, deze week een hele pauw om haar nek...
In de Veronicagids staat dat die waarschijnlijk niet komt. Op korte termijn.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef scanman01 het volgende:
En nu op naar BB5
http://www.idolonline.org/music1a.htmquote:Op zondag 2 mei 2004 00:40 schreef Shirley het volgende:
terecht, want dat was bij BB3 al geen succes meer.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In de Veronicagids staat dat die waarschijnlijk niet komt. Op korte termijn.
BB3 was juist de mooistequote:Op zondag 2 mei 2004 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
terecht, want dat was bij BB3 al geen succes meer.
het succes van Idols is dit jaar groter dan vorig jaar, dus dat kan nog wel een keer>
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef Tania18 het volgende:![]()
![]()
Ik zat serieus te wachten tot ze iets over je zou zeggen, maar helaas
The battle vond ik niks maar als ze het weer doen zoals BB1 zal ik zeker weer kijkenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
terecht, want dat was bij BB3 al geen succes meer.
het succes van Idols is dit jaar groter dan vorig jaar, dus dat kan nog wel een keer>
of je je sig ff wil aanpassenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:45 schreef BVO het volgende:
Lekkere internationale naam, Boris Titulaer.
dat kan ik me ff niet meer herinneren. maar waarschijnlijk commercieel niet interessanter dan BB1 en BB2.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB3 was juist de mooiste
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:45 schreef rena het volgende:Boris. Terechte winnaar!
Ben blij dat het afgelopen isGeen gezeik meer op zaterdagavond dat m'n vrienden Idols willen kijken
![]()
Absoluut, wat had ik jou toen snel op de kastquote:Op zondag 2 mei 2004 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB3 was juist de mooiste
BB1 was nieuw, dus leuk... maar wel met vele zeer saaie dagen. Mensen schijnen dat te vergeten omdat het de eerste was. Nee, een BB1 hoef ik niet meer. Was echt te saai.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:45 schreef Riann het volgende:
[..]
The battle vond ik niks maar als ze het weer doen zoals BB1 zal ik zeker weer kijken
Ik kan me nog niet eens alle kandidaten meer herrineren van bb3 en bb4 van bb1 en bb2 welquote:Op zondag 2 mei 2004 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat kan ik me ff niet meer herinneren. maar waarschijnlijk commercieel niet interessanter dan BB1 en BB2.
Dat was toch zo'n loos programma, hou daar maar over op.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat kan ik me ff niet meer herinneren. maar waarschijnlijk commercieel niet interessanter dan BB1 en BB2.
Hm. ik merk hier enige tegenstelling in jouw post. Je vindt Boris de terechte winnaar, maar je wilde geen Idols kijken?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:45 schreef rena het volgende:Boris. Terechte winnaar!
Ben blij dat het afgelopen isGeen gezeik meer op zaterdagavond dat m'n vrienden Idols willen kijken
![]()
En dat moet je hebben. BB3 zat vol emotiequote:Op zondag 2 mei 2004 00:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Absoluut, wat had ik jou toen snel op de kast.
Die goeie ouwe tijd.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:46 schreef schatje het volgende:
Absoluut, wat had ik jou toen snel op de kast.
ach, als ze het zelf maar naar hun zin hadden.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:47 schreef DePresident het volgende:
Jammer toch dat ze Jim & Jamai er bijhaalden en de oude Idols kandidaten........
Jamai leek nog extravaganter en opzichtiger geworden. Helemaal ingesmeerd met zelfbruiningsmiddel![]()
en jim dacht: ik heb nog een carriere
Ik vond dat dus leuker en niet alleen omdat het de eerste was. En de sait moet gratis zijn dat als je eigen verveeld ook nog ff mee kunt kijken.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB1 was nieuw, dus leuk... maar wel met vele zeer saaie dagen. Mensen schijnen dat te vergeten omdat het de eerste was. Nee, een BB1 hoef ik niet meer. Was echt te saai.
Alleen de audities en zo waren nog wel leukquote:Op zondag 2 mei 2004 00:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm. ik merk hier enige tegenstelling in jouw post. Je vindt Boris de terechte winnaar, maar je wilde geen Idols kijken?
Hoezo loos programma. Het best lopende forum van heel fok volgens mij.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was toch zo'n loos programma, hou daar maar over op.
Echt?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
waar zou de single van Boris terecht komen? Op 1 ofzo?
Deze zin klopt grammaticaal en taalkundig niet helemaal, geloof ik. Kun je 'm ff uitleggen?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:48 schreef Riann het volgende:
[..]
En de sait moet gratis zijn dat als je eigen verveeld ook nog ff mee kunt kijken.
Kijk jij wel naar Idols? Of ben je alleen maar aan het F5'en op deze topics?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:37 schreef schatje het volgende:
dat is het ontstaan van FOK!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo loos programma. Het best lopende forum van heel fok volgens mij.
Volgens mij staat die morgen al op 1.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
waar zou de single van Boris terecht komen? Op 1 ofzo?
Dat kan wel ben altijd slecht geweest in nederlandsquote:Op zondag 2 mei 2004 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deze zin klopt grammaticaal en taalkundig niet helemaal, geloof ik. Kun je 'm ff uitleggen?
Wat laat jij je kennen zegquote:Op zondag 2 mei 2004 00:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk jij wel naar Idols? Of ben je alleen maar aan het F5'en op deze topics?
dat laatste en flessen wijn naar binnen aan het gietenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk jij wel naar Idols? Of ben je alleen maar aan het F5'en op deze topics?
Ovjl! volgens mijquote:Op zondag 2 mei 2004 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo loos programma. Het best lopende forum van heel fok volgens mij.
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:48 schreef Ceriel het volgende:
Een meer dan terechte winnaar. Klaar.
Ik zei het al maanden, maar goed, dat is geen compliment voor mij, maar voor Boris, wat een onzettend talent is dat!!
Wedden dat 'we' zeer, maar dan ook zéér hoge ogen gaan gooien tijdens World Idol!
Nou ja, bijna 10 topics vol op 1 avond. Idols gaat ook lekker.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:51 schreef schatje het volgende:
Ovjl! volgens mij.
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:50 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat kan wel ben altijd slecht geweest in nederlands
maar lees hem nog maar een paar keer over
Ovjl ???quote:Op zondag 2 mei 2004 00:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ovjl! volgens mij.
De single mwah ik vond hem meer voor maud als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:51 schreef DePresident het volgende:
Oja de single............ik ga er geen nieuw topic over openen dat durf ik niet meer daarom hier
De single van Boris is sjit voor ons en him
Klote die single voor Boris. Hij wil ook zo graag zijn eigen ding doenen nu moet hij de K3 liedjes gaan zingen van de Idols managers.
Ik vond de single 3x niks in ieder geval & ik denk diep in zijn hart Boris ook niet
Hier kan ik niets meer aan toevoegen.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:50 schreef MyMilkshake het volgende:
en voor iedereen die zeikt over het feit dat Boris zo "arrogant" overkomt
als je zo op je gemak door Idols II fiets, zonder 1 x op de kruk te komen
en ook nog als winnaar uit de bus komt
dan heb je het gore recht om "arrogant" te zijn. Punt.
dat maakt niet uit. Als de platenmaatschappijen slim zijn, laten ze Boris daarna z'n eigen single maken (in hun beheer). Denk dat dat best wel wat oplevertquote:Op zondag 2 mei 2004 00:51 schreef DePresident het volgende:
Oja de single............ik ga er geen nieuw topic over openen dat durf ik niet meer daarom hier
De single van Boris is sjit voor ons en him
Klote die single voor Boris. Hij wil ook zo graag zijn eigen ding doenen nu moet hij de K3 liedjes gaan zingen van de Idols managers.
Ik vond de single 3x niks in ieder geval & ik denk diep in zijn hart Boris ook niet
quote:Ontlading Idols na maandenlange strijd
HILVERSUM (ANP) - De spanning droop er zaterdagavond vanaf in studio 22 tijdens de grote finale van Idols. Voor de allerlaatste keer, na acht maanden van voorrondes, streden Boris en Maud voor de zeer begeerde titel van dit moment: Idol 2004.
Voorafgaand aan de finale waren de meningen in de HMG-studio in Hilversum nog erg verdeeld. Fans van Boris en van Maud schreeuwden de longen uit hun lijf om hun stem voor de laatste keer te laten horen. Het publiek leek voorafgaand aan de uitzending bijna nog zenuwachtiger dan de kandidaten, die zodra ze hun eerste liedje achter de rug hadden redelijk ontspannen oogden. ,,Ik voel me relaxt'', zei de blonde Nijmeegse.
De strijd, die er vorig jaar tijdens de finale met Jamai en Jim niet echt was, voerden Maud en Boris wel degelijk. ,,Ik zal het Boris zo moeilijk mogelijk maken'', zei Maud eerder al. De twee finalisten van vorig jaar woonden de uitzending ook bij. De fans waren hen nog niet vergeten. Ze kregen een hard applaus. Jim adviseerde de kandidaten vooral te genieten van deze avond.
Andere finalisten
Ook de komst van de acht andere finalisten, stemde het publiek vrolijk. Tijdens het finalenummer I've got the music in me, ging iedereen uit z'n dak. Vanaf de tribune keken ook de finalisten van vorig jaar toe, evenals een stel vips onder wie minister Zalm van Financiën en 'Ome Willem'.
Hoewel het voor de idols en makers van het programma na zaterdag even afkicken zal zijn, treurt niet iedereen dat het afgelopen is. ,,Ik moest dit jaar Idols wel volgen. Vorig seizoen deed ik dat namelijk niet, maar ik baalde daarvan want ik kon met niemand wat afspreken op zaterdagavond'', aldus Nanke.
Ik vind het leuk dat je je hebt geregistreerd, BVO.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:53 schreef BVO het volgende:
Was een leuk forum, heeft mij er toe gezet me te registreren.
Heeey daar gaan we natuurlijk niet voor betalen...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:55 schreef funmaster het volgende:
http://idols.lyzia.com/li(...)aspx?tmfshop=1&mob=1
Jemig, dat gaat snelquote:Op zondag 2 mei 2004 00:55 schreef funmaster het volgende:
http://idols.lyzia.com/li(...)aspx?tmfshop=1&mob=1
neefje..quote:Op zondag 2 mei 2004 00:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
quote:Boris wint Idols 2004
HILVERSUM - Na een maandenlange afvalrace heeft Nederland eindelijk een nieuw idool. De 23-jarige Boris uit Venlo heeft zaterdagavond volgens alle verwachtingen de finale van het televisieprogramma Idols gewonnen. Hij versloeg de 22-jarige Maud uit Nijmegen. De winnaar krijgt een platencontract.
Tijdens de zenuwslopende finale in Studio 22 moesten de laatst overgebleven kandidaten ieder drie liedjes zingen. Ze trapten samen af met het duet It takes two ooit vertolkt door Tina Turner en Rod Stewart. Verder zongen ze allebei het nummer When you think of me, dat de Amerikaan Mark Wills eerder op plaat zette. De kandidaten namen het liedje de afgelopen week al op, zodat de cd's van de winnende versie onmiddellijk kunnen worden geperst. Boris mocht nog optreden met zijn versie van Papa was a Rolling Stone en Maud met Dancing in the street van David Bowie en Mick Jagger. Beide liedjes hadden ze al eerder opgevoerd tijdens een van de live-uitzendingen.
Vrijwel alle peilingen voorspelden dat Boris Titulaer als winnaar uit de bus zou komen. Zowel de pers als de jury lieten zich vrijwel altijd uitermate positief uit over de jonge vader. Jerney Kaagman, één van de juryleden, zei zelfs eens na zijn optreden: 'Robbie Williams, eat your heart out'. Jury-voorzitter Henkjan Smits noemde Boris de 'King of Soul' van Idols en vergeleek hem in de finale zelfs met zijn idool Marvin Gaye.
De Limburger doorstond ongeschonden ronde na ronde en belandde geen enkele keer op de gevreesde kruk. Al aan het begin van de live-uitzendingen, negen weken geleden, wezen veel mensen hem aan als winnaar.
Dat de 22-jarige Maud Mulder de finale zou halen, was vooral voor haarzelf een grote verrassing. Tijdens de live-uitzendingen belandde ze vier keer op de kruk. De nummer twee groeide volgens de juryleden tijdens de talentenjacht uit van een "verlegen grijs muisje" tot "de meest veelzijdige kandidaat van dit jaar". Naast zingen boekt Maud succes met hockey. Ze speelde in Jong Oranje en bedankte later voor het Nederlands elftal wegens haar ambities in de muziek. Tijdens Idols bleef ze nog wel hockeyen bij haar huidige club in de Waalstad. De Nijmeegse stopte met haar studie psychologie wegens haar deelname aan Idols.
In een eerste reactie op zijn overwinning zei Boris: "Ik kan niet uit mijn woorden komen, ik ben zo trots. Ook een beetje op mezelf dat ik het zo ver heb geschopt". Hij sloot af met zijn motto: "Keep the soul alive". Maud zei dat Boris niet de gemakkelijkste is om tegen te strijden. "Ik heb mijn best gedaan, jullie horen nog van mij."
Zet even op die foto als ondertitel: "Ik trek je kop van je romp!!!"quote:Op zondag 2 mei 2004 00:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Leuke foto.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
ja,quote:Op zondag 2 mei 2004 00:57 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje wat gaat het hier hard qua postings
Zit je in de archieven te neuzen?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:58 schreef BVO het volgende:
Trouwens leuk, die topics tijdens de uitslag. Vooral die van toen Hind afviel, die reacties.
Dat ziet er weer goed uit....quote:Op zondag 2 mei 2004 00:59 schreef Shirley het volgende:
Damn...zelfs de ringtone al joh? Maar de cover van de single is mooi...
[afbeelding]
quote:Boris winnaar Idols 2004 02-05-2004
Boris is zaterdagavond door de kijkers van het populaire programma 'Idols' tot de grote winnaar verkozen. Maud, tegen wie het hij in de 'Idols'-finale moest opnemen, werd tweede. Hiermee treedt hij in de voetsporen van Jamai, die vorig jaar 'Idols 1' won. Na de bekendmaking bracht hij, voor de tweede keer die avond, zijn eerste single getiteld 'When You Think Of Me' ten gehore. Aan het einde van het nummer sprong zijn vriendin Irene hem spontaan in de armen en liet niet meer los.
Boris Titulaer werd door insiders al beschouwd als de grote favoriet. Zelfs minister Zalm, die onverwacht in de studio als publiek aanwezig was, dacht dat de donkerharige zanger met de eer ging strijken. Zalm: "Ik denk dat Boris gaat winnen, althans dat verwacht ik". Op de vraag van presentatrice Tooske of de minister zelf ook gestemd heeft antwoordde Zalm: "Stemmen doe ik niet".
De avond begon met een duet tussen de twee kemphanen en daarna volgden er voor ieder nog twee nummers, waaronder voor beiden hun versie van de nieuw uit te brengen single. De jury gaf totaal geen kritiek op de twee performers en vond alles fantastisch. Voorzitter Henkjan Smits: "Jullie kunnen zo als duo doorgaan". Maar dat gaat dus nog even niet door.
Rustig genieten van zijn behaalde succes is er niet bij. Zondag staat het eerste optreden van Boris als de winnaar van 'Idols 2004' alweer op het programma, tijdens 'Fox Kids Planet Live' in de Ahoy' in Rotterdam. Boris' eerste single 'When You Think Of Me' ligt vanaf 7 mei in de winkel.
Was ik vanmiddag nog aan het doen en belandde toen in BB3 ....quote:Op zondag 2 mei 2004 00:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zit je in de archieven te neuzen?
ROFL!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja,
het gaat gelijk aan de snelheid van de drank.
je moet je sig nog aanpassenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Helaas? Niks helaas!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Helaas lijkt het dat Idols een beetje de plaatsvervanger is geworden.
Heerlijkquote:Op zondag 2 mei 2004 00:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
quote:TYFUS TIRING KLOTE GEILE KLEINE MEISJES MET TELEFOON VAN PAPPA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inhoudelijk sterke postquote:Op zondag 2 mei 2004 01:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Heerlijk.
[..]
Wel helaas. Idols is maar eens in de week leuk. BB ging 7 dagen door en was iedere avond en nacht weer dikke pret op het forum.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Helaas? Niks helaas!
Ja hequote:Op zondag 2 mei 2004 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Inhoudelijk sterke post
Toen ik hem met zun lange haren binnen zag komen had ik niet gedacht dat ik hem nog ooit een lekker ding zou noemenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:59 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding]
daar twijfel ik geen moment aanquote:Op zondag 2 mei 2004 01:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja he. Je moest 'ns weten hoeveel kwaliteit er in die archieven te vinden is.
Idd!! scannie missen we maar gelukkig is hij weer terecht!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:04 schreef Dizer het volgende:
Scanman!!!!!!
Heb je lekker gewerkt?? We hebben je gemist vanavond
Als kiespijn zeker?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:04 schreef Dizer het volgende:
Scanman!!!!!!
Heb je lekker gewerkt?? We hebben je gemist vanavond
Lekker agressief weer Bob!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Heerlijk.
[..]
Okay terusten slaap lekker en tot morgen.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:05 schreef funmaster het volgende:
Ik ga naar bedje toe
Goeden nacht en weltrusten
Tot morgen(nu maar hopen dat ik lekker kan slapen)
Hahahahahha, wie zei dat?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Heerlijk.
[..]
Ik ga ookquote:Op zondag 2 mei 2004 01:05 schreef funmaster het volgende:
Ik ga naar bedje toe
Goeden nacht en weltrusten
Tot morgen(nu maar hopen dat ik lekker kan slapen)
Ik denk dat ik een post van jou eerder op de avond niet helemaal heb begrepen. Dus sorry voor mijn reactie daarop!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd!! scannie missen we maar gelukkig is hij weer terecht!![]()
Hele mooie foto ja.. is die van Maud ook toevallig ergens opgedoken? Ik neem aan dat ze die ook al klaar hadden liggen?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:59 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:07 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Ik wist het al de hele tijd maar nu is het uit gekomen, die twee hebben wat met elkaar.!
Was reactie van iemand toen Hind moest vertrekkenquote:Op zondag 2 mei 2004 01:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekker agressief weer Bob!!!
*Deelt Agressie mee*
De wens is de vader van de gedachte?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:07 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Ik wist het al de hele tijd maar nu is het uit gekomen, die twee hebben wat met elkaar.!
Geeft niets! ik was ook een beetje aan het klieren dus w.d.b. heb ik meer mensen ff voor de gek gehouden.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een post van jou eerder op de avond niet helemaal heb begrepen. Dus sorry voor mijn reactie daarop!
Ja, jij ook voorzichtig aan. En sla 'm niet te hardquote:Op zondag 2 mei 2004 01:08 schreef schatje het volgende:
Manlief eistdat ik naar bed kom.
Dus ik ga jullie voor nu verlaten.
Wletrusten en doe voorzichtig.
Het was een leuke avond.
Profiel van MrCaBLeGuYquote:Op zondag 2 mei 2004 01:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahahahha, wie zei dat?
Trusten schatje!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:08 schreef schatje het volgende:
Manlief eistdat ik naar bed kom.
Dus ik ga jullie voor nu verlaten.
Wletrusten en doe voorzichtig.
Het was een leuke avond.
mooie foto.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:08 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding]
ghahahaha nou wie weetquote:Op zondag 2 mei 2004 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte?
Ik ook niet, maar was wel vanaf de 1e auditie verliefd op z'n stem..quote:Op zondag 2 mei 2004 01:03 schreef Riann het volgende:
[..]
Toen ik hem met zun lange haren binnen zag komen had ik niet gedacht dat ik hem nog ooit een lekker ding zou noemen![]()
Maak ik een serieuse opmerkingquote:Op zondag 2 mei 2004 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als kiespijn zeker?
okay doeiiiiiquote:Op zondag 2 mei 2004 01:09 schreef funmaster het volgende:
Nu ga ik echt, bye bye
Hind heeft geen smaakquote:Op zondag 2 mei 2004 01:14 schreef Alessandro het volgende:
Hey BVO je Heldin HInd kreeg kippevel van Boris zijn laatste nummer. Dat zegt al genoeg denk ik zo
Ze vond mij ook leuk zei ze, dus veel smaak kan ze niet hebbenquote:Op zondag 2 mei 2004 01:15 schreef Alessandro het volgende:
Nou ja zeg, je kraakt je eigen heldin af![]()
![]()
om wat?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:18 schreef Alessandro het volgende:
Trouwens heb nu wel zin om HInd even goed te ...... damn ben geil
Hind is nog maagdquote:Op zondag 2 mei 2004 01:18 schreef Alessandro het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:18 schreef Alessandro het volgende:
omg dames zoek dekking Alessandro heeft een geile bui.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:18 schreef Alessandro het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Echt?.
Ja, natuurlijk. ze is er toch zo trots op dat ze marokkaans is? of zou ze dat op dat gebied ff vergeten?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Echt?.
Hard to get.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:21 schreef BVO het volgende:.
Wat ik allemaal al niet van d'r weet...ja ze gaat niet snel met jongens..ik krijg het nog moeilijk.
Ze heeft het preuts zijn naar zeggen uitgevonden.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. ze is er toch zo trots op dat ze marokkaans is? of zou ze dat op dat gebied ff vergeten?
Dit is TRIESTquote:Op zondag 2 mei 2004 01:22 schreef RedGuy het volgende:
Mooi voor Boris, hij heeft zijn 3 maanden om te laten zien dat hij kan zingen, om vervolgens in te storten en dan over 4 jaar terug te komen met een nieuw album.
En dan zelfmoord plegen.
doei.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, nu ga ik dus echt echt echt echt echt.
Doei!.
Doei Doeiquote:Op zondag 2 mei 2004 01:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, nu ga ik dus echt echt echt echt echt.
Doei!.
Lijkt wel erg sprekend op Boris trouwens.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:27 schreef TomBombadil het volgende:
[afbeelding]
Zei een teleurgestelde MAUD fanquote:Op zondag 2 mei 2004 01:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lijkt wel erg sprekend op Boris trouwens.
Ben je gekquote:Op zondag 2 mei 2004 01:27 schreef Dizer het volgende:
Waar is Scannie?????
Misschien hadden we maar niet aardig moeten doen tegen hem. Hij is vast beledigd!!
Knap goor plaatje ja. Mag sowieso wel verwijderd worden.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:30 schreef Bagheera het volgende:
Moderator, grijp ff in, dit is TE triest gewoon.
geil.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Hoe voelt dat nou, al die macht op een forum?
Is dat zo?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
geil.
Als je mij niet onder "iedereen" verstaat wel ja ..quote:Op zondag 2 mei 2004 01:35 schreef Svensational het volgende:
Is iedereen nu weg
als ik die zou kunnen geven, moet ik 't duizenddingendoekje erbij nemenquote:Op zondag 2 mei 2004 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dus al je iemand een ban geeft is het helemaal feest zeker?
Nee, laten we het even helder houden, Boris is hier de trieste gozer.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:30 schreef Bagheera het volgende:
Moderator, grijp ff in, dit is TE triest gewoon.
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben je gek![]()
Hoewel ik wel even dacht dat je opmerking cynisch was bedoeld
Zit je zeker wel aan je pik te trekken nu?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben geen MAUD fan!!! Ik ben IRMA fan!!! Tssssk.......quote:Op zondag 2 mei 2004 01:30 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Zei een teleurgestelde MAUD fan![]()
Kijk, dát vind ik nou een leuke typfout!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:38 schreef Dizer het volgende:
Alleen mijn avatar en zo is bedoeld om te zeggen dat Mad beter is dan Boris!!!
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed evoorbeeld Roel. Lekker offtopic gaan...
Mods van tegenwoordig!!!
Vroegha!!!
Tuurlijk... Zo dom zijn de mensen van Idols wel, dat ze de naam dan al op de beker zetten die iedereen al kan zienquote:Op zondag 2 mei 2004 01:40 schreef kreupjan het volgende:
doorgestoken kaart, dat is het, niemand gehoord dat Maud zei bij het doorgeven van de bokaal: Boris je naam staat er al op. We zijn gen***id![]()
Gezellige mensen komen altijd wat later in de nacht opduiken.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Lol... het wordt toch nog gezellig hier
Ja , dat heb ik nou ook duidelijk opgevangen. Maar Arnie wuifde het snel weg. Doorgestoken kaart helemaal waar. Die gefingeerde naam als autowinnaar hadden ze ook beter kunnen verzinnen. H. Dokkum uit A'dam? Ja m'n schoonmoeder.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:40 schreef kreupjan het volgende:
doorgestoken kaart, dat is het, niemand gehoord dat Maud zei bij het doorgeven van de bokaal: Boris je naam staat er al op. We zijn gen***id![]()
Hoezo niet? Het ligt er misschien aan hoe je het brengt.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:42 schreef TomBombadil het volgende:
[..]
Gezellige mensen komen altijd wat later in de nacht opduiken.![]()
Wat jij scanman? Je mag hier tegenwoordig niet eens meer een ander geluid laten horen. Dat was 4 jaar geleden nog wel anders hier...![]()
Hij is er weerquote:Op zondag 2 mei 2004 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, dát vind ik nou een leuke typfout!
Tja, ik ben net terug van 'Dawn of the Dead' en ik hoorde daarna iemand zingen terwijl ik de film nog op m'n netvlies had.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het ligt er misschien aan hoe je het brengt.
Lekker Kontjequote:Op zondag 2 mei 2004 01:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
voor de liefhebbers
Ere wie ere toekomt, lijkt mijquote:Op zondag 2 mei 2004 01:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
voor de liefhebbers
[[url=http://home.deds.nl/~chopshop/[CS]MaudMulder-Idols2004_2.jpg\]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoor dat ie errug goed is!!!??quote:Op zondag 2 mei 2004 01:51 schreef TomBombadil het volgende:
[..]
Tja, ik ben net terug van 'Dawn of the Dead' en ik hoorde daarna iemand zingen terwijl ik de film nog op m'n netvlies had.
ik ga ook.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:59 schreef Dizer het volgende:
Mensen, Slaap lekker!!!!!!!
Tot gauw weer
Bye byequote:Op zondag 2 mei 2004 01:59 schreef Dizer het volgende:
Mensen, Slaap lekker!!!!!!!
Tot gauw weer
Staat wel lekker strak die broek jaquote:Op zondag 2 mei 2004 01:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekker Kontje
Ja ik zweer je dat ik Boris voorbij heb zien komen...quote:Op zondag 2 mei 2004 01:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoor dat ie errug goed is!!!??
Die naaktfoto's van Maud link van jou werkt niet helemaalquote:Op zondag 2 mei 2004 02:15 schreef Svensational het volgende:
het was een mooie laatste avond met een terechte winnaar
Ik kan me voorstellen dat hij daar helemaal niet op zit te wachten. Misschien wel net zoals de winnaars uit de andere landen. Ze hebben al eenmaal gezien hoe het er daar aan toegaat, dus alleen een masochist voelt de drang om met World Idol mee te doen denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:17 schreef MrObjective het volgende:
Nu maar hopen dat ie het beter (slechter kan ook niet) doet bij World Idols.
Zal het niet in de reglementen staan dat als je de rechten van Idols koopt, om dat in je land ook uit te zenden, dat de winnaar dan mee moet doen aan WI?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij daar helemaal niet op zit te wachten. Misschien wel net zoals de winnaars uit de andere landen. Ze hebben al eenmaal gezien hoe het er daar aan toegaat, dus alleen een masochist voelt de drang om met World Idol mee te doen denk ik.
Nee joh. Volgens mij houdt de top 5 van WI er behoorlijk veel aantrekkelijke boekingen aan over, in allerlei tv programma's wereldwijd.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij daar helemaal niet op zit te wachten. Misschien wel net zoals de winnaars uit de andere landen. Ze hebben al eenmaal gezien hoe het er daar aan toegaat, dus alleen een masochist voelt de drang om met World Idol mee te doen denk ik.
Als het programma World Idol al een vaststaand programma is, heb je daar wel kans van ja.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:22 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Zal het niet in de reglementen staan dat als je de rechten van Idols koopt, om dat in je land ook uit te zenden, dat de winnaar dan mee moet doen aan WI?
Mijn list om op Maud te stemmen heeft niet helamaal gewerktquote:Op zondag 2 mei 2004 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die naaktfoto's van Maud link van jou werkt niet helemaal
Hoezo Objective, Maud had moeten winnen, zeker als je weet dat alles bedrog is!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 02:22 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Zal het niet in de reglementen staan dat als je de rechten van Idols koopt, om dat in je land ook uit te zenden, dat de winnaar dan mee moet doen aan WI?
Misschien wel ja. Dat is dan weer het voordeel, maar je kunt ook enorm op je bek gaan tegenover een enorm publiek.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:22 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Nee joh. Volgens mij houdt de top 5 van WI er behoorlijk veel aantrekkelijke boekingen over, in allerlei tv programma's wereldwijd.
Dat wel ja. Het platform is enorm, dus als je op je bek gaat ga je ook grandioos op je bek. Dat gebeurde dus bij Jamai. Maar dat zal Boris niet overkomen.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Dat is dan weer het voordeel, maar je kunt ook enorm op je bek gaan tegenover een enorm publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |