Het boeid je schijnbaar welquote:Op zondag 2 mei 2004 00:22 schreef lionsguy18 het volgende:
Idols het zielige programma voor zieligerds. Heeft die schele gewonnen. Boeit me niet.
Wedden van wel. Stiekem heb je op het puntje van je stoel gezeten.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:22 schreef lionsguy18 het volgende:
Idols het zielige programma voor zieligerds. Heeft die schele gewonnen. Boeit me niet.
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die zit volgens mij zwaar aan de coke en de anti deprisiva vanwege zijn dood gebloede carrière.
Zelfs Specsevers wil hem niet meer.
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Jamai en Jim Boris een tip moesten geven. Haha
quote:
Venlonaar Boris winnaar van Idols
Boris Titulaer (23) uit Venlo is winnaar geworden van de talentenjacht Idols 2004.
In de finale kreeg hij zaterdagavond de meeste stemmen van de televisiekijkers. Hij versloeg Maud (22) uit Nijmegen. Beide finalisten kregen lovende kritieken van de jury. Boris reageerde op zijn overwinning met zijn vaste kreet 'Keep the soul alive'. Begin volgende week ligt zijn cd-single 'When you think of me' in de winkel. De overwinning van Boris leidde tot enorme vreugde in veel Venlose cafés, waar de finale op grote schermen werd gevolgd. Ook op straat in het Venlose uitgaanscentrum werd de zege van Boris luidruchtig gevierd.
Ja als ze zo'n soort liedje voor hem schrijven dan kon hij misschien nog wel eens doorbrekenquote:Op zondag 2 mei 2004 00:23 schreef Timmai het volgende:
Ja ik vind het zeer verdiend dat Boris gewonnen heeft, vooral papa was a rolling stone was echt geweldig. Maar dat neemt niet weg dat ik het maud meer gunde.
Maar toch.. gefeliciteerd
Zwart gat iddquote:Op zondag 2 mei 2004 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welk forum moet ik vanaf volgende week zaterdagavond gaan volspammen?
Plaatjes van frivole dames posten in B&H!quote:Op zondag 2 mei 2004 00:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welk forum moet ik vanaf volgende week zaterdagavond gaan volspammen?
Jaquote:Op zondag 2 mei 2004 00:24 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Zwart gat idd
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Plaatjes van frivole dames posten in B&H!
Yup...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat 't enorm feest is in Venlo
zo'n liedje kan niemand meer schrijven, dat zijn al muziekmonumenten.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:24 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja als ze zo'n soort liedje voor hem schrijven dan kon hij misschien nog wel eens doorbreken
Misschien kan je nog tips krijgen van Jamai, zijn gat is nog veel zwarter voglens mij...quote:Op zondag 2 mei 2004 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja
ik zal m'n psychiater maandag maar es gaan bellen.
Jawel, vind ik eigenlijk wel. Je kunt het toch wel verrassend noemen dat Dewi dan nog zo hoog scoort. En ik moet zeggen dat ik de nummers van Dewi ook best wel mooi vind. Mooier dan die van Jim, Jamai en Hind samen eigenlijk. Zit tenminste echt pit in. En Roger scoort nog goed natuurlijk, als je die nog mee mag tellen. Hind is de beste zangeres, maar haar nummers zijn voor veel jonge mensen (potientiele kopers) te soft denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als een poll over idolskandidaten gaat, MOET er wel een Idolskandidaat bovenaan staan. Dat zegt dus geen ene ruk.
ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 2 mei 2004 00:26 schreef Svensational het volgende:
Ik ben benieuwd naar de percentages...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |