heb je de afstandbediening niet in je bezitquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef zjroentje het volgende:
Boeiend, boeiend, boeiend, interessant.
En pascal, de tv staat er gewoon op aan, dus ik word zowat gedwongen mee te kijken/luisteren.
Senna is dus geen held omdat hij zichzelf heeft doodgereden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef Ajaxno1 het volgende:
Formule 1 heb ik dus helemaal niks mee, k snap ook niet dat die Senna zo'n held is... Je weet toch dat je je dood kan rijden....
R. Ratzenberger, was pas z'n derde race in de Formule 1, reed bij Simtek.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef zjroentje het volgende:
Wie was dan die andere L_G? (Olav Mol wist het niet)
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ayrton Senna. Vandaag precies 10 jaar geleden dat hij overleed aan een dodelijke crash op het circuit van Imola. Laatste dodelijke ongeluk in de Formule 1...
Ik heb hier duidelijk niet de broek aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je de afstandbediening niet in je bezit
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb hier duidelijk niet de broek aan.
Erg handig tijdens saaie filmlessen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je de afstandbediening niet in je bezit
* Legolas_Greenleaf had vroeger zo'n horloge met een afstandbediening erin, altijd leuk op school met film kijken![]()
Dat is natuurlijk niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Laatste dodelijke ongeluk in de Formule 1
Wieso das?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet helemaal waar.
Geen coureurs nee, wel marshalls.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wieso das?
Hij was de laatste die dat weekend een enkeltje naar Petrus kreeg hoor.
Ik weet niet veel van F1, maar wel dat er ook na Senna een aantal van die baan gasten zijn dood gegaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wieso das?
Hij was de laatste die dat weekend een enkeltje naar Petrus kreeg hoor.
wattuh??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ajaxno1 heeft een idee!
We gaan de beste Hools tiltel tot deel 300 kiezen
Ik heb het over coureurs, mind you.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geen coureurs nee, wel marshalls.
Die Braamhaar in m'n glas was leuk, die nomineer ik iig.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ajaxno1 heeft een idee!
We gaan de beste Hools tiltel tot deel 300 kiezen
Topicnaam danquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
wattuh??
Ik wist wel dat je foutloos kon spellenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
Topicnaam dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |