Ja, de informatie-voorziening van de EU is hopeloos slecht. En wat er is is meestal alleen te vinden voor mensen die er een dagtaak van maken dat soort informatie te verzamelen. Waaronder in het algemeen journalisten niet vallen overigens.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:59 schreef Koos Voos het volgende:
Iemand enig idee waarom je op het net alleen documenten over de voortgang van Turkije kan vinden tot 2002 ...![]()
zie bv http://europa.eu.int/scadplus/leg/nl/lvb/e22113.htm
Precies!quote:Op zondag 2 mei 2004 15:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mwa, aangezien de mensen geen flauw benul hebben van de EU of Turkse politiek, om maar te zwijgen over de consequenties, vooroordelen en wat al niet meer, lijkt me dat nogal nutteloos.
Eerst maar eens fatsoelijk iedereen informeren.
Tja.. de SP wil ze eerst laten integreren en omscholen om ze daarna een waardevolle bijdrage te laten leveren in de strijd die de arbeiders zullen moeten voeren tegen het kapitalistiese systeem.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:29 schreef sjun het volgende:
Zijn er intussen ook al geluiden waargenomen van een kerngroep EU of geluiden voor een nieuw op te richten WEU?
(ik zat zojuist dit verhaal wat door te lezen over de standpunten van de SP)
Niet zo naief doen want Nederland is nog altijd narcostaat 1.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:24 schreef Koos Voos het volgende:
ROTTERDAM - De douane in Rotterdam heeft op 8 mei ongeveer 225 kilo heroïne gevonden tijdens een controle van een container. De harddrugs zaten in 148 blikken die waren verstopt tussen 4000 blikken zwarte olijven. Drugshonden hebben de bewuste blikken er tussen uitgepikt.
Dat heeft het ministerie van Financiën, waar de douane onder valt, dinsdag bekendgemaakt. De container kwam uit Turkije en had Nederland als bestemming. De straatwaarde van de heroïne had ruim 8 miljoen euro bedragen. De drugs zijn vernietigd.
Turkije staat al jaren bekend als het grootste doorvoercentrum van harddrugs.
Als Turkije toetreed tot de EU zullen er veel verslaafden bijkomen daar de prijzen dan nog verder zullen dalen.
Daar hoor ik Donner niet over..![]()
Ook daar was de SP al mee bezig.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:40 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Tja.. de SP wil ze eerst laten integreren en omscholen om ze daarna een waardevolle bijdrage te laten leveren in de strijd die de arbeiders zullen moeten voeren tegen het kapitalistiese systeem.
Kijk.. laat ze dan aub thuis ...![]()
Ik doe niet naief.. Turkije staat al jaren bekend als de grootste leverancier van harddrugs en als witwasparadijs.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:42 schreef Stratos het volgende:
[..]
Niet zo naief doen want Nederland is nog altijd narcostaat 1.
Daarvoor hebben we geen politiek unie nodig.... en geen Europese grondwet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:51 schreef HiZ het volgende:
Nou Koos, dan wil je toch zeker wel dat Nederland ook kan meeprofiteren van dat zwarte geld dat de Turkse economie aandrijft ?
Misschien niet, het woordje 'god' in de EU grondwet ? (nu denk ik ff als een CDAérquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:59 schreef HiZ het volgende:
Dat staat beide volledig los van het Turkse lidmaatschap.
Ik ben het altijd eens met de visie van de Turkse staat. Die is namelijk altijd om het land te beschermen tegen allerlei onkruid.quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk na. De manier waarop jij je soms uitlaat hier kon wel eens niet mogelijk zijn in Turkije. Jij zou er niet dezelfde vrijheid van meningstuiting kunnen genieten zodra je het niet eens bent met de visie van de staat .
Qua oppervlakte heb je gelijk, bedoel je het aantal Turken in NL? Ja, dat zullen wel een paar miljoen zijn onderhand...quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:16 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ben het altijd eens met de visie van de Turkse staat. Die is namelijk altijd om het land te beschermen tegen allerlei onkruid.
Turkije heeft veel vijanden, in binnenland en buitenland, en dan moet je met de harde hand optreden![]()
Dat moet ook wel in een land dat 20 keer zo groot is als miezerig Nederland met zijn paar miljoen inwoners.
Ja je hebt gelijk hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Qua oppervlakte heb je gelijk, bedoel je het aantal Turken in NL? Ja, dat zullen wel een paar miljoen zijn onderhand...
Waarom blijf je in miezerig Nederland?quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk hoor.![]()
Dan is het goed.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:38 schreef ClioSporT het volgende:
Zodra ik de staat genoeg heb uitgemolken ga ik terug
Als het goed is, heeft het leger niks toe te staan, maar worden ze bestuurd door de democratische regering.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:09 schreef ClioSporT het volgende:
Ja en het Turkse leger kijkt toe en doet niks terwijl Erdogan nog steeds met deze gedachte Turkije probeert om te vormen tot een streng islamitische staat.
euhh, dat zou het Turkse leger helemaal niet toestaan, dus Erdogan denkt er nu heel anders over vrees ik. Met andere woorden dat kan helemaal niet??
duh![]()
![]()
Hij verbergt zijn dubbele agenda erg goed, maar af en toe zie je iets van zijn ware plannen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:09 schreef ClioSporT het volgende:
Ja en het Turkse leger kijkt toe en doet niks terwijl Erdogan nog steeds met deze gedachte Turkije probeert om te vormen tot een streng islamitische staat.
euhh, dat zou het Turkse leger helemaal niet toestaan, dus Erdogan denkt er nu heel anders over vrees ik. Met andere woorden dat kan helemaal niet??
duh![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |