Gaat ie aankomen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:17 schreef sweek het volgende:
Morgen komt m'n A80 aan!.
Je moet hem niet naar de McDonalds sturen sweek, dan wil ie wel aankomen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Gaat ie aankomen?
Ga je er een extra zware geheugenkaart inzetten?
Niet bang zijn, op die hoeveelheid die er verkocht zijn valt het wel mee de klachten de meeste mensen zonder klachten zeggen niks en met klachten wel, dus die hoor je eerder op een forum.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:17 schreef QyRoZ het volgende:
Ik lees de laatste tijd veel over E18 fouten, problemen met de mechaniek. Heeft er daar iemand ervaringen mee? Ik word er een beetje bang van...
Ze hebben voortaan toch McSalads plus?quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet hem niet naar de McDonalds sturen sweek, dan wil ie wel aankomen.
goedzo, mcdonalds is niet voor vegetariers bedoelt...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:12 schreef sweek het volgende:
Ik ga sowieso niet meer naar McDonald's nu ze niks vegetarisch meer hebben..
Ik heb laatst (met de A70) gekozen voor maximale resolutie en de compressie 1 stapje terug (op fine). Achteraf heb ik hier wel wat spijt van omdat je het toch wel ziet in bijvoorbeeld de luchten. Je ziet dat de kwaliteit toch wel minder is. Achteraf had ik beter kunnen kiezen voor een stapje terug in de resolutie met de kwaliteit op superfine. Ik denk dat de restultaten dan een stuk beter geweest zouden zijn... Zeker als je met stitched photo's gaat werken is 2MP per foto ruim genoeg, als je een stitch maakt van 10 foto's zit je al op de 20MP, dat is al een aardige lap foto.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:01 schreef sharkysharky het volgende:
Waar kiezen jullie voor als je op vakantie gaat met een beperkte opslagcapaciteit tot je beschikking?
Dat lijkt me een hele slimme beslissing! Ik zou iig niet aan de compressiekwaliteit gaan sleutelen, dat ga je echt zien.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:13 schreef sharkysharky het volgende:
Inderdaad Rique zal in het geval van het stitchen van foto's met het oog op gigantische bestandjes de keuze makkelijk zijn: 2MP. Maar voor 'normale' vakantiefoto's dan?
Misschien dat dit plan iets is? Wanneer ik denk een foto te nemen van iets dat zeker later nog eens een A4 print waard kan zijn, zou ik even kunnen overschakelen naar 4MP. Voor de rest, welke ik eigenlijk alleen aan familie/vrienden zal laten zien (ofwel digitaal ofwel op fotopapier) kan ik denk gerust een standje lager nemen (2MP). Zo heb ik tenminste ruimte voldoende als het gaat om kwantiteit!
normaal gebruik ik altijd Superfijn en Grootquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:29 schreef UncleJim het volgende:
Poll: Welke compressiestand gebruik jij?
(G)2.272 x 1.704quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:04 schreef sweek het volgende:
Heb hem nu ook op M1 > Superfijn gezet..
Grappig, het staat fout op de website, ik heb ff op m'n A80 gekeken en G, moet zijn L.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:54 schreef QyRoZ het volgende:
Heeft de A80 geen L-stand zoals mijn Ixus? En zoals de A70 vast ook wel zal hebben? Middenstandje dus? M1 is meteen weer zo klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |