Is René Froger een grote geldwolf?quote:Ruim een jaar van voorbereidingen en inspanningen van vele vrijwilligers bleken deze week allemaal voor niets te zijn geweest.
René Froger liet via zijn management weten, dan hij ondanks het contract dat hij vorig jaar al heeft afgesloten met de organisatie van ASWH 75 jaar, er de voorkeur aan geeft om rond 11 juni in EK-praat-/sportprogramma's op te treden in Portugal.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:06 schreef kibber het volgende:
Waarom vraag je dat aan mij?
Jij komt daar toch over klagen?
Wellicht ken jij René en weet je of het anders is.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:06 schreef kibber het volgende:
Waarom vraag je dat aan mij?
Jij komt daar toch over klagen?
Ik ken René van TV!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wellicht ken jij René en weet je of het anders is.
Ja, en dan huren ze van de schadevergoeding gewoon Koos Alberts of een andere Nederlandse topper.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:17 schreef Najra het volgende:
Ondanks een getekend contract? Dan klagen ze hem toch gewoon aan of niet dan.
Hoorde vandeweek dat Xander (die van Volumia) ook een concert heeft afgelast omdat die liever op Curacao wilde optreden. Hij had in zijn contract op laten nemen dat concerten in het buitenland altijd voorrang krijgen boven concerten in Nederland.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:17 schreef Najra het volgende:
Ondanks een getekend contract? Dan klagen ze hem toch gewoon aan of niet dan.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:17 schreef Robertje het volgende:
Rene Froger
We hebben het over een plaats met ruim 20000 inwoners, dat is wat anders dan Tietsjerkstradeel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:13 schreef blieblie het volgende:
Topicstarter kan kiezen tussen onbenullig clubje in Tjerktjierkstradeel of op TV komen terwijl je hele leven afhangt van het in de spotlights staan.
Maar natuurlijk ga je lekker gezellig in dat clubje staan zingen voor 20 boerenknechten!!!
Vrijwel alle artiesten hebben dat in hun contract staan. Is dus niet echt vreemd.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoorde vandeweek dat Xander (die van Volumia) ook een concert heeft afgelast omdat die liever op Curacao wilde optreden. Hij had in zijn contract op laten nemen dat concerten in het buitenland altijd voorrang krijgen boven concerten in Nederland.
Dus als Froger ook zo'n afspraak heeft gemaakt en de organisatie is ermee akkoord gegaan, valt er weinig aan te klagen.
Hey, dat heeft mijn moeder ook gedaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Froger is een commerciele eikel....hij laat zijn fans eerst 4 spijkerbroeken kopen van 89 euro per stuk, en daarna mogen ze zijn concert bijwonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |