Dammmzz...........Mijn Evisubroek naar de klote!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:54 schreef Nouk het volgende:
Als ze ergens geen Evisu broeken hebben is het hier wel
Da's toch een pluspuntquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:55 schreef DenniZ224 het volgende:
mij evisu tekens slijten eraf
ojaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:58 schreef SEX het volgende:
Evisu is voor lelijke sukkels die denken stoer te zijn.
Ik heb d'r anders géén.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:58 schreef SEX het volgende:
Evisu is voor lelijke sukkels die denken stoer te zijn.
Néé, ze krimpen bij 40 graden Celcius alquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:04 schreef Bananenman het volgende:
Volgens mij zijn het opzich wel goeie broeken, maar welke Sjaak plakt er nou tienduizend (lelijke) logo's op één broek
Levi's all the way
Veel broeken doen dat hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Néé, ze krimpen bij 40 graden Celcius al
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:05 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik maak mijn broeken gewoon zelf! Ik ben stoer! Wie wil mij aanraken?![]()
Van een broek van ¤220,- mag je toch wel verwachten dat hij van een wat betere kwaliteit isquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Veel broeken doen dat hoor.![]()
lol, kost dat ?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:05 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik maak mijn broeken gewoon zelf! Ik ben stoer! Wie wil mij aanraken?![]()
En andere dombo's.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:08 schreef BrauN het volgende:
Evisu is veur negroïden
Wandelende reclamezuilquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:10 schreef BrauN het volgende:
Fabrikant! Die broek, wat doe je!?
[afbeelding]
Al kreeg ik er geld bij, dan accepteerde ik zo'n ding nog niet.
En dat is dan ook allesquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:27 schreef paultjuhhh het volgende:
ik vind hem wel origineel die broek
was nooit leuk hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:02 schreef JaWi het volgende:
Typisch zo'n merk dat leuk was, voordat andere mensen het leuk vonden
waarom wil jij je posts omhoog halen??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:08 schreef br.tuck het volgende:
ja leuk...
ik ben niet jaloersquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:05 schreef Apekoek het volgende:
ik merk hier vooral dat mensen hier gal afblazen over evisu, vaak zelf cars broeken hebben (reacties zoals, nou mijn broek was 30 euro en die is veel mooier.) jalourse lui hier dus, en lui die het niet uit kunnen staan als iemand zo'n broek heeft ,wat maakt het uit,
Ik dacht dat ie van MC Donalds was....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:10 schreef BrauN het volgende:
Fabrikant! Die broek, wat doe je!?
[afbeelding]
Al kreeg ik er geld bij, dan accepteerde ik zo'n ding nog niet.
daar is ie afgekeurdquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:37 schreef Natemy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie van MC Donalds was....![]()
Jawi zegt wat ik bedoel, een broek koop je omdat je die mooi vind en je smaak is.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben niet jaloers
Ik draag geen Cars, maar al 10 jaar niets anders dan 501's
Ja, deze zijn goedkoper dan die evisu, maar die zijn ook belachelijk geprijst.
Als mijn501's 30 euro kosten zou ik ze ook dragen.
Ben jij zo'n triest figuur die een broek draagt omdat ie duur is?
ik zeg ook niet dat 501's bijzonder zijn, maar ze zitten fijn en zien er goed uit.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jawi zegt wat ik bedoel, een broek koop je omdat je die mooi vind en je smaak is.
ja ik heb een dure smaak, maar niet persee omdat het duur is, maar omdat ik het origineel en mooi vind. een levi's 501 kan ik nou niet een bijzonderebroek noemen, heel doorsnee nederland loopt er mee.
maar er is ook nix bijzonders aan dus waarom zou je er zoveel geld aan uit geven, omdat dat logootje er op staat ?quote:
WTF? wat is ter mis met m'n favo merkje?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:05 schreef Apekoek het volgende:
ik merk hier vooral dat mensen hier gal afblazen over evisu, vaak zelf cars broeken hebben (reacties zoals, nou mijn broek was 30 euro en die is veel mooier.) jalourse lui hier dus, en lui die het niet uit kunnen staan als iemand zo'n broek heeft ,wat maakt het uit,
501's zitten nogal rot bij kruisquote:Op zondag 2 mei 2004 10:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat 501's bijzonder zijn, maar ze zitten fijn en zien er goed uit.
En evisu mooi? Zoals je leest zijn niet veel mensen het met je eens
wat wil je allemaal meenemen dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 13:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
501's zitten nogal rot bij kruis.
En in de zakken gaat ook niks, ook erg vervelend.
dikke portemonnee, haha, ja die puilt dan aan de achter kant uit, net zoals bij die bouwvakkers. nou dat noem ik pas stijlquote:Op zondag 2 mei 2004 13:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat wil je allemaal meenemen dan?
(dikke)portemonnee, 2 sleutelbossen en een telefoon gaan er zonder problemen in.
En ik heb geen last van mijn kruis
quote:Op zondag 2 mei 2004 13:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dikke portemonnee, haha, ja die puilt dan aan de achter kant uit, net zoals bij die bouwvakkers. nou dat noem ik pas stijl![]()
Die kutlogoquote:Op zondag 2 mei 2004 19:34 schreef SupahFunk het volgende:
Wat doe je moeilijk je gaat toch geen broek halen alleen maar omdat die kut logo erop staat?
Koop een goedkope broek van 30a40 euro en koop textielverf en klaar is kees dan kan je zelf heus wel wat mooiers maken dan zo een kut boogje
quote:Op zondag 2 mei 2004 08:55 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Evisu; ook mijn tuinkabouter zweert erbij!
DIe schoenen vind ik iig niet mooi. En die broek...tja...dan staat er een tekentje op je kontzak waar je 200 nog wat eurie voor betaal. En er zit ook een trui of t-shirt overheen dus kan je je merkje niet showen.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[afbeelding]
als dit alles is valt het toch wel mee
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |