abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 mei 2004 @ 18:50:20 #1
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_18814336
Ik merk toch wel dat ik hier 9 van de 10 keer last van heb en dan vooral kramp in mn tenen...

Hebben meer mensen hier last van?? En wat kun je ertegen doen??
Don't look at the past.. But live to the future...
  zaterdag 1 mei 2004 @ 18:51:32 #2
93631 De_Baazz
ja, ook voor jou
pi_18814369
heb je soms je panty nog aan tijdens het wippen?
LAFFER IS EINDELIJK OPGEHOERD!!!!!
  zaterdag 1 mei 2004 @ 18:52:22 #3
88909 Hel1tjuhh
pi_18814390
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:51 schreef De_Baazz het volgende:
heb je soms je panty nog aan tijdens het wippen?
Whehehe.. Nee, helemaal naakt..

Maar graag ff serieuze antwoorden
pi_18814407
Ja! Ik ook! Vooral in mijn kuiten en mijn voeten!
Tsja wat kun je eraan doen? Ik weet niet, even stoppen en druk op mijn tenen uitoefenen...dat helpt wel. Maar tips wil ik ook wel horen!!!
  zaterdag 1 mei 2004 @ 18:53:58 #5
88909 Hel1tjuhh
pi_18814433
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:52 schreef MarSuperstar het volgende:
Ja! Ik ook! Vooral in mijn kuiten en mijn voeten!
Tsja wat kun je eraan doen? Ik weet niet, even stoppen en druk op mijn tenen uitoefenen...dat helpt wel. Maar tips wil ik ook wel horen!!!
Mjah, vaak ga ik dan een stukje lopen, maar vaak komt het dan weer terug na 5 minuten..
  zaterdag 1 mei 2004 @ 18:55:24 #6
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_18814472
Ik denk dat je eens moet zorgen dat je meer vitamines binnenkrijgt (serieus).
Kadett 2.1 8v GSI met BITURBO, dikke intercooler, waterinjectie en lachgas: 433pk, 386Nm. Volle Gaas Sinterklaas!!
Corvette 5,7V8 supercharged 860pk 930Nm.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 18:56:53 #7
88909 Hel1tjuhh
pi_18814510
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:55 schreef DHuuf het volgende:
Ik denk dat je eens moet zorgen dat je meer vitamines binnenkrijgt (serieus).
serieus?? Ik weet wel dat ik soms slecht eet en te weinig vitamines binnen krijg.. Maar als dit serieus het probleem zou kunnen zijn.. Hmm
pi_18814543
Hm ja daar heb je gelijk in, dat het terug komt. Niet echt fijn maar ik kan er niets tegen doen.
Vitamines? Hmm daar zit opzich wel wat in [denk ik] maar ja zo ernstig vind ik het nou ook weer niet We kunnen er meestal wel om lachen.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 18:59:48 #9
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_18814576
Nou... vitamines... Vooral koolhydraten en granen en vezels naar mijn weten... Tenminste, dat heb ik ontdekt in mijn zoektocht naar 'het grote breed zijn' dat kramp vooral ontstaat door een gebrek een voedingsstoffen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:03:08 #10
92986 MarSuperstar
De Vraagbaak
pi_18814657
Maar op zich eet ik heel gezond. Niet gezond genoeg blijkbaar....Kan het ook niet iets zijn van spanning en dat je een verkeerde houding aanneemt? De pezen over-rekt ofzo?
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:03:38 #11
88909 Hel1tjuhh
pi_18814675
Hmmm.. ik zal dan weer eens wat vitaminepillen in gaan nemen denk ik En dan maar kijken of dat helpt, want het is knap lastig.. dat weet ik wel..
pi_18814803
kun je 2 pillen op een dag nemen
pi_18814858
Tis ook een verschijnsel dat hoort bij hypoglycemie. Dit is een lastig kwaaltje waarbij je alvleesklier te snel reageert als je suiker eet, waarna je bloedsuikerspiegel veel te laag wordt... Hier heb ik last van, en daardoor vaak kramp tijdens het vrijen in mijn heupen of voeten. Bij het eerste is het een kwestie van houding veranderen, bij de ander duw ik gewoon tegen de kramp in... Gaat vanzelf weer over bij mij...
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:15:49 #14
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18814995
Ik heb ook wel eens kramp in mijn bovenbenen. Meestal is het dan tijd voor een ander standje.
Proud Powerpauper
  zaterdag 1 mei 2004 @ 20:02:56 #15
37769 erodome
Zweefteef
pi_18816075
Zet je als je geniet je voeten strak, dat je ze uitstrekt en samenknijpt enzo tijdens het orgasme/seks, dat kan aardige kramp opleveren igg....

Na heel veel klaarkomen krijg ik ook nog weleens last van krampen hier en daar, niks aan te doen, seks is topsport....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 2 mei 2004 @ 01:10:07 #16
88909 Hel1tjuhh
pi_18824840
Zijn er nog meer tips??

Mjah bij mij is het juist vaak voor het hoogtepunt.. Weet je hoe irritant dat is en frustrerend??
Zal eerst maar eens wat meer vitamines innemen.. (heb net al een banaan gehad )

Thnx iig
pi_18825006
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 20:02 schreef erodome het volgende:
Zet je als je geniet je voeten strak, dat je ze uitstrekt en samenknijpt enzo tijdens het orgasme/seks, dat kan aardige kramp opleveren igg....

Na heel veel klaarkomen krijg ik ook nog weleens last van krampen hier en daar, niks aan te doen, seks is topsport....
hmm
ik denk dat TS haar tenen te lang strekt...op den duur houden je teenspieren het niet meer goed en dan krijg je kramp.
gevolg van te langdurige arbeid van de teenspier

zoiets is het denk ik
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  zondag 2 mei 2004 @ 01:22:17 #18
50956 Natemy
Dansen is leuker dan lopen
pi_18825074
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:10 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Zijn er nog meer tips??

Mjah bij mij is het juist vaak voor het hoogtepunt.. Weet je hoe irritant dat is en frustrerend??
Zal eerst maar eens wat meer vitamines innemen.. (heb net al een banaan gehad )

Thnx iig
Banaan is goed, kramp ontstaat bij kaliumgebrek en banaan bevat kalium. Tomaatje is ook goed!
Ik weet niet veel, maar ik leer heel snel
  zondag 2 mei 2004 @ 01:23:53 #19
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_18825104
Ik krijg kramp in mijn tenen als ik erg koude voeten heb.
Dat heeft inderdaad geen moer met sex te maken (omdat ik tijdens de sex nooit koude voeten heb waarschijnlijk), maar misschien dat het je op een idee brengt.

Eigenlijk is dit een opmerking waar je nix aan hebt, want sex met sokken aan is een pure NO-GO natuurlijk... maar toch....
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  zondag 2 mei 2004 @ 02:05:33 #20
93590 DHuuf
Mad as can be...
pi_18825835
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:56 schreef Hel1tjuhh het volgende:

[..]

serieus?? Ik weet wel dat ik soms slecht eet en te weinig vitamines binnen krijg.. Maar als dit serieus het probleem zou kunnen zijn.. Hmm
Probeer maar ns een week iedere dag een supradyn compley forte, na een week zul je verschil merken. Je zegt zelf al dat je weinig eet enzo...
Kadett 2.1 8v GSI met BITURBO, dikke intercooler, waterinjectie en lachgas: 433pk, 386Nm. Volle Gaas Sinterklaas!!
Corvette 5,7V8 supercharged 860pk 930Nm.
pi_18825864
meer sporten of vaker seksen, zodat je een betere conditie krijgt
  zondag 2 mei 2004 @ 11:50:59 #22
88909 Hel1tjuhh
pi_18829243
quote:
Op zondag 2 mei 2004 02:07 schreef Byte_Me het volgende:
meer sporten of vaker seksen, zodat je een betere conditie krijgt
Ik heb een conditie van niks, maar we doen het gemiddeld zo'n 4 keer per week..

Heb gisteravond geen kramp gehad gelukkig

Denk dat ik maar ff wat vitaminepillen meeneem naar Spanje
Ben morgen 10 dagen naar Spanje namelijk
pi_18947663
dat is klote he, dat had ik vroeger ook wel is

tot ik Swiffer ontdekte, want stofzuigen is echt funest voor je tenen
pi_18948835
Ook leuk, tijdens het klaarkomen keiharde kramp in je voet krijgen
pi_19003944
jaja
ik heb dr heeeel soms last van
maar mn vriend vaker hehe
vaak in zn voet of been ofzo
pi_19003979
Ik heb heel snel last van kramp in mijn tenen (bij andere dingen ook zoals zwemmen)
Hmm tja.. gewoon doorgaan
pi_19008508
eerst goed masseren misschien?? (gelijk leuk voorspel )
eigen ervaring: ik werd een keer wakker met ongelovelijke kramp in mijn kuit.. au!!.. spring uit bed.. ga staan... alles word zwart voor mijn ogen (te snel gaan staan..).. kom weer bij, lig op de grond met mijn hoofd half onder het bed en een hele hoop troep en een schap op mijn lichaam.
wat blijkt: ik viel flauw en sloeg met mijn hoofd een schap [die vastzat aan een hoek in mijn kamer met 6 schroeven en 3 schapdragers..] helemaal van de muur... grote bult, maar geen kramp meer!!

moraal van dit verhaal: mocht je kramp hebben, val flauw met je kop op een plank en je bent er vanaf!
dag
pi_19010710
quote:
Op maandag 10 mei 2004 00:14 schreef petre86 het volgende:

moraal van dit verhaal: mocht je kramp hebben, val flauw met je kop op een plank en je bent er vanaf!
en je schap ook!

wat dat dan ook mag zijn
  maandag 10 mei 2004 @ 09:32:54 #29
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19011700
Je moet ook meer drinken. Ik heb ook weleens kramp (niet noodzakelijkerwijs tijdens sex), sportleraar zei dat ik veel meer moest drinken dan dat ik toen deed...
pi_19011711
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:24 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm tja.. gewoon doorgaan
Dat probeerde ik dus ook (niet bij zwemmen). Uiteindelijk lag ik kermend, ditmaal van de pijn, naast het bed
pi_19011725
Te vaak last van, helaas
En er valt niet zoveel aan te doen dan even te stoppen en kracht op je voet te geven of doorgaan en proberen het te vergeten (maar ja, dat valt ook niet mee)
Tenen strekken en even wat rustiger aan doen werkt bij mij wel.

Ik las hier al dat kalium werkt. Ja, dat is waar, maar dan moet je ook voldoende magnesium hebben om het kalium te verwerken. Maar een multi-preparaat werkt dus echt niet (en ik kan het weten; ik slik dat spul alweer een tijdje)
pi_19013291
Als ik bovenop zit, krijg ik altijd kramp in mijn kleine teen, die gaat dan helemaal opzij staan, heel fijn. Dus dan is het maar gauw wissel. Water drinken vind ik niet echt een optie, moet je zo vaak de sex onderbreken omdat ik naar de wc moet....
  maandag 10 mei 2004 @ 16:05:53 #33
64338 fr0x
Directeur
pi_19021139
Haha, ik heb wel is tijdens de daad kram in mn poot gehad net alsof er een spier verschuift ofso voelt vet kut. k ging still liggen ging t weg gelukkig..
f
r
0
x
z
peace, nd suck a !@$%
pi_19021226
khebt ook wel es.. kramp in mn voet of heup.. ff stoppen, beetje strekken (of er ff op gaan leunen; staand, been met kramp naar voren en ff leunen) of ff beetje masseren
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  maandag 10 mei 2004 @ 20:40:38 #35
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_19028757
Vaker van positie veranderen en iets lichts eten voor het vrijen niet zo een stevige maaltijd verder 1 raad tegen krampen ... voldoende sporten. een andere tip het ziet niet uit maar een wollen voet kettingkje vlechten ... ik vind het wel sexy en wol rond de enkel voorkomt kramp en bevorderd de bloedsomloop.
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
pi_19047098
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 18:50 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Ik merk toch wel dat ik hier 9 van de 10 keer last van heb en dan vooral kramp in mn tenen...

Hebben meer mensen hier last van?? En wat kun je ertegen doen??
gewoon stretchen... tis net als bij (top)sport

serieus
"not by the One Above's grace, but by mine own, will I live, in pride"
pi_19049506
Ik heb wel af en toe eens kramp in mijn lies (auw) en dan is het toch echt tijd voor een ander standje of een korte pauze...
Iedereen is anders, anders was iedereen er niet.
pi_19051321
Veel water drinken.
Like any young kid, I dreamed of world domination.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 21:46:59 #39
66359 bitchiej
*blaa* kus voor me skattie :$
pi_19057078
jaaaaa verschrikkelijk irritant! maarja..ken je weinig aan doen denk ik..
pi_19057659
af en toe in mijn lies inderdaad....
paar seconden pauze om mijn been even te strekken en weer vrolijk verder
pi_19074934
Soms,
Maar alleen als ik die dag intens gesport heb.
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:07:29 #42
91844 jouweniet
christalle@dolfijn.nl
pi_19082717
kramp krijg je als je die sprieren niet vaak gebruikt..
whehe..vaker neuken dus.
When God created men, She was only kidding
pi_19082910
*herkent, zowel in tenen als in mn kuit!
Maar het is meestal wel snel weer over

heb ik ook wellus tijdens het zwemmen..
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:15:35 #44
92834 CasaLevi
www.kloeken.nl
pi_19083020
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:07 schreef jouweniet het volgende:
whehe..vaker neuken dus.
1 for sorrow, 2 for joy, 3 for girls and 4 for boys.
5 for silver 6 for gold, 7 for a secret never to be told.
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:49:31 #45
39566 MuggenHor
Rotbeesten dat het zijn
pi_19084345
Vitamines worden door je lichaam voornamelijk gebruikt om eiwitten aan te maken en hebben dus eigenlijk niks te maken met kramp. Tenzij je echt te weinig vitamines binnen krijgt dan breken je spieren als het ware af, maar dan heb je hier waarschijnlijk veel vaker last van.
Het kan echter wel dat je te weinig koolhydraten e.d. hebt je lijf verbrand deze namelijk naar een tussenstof (ATP) die gebruikt wordt door je spieren wanneer je deze gebruikt. Als je echter te weinig van deze tussenstof hebt, door een te langzame verbranding ofsow wat kan komen door of zuurstof of koolhydraten tekort. Dan gaan je spieren in de energie zuinigste stand staan als het ware. Deze stand blijkt te zijn dat je spieren volledig aanspannen. Het vereist namelijk meer ATP en dus energie om je spieren te ontspannen als om ze aan te spannen. Je kan dus tegendruk uitoefenen omdat dit ook een vorm van energie is die je erop uitoefent. Hierna moet je echter je spieren wat rust gunnen (gewoon niet aanspannen) omdat er dan weer ATP kan verzamelen in je spieren.

uiteindelijk komt het dus voornamelijk dus door of overbelasting van je spier zodat je al je energie verbruikt, of zuurstof of koolhydraten tekort. Het waarschijnlijkst is zuurstof tekort.

Dit is dus niks ernstigs ofzo maar vitaminetekort lijkt mij heel sterk. Daarnaast moet je ook oppassen met vitamine omdat vooral vitamine A vergiftigings verschijnselen kan veroorzaken wanneer je er teveel van inneemt, dus kijk vooral wel op de bijsluiter.
Waarheid is pas waarheid als het tegengestelde ook waarheid is
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:52:27 #46
39566 MuggenHor
Rotbeesten dat het zijn
pi_19084451
Het kan ook dat je spieren te klein zijn en dus te weinig vooraad ATP kunnen bevatten dit kan je dan alleen oplossen door die spieren te trainen.
Waarheid is pas waarheid als het tegengestelde ook waarheid is
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:53:03 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19084470
nooit kramp. misschien is dat ook wel de reden dat de mannen al het zware werk mogen doen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_19086147
Heb ik ook ooit last van!
Volges mij kwam het ook veel voor omdat ik veel koude voete had.
Sinds kort heb ik een waterbed en dat is altijd lekker warm.
Heb er precies ook minder (so far geen) last meer van gehad.

Dus mss es met sokke aan probere :$ (staat wel niet maar kom, is ook maar een tip hé )
pi_19092147
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 22:35 schreef Plaagske het volgende:
Heb ik ook ooit last van!
Volges mij kwam het ook veel voor omdat ik veel koude voete had.
Sinds kort heb ik een waterbed en dat is altijd lekker warm.
Heb er precies ook minder (so far geen) last meer van gehad.

Dus mss es met sokke aan probere :$ (staat wel niet maar kom, is ook maar een tip hé )
Hier zeg je een waarheid als een geit! Ook ik heb vaak koude voeten en geen waterbed (meer). Warme voeten levert inderdaad minder kramp op! (Maar de hele dag koude voeten die in bed warm zijn kunnen nog steeds verkrampen - auw!)
pi_19098598
Ik heb inderdaad ook altijd kramp in mn kuit als ik bovenop zit, zeker na een nachtje stappen.
Stopppen helpt niet, want dan schiet t er gewoon even later weer in. Andere houding soms wel, maar meestal als ik eenmaal een beetje kramp heb gehad, blijft het terugkomen.
Ga dus vaak maar gewoon door waar ik mee bzig was met als gevolg dat ik de hele week met een ontzettend pijnlijke kuit loop

Alle tips en mogelijke oplossingen zijn dus welkom!
Lief, klein en onschuldig!
  donderdag 13 mei 2004 @ 13:59:27 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19098693
als je kramp in je kuit krijgt kun je het best heel hard je voet (aan je tenen) naar je toe trekken.
pi_19098800
Troetolbeertje, ik neem aan dat je, als je kramp krijgt, die spier zo ver mogelijk strekt? Ik 'wip' ook vaak terwijl ik mijn hele gewicht op m'n tenen hebt, die dus helemaal naar boven zijn gebogen; ik heb dan vaak kramp onder m'n voet (daarom dus die spiertjes helemaal strekken)
Je krijgt dan ook niet zoveel spierpijn en vaak trekt de kramp dan juist wel weg. Als je 't helemaal negeer (dus de spier niet strekt), dan wordt het echt vervelend.
pi_19099235
Nee, juist als mn hele voet zelf gestrekt is (dus in het verlengde van mn been)
Je kuitspier is dan zo kort mogelijk aangetrokken, waarschijnlijk gewoon kramp door overbelasting, omdat je toch onbewust al je spieren nog s extra aanspant.
Weet dus wel ongeveer hoe het komt, maar belangijker is, hoe kom je er vanaf?!
pi_19099357
Troetol, da's toch echt niet goed hoor! Een spier die verkrampt moet je strekken. Doen ze ook op de sport, anders krijg je de rest van de week spierpijn. (Oh, vandaar ):
quote:
Spierkramp is te verhelpen door de spier waarin de kramp bestaat, gedurende twee minuten zo ver mogelijk te strekken. De reflex die de spier nog verder deed aanspannen, wordt zo opgeheven. De spier ontspant zich en wordt weer beter doorbloed, zodat de pijn wordt opgeheven en afvalproducten van de stofwisseling afgevoerd kunnen worden.

Kramp doet zich vaak voor in de kuitspier. Door tegen de voet te drukken zodat de tenen in de richting van de knie gaan, is de pijn meestal snel op te heffen. Het beste is dit 10 tot 20 seconden vol te houden, een minuut uit te rusten en dit dan te herhalen.
Kramp ontstaat meestal door plotselinge bewegingen, maar kan ook optreden uren nadat men aan sport heeft gedaan en rustig in bed ligt. Ook kan het verlies van veel zout een rol spelen bij spierkramp.
Het is erg belangrijk om voor het sporten wat rekkingsoefeningen te doen. Vooral de kuitspieren, de bovenbeenspieren (binnen-kant: de adductoren, en de achterkant: de hamstrings) zijn belangrijk. Bij sporten die veel activi-teit vergen van de bovenste ledematen zijn rekkingsoefeningen van de schou-dergordel spieren belangrijk.
bron: http://www.rudolfdewit.com/sportengezondheid.html
pi_19099479
Kortom ik zit voortaan gezellig steeds als het er maar een beetje op lijkt dat de kramp er in gaat schieten, twee minuten te rekken
Ik wou het liever proberen helemaal te voorkomen...

Maar bedankt voor je reacties!

pi_19099568
Troetol, mee eens; liever helemaal niet! Maar je kunt wel lekker (in een andere houding) doorgaan terwijl je tegelijk je gewicht op je voeten zet en je voeten wat verder naar achter (strekt je been wat meer en zet je voet plat op het bed)

Hoe reageert je vriend eigenlijk als je kramp krijgt?
Ik laat het meestal niet echt blijken, dus vrouwlief merkt hooguit een klein oponthoud als het begint en een wijziging in houding.
pi_19099714
Heb geen vaste vriend.
Maar als ik het vantevoren aan voel komen of als het ne zo erg is, merkt hij niets, verander een klein beetje van houding of ga gewoon nog even door. Anders moet ik toch echt wel gewoon helemaal stoppen of in een totaal andere houding verder gaan, dus zeker dat eerste is logisch nogal vervelend, gelukkig nog nooit iemand tegengekomen die er echt een probleem van maakte of zich er te erg aan ergerde. Vind het zelf meestal nog het vervelendst.
pi_19099745
Massage van je kuit hoeft ook niet eens zo'n onderbreking te zijn
  donderdag 13 mei 2004 @ 14:56:20 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19100145
Nogmaals, voldoende drinken. Zeker als je het na het sporten of stappen hebt, want van inspanning, zweten en alcohol verlies je veel vocht.
  donderdag 13 mei 2004 @ 14:57:40 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19100195
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:31 schreef troetolbeertje_v het volgende:
Kortom ik zit voortaan gezellig steeds als het er maar een beetje op lijkt dat de kramp er in gaat schieten, twee minuten te rekken
Ik wou het liever proberen helemaal te voorkomen...

Maar bedankt voor je reacties!

als je veel sport krijg je ook niet zo snel kramp, is mijn ervaring. dus misschien moet je dat eens gaan proberen. en dat kuit masseren is niet leuk als je net lekker ligt te pompen.
pi_19100288
Haha - ze zeggen toch ook niet voor niets bij het sporten dat je eerst moet opwarmen? Daardoor heb je minder kans op kramp. Maar ja, meestal vindt het opwarmen tussen de oren plaats met maar een klein beetje spierbeweging (voorspel, noemen we dat)
Dus de volgende keer bij het voorspel moeten we lekker geil gaan rennen

Oeps - beetje off-topic
pi_19100482
Meldt.. Ook ik behoor tot de mutsen no offense

Waarom altijd tijdens de seks en nooit ervoor of erna?

Bestaat er nou gewoon nergens de uberoplossing?
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_19100617
Aphrodite, ik gok dat dat komt doordat je tijdens de sex het meeste van je spieren vergt. Die zijn er niet goed voor gebouwd of geoefend, denk ik. Dus dat betekent nog vaker wippen om kramp te voorkomen

Het is in ieder geval een wijd verspreid probleem
pi_19100687
Vaker wippen? He, gut.. Wat vervelend nou..

Vind het alleen een beetje een domper. Op de een of andere manier voel je het aankomen en denk je: 'Oh, kut, niet nu!' En ja hoor, wel nu.. Altijd op de verkeerde momenten.. En het is niet grappig..
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_19100689
Water drinken is inderdaad wel een erg goede oplossing, had ik nog niet aan gedacht, wordt normaal bij sportern namelijk ook altijd aangeraden.
pi_19115535
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:07 schreef jouweniet het volgende:
whehe..vaker neuken dus.
Ja daarom krijg ik het ook in mijn kuiten[terwijl ik die juist constant gebruik bij voetbal].
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_19115848
Pannaking_, dan moet je maar harder voetballen
Nee, als je de bron van mijn vorige verhaaltje leest, dan merk je dat er meer oorzaken zijn, waaronder overbelasting, tekort aan zuurstof, slechte kalium/magnesium/natrium verhouding, koude, ...
pi_19118235
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:56 schreef Aventura het volgende:
Nogmaals, voldoende drinken. Zeker als je het na het sporten of stappen hebt, want van inspanning, zweten en alcohol verlies je veel vocht.
ff offtopic

"voldoende drinken" na intensief sporten resulteerd in een kramp gevoel in de maag. je lichaam gebruikt de energie die je maag normaal gesproken zou krijgen en kan dus niet met grote hoeveelheden water (of anders) omgaan... 3 keer spoelen 1 keer drinken helpt beter. je hoeft "het verloren vocht" niet aan te vullen met 1 liter water drinken... 1 glas om je lichaam "te reinigen" is voldoende
"not by the One Above's grace, but by mine own, will I live, in pride"
pi_19122535
Zephon, je moet wel voldoende drinken, maar als je dat pas na de sport doet, dan ben je te laat, dan ben je al uitgedroogd! Je moet het dus tijdens het sporten doen!

In het kader van dit onderwerp werpt dit bij mij een heel onsmakelijk beeld op van iemand die uit een golden shower drinkt
  vrijdag 14 mei 2004 @ 20:47:03 #70
37769 erodome
Zweefteef
pi_19133682
Een volwassen mens behoort minimaal 3 liter water per dag te drinken trouwens, zo kan je even zien of je voldoende drinkt.

Ik drink iig ruim voldoende(zit vaak rond de 4 a 5 liter), ik eet gezond, beweeg voldoende, alhoewel ik niet belachelijk sportief ben, maar toch krijg ik ook weleens kramp tijdens de sex.

Soms heb je gewoon pech...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19145834
1,5 liter vocht, hoor...
bron: http://www.voedingscentru(...)id=1370&init=menu273
lijkt mij toch wel een enigszins betrouwbaar instituut.

Ik zit in ieder geval aan de 3 liter, eet veel fruit en groente en dergelijke, toch kramp... Maar ik weet dat het bij mij komt door gekloot mijn mijn suikerspiegel... dat is dan alvast iets... weet ook dat ik er niet meer vanaf kom... baal!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:49:06 #72
92834 CasaLevi
www.kloeken.nl
pi_19728081
van te voren gewoon even flink wat rek en strek oefeningen...
1 for sorrow, 2 for joy, 3 for girls and 4 for boys.
5 for silver 6 for gold, 7 for a secret never to be told.
pi_19731973
Ik heb het weleens gehad in mn buikspieren na een verkeerde 'beweging'

oej... best pijnlijk...
pi_19733380
Wel eens gehad, ineens in mn bovenbeen, deed godschruwlijk pijn. die meid keek me raar aan, en ik maar verrekken van de pijn. Later wel om kunnen lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')