Whehehe.. Nee, helemaal naakt..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:51 schreef De_Baazz het volgende:
heb je soms je panty nog aan tijdens het wippen?
Mjah, vaak ga ik dan een stukje lopen, maar vaak komt het dan weer terug na 5 minuten..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:52 schreef MarSuperstar het volgende:
Ja! Ik ook! Vooral in mijn kuiten en mijn voeten!
Tsja wat kun je eraan doen? Ik weet niet, even stoppen en druk op mijn tenen uitoefenen...dat helpt wel. Maar tips wil ik ook wel horen!!!![]()
serieus?? Ik weet wel dat ik soms slecht eet en te weinig vitamines binnen krijg.. Maar als dit serieus het probleem zou kunnen zijn.. Hmmquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:55 schreef DHuuf het volgende:
Ik denk dat je eens moet zorgen dat je meer vitamines binnenkrijgt (serieus).
hmmquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:02 schreef erodome het volgende:
Zet je als je geniet je voeten strak, dat je ze uitstrekt en samenknijpt enzo tijdens het orgasme/seks, dat kan aardige kramp opleveren igg....
Na heel veel klaarkomen krijg ik ook nog weleens last van krampen hier en daar, niks aan te doen, seks is topsport....
Banaan is goed, kramp ontstaat bij kaliumgebrek en banaan bevat kalium. Tomaatje is ook goed!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:10 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Zijn er nog meer tips??
Mjah bij mij is het juist vaak voor het hoogtepunt.. Weet je hoe irritant dat is en frustrerend??
Zal eerst maar eens wat meer vitamines innemen.. (heb net al een banaan gehad)
Thnx iig
Probeer maar ns een week iedere dag een supradyn compley forte, na een week zul je verschil merken. Je zegt zelf al dat je weinig eet enzo...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:56 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
serieus?? Ik weet wel dat ik soms slecht eet en te weinig vitamines binnen krijg.. Maar als dit serieus het probleem zou kunnen zijn.. Hmm
Ik heb een conditie van niks, maar we doen het gemiddeld zo'n 4 keer per week..quote:Op zondag 2 mei 2004 02:07 schreef Byte_Me het volgende:
meer sporten of vaker seksen, zodat je een betere conditie krijgt
en je schap ook!quote:Op maandag 10 mei 2004 00:14 schreef petre86 het volgende:
moraal van dit verhaal: mocht je kramp hebben, val flauw met je kop op een plank en je bent er vanaf!
Dat probeerde ik dus ook (niet bij zwemmen). Uiteindelijk lag ik kermend, ditmaal van de pijn, naast het bedquote:Op zondag 9 mei 2004 21:24 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm tja.. gewoon doorgaan
gewoon stretchen... tis net als bij (top)sportquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:50 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Ik merk toch wel dat ik hier 9 van de 10 keer last van heb en dan vooral kramp in mn tenen...
Hebben meer mensen hier last van?? En wat kun je ertegen doen??![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:07 schreef jouweniet het volgende:
kramp krijg je als je die sprieren niet vaak gebruikt..
whehe..vaker neuken dus.![]()
Hier zeg je een waarheid als een geit! Ook ik heb vaak koude voeten en geen waterbed (meer). Warme voeten levert inderdaad minder kramp op! (Maar de hele dag koude voeten die in bed warm zijn kunnen nog steeds verkrampen - auw!)quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:35 schreef Plaagske het volgende:
Heb ik ook ooit last van!
Volges mij kwam het ook veel voor omdat ik veel koude voete had.
Sinds kort heb ik een waterbed en dat is altijd lekker warm.
Heb er precies ook minder (so far geen) last meer van gehad.
Dus mss es met sokke aan probere :$ (staat wel niet maar kom, is ook maar een tip hé)
bron: http://www.rudolfdewit.com/sportengezondheid.htmlquote:Spierkramp is te verhelpen door de spier waarin de kramp bestaat, gedurende twee minuten zo ver mogelijk te strekken. De reflex die de spier nog verder deed aanspannen, wordt zo opgeheven. De spier ontspant zich en wordt weer beter doorbloed, zodat de pijn wordt opgeheven en afvalproducten van de stofwisseling afgevoerd kunnen worden.
Kramp doet zich vaak voor in de kuitspier. Door tegen de voet te drukken zodat de tenen in de richting van de knie gaan, is de pijn meestal snel op te heffen. Het beste is dit 10 tot 20 seconden vol te houden, een minuut uit te rusten en dit dan te herhalen.
Kramp ontstaat meestal door plotselinge bewegingen, maar kan ook optreden uren nadat men aan sport heeft gedaan en rustig in bed ligt. Ook kan het verlies van veel zout een rol spelen bij spierkramp.
Het is erg belangrijk om voor het sporten wat rekkingsoefeningen te doen. Vooral de kuitspieren, de bovenbeenspieren (binnen-kant: de adductoren, en de achterkant: de hamstrings) zijn belangrijk. Bij sporten die veel activi-teit vergen van de bovenste ledematen zijn rekkingsoefeningen van de schou-dergordel spieren belangrijk.
als je veel sport krijg je ook niet zo snel kramp, is mijn ervaring. dus misschien moet je dat eens gaan proberen. en dat kuit masseren is niet leuk als je net lekker ligt te pompen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:31 schreef troetolbeertje_v het volgende:
Kortom ik zit voortaan gezellig steeds als het er maar een beetje op lijkt dat de kramp er in gaat schieten, twee minuten te rekken![]()
Ik wou het liever proberen helemaal te voorkomen...
Maar bedankt voor je reacties!
Ja daarom krijg ik het ook in mijn kuiten[terwijl ik die juist constant gebruik bij voetbal].quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:07 schreef jouweniet het volgende:
kramp krijg je als je die sprieren niet vaak gebruikt..
whehe..vaker neuken dus.![]()
ff offtopicquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:56 schreef Aventura het volgende:
Nogmaals, voldoende drinken. Zeker als je het na het sporten of stappen hebt, want van inspanning, zweten en alcohol verlies je veel vocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |