Ze is niet van dat benauwde iig, en heeft iig geen hekel aan je, dat ze dat aan een wildvreemde aanbiedt. Overduidelijke plus, maar zit er meer achter...?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:43 schreef Skull-splitter het volgende:
-Toen ik zei dat ik de hele dag nog niet gegeten had wilde ze me haar overgebleven croissantje + boter en honing geven, hetgeen ik niet aan kon nemen (ervaring leert dat als ik dan 1 hap opheb dat de honger waar ik overheen ben 3x zo erg terugkomt, zodoende, naast de professionaliteit die je, vind ik dan, toch moet kunnen bieden). Ze heeft nog een paar keer aangedrongen, aangeboden om even iets voor me te gaan halen, maar ook daar moest ik hetzelfde antwoord op geven...
...dat had je hier uit moeten vinden! Gewoon "goh, heb je anders zin om een keer een biosje te pakken met z'n 2en?"quote:-Toen we het over werk en toekomst enzo hadden vroeg ze ineens "hou je van film?" en na een korte discussie over film melde ze trots dat ze operator was in de lokale bios, maar daar durf ik dan weer gewoon niet op in te gaan (ik ben niet zo'n held when it comes to love)
Je hebt het dan ook tegen een ervaringsdeskundige van 3 relaties waarvan 1 maar de term echte relatie mag dragenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:49 schreef Bartholomeus het volgende:
SUKKEL
Zélfs ik zou hier wat mee gekund hebben
Prutser, zelfs ik begrijp die hints.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Affijn, 2 dagen later spookt ze nog immer door mijn hoofd en alles wat ik weet is dr naam, dr leeftijd en dr werk, en ik weet bij god niet wat ik hiermee moet gaan doen...
Exactly my point, plus dat ik me al redelijk vaak vergist heb in "hints" of dat het iig helemaal verkeerd overkwamquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:24 schreef nozem het volgende:
Duidelijke hints? Ik betwijfel het, het kan net zo goed gewoon een aardig, beleefd en spontaan meisje zijn die verder totaal geen bijbedoelingen heeft, je weet het echt niet.
Klopt, dit waren ook geen overduidelijke hints, dus je weet het niet. Wat je wel had kunnen weten is dat het blijkbaar een hele spontane en aardige meid is die je echt niet vol op je bek laat gaan als je d'r mee uit vraagt en ze wil niet. Dus wat dat betreft was het redelijk 'veilig'.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Exactly my point, plus dat ik me al redelijk vaak vergist heb in "hints" of dat het iig helemaal verkeerd overkwam![]()
quote:Daarnaast weet ik niet of het wel gepast is om iets met een klant aan te gaan...
Ik mag mezelf n00b noemen met 0 relatiesquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je hebt het dan ook tegen een ervaringsdeskundige van 3 relaties waarvan 1 maar de term echte relatie mag dragen
Sommigen zijn zo subtiel met "hints" dat je daarna een zucht nog kunt zien als "hint"quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:41 schreef nozem het volgende:
Ik heb vaak zat gedacht dat ik hints kreeg en daar op inspeelde terwijl het helemaal geen hints bleken te zijn. Wij mannen denken wel dat we vrouwen soms doorhebben, maar de praktijk wijst toch vaak anders uit.
Vaak is de wens de vader van de gedachtequote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:41 schreef nozem het volgende:
Ik heb vaak zat gedacht dat ik hints kreeg en daar op inspeelde terwijl het helemaal geen hints bleken te zijn. Wij mannen denken wel dat we vrouwen soms doorhebben, maar de praktijk wijst toch vaak anders uit.
Dat eerste is exact wat ik straks probeer te doen, met knikkende knieen en een bek vol tanden waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:59 schreef NiXz het volgende:
ze is toch operator in de lokale bios.. ga er een keer langs en informeer naar de dame in kwestie.. of w88 totdat ze weer eens langs komt in de shop.
Met alle respect, maar je werkt in een copyshop.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Daarnaast weet ik niet of het wel gepast is om iets met een klant aan te gaan...
En meer krijg ik niet uit mijn ubergespannen hoofd...quote:Hey, nog bedankt voor het langskomen!
Thuisgekomen struikelde ik zoals elke dag over een tekentafel die niet (meer) gebruikt wordt. Nu staat het ding al ruim een half jaar te smachten naar een nieuwe eigenaar, en ik bedacht me dat je wel eens interesse kon hebben.
Mocht je interesse hebben in de tafel of een avondje uit, bel me dan even na 5 uur op
06-******* of kom bijvoorbeeld donderdag na 6’en langs in de copy-shop
Groetjes,
Nol
Juist lekker plotselingquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:22 schreef PsychoDude_666 het volgende:
dat avondje uit dat staat dr alleen zo ineens en raar tussen, oke ben geen expert met dat soort briefjes maar zoals je het eerder beschreef in een van je posts had misschien leuker geweest.
Ik wacht wel tot donderdag, komt ze dan na 6en niet langs dan zoek ik dr zelf wel op in de bios (dan maar de citroenen vreten, eigen schuld)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:01 schreef DarkElf het volgende:
keuze maken:
vindt je het zo belangrijk dat ze het goede nummer heeft? dan bel je haar werk en geeft iets door.
Denk je dat die paar dagen niet uitmaken wacht je op donderdag, die boodschap stond er goed op. Is ze dan niet geweest kun je nog altijd bellen naar haar werk.
dat andere nummer bellen? vraag me af of dat werkt, ik zou zelf ook niet gecharmeerd zijn van een wildvreemde die belt en naar iemand gaat vragen die voor hem gebeld kan hebben..
Veel succes!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Bijna of heeeeel ver van huis... (ze klonk bijna net zo gespannen als ik, maar kon er negatief noch postief van maken)
Hmm.. Dit vind ik toch wel een zeer duidelijke hint.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:43 schreef Skull-splitter het volgende:
-Toen ik zei dat ik de hele dag nog niet gegeten had wilde ze me haar overgebleven croissantje + boter en honing geven, hetgeen ik niet aan kon nemen (ervaring leert dat als ik dan 1 hap opheb dat de honger waar ik overheen ben 3x zo erg terugkomt, zodoende, naast de professionaliteit die je, vind ik dan, toch moet kunnen bieden). Ze heeft nog een paar keer aangedrongen, aangeboden om even iets voor me te gaan halen, maar ook daar moest ik hetzelfde antwoord op geven...
Dit was de kans idd... bios pakken met zn 2en.quote:-Toen we het over werk en toekomst enzo hadden vroeg ze ineens "hou je van film?" en na een korte discussie over film melde ze trots dat ze operator was in de lokale bios, maar daar durf ik dan weer gewoon niet op in te gaan (ik ben niet zo'n held when it comes to love)
Dit is ook een clear hint.quote:-Vroeg naar mijn leeftijd en meldde toen dat ze me ouder had verwacht
Duidelijk geen beleefdheid.. als ze erop staat. Anyway, met een beetje lef had je kunnen zeggen .. "zoen ook goed?". Op een toon dat je het als joke bedoelt... kijken hoe ze reageert.quote:-Stond erop mijn hand te schudden voor ze wegging (al kan dat natuurlijk ook gewone beleefdheid zijn)
Hier had je der een knipoog kunnen gevenquote:-Ze keek nog een paar keer om toen ze buiten naar haar fiets liep, en ik wende, blozend misschien, mijn gezicht af (staat zo stom als iemand je achterna kijkt)
idem ditoquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:49 schreef Bartholomeus het volgende:
SUKKEL
Zélfs ik zou hier wat mee gekund hebben
En wat heb ik gedaan in die 6 uur dat ze er was denk je?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:28 schreef HenryHill het volgende:
Natrappen hoeft nou ook weer niet...![]()
Wat hebben we nou geleerd Mevrouw Stemband TS?
Na blijven denken terwijl je met een leuke meid staat te kletsen! Wil ik haar nog vaker zien? Hoe pols ik of ze me ziet zitten? Kan ik hier achter komen zonder mijn nek te ver uit te hoeven steken? Wat is een veilige zet om te doen, zodat ik wat met haar kan afspreken?
Ach ja, alleen van fouten maken leer je![]()
Die uitdrukking ken ik niet... want ik schiet nooit misquote:Op zondag 16 mei 2004 03:16 schreef DarkElf het volgende:
jammer idd, maar goed dat het geprobeerd hebt
niet geschoten..... je kent de rest
JE HEBT WAARSCHIJNLIJK AL ALLE MUNITIE VERSCHOTEN, WAARDOOR JE DE REST VAN JE LEVEN NOOIT MEER KAN EN WIL EN MAG SCHIETEN. TERWIJL IK DIT TIEPEPEP BEN IK ME ER TERDEGE VAN BEWUST DAT IK MN CAPS LOCK AAN HEB STAAN. DIT IS GEHEEL ZONDER OPZET, NOG DOOR SCHULD ONTSTAAN.quote:Op zondag 16 mei 2004 03:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die uitdrukking ken ik niet... want ik schiet nooit mis :')
En daar wist ik nog niets van!!!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Goed, donderdag kwam en ging, no sign of her, bios was dicht dus erlangsgaan had ook geen zin. Gisteravond maar de bios gebeld, ze had geen dienst, dus dan maar de vraag of ze een nummer wilde doorgeven aan MarjannE (net niet goed geluisterd), waarbij de stem aan de andere kant klonk alsof ik hem telefonisch beroofde(beetje ongeloof iig)
Daarstraks belde ze, maar gezien ik op mijn werk druk was met 3 klanten tegelijk kon ik niet vrijuit spreken, plus dat ik redelijk tot zeer dichtsloeg. 1 ding zijn we wel wijzer geworden, ze heb geen interesse in de tekentafel...
"Isser verder nog iets?" vraagt ze daarna, waardoor de zenuwen helemaal in het rood schoten en het typische "Nu dan, zegge, zeggezeggezegge!" moment diende zich wel redelijk aan... "eh, ik heb het nu vrij druk, kun je rond 5en even terug bellen?" antwoorde ik maar, me geen raad wetende wat te zeggen...
Het plan is, op dit moment althans, om straks casual te vragen of ze zin heeft om een hapje te eten...
Dus on with the doubt...
Geen MSN op mijn werkquote:Op zondag 16 mei 2004 08:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En daar wist ik nog niets van!!!!!
Idd, was ook de opzet... Toen ze terugbelde ook meteen gevraagd of ze zin had in een hapje eten, waarna zij vertelde "Ik weet niet wat je van plan bent, maar... Ik heb dus een vriendje, en ik vind het jammer voor je, maar dus...."quote:Op zondag 16 mei 2004 03:16 schreef DarkElf het volgende:
jammer idd, maar goed dat het geprobeerd hebt
niet geschoten..... je kent de rest
quote:Op zondag 16 mei 2004 11:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Idd, was ook de opzet... Toen ze terugbelde ook meteen gevraagd of ze zin had in een hapje eten, waarna zij vertelde "Ik weet niet wat je van plan bent, maar... Ik heb dus een vriendje, en ik vind het jammer voor je, maar dus...."
Het was te verwachten, maar ik vond het de moeite om het dr te laten weten dat ik dr OK vond...
quote:Op zondag 16 mei 2004 04:11 schreef Phalanxxx het volgende:
[..]
JE HEBT WAARSCHIJNLIJK AL ALLE MUNITIE VERSCHOTEN, WAARDOOR JE DE REST VAN JE LEVEN NOOIT MEER KAN EN WIL EN MAG SCHIETEN. TERWIJL IK DIT TIEPEPEP BEN IK ME ER TERDEGE VAN BEWUST DAT IK MN CAPS LOCK AAN HEB STAAN. DIT IS GEHEEL ZONDER OPZET, NOG DOOR SCHULD ONTSTAAN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |