Er zijn pas hele discussies voor de schermen en achter de schermen geweest of het nu wel of niet toelaatbaar is. Uitkomst: aleen als het overduidelijk niet serieus bedoeld is. In het geval van POL dus alleen in de slowchat en, zoals sidekick al eerder zei; met mate.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:37 schreef Ype het volgende:
Ik wil even klagen over RQ met zijn doodsverwensingen altijd.
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van iemand. Bovendien reageer ik alleen kinderachtig in de SC-topics, als je er problemen mee hebt kom je maar niet in die reeks.
Citeer me anders maar een paar keer, zonder dit loze gekwebbel.
Ik meende het niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Er zijn pas hele discussies voor de schermen en achter de schermen geweest of het nu wel of niet toelaatbaar is. Uitkomst: aleen als het overduidelijk niet serieus bedoeld is. In het geval van POL dus alleen in de slowchat en, zoals sidekick al eerder zei; met mate.
Ban hem maar, dan zijn we er ook wel vanaf.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:46 schreef RichardQuest het volgende:
Als jullie het storend vinden, dan stop ik er wel mee hoor.
Ik noem een SEX-topic.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Spreek, mijn zoon
En open ajb een nieuw SC-topic
Sterf!quote:Op maandag 3 mei 2004 21:46 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik meende het niet.
Dat doet iedereen altijd al.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Sterf!
met mate
Kan ik al reageren op je post of komt er nog één achteraan met slechts een debiele smiley.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van iemand. Bovendien reageer ik alleen kinderachtig in de SC-topics, als je er problemen mee hebt kom je maar niet in die reeks.
Citeer me anders maar een paar keer, zonder dit loze gekwebbel.
Ach, Erodome zei in het Feedback topic dat ze het niet erg vond. Ze trok ook zelf de lijn. Ik weet dat jij het weet, maar de POL-chefs nietquote:Op maandag 3 mei 2004 21:47 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik noem een SEX-topic.
Doe het zelf.
Je kunt dus geen voorbeeld vinden, oké.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:50 schreef Sickie het volgende:
[..]
Kan ik al reageren op je post of komt er nog één achteraan met slechts een debiele smiley.![]()
Ow voorbeelden alom. Ik ga ze alleen niet voor je opzoeken.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je kunt dus geen voorbeeld vinden, oké.
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:54 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ow voorbeelden alom. Ik ga ze alleen niet voor je opzoeken.![]()
Als ik elke spamhoer moet gaan bedienen met voorbeelden dan ben ik hele dagen replymailtjes aan het typen.
Tis jouw feestje spammerboy.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]De enige die aan het spammen is ben jij, met je plagiaat.
En nu heb ik wel genoeg aandacht aan je geblaat geschonken
Hangt jou ook al een ban boven het hoofd? Het lijkt hier wel een ban-estafetteloop zeg.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
voordat ik gebanned word wil ik nog 1 ding zeggen:
doei
Hier heb je een post met wel 2 smileys:quote:Op maandag 3 mei 2004 21:59 schreef Sickie het volgende:
[..]
Tis jouw feestje spammerboy.
En idd, richt nu je aandacht maar op zaken die er echt toe doen. Posts submitten met wel twee smileys bijvoorbeeld. Je zult je concentratie hard nodig hebben.
![]()
Goed zo! Als ik ooit in een tehuis met zwakzinnigen aan het werk wil gaan, mag ik jou dan opgeven als referentie?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hier heb je een post met wel 2 smileys:![]()
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 22:00 schreef Sickie het volgende:
[..]
Hangt jou ook al een ban boven het hoofd? Het lijkt hier wel een ban-estafetteloop zeg.![]()
Referentie?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:04 schreef Sickie het volgende:
[..]
Goed zo! Als ik ooit in een tehuis met zwakzinnigen aan het werk wil gaan, mag ik jou dan opgeven als referentie?
![]()
Ja hoor. ze zullen me vast nog wel kennen, in hét tehuis voor zwakzinnigen (Die in Ter Apel is niks)quote:Op maandag 3 mei 2004 22:04 schreef Sickie het volgende:
[..]
Goed zo! Als ik ooit in een tehuis met zwakzinnigen aan het werk wil gaan, mag ik jou dan opgeven als referentie?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |