Bij pberends gaat het niet om een mening. Ook niet eens om zijn geflame. Het is gewoon zijn onzinnigigheid dat ieder serieus topic verbaggert. Hij heeft al flink wat waarschuwingen gehad, en ook al een paar bans vanwege dat gebagger.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bannen om een mening is zo slap. Dat moet gezegd blijven worden.
wat heeft die nu misgedaan??? wordt maar niet duidelijk, vooral niet als jij alles van mensen uitveegt dat jou niet bevalt...quote:Op maandag 3 mei 2004 15:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bij pberends gaat het niet om een mening. Ook niet eens om zijn geflame. Het is gewoon zijn onzinnigigheid dat ieder serieus topic verbaggert. Hij heeft al flink wat waarschuwingen gehad, en ook al een paar bans vanwege dat gebagger.
De humor, de luchtigheid, de slowchat en dergelijke kan in de slowchat. De rest moet serieus blijven.
En dat terwijl hij best wel discussieren kan.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bij pberends gaat het niet om een mening. Ook niet eens om zijn geflame. Het is gewoon zijn onzinnigigheid dat ieder serieus topic verbaggert.
Pberends slaat ietwat door. Dat is het probleem.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
"de rest moet serieus blijven". Wat is dat voor een dictaat? hangt van onderwerp af, alsof ze in de TK overal serieus mee zijn.
Ik heb zijn gescheld verwijderd. Maar jij provoceert ook wel dat je hem de extreem-rechtse hoek indrukt. Dat is ook nergens voor nodig. Bij een discussie moet je op zijn inhoud ingaan, en niet omdat hij eventueel extreem-rechts zou zijn.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:44 schreef Bluesdude het volgende:
AFA speelt weer eens voor eigen rechter
Schelden door X-Ray...op mijn persoon.
Ik bewaar mijn geduld wel..maar dit tolereren is dus vragen om terugschelden door andere users.....waardoor het peil van Fok-pol...laag en lager blijft.
jij...quote:Op maandag 3 mei 2004 19:44 schreef Bluesdude het volgende:
AFA speelt weer eens voor eigen rechter
Schelden door X-Ray...op mijn persoon.
Ik bewaar mijn geduld wel..maar dit tolereren is dus vragen om terugschelden door andere users.....waardoor het peil van Fok-pol...laag en lager blijft.
Niet alles wat we (mods) doen is direct merkbaar op het forum. Maar dat er niet meteen een ban oid uit volgt wil niet zeggen dat we het tolereren.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet om een ban..niet eens om een edit..laat maar staan.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:12 schreef sizzler het volgende:
Niet alles wat we (mods) doen is direct merkbaar op het forum. Maar dat er niet meteen een ban oid uit volgt wil niet zeggen dat we het tolereren.![]()
Hij is ook extreemrechts...hij zet zichzelf in die hoek.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:02 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb zijn gescheld verwijderd. Maar jij provoceert ook wel dat je hem de extreem-rechtse hoek indrukt. Dat is ook nergens voor nodig. Bij een discussie moet je op zijn inhoud ingaan, en niet omdat hij eventueel extreem-rechts zou zijn.
We kunnen het ook eens over taalgebruik hebben.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:18 schreef Bluesdude het volgende:
Meer algemeen iets voor een diskussie over het Polpeil...:
waarden en normendebat enzo.....
Of wat kan de Fokcrew nog meer doen het tij te keren ?
Over welke specifieke post heb je het dan nu?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet om een ban..niet eens om een edit..laat maar staan.
3 posts dacht ik .....zielepoot....aap .....vieze vuile....quote:Op maandag 3 mei 2004 20:33 schreef Sidekick het volgende:
Over welke specifieke post heb je het dan nu?
Typisch Calimero gedrag , hebben meer moslims last van, sterker, allemaal.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
3 posts dacht ik .....zielepoot....aap .....vieze vuile....
In principe moet je wel editten natuurlijk...
Ik ga niet terugschelden, maar ik word wel scherper terug...
Blijkbaar werd het me toch teveel..ook al na dat scheldwoord van vanmiddag....zie eerder in dit topic.
Uiteindelijk heeft het geen zin dat users andere users aanwijzen...dan blijf je hakketakken.
Alleen Fokcrew kan iets doen.
Ik zie wel een verscherpte optreden van de Fokcrew (mods+FA's) maar .....pol en nieuws weer in rustig en respectvol vaarwater brengen...??
Nee....dan moet er meer gebeuren...
Als ik grote problemen heb met mijn pc is het soms nodig de hele schijf te defragmenteren..of windows opnieuw te installeren.....ik bedoel maar...
Die zijn ge-edit.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
3 posts dacht ik .....zielepoot....aap .....vieze vuile....
In principe moet je wel editten natuurlijk...
Ik heb het gevoel dat we er scherp opzitten hoor. We willen niet bij elke misstap bannen, en extreme meningen die op een fatsoenlijke manier worden geuit moeten we ook tolereren.quote:Ik ga niet terugschelden, maar ik word wel scherper terug...
Blijkbaar werd het me toch teveel..ook al na dat scheldwoord van vanmiddag....zie eerder in dit topic.
Uiteindelijk heeft het geen zin dat users andere users aanwijzen...dan blijf je hakketakken.
Alleen Fokcrew kan iets doen.
Ik zie wel een verscherpte optreden van de Fokcrew (mods+FA's) maar .....pol en nieuws weer in rustig en respectvol vaarwater brengen...??
Nee....dan moet er meer gebeuren...
Als ik grote problemen heb met mijn pc is het soms nodig de hele schijf te defragmenteren..of windows opnieuw te installeren.....ik bedoel maar...
De wachttijd bedraagt zeker 10 minuten, wij verzoeken u het op een later tijdstip nog eens te proberen.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:41 schreef RichardQuest het volgende:
-Er zijn [10] wachtenden voor u, alleen RQ kan u helpen-
Zegt u het maar, jongeman. Wilt u erover praten?
Ik ben geen kloon van iemand. Bovendien reageer ik alleen kinderachtig in de SC-topics, als je er problemen mee hebt kom je maar niet in die reeks.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:41 schreef Sickie het volgende:
Ik heb de laatste tijd een beetje lopen lurken en het valt me op dat RQ zich ontpopt als een echte spamhoer. Twee of meer posts na elkaar met de inhoud van een warme keutel. Kloon van Sidekick?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |