Het valt mee, bij de eerste tien zitten zowaar een paart bruikbare (zelfs de bovenste):quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Naaien bij Google intypen![]()
![]()
ja dat soort taferelen zijn wel handig, maar kost meer geld en ik zou me niet echt prettig voelen tussen al die huisvrouwen..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:07 schreef ijsmeis het volgende:
Cursusjes in de buurt?
Of iemand in de buurt die je het wil leren?
Ik weet dat je hier in de buurt kan leren om kleding te maken enzo..
Maar dat is door iemand zelf georganiseerd in een keldertje met allemaal naaimachines van haarzelf enzo..
Kan je het niet gewoon gaan proberen met een oud stuk stof dat je toch niet gebruikt..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:14 schreef Astronaut_Jones het volgende:
[..]
ja dat soort taferelen zijn wel handig, maar kost meer geld en ik zou me niet echt prettig voelen tussen al die huisvrouwen..
btw. google heeft me nog steeds niet geholpen op dit gebied
ja maar mij lukte t niet in 1 keer. deze keer wil ik iets maken dat ik zelf wil dragen, wat bij dat andere kledingstuk niet t geval was, en wil t daarom goed doen..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon gaan proberen met een oud stuk stof dat je toch niet gebruikt..
Oefenen helpt altijd.. zo heb ik het ook een keer gedaan en het lukte gewoon meteen de eerste keer![]()
ja, maar ik heb geen bekenden die daar goed in zijn. echt waar dit is een nadeel van deze tijd, mensen verliezen een hoop kennis en kunnen steeds minder zelf.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als je geen cursus wilt doen zou ik advies aan bekenden vragen die het kunnen. Moeders, tantes, buurvrouwen etc..In de jaren '70 deed iedereen het zelf dus er is vast wel iemand in je omgeving die je kan helpen.
Ja hoor anders was ze nu geen moeder...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:54 schreef idiotforaliving het volgende:
je moeder, kan die het niet?
de bieb! nog een goed idee!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:28 schreef Toeps het volgende:
Heb je een naaimachine? Eerst wat oefenen op losse lapjes.
Verder kun je bij de bieb boeken lenen met patronen er in en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |