Oh nee, ik ben een uur te vroeg.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:05 schreef pbagger het volgende:
Wilkommen Polen. Eindelijk weer bij Duitsland.
LOL![]()
![]()
Fixed, m'n ctrl+c deed het niet en ik had haastquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
litouwen en cyprus hebben dezelfde vlag
die komen geen geld vangen hoorquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:10 schreef Klonk het volgende:
of we nu blij moeten zijn met al die halve derde wereld landen die van ons geld komen vragen
Anderhalve wereld landen. Mooi man.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:10 schreef Klonk het volgende:
of we nu blij moeten zijn met al die halve derde wereld landen die van ons geld komen vragen
Ja, en ze pikkuh vast al onze banuh in.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:10 schreef Klonk het volgende:
whehehe,quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:12 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
[afbeelding]
wat een prachtige vlag ook
daar zeg ik niets over, en het staat zelfs niet tussen de regels ook al heb je de helderziende talenten van Jomanda.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, en ze pikkuh vast al onze banuh in.
(De banen waar wij te beroerd voor zijn, die wij 'beneden onze stand' vinden.)
Het was dan ook een aanvulling, geen kritiek.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar zeg ik niets over, en het staat zelfs niet tussen de regels ook al heb je de helderziende talenten van Jomanda.
Het leefniveau is ook wat lager, dus zoveel hoeven we ze niet te sponsoren.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:17 schreef Dagonet het volgende:
Ach kom op mensen, het gemiddelde salaris in Estland ligt op 4300 Euro bruto per jaar, dat is wat, nog geen twee keer van wat een uitwonende student krijgt? Dus zoveel kan het ons nooit extra kosten
Levensverwachting ookquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het leefniveau is ook wat lager, dus zoveel hoeven we ze niet te sponsoren.
En het zijn weer eens wat andere nationaliteiten dan Marokkanen en Turken die hier de boel op stelten zetten.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Levensverwachting ookScheelt weer bejaardentehuizen
Alléén maar voordelen
Ja, dat is Kalinigrad, een Russiche enclave, zo hebben ze een goede toegang tot de Oostzee. Het zit helaas vol met armen, criminelen en AIDS-patiënten. Dat zal wel meevallen, maar de EU is er niet blij mee en Rusland kan het mooi gebruiken om weer 's te zieken.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:25 schreef Adelante het volgende:
wat zit er tussen litouwen en polen? is dat nog een stuk rusland ofzo?
Hebben ze jou die garantie gegeven dan ?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En het zijn weer eens wat andere nationaliteiten dan Marokkanen en Turken die hier de boel op stelten zetten.
Het zijn dan wel kutLitouwers, maar het zijn wél ónze kutLitouwers!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En het zijn weer eens wat andere nationaliteiten dan Marokkanen en Turken die hier de boel op stelten zetten.
Bekende zinquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:27 schreef D.Rose het volgende:
U zijt wellekome
volgens mij heb ik daar eens een docu over gezien op tvquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:26 schreef Monidique het volgende:
Ja, dat is Kalinigrad, een Russiche enclave, zo hebben ze een goede toegang tot de Oostzee. Het zit helaas vol met armen, criminelen en AIDS-patiënten. Dat zal wel meevallen, maar de EU is er niet blij mee en Rusland kan het mooi gebruiken om weer 's te zieken.
keiwilde ganzenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:28 schreef Dagonet het volgende:
Het zijn dan wel kutLitouwers, maar het zijn wél ónze kutLitouwers!Polenknuffelaars
Wat voor beesten hebben ze in die contreien eigenlijk?
Ganzeneukersquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
keiwilde ganzen
dit is geen spelletje hierquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoi
Dan hoor ik hier dus niet thuisquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:37 schreef Dagonet het volgende:
Het is géén kansloserstopic.
Hier vier je dat er nieuwe kansarmen door heel Europa mogen migreren
Kansarmen worden vertroeteld metquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan hoor ik hier dus niet thuis
Hoi Dago
Vertel eens wat is het verschil tussen kansloos en kansarm?
Dus een kansarme wordt verwend en een kansloze kan verrekken?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kansarmen worden vertroeteld metwerkgroepjes
en
subsidies
Kansloos?
Nog 20 minuten en weer tientallen miljoenen
Nog 9 minutenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:50 schreef Dagonet het volgende:
*kuch*
Nog 10 minuten en dan FEEST
Ja, het is een moment. Een fractie van een seconde. 1 moment, één moment. Het is niet merkbaar, het is er gewoon. Dat moment. Een moment zonder beleving, zonder emotie. Randverschijnselen maken het moment. De belevenis overstjgt het gebeuren. Maar toch, het vindt zijn oorsprong in dat ene moment. Het moment waarop wij vooruitblikken, en naderhand weer op terugblikken. We kijken verder, we kijken terug, niet noodzakelijk in die volgorde. Maar we kijken niet naar het moment. Dat is er. Dat is zo weinig, zo kort, dat het bijna niets is.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:46 schreef Manager het volgende:
Ik ben zo opgetogen dat ik er vast niet van kan slapen.
Het is een mooi moment.
dat vroeg ik me ook net afquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:53 schreef Caesu het volgende:
wanneer krijgen ze de ¤ daar? weet iemand dat?
niet!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:53 schreef Caesu het volgende:
wanneer krijgen ze de ¤ daar? weet iemand dat?
m'n euromuntenspaarboek, wat doen ze?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:54 schreef D.Rose het volgende:
dat vroeg ik me ook net af
*euro's gespaard heeft
4 nu danquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
8 hoor
Mooie speech.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:53 schreef Sidekick het volgende:
quick, pull the plugquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:58 schreef Manager het volgende:
Ik begin te twijfelen.
Misschien is het toch niet zo'n goed idee.
Niet dusquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:01 schreef Manager het volgende:
![]()
Hoe moet het nu verder?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:01 schreef Sidekick het volgende:*vuurwerk*
10 vingers verliezen op zo'n avond is eik heel symbolisch.
yep, dat doe je niet iedere dagquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:01 schreef Sidekick het volgende:*vuurwerk*
10 vingers verliezen op zo'n avond is eik heel symbolisch.
Het feest is nog maar net begonnen en ik heb nu al een katerquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:02 schreef PrintScreen het volgende:
Niet dus
ik heb 2 poezenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:04 schreef Manager het volgende:
[..]
Het feest is nog maar net begonnen en ik heb nu al een kater![]()
Lucky youquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb 2 poezen
Dit weetje doet mijn kater goed.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:06 schreef D.Rose het volgende:
ik heb 2 poezen
en dan heb ik die van de vrouw niet een meegeteldquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lucky you
Nou echt welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:12 schreef HeyFreak het volgende:
wat een mooie muziek
Nu je het zegt .........quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:15 schreef HeyFreak het volgende:
is dit het werk van de zelfde mensen als van het songfestival?
de gelijkenis is uncanny...
Dat je dat meteen door hebt zegquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:15 schreef HeyFreak het volgende:
is dit het werk van de zelfde mensen als van het songfestival?
de gelijkenis is uncanny...
heb het er net opstaan...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat je dat meteen door hebt zeg
--> Nederland 2, ZDF, ARD, CNNquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:21 schreef Caesu het volgende:
het is toch niet op tv enzo
Dat noemen ze tweede wereld landen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Anderhalve wereld landen. Mooi man.
ik ga dus wel kijken als de boel uit elkaar valt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:21 schreef funmaster het volgende:
[..]
--> Nederland 2, ZDF, ARD, CNN
we gaan weer aftellen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:21 schreef PrintScreen het volgende:
nog 14 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |