3 miljoen is te weinig: dan maar volgend jaar voor niks weg.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:42 schreef jonny het volgende:
[..]
En 6 mln lijkt mij weer veels te veel ... 4 à 4,5 mln lijkt mij wel het maximale wat ze voor Van Bommel kunnen krijgen.
PSV misschien niet, maar 3 miljoen slaat nergens op.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef twi het volgende:
Dat kan PSV zich niet veroorloven, die hebben nieuwe spelers nodig voor de toekomst. Dan kunnen ze geen 'nee' zeggen tegen 3 miljoen euro.
jawel hoor waarom niet...... beterd at ie ons wat miljoenen bezorgt in de cl dan ditquote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef twi het volgende:
Dat kan PSV zich niet veroorloven, die hebben nieuwe spelers nodig voor de toekomst. Dan kunnen ze geen 'nee' zeggen tegen 3 miljoen euro.
Kan je m beter houden. 3 miljoen is echt helemaal niks. Een international en dragende speler bij een kwart finalist UEFA Cup. Dag Schalke!quote:Op maandag 3 mei 2004 22:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV misschien niet, maar 3 miljoen slaat nergens op.
Mij ook! En geen nitwit. Voorzitter van Philips VS. Ik ben benieuwd. Misschien krijgt hij wel de Euroleague er doorheenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:11 schreef tong80 het volgende:
De nieuwe voorzitter lijkt me een goede keuze.
Ex-speler van Sparta.
Zeker wel. Voor een Nederlands international betaal je meer dan 3 miljoen. Da's hetzelfde als Zidane voor 16 miljoen wegdoen.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef twi het volgende:
hey tony je leeft nogquote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Zeker wel. Voor een Nederlands international betaal je meer dan 3 miljoen. Da's hetzelfde als Zidane voor 16 miljoen wegdoen.
Laat Bommel maar lekker wat indruk maken op het EK en dan kan hij lekker voor 5 miljoen of meer weg
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:15 schreef pascalheister het volgende:
hey tony je leeft nog![]()
maar het is de waarheidquote:Op maandag 3 mei 2004 15:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij begint erover, dus jij bent hier de calimero.
wtf heeft contract verlengen met de vraagprijs te makenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:12 schreef the_legend_killer het volgende:
van Bommel moet gewoon zijn contract verlengen dan kunnen ze ook meer vragen
ja dat snap ik, maar van bommel zal nooit een contract verlengen.. PSV wacht maar tot na het EK, dan krijgen ze het geld er wel voor. PSV zal het niet tot volgend jaar laten komen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:57 schreef twi het volgende:
Nou, pascalheister, dat zal ik je vertellen.
if ($vraagprijs == 'te hoog' && $contract < '1 jaar') { "Dan kom je volgend jaar maar gratis, Mark!"; }
Dat heeft Schalke ook aangeboden aan Mark, die resoluut heeft geweigerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:57 schreef twi het volgende:
Nou, pascalheister, dat zal ik je vertellen.
if ($vraagprijs == 'te hoog' && $contract < '1 jaar') { "Dan kom je volgend jaar maar gratis, Mark!"; }
voor 3 miljoen laten vertrekkenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:44 schreef rubbereend het volgende:
k heb eigenlijk liever dat hij eerder ergens anders tekent, dan is er tenminste duidelijkhied over het geld en anders krijg het hele ek onrust daarover
dat, zoals ik al eerder heb aangegeven, nooit!!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor 3 miljoen laten vertrekken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |