Dank. Alleen slechte foto (omdat ik geen flits wilde gebruiken)quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Netjes gedaan BMWM3
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:04 schreef LoggedIn het volgende:
ligt het aan mij of valt er geen hol te zien op die foto's (behalve wat rooie daken)? die foto's van eindhoven waarnaar ook een link op de fp staat zijn interessanter
Die was inderdaad knetterhard, de brandweer blijft hier rijden! Waar is ie ingeslagen in De Lier? Of zou het in de polder zijn tussen De Lier en Wateringen? want ze gaan die kant op.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:04 schreef keijz het volgende:
arrrgghhh wat een knal net!
ja ik denk dattie hier valkbij ergens is ingeslagen.. eergister ook alquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:06 schreef wateringer het volgende:
[..]
Die was inderdaad knetterhard, de brandweer blijft hier rijden! Waar is ie ingeslagen in De Lier? Of zou het in de polder zijn tussen De Lier en Wateringen? want ze gaan die kant op.
de kans dat er iets gebeurt is minimaal...quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:07 schreef drelletje het volgende:
internetten en computeren waneer het onweert is stom serieus.. en al helemaal niet gaan bellen.. dus als het bij jullie onweert moet je gewoon naar buiten en lekker kijken.
over 5 min begint het vuurwerkquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:07 schreef Adelante het volgende:
jah uhm hallo, om 19 uur dus al gemeld dat Arnhem kurkdroog is,
nu alleen nog maar donkere wolken, maar geen spatje regen
en laat staan een mooi schouwspel van onweer en bliksem
Elst is net een plensbui geweestquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:07 schreef Adelante het volgende:
jah uhm hallo, om 19 uur dus al gemeld dat Arnhem kurkdroog is,
nu alleen nog maar donkere wolken, maar geen spatje regen
en laat staan een mooi schouwspel van onweer en bliksem
stuk beterquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:09 schreef BMWM3 het volgende:
OP aangepast!! Check en vergelijk!
woon je zeker aan de west-kant van rotterdam, tis hier zowat overquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:11 schreef Burning_RefleX het volgende:
de grote bui, is zojuist in rotterdam aangekomen
Mooi mooi, dan moeten sommigen van ons hem nog krijgen, waaronder ikquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:11 schreef Burning_RefleX het volgende:
de grote bui, is zojuist in rotterdam aangekomen
jaaah, dat ga ik dan wel weer zienquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:09 schreef srblackbird het volgende:
over 5 min begint het vuurwerk
Tja, een leukere Opening is ook wel gewenst.! Ik dank iedereen van degene die de foto's heeft gemaakt die in de OP staat!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
stuk beter
Elst is geen Arnhemquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:09 schreef Flex82 het volgende:
Elst is net een plensbui geweestMet een klein beetje onweer.
Maar het heeft nog geen 15 minuten aangehouden.
idd, gelukkig scheelt het nog 10 minuten.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Elst is geen Arnhem
bron: www.nu.nlquote:Noodweer treft Limburg en Noord-Brabant
Uitgegeven: 30 april 2004 21:18
MAASTRICHT/EINDHOVEN - De provincies Limburg en Noord-Brabant hebben vrijdagavond met noodweer te kampen. De brandweer in Zuid-Limburg heeft de handen vol aan wateroverlast nadat het flink begon te stormen, onweren en hagelen. Sommige hagelstenen zo groot als golfballen.
Ook in Zuid-Oost-Brabant is het raak met veel blikseminslag. Putdeksels kwamen door de overvloedige regenval omhoog. De Pathé-bioscoop aan de Dommelstraat in Eindhoven is ontruimd. Door de hevige regenval staat het dak op instorten, meldde de brandweer.
Modderstromen
Bij de politie en brandweer in Zuid-Limburg kwamen meer dan honderd meldingen binnen van blikseminslagen, ondergelopen kelders, modderstromen, ondergelopen straten, omhoog gekomen putdeksels en omgevallen bomen.
De overlast deed zich met name voor in Maastricht en in de dorpen langs de lijn Eijsden-Vaals, langs de Belgische grens. Het noodweer hield een uur lang aan. De meldkamers van politie en brandweer raakten overbelast, aldus een woordvoerder van de politie.
Stil
Door het noodweer stond het verkeer op de A2 rond Maastricht en Eijsden tijdelijk stil. Persoonlijke ongelukken deden zich niet voor.
Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:16 schreef dimage het volgende:
fuck ben je even weg loopt je al weer 10 pagina's achter![]()
Succes met doorlezenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:16 schreef dimage het volgende:
fuck ben je even weg loopt je al weer 10 pagina's achter![]()
Zet dat er anders in de OP even bij, is wel zo netjesquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:13 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Tja, een leukere Opening is ook wel gewenst.! Ik dank iedereen van degene die de foto's heeft gemaakt die in de OP staat!
Tering wat een water... ik krijg er dorst vanquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:17 schreef Burning_RefleX het volgende:
de nieuwe foto's zijn ook online
http://frags-palace.com/Eindhoven/
Hier staan nu alle foto's!
lol... moet je ff wat regen water drinken, dan zijn wij er vanafquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Tering wat een water... ik krijg er dorst van
Die heb ik alquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet dat er anders in de OP even bij, is wel zo netjeshier hebbie vast een linkie
De atmosfeer staat op ontploffen (deel 26) plus /4/50#18798326
Lookin' good.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:17 schreef Burning_RefleX het volgende:
de nieuwe foto's zijn ook online
http://frags-palace.com/Eindhoven/
Hier staan nu alle foto's!
Zeker nog nooit een oceaan gezienquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:25 schreef indahnesia.com het volgende:
tjonge, ik sprak een foto-correspondent en die vertelde me dat hij zelden zoveel water had gezien.
Ik denk dat ik morgenochtend even de aftermath ga fotograferen.
Hier is het nu gewoon lekker fris.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:24 schreef ClioSporT het volgende:
Rotterdam noord staan de straten blank.. Het stinkt als de tering en het blijft onweren als een gek
Mooie foto. Links een flits. Die komt in de OPquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:26 schreef ChillyWilly het volgende:
De enige die een beetje gelukt is:
[afbeelding]
Die stank komt toch niet waarvan ik denk dat-ie komt hč?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:24 schreef ClioSporT het volgende:
Rotterdam noord staan de straten blank.. Het stinkt als de tering en het blijft onweren als een gek
tijdelijke meervorming in centrum van stedenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:26 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Zeker nog nooit een oceaan gezien![]()
Hier is het weer rustig![]()
Waar is deze gemaakt?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:26 schreef ChillyWilly het volgende:
De enige die een beetje gelukt is:
[afbeelding]
In Delftquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Waar is deze gemaakt?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tijdelijke meervorming in centrum van stedenDe brandweer kwam serieus met een bootje op de aanhanger voorbij, Centrum Eindhoven wel te verstaan.
Vindt je goed dat ik je link in de OP plaats? Is wel netjes tochquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:29 schreef Burning_RefleX het volgende:
ik heb ff een mirror geplaatst op:
http://www.tsoft.org/Eindhoven/
dat mag, maar dan wel naar deze mirror, anders gaat het geld kosten aan bandbreedtequote:Op vrijdag 30 april 2004 22:30 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Vindt je goed dat ik je link in de OP plaats? Is wel netjes toch
Mooie foto!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:29 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
In Delft
ik stond wel gek te kijken. Maar ja, als er in de straat waar je dagelijks door moet om naar je werk te gaan ook 40 cm water staat is dat ook hoogst vreemd kan ik je verzekeren.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]![]()
![]()
"Schuitje varen..."
Done. Ze staat onder de Openings foto's.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:31 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
dat mag, maar dan wel naar deze mirror, anders gaat het geld kosten aan bandbreedte
Dank je, krijg ik nog eens wat publiciteit. whehe.. beetje water, krijg je dit ineens..quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:30 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Vindt je goed dat ik je link in de OP plaats? Is wel netjes toch
thnxquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:32 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Done. Ze staat onder de Openings foto's.
You're Welcomequote:Op vrijdag 30 april 2004 22:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dank je, krijg ik nog eens wat publiciteit. whehe.. beetje water, krijg je dit ineens..
Jij bedankt voor de tijd, voor het maken van de website.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:33 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
thnx
Tja, dat zou ik ook doen als de straat waar ik altijd doorheen moet om naar school te gaan onder water stond...quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik stond wel gek te kijken. Maar ja, als er in de straat waar je dagelijks door moet om naar je werk te gaan ook 40 cm water staat is dat ook hoogst vreemd kan ik je verzekeren.
In de tunnels in het centrum stond op een gegeven moment meer als 1 meter. Het stroomt wel vaker vol, maar zoveel heb ik nog nooit eerder gezien.
Almerequote:Op vrijdag 30 april 2004 22:37 schreef Sven- het volgende:
ik hoor net een donder in de verte.. almere
Das het vuurwerk aan de overkantquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:37 schreef Sven- het volgende:
Beetje gesneu... gehageldquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:38 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:03 schreef BMWM3 het volgende:
Verder bedank ik elke user die heeft meegeholpen aan foto's maken en het verzorgen van de sites! Grote dank
Wat zie jij er toch jong uit.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:38 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
weet je zeker dat het geen vuurwerk isquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:37 schreef Sven- het volgende:
nee, dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
AlmereWeet je zeker dat het geen vuurwerk is?
Helemaal nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:39 schreef keijz het volgende:
[..]anders overdrijf je ff
![]()
Hm.. zal wel wat anders geweest zijn danquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:39 schreef drelletje het volgende:
[..]
weet je zeker dat het geen vuurwerk is
Anders zou het hier (de bilt) ook wel moeten zitten eigenlijk...... en dat doet het niet
Zal ik je foto ook even plaatsen in de OP? Met een mooie zwarte doek over je heen? JK!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:38 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Rustig rustig! Denk aan je hart!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:42 schreef drelletje het volgende:
FLITS IN DE BILT!!!!!!!!!!!! IN HET ZUIDEN!!!!!!!! DUIDELIJK HET KOMT HIEEEERR!!!
Hmm .. hier bij de Zwart-Janstraat staan de straten niet echt blank .. is wel een shitload gevallen, dat wel .. en het begint langzaam weer te flitsen en te grommen ...quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:24 schreef ClioSporT het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:43 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Rustig rustig! Denk aan je hart!
quote:Rembrandt Theater dicht door instortingsgevaar
30-04-2004
Niet de Pathé-bioscoop in Eindhoven maar het Rembrandt Theater dreigt in te storten. Dat heeft een getuige gemeld aan Radio Decibel. Eerder op de avond kwamen de landelijke media met het bericht dat Pathé gesloten zou zijn in verband met instortingsgevaar. Die bioscoop lijkt echter alleen korte tijd last te hebben gehad van naar binnen sijpelend water en kon na 10 minuten weer open. Volgens de getuige is het Rembrandt Theater nog wel gesloten en heeft de politie het gebouw afgezet met een lint. Bij de derde grote bioscoop in Eindhoven, Euro Cinema, deden zich geen problemen voor.
Had rond 22:00 een klasgenoot uit Vianen op MSN, was redelijk tekeer gegaan, zei hij.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:41 schreef Againzender het volgende:
He Legolas, rommelt het in Nieuwegein eigenlijk? Er moet net ten zuiden daarvan een vette bui zitten!
Mag ik hem dan als nog plaatsenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:43 schreef schatje het volgende:
Hallo?? Dat ben ik niet op die foto hoor. Ik ben wel wat bruiner.
Gewoon Telegraaf hoor. Check maar op hun site.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:44 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Mag ik hem dan als nog plaatsen![]()
** schiebroekquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:43 schreef Moehaha het volgende:
[..]
Hmm .. hier bij de Zwart-Janstraat staan de straten niet echt blank .. is wel een shitload gevallen, dat wel .. en het begint langzaam weer te flitsen en te grommen ...
Einde van de Bergweg zullen de soutterains wel weer volgelopen zijn .. zou de 1e keer niet zijn.
![]()
Dat wist ik.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:43 schreef schatje het volgende:
Hallo?? Dat ben ik niet op die foto hoor. Ik ben wel wat bruiner.
waar is dat nu niet meer?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:53 schreef Sven- het volgende:
bleh ik hoor nu niks meer![]()
heb nix gehoordquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:53 schreef Sven- het volgende:
bleh ik hoor nu niks meer![]()
*Op tafel springen gaat*quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:54 schreef TrenTs het volgende:
Het is hier al weer minder. Dat roept op om een regendansje.
Dat was nog maar het begin! Uiiteindelijk stond de hele kruising totaal blank. Ik ben ook gestrand met mijn auto, ik heb hem snel op de stoep gegooid toen het tegen mijn deuren begon te klotsen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:40 schreef Allan24 het volgende:
[afbeelding]
* TrenTs haalt een trommel uit de schuurquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:57 schreef Reintje het volgende:
[..]
*Op tafel springen gaat*
is bekend, ik was foto's maken, blader even terug hier en je vind een reeks..quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:58 schreef Mobster273 het volgende:
ik weet niet of het al verteld is, kom namelijk net thuis, maar er is hier(Eindhoven) genoeg gevallen om de fietstunnenltjes bij het station en de beurs precies 1 banddikte (28 inch plus 2 keer de dikte van de band) vol water te laten staan.....
best leuk om te zien trouwens hoe mensen je aankijken als je daar uit komt fietsen....
quote:30-04-04 20:44 Eindhoven Bosch/Vestdijk vestdijk tunnel/boschdijk tunnel , duikers worden ingezet, prio 1 terug, en 680 pakken
LOL!!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:01 schreef JuupŠ het volgende:
[afbeelding]
Vandaar het volgende bericht op www.112brabant.nl
[..]
Het is maar een OP hoorquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:06 schreef BMWM3 het volgende:
Is de OP goed? Of misschien jullie nog iets?
Hier regent het volop. Onweeris er niet meer
misschien is het handig om de quote in de OP weg te halen, dan wordt de layout niet zo verneukt...quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:11 schreef BMWM3 het volgende:
Ik heb mijn 3 bovenste foto's weggehaald omdat ze down zijn. Die komen ook niet meer terug
Ik wil het altijd zo netjes mogelijk.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Het is maar een OP hoor![]()
laat die vent maar kletsen...quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:12 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik wil het altijd zo netjes mogelijk.Een tik dus van me
Sorry
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:13 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
laat die vent maar kletsen...
en terechtquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:12 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik wil het altijd zo netjes mogelijk.Een tik dus van me
Sorry
Beter zo?quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:12 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
misschien is het handig om de quote in de OP weg te halen, dan wordt de layout niet zo verneukt...
da's meestal met onweerquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:15 schreef BB-King het volgende:
Het onweert bij mij. Bij jullie ook?
Het ging zoiets van *FLITS* en daarna na een paar seconde van * BOEMBOMBERBOM*.
True... true....quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's meestal met onweer
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:20 schreef BMWM3 het volgende:
Slaapse iedereen. Ik ga naar benedenS6 nog allemaal.
Modjes: Als het moet verander dan de topic met leuke dingen...
die mag best met een boog om Maastricht heen gaanquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:23 schreef Oom_Agent het volgende:
Ter hoogte van Keulen zit nog een actieve onweersbui die mogelijk ons land nog bereikt.
't regende harder dan dat jullie hebben kondenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:32 schreef Toad het volgende:
Middelburg - Blof concert
Iedereen is nat geregend. En het onweert nu nog ook.Ja ik was er ook bij
dat zongen ze ook nog speciaal voor onsquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't regende harder dan dat jullie hebben konden.
vorig jaar heb ik Blof op het universiteitsterrein in Twente zien optreden. Dreigde 't te gaan regen, maar na Harder dan ik hebben kan was dat ineens voorbijquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:34 schreef Toad het volgende:
[..]
dat zongen ze ook nog speciaal voor ons
Hahahaquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
die kon ik zelfs inkoppenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
die kon ik zelfs inkoppen![]()
jammer anders konden ze "hier aan de kust, de twentse kust" zingenquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
vorig jaar heb ik Blof op het universiteitsterrein in Twente zien optreden. Dreigde 't te gaan regen, maar na Harder dan ik hebben kan was dat ineens voorbij.
Had ik vorig jaar in A'dam, toen begon het te regenen en juist in dat liedje ging het nog harder!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik Blof op het universiteitsterrein in Twente zien optreden. Dreigde 't te gaan regen, maar na Harder dan ik hebben kan was dat ineens voorbij.
Godverdegodver...quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:29 schreef Againzender het volgende:
Als je in Amsterdam naar het zuiden kijkt zie je een zwarte lucht (ookal is het donker) waar af en toe een hele mooie bliksem doorheen schiet.
Maar het komt niet dichterbij volgens mij.
vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:36 schreef SCH het volgende:
roel mag ik bij je schuilen
ik slaap gewoon onder jouquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
vanzelfsprekend.
neem je je nieuwe dekbedovertrek mee?
lekker hoorquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:38 schreef SCH het volgende:
[..]
ik slaap gewoon onder jou![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:41 schreef Burning_RefleX het volgende:
zoiets hoort thuis in R&P of SEX, maar niet hier
quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:46 schreef Burning_RefleX het volgende:
Burning_RefleX gaat onderhand naar bed, moet morgen werken.. ik denk dat het nog wel een teringzooi zal zijn als ik door de stad ga
Aaaahhhh!! Da's niet lief! Ikke wille ook fotootje make vanne dikke bliksum enzo....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:01 schreef Oom_Agent het volgende:
Boven de gele lijn is alles rustig gebleven, en dat zal het ook blijven. Ten zuiden van de lijn is het erg slecht weer geweest........
[afbeelding]
och germ, heb medelijden met je.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:16 schreef laffer het volgende:
hier (amsterdam) ččn flits gezien, verder niks![]()
PRECIES!!!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
Tis hier gewoon nog steeds fucking helder
K WIL OOK ONWEER!!!!!![]()
Nog steeds niets hier..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:16 schreef laffer het volgende:
hier (amsterdam) ččn flits gezien, verder niks![]()
Nu ook op de FP te lezen:quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:16 schreef logisnack het volgende:
Trouwens, een neef van mij sms'te me dat er bij hun in de straat een boerderij was afgefikt.
En hij woont in een dorpje vlakbij schipluiden (ZH)
Hoeveel kost zo'n betaalradar nu per jaar? en hoe zit het met de betrouwbaarheid?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:36 schreef Oom_Agent het volgende:
*mooi verslag*
Dat was dus bij ons, tenminste rond 22:05 sloeg hij in en zaten we zonder stroom.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:06 schreef wateringer het volgende:
[..]
Die was inderdaad knetterhard, de brandweer blijft hier rijden! Waar is ie ingeslagen in De Lier? Of zou het in de polder zijn tussen De Lier en Wateringen? want ze gaan die kant op.
Ha Steijnquote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:59 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n betaalradar nu per jaar? en hoe zit het met de betrouwbaarheid?
Is zo ver weg hequote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey Impry,
Had naar Eindhoven Centrum gekomen, daar stond in het uitgaansgebied 40 cm water, en voor het station minstens zoveel.. whehe.. ik heb zodadelijk ook nog wat "aftermath" foto's. Ben net weer terug uit de stad.
Ghehe...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:58 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Hmmm, vandaar dat me broertje gisteren maar bij z'n vriendin bleef... die woont in Kaatsheuvel ... en had et erover dattie met dat weer nu slecht kon rijden... terwijl ik oziets had van, tis toch ff droog :p
bovendien was het extreem lokaal noodweer, Centrum Eindhoven stond blank, terwijl na 5 minuten fietsen er alleen een beetje neerslag was gevallen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:58 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Hmmm, vandaar dat me broertje gisteren maar bij z'n vriendin bleef... die woont in Kaatsheuvel ... en had et erover dattie met dat weer nu slecht kon rijden... terwijl ik oziets had van, tis toch ff droog :p
Leuk reportagetjequote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
EINDHOVEN NÁ HET NOODWEER
dan hoor je er écht niet bij hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:07 schreef pfaf het volgende:
noodweer???
WOW k Heb hier sinds woensdagavond nog geen regendruppel gezien
*DUH* Is toch zo'n achtergelegen gebiedquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:10 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij vallen wij uberhaupt altijd buiten het KNMI weerbericht. Als er regen voorspelt wordt kun je er bijna gif op innemen dat het droog blijft
Hmm zal wel die ene zijn met dat nieuwe rietendak.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:21 schreef keijz het volgende:
Grote brand door blikseminslag 't Woudt
dat was hier vlakbij dus
Alleen limburg braband zeeland zuidholland en klein stukje van noordholland hadden hier last vanquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:46 schreef V1z0R het volgende:
Hier in drenthe totaal niks gemerkt van slecht weer oid
Ja, helaas welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alleen limburg braband zeeland zuidholland en klein stukje van noordholland hadden hier last van
Lekker veelquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:36 schreef 61neorej het volgende:
Waar ik net 36 mm melde blijkt het hier (Gouda) nog meer geweest te zijn.
Het blijkt aan het beging van de bui flink gewaaid te hebben (was toen nog niet thuis) en onze regenmeter stond toen in de huis-schaduw (staat vrij dicht bij de muur, de buren hebben namelijk 48 mm in de regenmeter zitten (gistermiddag geleegd
neerslagkaartje knmi
[afbeelding]
(Gouda was dus een van de natste gebieden
Geloof ik dus niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je geloofd het of niet.
[afbeelding]
maar goed hij zit ook tegen het raam aan he
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:52 schreef Impry het volgende:
Kwam er vandaag nog slecht weer?
VOor de duidelijkheid: het is een temp meterquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:52 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Geloof ik dus niet.
Zulke grote lieveheers beestjes bestaan helemaal niet.
Ja IDD je ziet de hook wel goed bij deze bui ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:05 schreef Oom_Agent het volgende:
De bui die gisteren in Luik ontstond en richting Maastricht dreef was een supercell. Beetje Amerikaanse toestanden in Zuid Limburg gisteren dus.
zie link: http://www.eots.co.uk/Supercell/supercell.htm
Gisteren begon het ook pas om een uur of 6 te veranderenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:19 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ja IDD je ziet de hook wel goed bij deze bui ja.
Ik zie nog niet echt veel activiteit op de radar momenteel trouwens,ik geloof dat het in het westen toch niet echt veel gaat worden vandaag hoewel het er buiten exact hetzelfde uitziet als gisteren.
denk dat het noorden nog wel wat leuks kan krijgen vanavond. er zijn onweershaarden aan het onstaan op de noordzee en die dreigen toch echt nederland binnen te trekkenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:35 schreef Againzender het volgende:
Tegen de Achterhoek hangt een potentieel onweersbuitje, misschien dat dat wat wordt.
welke kant gaat die op, want in apeldoorn (ten oosten van amersfoort) rommelt het.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:31 schreef Oom_Agent het volgende:
Ter hoogte van Amersfoort/Barneveld is een zware, actieve bui ontstaan.
Hij gaat naar het NW.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:34 schreef Party_P het volgende:
[..]
welke kant gaat die op, want in apeldoorn (ten oosten van amersfoort) rommelt het.
apeldoorn:
het rommelt, er komt wat wind opzetten een typische vlak-voor-onweer-wind, beetje benauwende lucht, wat donkere grijzen wolken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |