mijn heldquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:32 schreef kibber het volgende:
1. Scooters zijn kut.
2. Caps Lock is kut.
3. Je topic titel is kut.
4. Jij rijd scooter dus jij zal ook wel kut zijn
waarom dat danquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe Joe Spiek Dutsj?!
jij mocht vast geen scooter van je mamaquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:58 schreef Guidoweb5 het volgende:
scooter rijden is voor eikeltjes met kleine piemels...
voel je je stoer op je lawaai fiets>
juist,....een echte man pakt de fiets of de autoquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:58 schreef Guidoweb5 het volgende:
voel je je stoer op je lawaai fiets>
Wat ben/heb jij?quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:58 schreef Guidoweb5 het volgende:
Vandaar dat jij op een scooter rijd of nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:03 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
juist,....een echte man pakt de fiets of de auto![]()
Meen ik niet echtquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:05 schreef sn0x0r het volgende:
FF vraagje, aan de hand van je topic title vind je het nogal een kut scooter... waarom rijd je er dan nog op? En waarom heb je hem überhaupt nog...
En zo isset maar netquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:03 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
juist,....een echte man pakt de fiets of de auto![]()
Ik ben -> zie profiel en websitequote:Op vrijdag 30 april 2004 22:03 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Wat ben/heb jij?
leedvermaakquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:11 schreef Reintje het volgende:
Hahahaha! Wat een topic!
Mijn avond is nog nooit zo goed begonnen!
[afbeelding]
de zielepiet hiero zegt het zelf alleen hij bedoelde zijn eigenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:23 schreef Auxerre het volgende:
Wat is Spawn toch een zielige rukkertje, zeg. beetje zitten componseren, ga toch weg.
Ik snap maar half wat je in de eerste zin zegt.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:28 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
de zielepiet hiero zegt het zelf alleen hij bedoelde zijn eigen
en hij denkt een beetje te kunnen commanderen ik moet al naar school jij al weg![]()
Die 2de zin kan ik dus écht niet snappen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:28 schreef Lauwie- het volgende:
[..]
de zielepiet hiero zegt het zelf alleen hij bedoelde zijn eigen
en hij denkt een beetje te kunnen commanderen ik moet al naar school jij al weg![]()
Een goed gefileerde in ieder geval...quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:35 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
IQ van een visstick misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |