Nee, ik heb nog nooit gerooktquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Rook je zelf?
Ik twijfel nog of/wanneer ik ga stoppen.
Wat is de reden van "nu nog ffies niet"quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:37 schreef FokCrash het volgende:
Wel een cool (en vooral fris) topic is dit!
Helaas rook ik zelf nog wel momenteel, ben vorig jaar een kwartaal gestopt. Verder ga ik dit jaar weer ergens stoppen, alleen nu nog ffies niet![]()
Wel joh, gewoon ff doorbijtenquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:37 schreef FokCrash het volgende:
Wel een cool (en vooral fris) topic is dit!
Helaas rook ik zelf nog wel momenteel, ben vorig jaar een kwartaal gestopt. Verder ga ik dit jaar weer ergens stoppen, alleen nu nog ffies niet![]()
Je wilt serieus meedoen in dit topic??quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:40 schreef thetruth het volgende:
Hmm ik ben gisteren gestopt met stoppen en nu stop ik weerHad een eindexamenfeest van zo'n school en heb denk ik 10 peuken gerookt, was wel weer relax
Hehe nee ik wou aangeven dat 't ook anders kanquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Je wilt serieus meedoen in dit topic??
Het kan indd op die manier, pas er wel mee op..zo ben ik ook begonnen, en ik denk VELEN met mij...quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:45 schreef thetruth het volgende:
[..]
Hehe nee ik wou aangeven dat 't ook anders kanIk rook soms maanden niet en dan in 1 avond wel eens een pakje en dan heb ik de volgende dag niet eens behoefte aan peuken
Netjes hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:26 schreef Bayswater het volgende:
Zo, de koninginnenacht en -dag ook weer overleeft zonder sigaretje. Zijn toch altijd de lastigere .dagen, maar ze worden al makkelijker. Vandaag precies 3 maanden gestopt![]()
yup idd. en als ik dat nu zou doen nu ik aan het stoppen ben dan begin ik zo weer want dan koop je een pakje en dan heb je 2 sigaretten over en die rook je dan de volgende dag weer. Ja ja daarom was het stoppen mij de vorige keer ook niet geluktquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:39 schreef Bolsje het volgende:
[..]
Het kan indd op die manier, pas er wel mee op..zo ben ik ook begonnen, en ik denk VELEN met mij...
Wij mogen in het bovenste rijtje hoor, 1 jaar en een maand "clean"quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:05 schreef schatje het volgende:
Meer dan 6 mnd gestopt:
Berkery & Miss Berkery (9 mnd)
Okquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wij mogen in het bovenste rijtje hoor, 1 jaar en een maand "clean"![]()
121 sigaretten voor 7 euro 58?quote:Op zondag 2 mei 2004 13:01 schreef Dreamgirl het volgende:
four days, 1 hours, 1 minutes and 39 seconds. 121cigarettes not smoked, saving ¤7,58. Life saved: 10 hours, 5 minutes.
Toch al iets bespaard en ik leef ook al langer!![]()
Jah, ik rookte een goedkope merk shag en draaide ze al zo dun mogelijk om geld te besparen.quote:Op zondag 2 mei 2004 13:52 schreef Bayswater het volgende:
[..]
121 sigaretten voor 7 euro 58?![]()
Mischien is het handiger om de stopDATUM neer te zetten.... anders blijf je iedere keer de boel wijzigen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:07 schreef stoopkind het volgende:
ik ben 7 maand gestopt nu. Kan ik bij het lijstje van meer dan 6 mnd?
Heb precies hetzelfde, behalve dat ik niet gezondigd heb. Als die Jaloersheid nou weg kon gaan..quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:11 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik ben in oktober 2003 gestopt. Ongeveer vijf weken geleden heb ik één keer tijdens uitgaan gezondigd, maar de dag erna weer braaf doorgezet. Ik vind het alleen klote dat ik nog steeds 'jaloers' ben op de mensen die ik op het station zie staan bij een rookpaal. Of die in de kroeg 'mogen' roken. Ergens wil ik eigenlijk helemaal niet gestopt zijn, dat is geloof ik wat ze noemen een verslaving toch?
Ja, dat zou geweldig zijn! De keer dat ik gezondigd heb, was ik dronken. Geen excuus, maar ik ben er achteraf blij om dat ik in die toestand was. Want wanneer ik in eerdere stoppogingen een keer zondigde en de volgende dag weer aan mijn verslaving vastzat, kon ik nu het volgende moment het stoppen weer makkelijk oppakken. Ook de dag erna had ik geen extra behoefte eraan.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:00 schreef Bolsje het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde, behalve dat ik niet gezondigd heb. Als die Jaloersheid nou weg kon gaan..![]()
ja, daar ben ik nu dus mee bezig. Net gestopt, flink verkouden, overal pijn, en nu maar hopen dat dat een weekje aanhoudt, dus?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:46 schreef coldplay het volgende:
ben nu bijna 4 jaar gestopt...in het begin droomde ik soms wel eens dat ik rookte...vervolgens werd ik wakker met een schuldgevoel...echt wazig
stoptip: een keertje echt lekker verkouden worden, longontsteking erbij, zodat je geen zin hebt om te roken, dat een weekje volhouden (wat dus niet moeilijk is) en vervolgens ff volhouden...
worked for me![]()
Hallo Sasandra,quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:44 schreef Sasandra het volgende:
[..]
ja, daar ben ik nu dus mee bezig. Net gestopt, flink verkouden, overal pijn, en nu maar hopen dat dat een weekje aanhoudt, dus?
ow ... coldplay! Dan is dat per persoon enorm verschillend. Want ik kan dingen nu wél beter proeven namelijk ...... Bepaalde dingen die ik érg lekker of niet lekker vind zijn nu sterker van smaak namelijk. Dit komt omdat de trilharen in je neus enorm beschadigd worden bij het roken van een sigaret. De reukzin wordt wat meer uitgeschakeld en tja, de reukz zit nauw verwant met de smaak, dat is bekend hé!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:53 schreef coldplay het volgende:
zekers...en jezelf voor blijven houden dat het gewoon het beste is...ben er errrrrrrrrrug blij mee dat ik gestopt ben...alles over dingen beter proeven enzo is onzin, je voelt je gewoon meer happy doordat je die keuze hebt gemaakt...
jah daar noem je wat opquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:16 schreef Biene het volgende:
Wat gaan drie maanden toch snel. om het over de kilo's maar niet hebben
Liever niet. Anyway, bedankt voor de moral support, nog steeds niet gerookt, dus heb ik ook al zo'n 14 Euro bespaard.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:58 schreef Githa het volgende:
[..]
jah daar noem je wat opkilo's
is het ookquote:Op woensdag 5 mei 2004 00:16 schreef Sasandra het volgende:
[..]
By the way, hoe reken je dat uit, de tijd dat je langer leeft. Lijkt mij nogal onzinnig, en met grote slag om arm.
Omdat je er véél te veel mee bezig bent denk ik. Ook op het moment dat je naar bed gaat. Het is dus psychisch. Belangrijke vraag is hier : "is je wil wel groot genoeg"? En probeer eens een borrel voordat je gaat slapen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:16 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Waarom kan ik dan niet slapen?
Ik ben nu ietsje meer dan een hafl jaar gestopt en ben ook 7 kg aan gekomen. ( van 52 naar 59 kg )quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:27 schreef Darkphorze het volgende:
Nu Het topic wat actiever is geworden stel ik mijn vraag nog een keertje
Er zijn nu weer wat nieuwe mensen bij.
Hoeveel kilo ben je aangekomen?
En na hoeveel maanden/jaren waren die kilo's er weer af?
*ik ben al weer 4 maanden, 5 dagen rookvrij. En 8 kilo aangekomen (ook al heb ik echt niet anders gaan eten")*
ik bedoelde niet dat ik er plezier in zou scheppen dat je dikker bent geworden. Als je er zelf last van hebt is het inderdaad vervelend. Maar gestopt zijn met roken is belangrijker, toch?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:11 schreef Pearly het volgende:
dat klopt .... je bent dan niet dik nee...
maar denk jij dat het leuk is om taille 34 - 36 te hebben zo'n 20 jaar lang en dan ineens een 38 te moeten kopen !
Denk maar niet dat ik géén zwembanden heb want ik heb ze weldegelijk!
Ben maar niet bang .... ik ben er écht op achteruit gegaan!
Overigens .. ik ben 1.59 mtr. Dus eigenlijk ben ik nét iets te dik inderdaad!
Die zwembandjes ook hé!
Genoteerdquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:03 schreef Ezri het volgende:
Heel veel sterkte, Sasandra!
En, hoera, vandaag ben ik precies 4 maanden gestopt!![]()
I quit smoking now for Four months, 13 hours, 57 minutes and 33 seconds. 2431 cigarettes not smoked, saving ¤ 504,39 (-22,76 van vóór de prijsverhogingen). Life saved: 1 week, 1 day, 10 hours, 35 minutes.
dacht dat ik veel rookte ( pakje per dag)quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:43 schreef DarkElf het volgende:
Four months, three weeks, 12 hours, 43 minutes and 43 seconds. 3588 cigarettes not smoked, saving ¤ 552,43. Life saved: 1 week, 5 days, 11 hours, 0 minutes.
bijna 5 maanden!
yups pakje camel per dagquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:53 schreef Bolsje het volgende:
[..]
dacht dat ik veel rookte ( pakje per dag)
jij ging ook goed tekeer!
Gaat echt heel goed meis!!! Ik vind het erg knap!quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:43 schreef DarkElf het volgende:
Four months, three weeks, 12 hours, 43 minutes and 43 seconds. 3588 cigarettes not smoked, saving ¤ 552,43. Life saved: 1 week, 5 days, 11 hours, 0 minutes.
bijna 5 maanden!
Thenks, ik ben dan ook werkelijk echt trots op mezelfquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Gaat echt heel goed meis!!! Ik vind het erg knap!
Je hebt groot gelijk! Merk je ook dat je meer lucht hebt, minder benauwd e.d. ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Thenks, ik ben dan ook werkelijk echt trots op mezelf
trappen gaat stukken makkelijker maar juist dit jaar heb ik ineens erg veel last van hooikoorts dus dat beneemt me ook de adem.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:09 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk! Merk je ook dat je meer lucht hebt, minder benauwd e.d. ?
Stel je voor dat je dan nu nog zou roken...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
trappen gaat stukken makkelijker maar juist dit jaar heb ik ineens erg veel last van hooikoorts dus dat beneemt me ook de adem.
dan zou ik mijn puffertje meer gebruiken en de lift nemenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:19 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dan nu nog zou roken...!
En meer aan beweging doen, en dan bedoel ik natuurlijk de leuke beweging!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:08 schreef DarkElf het volgende:
Dan zou ik mijn puffertje meer gebruiken en de lift nemen
Dat is inderdaad knap! Dat wilde ik ook altijd kunnen, maar ja! Ik viel steeds weer terug in mijn oude patroon ......quote:Op zondag 9 mei 2004 17:23 schreef Toadette het volgende:
ik ga nog stoppen (ik ben meer een gezelligheidsroker en rook per week 5-10 sigaretten)
Was ik ook, maar de afgelopen tijd was het opeens 2 a 3 pakjes per week, dus ben vorige week gestopt (2 mei) en eigenlijk nergens last van. Ook op zaterdagavond uitgeweest en tussen de rokers gezeten. Voelde me sterk dat ik sigaretten afsloeg.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:23 schreef Toadette het volgende:
ik ga nog stoppen (ik ben meer een gezelligheidsroker en rook per week 5-10 sigaretten)
n00b opmerking, wat betekent de sterretjes in de OP?quote:Op maandag 10 mei 2004 19:24 schreef Brennie het volgende:
Aangepast
Dat je stijgt in het lijstjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 07:04 schreef Libris het volgende:
[..]
n00b opmerking, wat betekent de sterretjes in de OP?
Ben het aan het installeren en zal melden hoe het werkt..quote:uQuit begeleidt jou bij het stoppen met roken. Als eerste vul je een vragenlijst in, zodat uQuit jou beter leert kennen. Op basis van de informatie die uQuit dan over jou heeft, zal uQuit jou tips en informatie geven, steunen en motiveren bij moeilijke momenten. uQuit is dus op jou persoonlijk gericht. Al je gegevens en alles wat je vertelt zal vertrouwelijk behandeld worden en zal dus privé blijven.
Wanneer je op zoek bent naar de mentale kracht om met roken te stoppen, raad ik je toch het boek van Allen Carr, Stoppen met roken, aan. Dit kan je echt goed helpen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:15 schreef shavirah het volgende:
Ik doe mijn best om te stoppen, maar ben mij nu meer mentaal aan het voorbereiden.
Dank je ik zal m lezen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:33 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Wanneer je op zoek bent naar de mentale kracht om met roken te stoppen, raad ik je toch het boek van Allen Carr, Stoppen met roken, aan. Dit kan je echt goed helpen.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:15 schreef shavirah het volgende:
Lappie tekst van Shavirah
Hey, ik wens je veel succes toe!! Als ik je verhaal zo lees moet ik eigenlijk blij zijn dat ik me na 5 maand gewoon nog vaak depri voel enzo. Laat je hier even weten wat die Zyban met je doet enzo? Ben ik namelijk erg benieuwd naar...Succes!quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:18 schreef shavirah het volgende:
[..]
Vandaag heb ik besloten om te beginnen aan Zyban.
Brennie heeft het al aangepastquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:00 schreef josje-1956 het volgende:
sjee ik sta op twee maanden terweil het 5 maanden en twee weken is.
misschien moet ik eens wat vaker kijken hier
Gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:04 schreef HenK. het volgende:
uhm wil iemand mijn nickname aanpassen in de lijst? ik ben nu HenK. ipv 44PJ3
ps. Still going strong!
Thanks.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:41 schreef Bolsje het volgende:
Jammer joh, je was toch een paar weken op weg...
Stiekem ben ik nog jaloers op je ook
Succes bij de volgende poging!
Heb je voor nu bij 1 maand gezet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:21 schreef N-joy het volgende:
jeej, nu vrijdag al 5 weken
Vind ik ook erg.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:08 schreef DarkElf het volgende:
weet je wat me zo erg lijkt?
eerst enthousiast tegen iederen vertellen : ïk ben gestopt!".
al die mensen die blij voor je zijn,
en dan moet je weer toegeven dat je begonnen bent...
Vre-se-lijk!
dat heeft mij wel geholpen in niet zwichten trouwens
Vind het wel knap van jou.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:31 schreef Riann het volgende:
One month, three weeks, two days, 7 hours, 29 minutes and 34 seconds. 543 cigarettes not smoked, saving ¤ 124,55. Life saved: 1 day, 21 hours, 15 minutes.
Ik heb wel wat pogingen gedaan alleen altijd omdat mijn moeder dat zei stop nou en zo nu zei ze dat ook wel maar nu sta ik er zelf helemaal achter en ik voel me er lekkerder bij. Ik denk nu nooit. ik wil een sigaret of hebben we nog vlug ff tijd op een peukie te roken.quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:56 schreef Cora het volgende:
[..]
Vind het wel knap van jou.![]()
Volgens mij heb jij ook al heel wat pogingen gedaan toch?
Volhouden hoor!![]()
Met moi gaat het ook nog steeds okay!![]()
Ik vond het altijd verdomd lekker bij een biertje... of 's avonds na het avondeten. Maar of dat nou echt voordelen zijn? Neuh.... ik kan zo niet echt voordelen van roken opnoemen. Jah dat het tegen stress zo af en toe werkt. Gelukkig ben ik al bijna 8 maanden rookvrijquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:52 schreef Riann het volgende:
er zijn meer voordelen van het niet roken dan voordelen van het roken bolsje
zijn er eigenlijk wel voordelen van roken![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:46 schreef m28740 het volgende:
Ik weet niet of het hier goed staat, maar
Ik ben gestopt met roken en wat ik me afvroeg, als ik uitga naar een kroeg/disco dan adem je rook in, dus ook nicotine. Omdat ik toch zeker 2 a 3 keer per week in een kroeg zit blijf ik dus eigenlijk verslaafdOmdat het een aantal dagen duurt voordat de nicotine je lichaam uit is. Wie kan me hier meer over vertellen?
Adem je nicotine in? volgens mij niet...volgens mij gaat dat bij de rokende direct naar de hersenen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:48 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
merciquote:Op zondag 30 mei 2004 17:03 schreef schatje het volgende:
Bijgewerkt.
Gedaanquote:Op zondag 30 mei 2004 17:43 schreef Riann het volgende:
ik moet trouwens ook alweer naar de 2 maanden
Two months, four days, 2 hours, 43 minutes and 32 seconds. 651 cigarettes not smoked, saving ¤ 149,34. Life saved: 2 days, 6 hours, 15 minutes.
quote:[b]
- Hoe rekenen jullie nou uit hoeveel dagen van je leven je hebt gespaard.
Met 2,5 bedoelde ik jaar, dus 2 jaar en 6 maanden eigenlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:40 schreef Brennie het volgende:
Laatste 3 aangepast
Ok pas het aan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:09 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Met 2,5 bedoelde ik jaar, dus 2 jaar en 6 maanden eigenlijkEn waar staan die sterretjes nu voor in de OP?
Zie het nuquote:Op zondag 2 mei 2004 11:09 schreef schatje het volgende:
Brennie, moet je ook niet in het lijstje?? Je bent toch ook gestopt??
Danke, fraulein.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:31 schreef Brennie het volgende:
Krattenkoning en dawg genoteerd
Zonde hoor na die 5 maanden. Ga je weer opnieuw beginnen??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:38 schreef Afhaalprijslijst het volgende:
ben weer begonen hoor
Vond ik ook vooral met al die 2tjesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:01 schreef Ymke het volgende:
Mooi metertje Riann![]()
Klote voor je!quote:Op maandag 14 juni 2004 09:12 schreef Bolsje het volgende:
ben weer begonnen, na 6 maanden.
oooh kut!
Ik heb je gewoon alvast op de 12 maanden gezetquote:Op maandag 14 juni 2004 18:11 schreef Vava het volgende:
WhoooiiI!!!!!! ik zit al bijna op een jaar, morgen 11 maanden niet gerookt
Hoe komt het?? Terrasjes weer??quote:Op maandag 14 juni 2004 18:31 schreef SailingAce het volgende:
Haal Bastard er maar af![]()
Druk, bier, mooi weer... kortom.. geen excuus.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe komt het?? Terrasjes weer??
Bedankt! Dat ga ik met gemak halenquote:Op maandag 14 juni 2004 18:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb je gewoon alvast op de 12 maanden gezet.
Ik kan me er echt niets bij voorstellen omdat ik dus nooit gerookt heb.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:38 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Druk, bier, mooi weer... kortom.. geen excuus.
Nu een kutgevoel en weer rokend.
thx Brenniequote:Op maandag 14 juni 2004 12:01 schreef Brennie het volgende:
[..]
Klote voor je!
Wie weet krijg je binnenkort de kracht weer om te stoppen. ( moet je mij horen.. de verstokte roker)
Ik haal je van de lijst maar
Aangepastquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:28 schreef Keios het volgende:
Ik ben ook al meer dan een jaar gestopt ->11mei
Je staat erbijquote:Op zondag 20 juni 2004 00:31 schreef shavirah het volgende:
en ondertussen is het al: Five days, 4 hours, 30 minutes and 50 seconds. 103 cigarettes not smoked, saving ¤ 20,23. Life saved: 8 hours, 35 minutes.
![]()
![]()
![]()
![]()
tenk joe!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:33 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je staat erbij
Succes
Ik zat nog even terug te lzen omdat ik mij herinderde dat iemand het over Allen Carr heeft gehad, ik heb dat boek idd gekocht en het was een supertip, want ik ben gestopt!quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:33 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Wanneer je op zoek bent naar de mentale kracht om met roken te stoppen, raad ik je toch het boek van Allen Carr, Stoppen met roken, aan. Dit kan je echt goed helpen.
Je had helemaal gelijk! Ben uiteindelijk toch maar niet bwgonnen aan Zyban. Vond het te gevaarlijk en was er toch nog niet helemaal aan toe. Maar ik ben wel op korte termijn gestopt met roken!quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:31 schreef Pearly het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe herkenbaar het allemaal is Shavirah! ik was begonnen met roken toen ik 14 was ... dus ik ben ook een redelijk vroege, zeg maar!
Ik ben nu 6.5 maand gestopt na 17 jaar roken!
Wat ik je in elk geval wil vertellen, omdat ik je verhaal zó enorm herken gezien de zinnen : Triest eigenlijk en soms walg ik van mezelf ......
Het gaat helemaal goed komen met je!!! Het duurt niet lang meer of je rookt ECHT NIET MEER![]()
Je bent precies op DAT stadium beland waar de 'wil' en de 'motivatie' om te stoppen zó groot is en zó goed vewerkt is ..... dat dit binnen nu en korte termijn helemaal goed gaat komen hoor![]()
Ik herken alle stadia die je beschrijft namelijk
SUCCES en DOORbijten hé
![]()
Je hebt het er maar druk meequote:Op maandag 21 juni 2004 21:17 schreef schatje het volgende:
Shavirah staat bij de pupillen weken.
Hoort er allemaal bij lieverdquote:Op maandag 21 juni 2004 21:30 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee![]()
Heb je bij 6 mnd gezetquote:Op maandag 21 juni 2004 22:21 schreef Dafje33 het volgende:
Nog een paar dagen, en dan rook ik al een half jaar NIET!![]()
Ik denk dat ik mezelf eens goed ga belonen.
Wij waren allebei chagarijnig aan het begin omdat we tegelijk stopten dus dat scheelt, immers gedeelde leed telt maar voor de helft. Heel gezellig in huis hyperactief op zoek naar vervangend materiaal zoals snoepjes en zoutjes. De chagarijnigheid verdwijnt geleidelijk binnen ongeveer 2 weken maar de jacht naar snoepjes en zoutjes bleef bestaan. Niet in huis halen dus en als het even kan sporten of iets dergelijks.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:57 schreef shavirah het volgende:
[..]
O.. vraagje... zijn er meer mensen die last hebben van een in ene opkomende zeer zware chagarijnigheid? ik welen hoewel mijn vriend me zou steunen en het voor lief zou nemen merk ik heel duidelijk uit zijn houding en reacties op dat ie momenteel ab-so-luut NIET blij met me is
iemand ervaring mee? Help? Want ik steek dan liever nog een peukie op dan dat ik mijn vriend zo moet zien.. als hij niet gelukkig is, ben ik dat ook niet
Stoerquote:Op maandag 21 juni 2004 21:17 schreef schatje het volgende:
Shavirah staat bij de pupillen weken.
Ja, dat heb ik ook al ondervonden. Veeeel snoepen enzo. en veel cola drinken (wat ik echt niet moet doen, want dan kom ik in no-time aan..) Dus ik zit nu zoveel mogelijk aan de suikervrije kouwgom, dextro en zo ... gaat wel beter, ben vandaag niet chagie geweest en das al een vooruitgangquote:Op maandag 21 juni 2004 23:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wij waren allebei chagarijnig aan het begin omdat we tegelijk stopten dus dat scheelt, immers gedeelde leed telt maar voor de helft. Heel gezellig in huis hyperactief op zoek naar vervangend materiaal zoals snoepjes en zoutjes. De chagarijnigheid verdwijnt geleidelijk binnen ongeveer 2 weken maar de jacht naar snoepjes en zoutjes bleef bestaan. Niet in huis halen dus en als het even kan sporten of iets dergelijks.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:05 schreef schatje het volgende:
Wees zo sportief het ook even te melden als je weer bent begonnen.
Genoteerdquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:15 schreef glasbak het volgende:
Sinds 26-05-2001 geen sigaret meer aangeraakt
Goed zoquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:59 schreef koala2002 het volgende:
Three months, four days, 15 hours, 58 minutes and 44 seconds. 1933 cigarettes not smoked, saving ¤ 323,69. Life saved: 6 days, 17 hours, 5 minutes.![]()
gaat goed he
Ik ben nog steeds gestopt
Ja, dat merk ik nu al, dat is echt fijn. enneh, Bedanktquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:10 schreef Ymke het volgende:
Hartstikke goed van je , en het wordt steeds gemakkelijker
Aangepastquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey ik zie dat ik nog steeds een kwartaal stopper ben![]()
![]()
Terwijl ik sind 1 januari niet meer rookt,
volgens mij schuif ik dan een plaatsje op naar boven ?![]()
![]()
Heb er maar meteen 8 mnd van gemaakt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:02 schreef dawg het volgende:
Ook maar weer een update:
7 months, 3 weeks, 4 days, 18 hours, 49 minutes and 28 seconds. 1910 cigarettes not smoked, saving ¤ 381,99. Life saved: 6 days, 15 hours, 10 minutes.
Die fout heb ik ook een keer gemaakt, nadat ik 2 jaar gestopt was met roken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:10 schreef nozem het volgende:
Mijn pc is gecrashed dus ik heb dat tellertje er niet meer op staan, ik denk dat ik ongeveer 8 maanden gestopt ben nu.
Owja, na een half jaar niks gerookt te hebben rook ik nu heeeeel soms tijdens uitgaan, 1 peukie in de twee weken ofzo, ik weet van mezelf dat ik nu sterk genoeg ben om het daar bij te laten.
2 maandjes erbij lieve vrouwquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:12 schreef Ymke het volgende:
Ik meld me ook maar weer eens
One year, four months, three weeks, two days, 16 hours, 55 minutes and 36 seconds. 12742 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.274,16. Life saved: 6 weeks, 2 days, 5 hours, 50 minutes.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:40 schreef Biene het volgende:
Woei, alweer 5 maanden gestopt! [afbeelding]
En ook nog eens geslaagd! [afbeelding]
Hebben modjes trouwens geen voorbeeldfunctie?quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:30 schreef Brennie het volgende:
[..]
Heb er maar meteen 8 mnd van gemaakt.
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:40 schreef Biene het volgende:
Woei, alweer 5 maanden gestopt!
Dat heb ik dan weer niet.quote:En ook nog eens geslaagd!
Aangepastquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
[..]
Dat heb ik dan weer niet.
Ik heb je verwijderd uit de lijstquote:Op zaterdag 3 juli 2004 05:26 schreef Libris het volgende:
Ik ben weer begonnen, en vind het niet erg. Ik was gestopt omdat ik rookte uit gewoonte, niet omdat ik het lekker vond. Na twee maanden niet gerookt te hebben, kan ik een sigaretje weer waarderen...
Respect voor de mensen die compleet stoppen.
Aangepastquote:Op zondag 4 juli 2004 23:49 schreef Cora het volgende:
Six months, 23 hours, 49 minutes and 18 seconds.
Woei!
Donequote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:06 schreef ransbal het volgende:
Verrek, deze reeks loopt ook nog
Ik sta nog op één maand gestopt, terwijl ik al meer dan 8 maanden ben gestopt
ik mag dus wel wat plekjes opschuiven in de lijst denk ik zo
Ben op 1-11-03 gestopt en heb toen ook een metertje aangezet op mijn laptop, helaas is die nu dood
Voor de mensen die nog niet zo ver zijn:
Houd vol, het wordt echt steeds gemakkelijker, ook zullen er momenten komen dat je roken echt vindt stinken en dat zijn de momenten dat je extra blij bent dat je er van af bent.
Je staat in het lijstje.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:19 schreef ElCriz het volgende:
Ik al sinds 6 april:D En het gaat prima
ehh mag ik ook een plaatje naar boven?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey ik zie dat ik nog steeds een kwartaal stopper ben![]()
![]()
Terwijl ik sind 1 januari niet meer rookt,
volgens mij schuif ik dan een plaatsje op naar boven ?![]()
![]()
Jahoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:29 schreef Chara het volgende:
[..]
ehh mag ik ook een plaatje naar boven?
Half jaar nu
![]()
Dat weet je zelf het bestequote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:56 schreef syrek het volgende:
pfff, hoe lang ben ik nu gestop
Mijn succes formule bestaat, uit zo snel mogelijk vergeten wanneer je gestopt bentquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat weet je zelf het beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |