Warm bier is sowieso smerig. Van ieder merk.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:44 schreef Stevie_ het volgende:
We vonden het toen koud altijd wel vrij goed te drinken, maar als het boven de 5 graden kwam is het echt niet lekker...
Zeker wetenquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:47 schreef Bioman_1 het volgende:
[..]
Maar verder: Schültenbrau (of zoiets) van de ALDI is ook lekker
Echt wel!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:47 schreef Bioman_1 het volgende:
[..]
Warm bier is sowieso smerig. Van ieder merk.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:55 schreef mistermaniac het volgende:
Pitt bier.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:58 schreef zolTan15 het volgende:
dus gewoon per kratje..
waar haal je dat?
en hoeveel kost het?
EXCL. statiegeld dan he...
ik begin dan maar:
Pittbier --> ¤4.67 per kratje..
bij de Edah
(( ook nog lekker ook))
Gouden Zegel heb ik geprobeerd. Smerig bier. Totaal smakeloos.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:53 schreef sonnie het volgende:
Ik drink alles onder de 40 eurocent.
Euroshoppers doen het goed en gouden zegel ook.
budweiser is totaal niet te vergelijken met het meeste nederlandse bier omdat er rijst wordt gebruikt in het brouwprocesquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Gouden Zegel heb ik geprobeerd. Smerig bier. Totaal smakeloos.
Misschien een tip voor Budweiser fans.
Smakeloos. Dat is de connectie.quote:Op woensdag 9 juni 2004 03:04 schreef java_chat het volgende:
[..]
budweiser is totaal niet te vergelijken met het meeste nederlandse bier omdat er rijst wordt gebruikt in het brouwproces
het drinkt anders wel makkelijk weg, en het is behoorlijk helder en geen hoofdpijnbier.quote:Op woensdag 9 juni 2004 03:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Smakeloos. Dat is de connectie.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 03:12 schreef java_chat het volgende:
[..]
het drinkt anders wel makkelijk weg,
Smakeloze shit, typisch Amerikaans dus. Bier voor de mensen die stiekem niet van bier houden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 03:12 schreef java_chat het volgende:
[..]
het drinkt anders wel makkelijk weg, en het is behoorlijk helder en geen hoofdpijnbier.
dat je het makkelijk wegkrijgt misschien?quote:Op woensdag 9 juni 2004 03:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Mee eens, is goed te drinkenquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:47 schreef Bioman_1 het volgende:
[..]
Warm bier is sowieso smerig. Van ieder merk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |