tvp??quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:29 schreef Svensational het volgende:
tvp![]()
Gelukkig wordt idols altijd herhaald op de woensdagavond.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:50 schreef Heavana het volgende:
gelukkig kan ik idols niet zien die bewuste avond...
terugvindpostquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tvp??
Begin maar vast te schrijvenquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:37 schreef NiNi het volgende:
Oh ende wee, als Boris niet wint, he!
Dan...dan..stuur ik een brief!![]()
ja. klopt. beetje raar dat ze nog niet massaal reclame maakt.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:06 schreef Magics het volgende:
Volgens mij zei Tooske net iets in de trend van dat mensen pas morgenavond konden stemmen ofzo? De telefoonnummers kwamen al in beeld , maar ze zei erbij dat dat alvast voor morgen was. Een beetje vaag allemaal......
Ja Boris was gewoon steengoed tijdens dat optreden in Amsterdam en Maud was toch niet zo heel erg goed hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
Ja, na The day Before moet ik toegeven dat Borris het verdient om te winnen. Gun het Maud iets meer, maar Boris in nu eenmaal een Idol.
Jaaa! Vuile blik!quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:07 schreef Magics het volgende:
Zagen jullie trouwens ook hoe arro Aukje naar Maud keek toen deze met Marieke stond te praten ?
Zou ik ook niet doen, de bitch !quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jaaa! Vuile blik!.
Maar Maud groette haar dan ook niet.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
Ja, na The day Before moet ik toegeven dat Borris het verdient om te winnen. Gun het Maud iets meer, maar Boris in nu eenmaal een Idol.
Jaaaa, ik ookquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:07 schreef Magics het volgende:
[..]
Zagen jullie trouwens ook hoe arro Aukje naar Maud keek toen deze met Marieke stond te praten ?
Jaaaaaquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jaaaa, ik ook
Kijk m'n sigquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
BVO. Je gaat nu niet weer van favoriet veranderen.
Ze deed ook al zo achterlijk op de TMF awards, in die backstage uitzendingquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaaaaa. Ik zag het gelijk...wat een
.
Ja, niet te zuinig zeg! Met haar lolly in d'r waffel. Maar ach, zij mag dat natuurlijk want zij is een gearriveerde Superstar whooohoooo!quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:07 schreef Magics het volgende:
[..]
Ach dat 'weet je' van tevorenquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:15 schreef Tania18 het volgende:
Oh ja wat ik echt superirritant vond was dat Tooske ongeveer 100 keer 'weet je' heeft gezegd
Ah maar ik vond het ook wel een beetje sneu, want ze moest de antwoorden zo onderhand wel uit Boris en Maud trekkenquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach dat weet je van tevoren![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maud komt zo onzeker over. 't Is allemaal fijn voor d'r dat ze ervan geniet, maar dat boeit niemand. Boris zit daar tenminste heel zelfverzekerd.
Denk je echt dat er zoveel van die co called 'pubermeisjes' zijn?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:12 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wat een profiteurs.
je kan dus nu al stemmen terwijl ze nog geen noot hebben gekraaid. reken maar na:
pubermeisje X:
stuurt iedere minuut 1 smsje in de geldende tijd, totaal 27 uur, oftewel 1620 minuten. dat kost dus a 0,7 euro in totaal per pubermeisje 1134 euro.
dat wordt cashen voor rtl. :\
Waarvoor heb je ze geinterviewd?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WOW heb ze vandaag allebei geinterviewd en ik gun het ze allebei!!!
Ze zijn allebei super!!!
Ja? Vet!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WOW heb ze vandaag allebei geinterviewd en ik gun het ze allebei!!!
Ze zijn allebei super!!!
Okee, kzal em bookmarken!quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
www.xxxs.nl verslag museumplein en de interviews komen begin volgende week online, samen met de foto's...heb de collega van FOK! ook nog zien lopen
Was leuk, Boris en Maud zagen er goed uit, niet afgemat waar ik een beetje voor vreesde.quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Topppie....Ik ben echt moe..hoe was The Day Before..hoop niet dat ik in beeld ben geweest...
Mij ook!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:15 schreef RecomServ het volgende:
Ik kan wel uuuren naar boris luisteren, wat een wereldstem heeft die gast zeg ... en dan heeft ie zijn uiterlijk en moves ook nog eens mee....
Als boris niet wint is er meer aan de hand, ze kunnen niet ontkennen dat hij de kwaliteiten van een wereldster in huis heeft...
heb wat links gevonden met zijn eigen muziek ook, en een site met alle nummers van idols ... heb er een mooie mix van gemaakt.. staat al dik 6 uur te draaien ... geweldig... ik ben nog nooit echt 'fan' geweest van iemand, maar boris ... mij heb je!
me 2!! Boris moet echt gewoon winnen, want dan heeft nederland eindelijk een echt idool als winnaar!quote:Op vrijdag 30 april 2004 23:26 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Mij ook!![]()
![]()
ja. ze smsen misschien over een minder lange duur, maaar meer dan 1 x per minuutquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Denk je echt dat er zoveel van die co called 'pubermeisjes' zijn?
Dit vind ik redelijk groot:quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom staat niet groot op idols.nl dat je nu al kunt stemmen? Zijn ze bang iets te verdienen ofzo?
Een aantal grote, representatieve polls bij elkaar optellen (TMF, AD, scholieren, fok, jeugdjournaal, enz.)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:21 schreef Loesje29 het volgende:
Waar haal je die tussenstanden vandaan?
Ja, wie gebruikt er tegenwoordig nog géén popupblocker?quote:
alleen optellen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Een aantal grote, representatieve polls bij elkaar optellen (TMF, AD, scholieren, fok, jeugdjournaal, enz.)
Het aantal stemmen optellen, niet de percentages.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
alleen optellen?
of houd je ook rekening ermee dat op de ene poll meer wordt gestemd dan op de ander?
ok. dan klopt 't.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Het aantal stemmen optellen, niet de percentages.
ik vond 't al opvallend dat bij 't AD het exact 50-50 was.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:31 schreef BVO het volgende:
Ik gooi de AD-poll er trouwens uit, daar kan je vaker stemmen en is iemand nu al een uur non-stop op Maud aan het stemmen.
Tussenstand Internetpolls om 0:25
Boris: 54,91%
Maud: 45,09%
Aantal stemmen: 31451
Nee, daar kan je maar 1x stemmen..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik vond 't al opvallend dat bij 't AD het exact 50-50 was.
kun je bij al die anderen niet meer dan één keer stemmen??
3e nummer: dancing in the streetquote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Dit gaan ze zingen
Boris:
When you think of me
Duet met Maud
Papa Was A Rolling Stone - The Temptations
Maud:
When you think of me
Duet met Boris
iets van de liveshow 3 weken geleden(ze kon niet meer zeggen )
He wat jammer, in die liveshow vond ik haar echt slecht! En zeker met dat nummer.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:04 schreef Timmai het volgende:
[..]
3e nummer: dancing in the street
ik zeg even niksquote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond trouwens bij! Ik ga naar de finale! Yippie!!!!!!!!!!!!!!
bronquote:HET LIJKT een gelopen race. Boris wint vanavond 'Idols'. Uit een enquête van Maurice de Hond blijkt dat 62% van de stemmers vanavond een sms'je stuurt voor Boris. De ouders van Boris, zijn vriendin Irene en ook zijn zoontje Django worden er helemaal vrolijk van. Maar voor juichen is het nog te vroeg. "Alles kan nog veranderen." Mauds familie zet alles op alles om de benjamin van het gezin te promoten. "De jury blijft maar zeuren over het feit dat Maud is gegroeid van grijze muis tot vamp. Vanavond gaat het om het zingen. Wie goed luistert stemt op onze Maud..." De twee 'Idols'-kampen aan het woord.
MAURICE DE HOND WEET HET ZEKER:
Boris gaat winnen!
Moeder: "Boris geboren voor podium "
José, de moeder van Boris, is over uit Zuid-Spanje om haar enige zoon bij te staan. "Hij is geboren voor het podium. Als klein jongetje wilde hij drummer worden. Hij wilde origineel zijn, Boris' vader is tenslotte al zanger. Maar op zijn zeventiende besloot hij tóch te gaan zingen. Ik ben er trots op dat hij het zo ver heeft gebracht. Ik ken zijn podiumtalenten al langer. Drie zomers achter elkaar bracht hij bij mij door in Tarifa. Hij trok er volle kroegen met zijn band Sofuja. Wat staat voor soul, funk en jazz."
Boris' ouders scheidden toen hij twaalf was. Zijn vader, de Venlose muzikant Gé Titulaer, is eveneens trots op zijn zoon. "Ik geef les op het conservatorium, maar Boris kon niet aarden op die opleiding. Hij heeft te veel soul en funk in zich en kan slecht tegen regels. Maar kijk eens hoe goed hij het nu doet. Dit is zijn manier en hij bewijst dat hij gelijk had!"
Kaalgeschoren
Vriendin Irene staat vierkant achter de vader van haar eenjarige zoontje. Ook het feit dat 'Idols'-stylisten hem veranderden van een hip rugzaktype in een enorme hunk doorstaat zij prima. Boris besloot ruim twee jaar geleden zijn haar te laten groeien. Irene:
"Nu kun je je toch niet meer voorstellen dat hij, in de periode dat wij net iets hadden, een kaalgeschoren bol had."
Goede vriend Leon, tevens muzikant, taxiet Boris door heel Nederland. "Boris is vrij onzeker. In de auto zingt hij dan wel tien keer achter elkaar hetzelfde nummer. En dan vraagt hij wat de beste keer was. Tja, wat moet je dan zeggen. Die jongen is gewoon altijd super. Een geweldig talent." Ook vanavond zijn Irene, Leon en Boris' familie er bij. Leon: "Mijn vriendin past dan op Django. Wij springen op alle fronten bij. Daar ben je vrienden voor."
Waarom verdient Boris de stem van het publiek? Familie en vrienden antwoorden in koor: "Hij is gewoon de beste!"
Vader: "Ik geloof in Maud"
Wie de afgelopen zaterdagen tot het allerlaatste in Studio 22 achterbleef was keer op keer getuige van hetzelfde ritueel. Vrienden en familie die hun Idols steevast trouw stonden op te wachten. Zo ook de vader, moeder, zus, vriend en vriendinnen van Maud. Vader Theo altijd met een stapel door zijn jongste dochter gesigneerde foto's.
Ambieert hij een muziekcarrière voor zijn 22-jarige dochter? "We hebben niet een erg muzikaal gezin, al speelde ik wel trompet in een bigband. En Mauds oom en tante hebben een band, Beggars Medal. Daar zingt Maud af en toe in mee. Maar ik heb mijn dochter in dit programma pas leren kennen als echte ster. Ze doet het toch maar weer elke keer. Toen het publiek spontaan midden in 'Ain't no Sunshine' begon te applaudisseren. Dat was een mooi moment."
Maud zelf lacht: "Mijn ouders worden overspoeld met fanmail. Mij hebben de fans nog niet kunnen vinden. Ik woon op een zolderkamer in een studentenhuis. Dat adres is gelukkig moeilijker te achterhalen."
Finaliste Maud lijkt voor het geluk geboren. Als ze maar wil, dan lukt haar alles. Tennis, hockey, piano, school... Haar vier jaar oudere zus Eefke: "Ook op het hockeyveld presteert ze regelmatig. We spelen samen hoofdklasse bij Nijmegen. Maud is zelfs een aantal keren geselecteerd voor Jong Oranje en het Nederlands elftal. Maar toen neigde ze al meer naar het zingen. Het finaleweekend is toevallig meteen het laatste weekend van het hockeyseizoen."
Haar moeder valt bij: "Het enige dat zij nog moest doen, was kiezen. Ik ben heel blij dat ze dat nu gedurfd heeft. Midden in 'Idols' stopte ze met haar studie psychologie om zich helemaal op het programma te storten. Ze lijkt doelgerichter dan ooit.
Eefke: "Ik kan me nog herinneren dat Nijmegen thuis speelde. Het was de eerste wedstrijd na de start van 'Idols', waarin wij wonnen en Maud ook scoorde. Na de wedstrijd deelde ze handtekeningen uit. Toen zij verhinderd was wegens de première van 'De Lion King', vroegen ze zelfs handtekeningen aan mij. Zo ver gaat het! Ik vertrouw wel op de fans van Maud. Ik hoop dat zij haar er vanavond doorheen sms'en."
Waarom verdient Maud de stem van het publiek? Vader Mulder: "Ze heeft een prachtige stem. Ze is veelzijdig. En ze kan uitstekend met spanning omgaan. Ik geloof in haar." Vriendje Frank, die de 'Idols'-topvijftien haalde en voor wie Maud na zeven maanden haar relatie beëindigde, heeft daar niet veel aan toe te voegen: "Maud is een ster. Wat het mooiste is aan haar? Haar billen, ha ha!"
Dus, 1 duet, en allebei 1 nrquote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Dit gaan ze zingen
Boris:
When you think of me
Duet met Maud
Maud:
When you think of me
Duet met Boris
w8t, ik kijk verkeerd, is het duet al bekend? wat gaan ze zingen???quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:29 schreef Caar2 het volgende:
[..]
Dus, 1 duet, en allebei 1 nrdas 3 nr's
of zingen nog wat???
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:38 schreef schatje het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:38 schreef schatje het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke dan??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat er 2 uit de maat gaan!
Dat had iemand al geplaatstquote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:03 schreef charmed_angel het volgende:
Dit gaan ze zingen
Boris:
When you think of me
Duet met Maud
Maud:
When you think of me
Duet met Boris
Welke krant dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:26 schreef BVO het volgende:
Ik heb je nog in de krant zien staan, charmed_angel.
Een ingezonden brief in het ADquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Welke krant dan?
Tooske begon zowat te hyperventileren toen ze de nummers mocht vertellen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:38 schreef Christine het volgende:
Raar dat ze bij de Day Before niets zeiden over stemmen.
Maar ze zei niet dat de lijnen al open zijn. Ik denk dat er nog bijna niemand gestemd heeft.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tooske begon zowat te hyperventileren toen ze de nummers mocht vertellen.
Ik welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ze zei niet dat de lijnen al open zijn. Ik denk dat er nog bijna niemand gestemd heeft.
Hoe vaak heb je al gestemd?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik kan die brief trouwens niet vinden op de ad-site.
HUH IK???? Wat doe ik in de krant dan??? Welke RD afgelopen maandag....dat klopt op pagina 2quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:26 schreef BVO het volgende:
Ik heb je nog in de krant zien staan, charmed_angel.
ow...............Hahaha ik had niks te doen op me werk en toen vroegen naar je mening over idols. EN toen heb ik een mailtje gestuurd.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik kan die brief trouwens niet vinden op de ad-site.
Je staat zelfs bovenaanquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow...............Hahaha ik had niks te doen op me werk en toen vroegen naar je mening over idols. EN toen heb ik een mailtje gestuurd.
Haha Sta ik er in??? Cool....dat is de tweede keer al deze week![]()
2 keer, hou ik het voorlopig ff bijquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je al gestemd?
ow haha.....ik weet nog geen eens meer wat ik geschreven heb. Op welke pagina sta ik??? Ga ik zo even de ad bij mijn nichtje halen..... hihi...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Je staat zelfs bovenaan.
Ehhmmz..bij de brievenpagina..achterin de krant ergens..zal zo wel ff kijken..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow haha.....ik weet nog geen eens meer wat ik geschreven heb. Op welke pagina sta ik??? Ga ik zo even de ad bij mijn nichtje halen..... hihi...
Ik ga zo naar Hilversum. Ga mijn kaartjes op halen.....Yes ik heb zo zin in de finale!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehhmmz..bij de brievenpagina..achterin de krant ergens..zal zo wel ff kijken..
Dan had je vast te maken met échte fansquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
... op de rommelmarkt...
quote:Meer kansen voor Maud dan voor Boris
Sittard - Zij zou vorige week de meeste sms-stemmen hebben gekregen. Hij scoort op internet twee keer zoveel hits. Wie wint vanavond Idols? Een sterkte-zwakte-analyse van Boris en Maud.
MAUD MULDER (22)
Voor:
-Maud past perfect in het Idolsplaatje. Ze verbeeldt het klassieke My Fair Lady-sprookje: ,,muisachtig typje'' kan omgevormd worden tot ster.
-Maud heeft wat van de jonge Willeke Alberti. Ze combineert oer-Hollandse gezelligheid en aaibaarheid met een scheutje verleidelijkheid.
-Maud is zo weinig uitgesproken dat ze de perfecte paspop is voor allerhande popdeuntjes.
-Maud geldt als de underdog. Nederland heeft het niet zo op winnaars.
Tegen:
-Maud is vrouw. Vraag is echter of ze niet toch een gevoelige snaar zou kunnen raken bij sms'ende bakvissen. Ze is namelijk niet te vergelijken met de vrouwelijke Idols-toppers van vorig jaar: Dewi was een tikje te extreem, Hind misschien wel te perfect.
-Maud zag er niet alleen uit als een hockeytrutje, ze is er ook echt een.
BORIS TITULAER (23)
Voor:
-Boris is de beste zanger.
-Boris is man. Op basis van de vorige editie wordt ervan uitgegaan dat dit een voordeel is.
Tegen:
-Boris kwam als een bijna 'af' product bij Idols binnen en heeft daardoor gedurende de uitzendingenreeks minder persoonlijke groei doorgemaakt dan Maud.
-Boris heeft als een van zijn motto's: ,,Let the music do the talking.'' Niet voor niets. Hij is niet het type dat in de talrijke babbelprogramma's op de tv over niks kan gaan zitten praten.
-Boris heeft een uitgesproken smaak. Soul, funk en jazz zijn 'zijn ding'. Hij heeft minder met confectiepop.
-Boris heeft nogal eens een tikje verbeten trek rond de mond. Juryvoorzitter Henkjan Smits vorige week zaterdag: ,,Je kijkt alsof je moet poepen.'' Ook tijdens gesprekken kijkt hij nog wel eens wat nors.
Conclusie: winstkansen Maud 67 procent, winstkansen Boris 33 procent.
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Hilversum. Ga mijn kaartjes op halen.....Yes ik heb zo zin in de finale!
Wie heeft trouwens de volgende sjaaltjes nog voor mij? Meike/Robin/Ron?? Die mis ik namelijk!
Gisteren op de rommelmarkt het sjaaltje vanAlice en Irma
kunnen bemachtigen!
Nu staat Boris weer voor met 12 stemmen verschil.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:30 schreef Magics het volgende:
Volgens de poll die op de website van BN-de Stem wordt gehouden gaat Maud winnen .... hmmmz
Beetje over the top is soms best leukquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:03 schreef flugeltje het volgende:
haha, het lijken verdikkeme de presidentsverkiezingen in Amerika wel....
De hele dag tussenstanden en speculatie...
*popcorn pakt*
Genieten ditquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Beetje over the top is soms best leuk.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:23 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Genieten dit
Echt veel leuker dan vorig jaar, toen had ik geen mening over wie moest winnen.
Sterker nog, ik heb toen niet eens gekeken omdat ze beiden zo slecht waren.
Dit jaar heb ik de hele week al voorpret.
Niet te vroeg juichen he!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geweldig dit!!!
Er komen vanavond een paar mensen bij me naar Idols kijken.. Maak er meteen een finalefeestje van, heb de slingers al hangen....
Ik juich nog niet, ik geef gewoon een feestje...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:27 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen he!
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:43 schreef Sweetlay-d het volgende:
whatever.. je weet maar nooit met dit soort polls..vorig jaar ook met hind.. leek het er eerder op dat jim zou vertrekken! Dus allemaaal STEM ZOVAAK OP BORIS MAUD ALS JE KAN, NO MATTER WHAT!!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:46 schreef cpcpb het volgende:
-Boris heeft als een van zijn motto's: ,,Let the music do the talking.'' Niet voor niets. Hij is niet het type dat in de talrijke babbelprogramma's op de tv over niks kan gaan zitten praten.
daar zitten we op te wachten !!!! geen gemekker meer over ..niks...
Heeft Maud zoveel interessants gemeld dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:46 schreef cpcpb het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:46 schreef cpcpb het volgende:
Veel gezegd, weinig interessants gemeldquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:49 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Heeft Maud zoveel interessants gemeld dan?![]()
nee, helemaal nietsquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:49 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Heeft Maud zoveel interessants gemeld dan?![]()
Hebben ze er ook hun redenen bij verteld?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iedereen zegt dat ze willen dat Boris wint, maar denken dat Maud wint...behalve Ron die wil dat Maud wint
Precies, haha!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hebben ze er ook hun redenen bij verteld?
Hmm, de meesten WILLEN dus dat Boris wint. Wil dus wel zeggen dat ze hem toch beter/leuker/aardiger vinden dan Maud. Zo arrogant zal hij dus wel niet zijn in de omgang...
16 deelnemers nu? Als het dan toch doorgaat, hoop ik stiekem wel dat Boris er staatquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:08 schreef Christine het volgende:
Dit linkje vond ik net:
http://www.idolonline.org/music1a.htm
Een overzicht van kandidaten die aan World Idol 2 mee gaan doen, voor zover deze al bekend zijn. Inclusief audiofragmenten
Hij is om!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
16 deelnemers nu? Als het dan toch doorgaat, hoop ik stiekem wel dat Boris er staat. Ben dan wel voor Maud, maar Maud heeft 0% kans om daar te winnen. Bij Boris is dat hoger.
Yeah babyquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
16 deelnemers nu? Als het dan toch doorgaat, hoop ik stiekem wel dat Boris er staat. Ben dan wel voor Maud, maar Maud heeft 0% kans om daar te winnen. Bij Boris is dat hoger.
Nee hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:47 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Hij is om!
![]()
![]()
![]()
Drie hoeraatjes voorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:47 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Hij is om!
![]()
![]()
![]()
Ja, maar dat zijn we van je gewendquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Of ben ik nu heel erg dubbelzinnig..![]()
.
Helemaal mee eens... Elli is idd grote kanshebbeer, leuk mens is hetquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik denk dat Elli van DSDS een goeie kans maakt als Word Idol..
Als wij Maud daar neer zetten maken we geen kans.. met Boris misschien nog wel.
Jim was voor Boris geloof ikquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:15 schreef cpcpb het volgende:
voor wie zijn de ex-finalisten? of zeggen ze dat niet?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
op Jim's officiele site:
Vandaag sta ik weer in de Efteling en vanavond ben ik te gast bij de finale van Idols. Morgen zal ik velen van jullie wel weer zien in Ahoy met Foxkids Planet live, want daar sta ik namelijk ook. Dus wie weet tot morgen!! Gr. Jim
Dus die is er sowieso
Zometeen maar vast gevulde eieren gaan makenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:10 schreef schatje het volgende:
Nog enkele uurtjes![]()
.
Hind was voor Irma en Borisquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Misschien doet ze wel een oproepje om je te vindenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind was voor Irma en Boris.
Hind komt ook weer straks.
Ik heb ook al allerlei hapjes in huis gehaald...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zometeen maar vast gevulde eieren gaan maken
Ze komt morgenavond wel weer ff op de chat denk ikquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien doet ze wel een oproepje om je te vinden
Je bedoelt gouderen eieren?? Waar van dat ragout in zit??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zometeen maar vast gevulde eieren gaan maken
Neequote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:19 schreef flugeltje het volgende:
En...??
Is er al iemand geselecteerd als mogelijke prijswinnaar?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Je bedoelt gouderen eieren?? Waar van dat ragout in zit??
Ik heb nu één keer mijn telefoonnummer in mogen tikken om mee te dingen naar de prijzen...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee. Ik dahct van ik bel op een ondraaglijk tijdstip, zodat ik grotere kans heb, lukt het nog niet
![]()
.
Vorig jaar waren we een keer geselecteerd, en ze zouden terugbellen ofzo als we gewonnen hadden. Vlak daarna ging de telefoon, was het mijn broerquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee. Ik dahct van ik bel op een ondraaglijk tijdstip, zodat ik grotere kans heb, lukt het nog niet
![]()
.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nu één keer mijn telefoonnummer in mogen tikken om mee te dingen naar de prijzen...
(maar dat mag ook wel gezien het aantal keren dat ik al gestemd heb)
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Nee gevuld, als in door elkaar geklopt met mayonaise etc
Ik ben de tel al kwijtgeraakt...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]Hoe vaak?
Wat zijn we allemaal toch lief tegen elkaarquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:25 schreef schatje het volgende:
[..].
Dat zal na de uitslag wel anders zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat zijn we allemaal toch lief tegen elkaar![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben de tel al kwijtgeraakt...![]()
Gatver.. ik zou dit jaar niet eens gaan stemmen en nu tóch al twee weken op een rij.
Degene die verzonnen heeft dat we 24 uur mogen stemmen doe ik wel een proces aan z'n broek als we de telefoonrekening krijgen.
Niet als Boris wint hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:27 schreef schatje het volgende:
Dat zal na de uitslag wel anders zijn.
kost geld hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nu één keer mijn telefoonnummer in mogen tikken om mee te dingen naar de prijzen...
(maar dat mag ook wel gezien het aantal keren dat ik al gestemd heb)
I know, I know....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kost geld hoor
1 eurocent richting Idols is al 1 cent teveelquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
I know, I know....
Best lelijkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:31 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Best lelijk![]()
(Oh ik bedoel niet Maud, maar dat ding zelf)
Boris heeft veel tegenstanders. Dus die veldslag zal gewonnen wordenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:28 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Niet als Boris wint hoor.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
Jammer dat ik dit plaatje niet als sig kan nemen...
Dan vraag jij vast..Welk plaatje?
Dan zeg ik..Dit plaatje.
[afbeelding]
Maar goed, ik ga maar weer 'ns.
Doei!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:35 schreef BVO het volgende:
Maar goed, ik ga maar weer 'ns.
zijn al die idols van die landen al bekend?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:08 schreef Christine het volgende:
Dit linkje vond ik net:
http://www.idolonline.org/music1a.htm
Een overzicht van kandidaten die aan World Idol 2 mee gaan doen, voor zover deze al bekend zijn. Inclusief audiofragmenten
Haha! Ik moet zeggen: ik vind dat ook wel een beetje. Maar ze zullen wel gelukkig zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:54 schreef Els_saai het volgende:
Zijn vrouw is niet zo knap.
Boris kan iets veel beters krijgen.
Ik ook wel, een beetje mollig alleenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:57 schreef Tania18 het volgende:
Ik vind d'r eigenlijk best knap
Ja wordt weer een buis avondquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:00 schreef Timmai het volgende:
spannend... nog maar 2 uurtjes
nog vierenhalf uur bedoel je zekerquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:00 schreef Timmai het volgende:
spannend... nog maar 2 uurtjes
Ja, hetzelfde als vanmorgenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:09 schreef BVO het volgende:
Tussenstand over 9 polls gezien (TMF, jeugdjournaal, RTL Boulevard, BN De Stem, Fok!, het net, scholieren.nl, clubs.nl, mediawatchers.nl).
Hmm, verhouding is nu vrij duidelijk...
Boris:
55,00%
Maud:
45,00%
Aantal stemmen:
38076
Echt, op zoveel stemmen zal de verhouding niet meer dramatisch wijzigen hoor.quote:Tussenstand Internetpolls om 0:25
Boris: 54,91%
Maud: 45,09%
Aantal stemmen: 31451
Nee, het is idd vrij stabiel. Al is Maud bij de TMF-poll sinds The day Before wel van 41,9 naar 42,8 gegaanquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde als vanmorgen
Idols # 98, Nog maar één nachtje slapen.... :
[..]
Echt, op zoveel stemmen zal de verhouding niet meer dramatisch wijzigen hoor.
Ja, dat kan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, het is idd vrij stabiel. Al is Maud bij de TMF-poll sinds The day Before wel van 41,9 naar 42,8 gegaan.
Echt welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... Elli is idd grote kanshebbeer, leuk mens is het.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja wordt weer een buis avond.. kopspijkers dan idols..
Stoute jongenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maud heeft een glinsterend roze rokje aan.
En Boris fans stemmen natuurlijk allemaal maar 1 keerquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:50 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Vergeet ook niet dat je bij zo'n poll maar 1 keer mag stemmen, maar dat Maud-fans denk ik veel vaker zullen SMS-en/bellen voor Maud!
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
En, begint de spanning bij jullie ook al wat te komen?
Joh, we zien het wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hee, je hebt er echt lekker wijf van gemaakt!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:59 schreef BVO het volgende:
Bij mij wel hoor, ben benieuwd.
Ik ook, maar begint pas 20:15.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:03 schreef BVO het volgende:
Ik ga nu maar even Kopspijkers kijken als opwarmetje.
Vreselijk programma.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:03 schreef BVO het volgende:
Ik ga nu maar even Kopspijkers kijken als opwarmetje.
Wat zijn we eensgezind zeg.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:03 schreef Tania18 het volgende:
Kopspijkers begint pas om kwart over
Ja de laatste tijd welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vreselijk programma.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vreselijk programma.
Hou op, schei uit.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:05 schreef BVO het volgende:
Vooral Jack Spijkerman.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
Ik snap niet dat ze DWHN laten beginnen vanavond. Op Idols-avond. Dat is toch gewoon heel erg dom?
Maakt niet uit, je kan het ook opnemen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
Ik snap niet dat ze DWHN laten beginnen vanavond. Op Idols-avond. Dat is toch gewoon heel erg dom?
Of de herhaling kijkenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je kan het ook opnemen.
Ja, maar dan nog. Ik vind het heel raar.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Maakt niet uit, je kan het ook opnemen.
Ja, het heeft nu wel lang genoeg geduurd.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:12 schreef BVO het volgende:
Werd ook welns tijd dat Idols afgelopen is, kan mijn postgemiddelde eindelijk eens een stuk dalen.
Nee.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Terwijl Maud gewoon antwoord geeft...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:24 schreef -Hans- het volgende:
Waarom zou Maud moeten winnen?
Boris: " ik zeg niet dat Maud moet winnen "
Jup erg jammer want die houding gaat hem wel stemmen kosten, en uiteindelijk zouden juist die stemmen bepalend kunnen worden. Ik vind het jammer dat Boris zich zo arrogant gedraagt, zingen kan hij mega goed alleen zijn houding is niet jofel.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Terwijl Maud gewoon antwoord geeft...
Maarja, dat is Boris he.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Maarja, dat is Boris he![]()
Jij ook veel plezierquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:26 schreef Cee het volgende:
Ben er vandoor. Veel plezier vanavond en wat er ook gebeurt, altijd blijven STEMMEN 0909-0302. Dank u.
De 4 leuke meisjes in het filmpje zeiden het ook al...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup erg jammer want die houding gaat hem wel stemmen kosten, en uiteindelijk zouden juist die stemmen bepalend kunnen worden. Ik vind het jammer dat Boris zich zo arrogant gedraagt, zingen kan hij mega goed zijn houding is niet jofel.
Jup! hier sluit ik mij helemaal bij aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:28 schreef BVO het volgende:
[..]
De 4 leuke meisjes in het filmpje zeiden het ook al....
Als Boris niet wint komt het gewoon door z'n houding.
Ik ben geselecteerd voor de autoquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Dus eindelijk ben je voor Boris?!?
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:31 schreef Timmai het volgende:
het duet schijnt:
[..]
te zijn
Rijmt nietquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bore-us..
Nee he, alleen om zo'n lullig quoteje.... Typisch Nederlands: iemand zegt door de spanning ff iets wat er niet goed uitkomt, en hij heeft meteen afgedaan. Spijkers op laag water zoeken....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:28 schreef BVO het volgende:
[..]
De 4 leuke meisjes in het filmpje zeiden het ook al....
Als Boris niet wint komt het gewoon door z'n houding.
Boris, verloor isquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:34 schreef Tania18 het volgende:
Wat rijmt er op Boris?
Heeft geen zin, als iemand eenmaal heeft besloten een hekel te hebben aan iemand anders, zullen ze altijd alleen maar negatieve dingen zienquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:36 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Er is niets mis met Boris' houding. Kijk maar naar de interviews van afgelopen week. Hij was leuk, aardig en verlegen.
Nee, dat is hem toch ook niet helemaalquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Boris, verloor is
Rod Stewardquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:31 schreef Timmai het volgende:
het duet schijnt:
[..]
te zijn
Check.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:39 schreef Tania18 het volgende:
Is dat die van It takes two baby, me and you, it takes two. Die?
rijmt welquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, dat is hem toch ook niet helemaal
Tina:quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:39 schreef Tania18 het volgende:
Is dat die van It takes two baby, me and you, it takes two. Die?
Daar hou ik je aan!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:42 schreef JohnDDD het volgende:
BOOORIIISSSS
als Maud wint
dan kijk ik noooit meer![]()
Rustig maar, ik ga er wel even met mijn mond onder hangen!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:43 schreef Els_saai het volgende:
Ik heb al diaree van de spanning.
Dan ben je niet de enigequote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:42 schreef JohnDDD het volgende:
BOOORIIISSSS
als Maud wint
dan kijk ik noooit meer![]()
ben ik ookquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja die ja!
Wat ben je behulpzaam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |