Mee eens. Al is het wel makkelijk om er standaard wit overhemd bij te hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:04 schreef MadGuy het volgende:
Pasteltinten staan het beste naar mijn mening. Te knallerig is inderdaad niets voor mij nee!
Zwart overhemd is zeer sexyquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:31 schreef MadGuy het volgende:
Uiteraard. Ik wil er ook een zwart overhemd bij, voor de überchique gelegenheden. En dan wat zomerse pastel overhemden, een blauwe, enzovoorts. Ter afwisseling.
idd!quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Zwart overhemd is zeer sexy.
TrenTs is net onder steen uitgekropen??quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:33 schreef TrenTs het volgende:
Niet rose. Tenzij je graag met een boy naar huis komt.
Of zwart overhemd met witte boordquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:05 schreef DarkElf het volgende:
zwart overhemd onder zwart pak kan heel goed echter moet je heel erg goed op de kleur letten aangezien zwart ook een blauwige of een paarsige soms zelfs bruinige gloed kan hebben en dan staat het bij een echt diepzwart pak weer niet m.i.
Helemaal mee eens, maargoed, ik ben dan ook absoluut niet modegevoelig.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:49 schreef Solitarias het volgende:
@TS: ik zal je verlichten:
Kwa knoopjes is het simpel:het onderste knoopje gebruik je nooit, dat zit er puur voor de sier.
Bij 3knoops: begin bij het middelste. Hier kan, afhankelijk vd formailiteit vd gelegenheid, het bovijnste knoopje ook bij gesloten worden. Als je gaat zitten: alle knoopjes los uiteraard.
Bij 2knoops is de keuze nu dus ook duidelijk.....
Kwa kleur vh shirt: less is more, dus gewoon immer neutraal wit, no statement
Vermijd lichtblauw, da's voor ICTers
Als je een shirt koopt: let op een paar dingen icm het pak:
- De manchettten komen ongeveer 2 cm onder de mouwen vh jasje uit (leg je arm langs je lichaam). Manchet vh shirt komt net tot aan de muis vj hand. De mouw vh jasje is dus 2 cm korter. (helaas slaagt 95% vd mannelijke pakdragers hier niet in)
- Let op de harmonie tussen de kraag vh shirt en de kraag vh jasje. Als regel kan gelden: breedte vd kraag vh shirt is IETS smaller dan die vh jasje.
Ik ben onder de indrukquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:20 schreef SEX het volgende:
Tips van SEXOnderste knoopje altijd open laten. Lichtroze overhemd is tegenwoordig erg hip. Draag een sjaaltje van dunne stof als je steelo wilt maken. (Gucci)
Tip 1 klopt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:20 schreef SEX het volgende:
Tips van SEXOnderste knoopje altijd open laten. Lichtroze overhemd is tegenwoordig erg hip. Draag een sjaaltje van dunne stof als je steelo wilt maken. (Gucci)
Anderhalve centimeter, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:49 schreef Solitarias het volgende:
- De manchettten komen ongeveer 2 cm onder de mouwen vh jasje uit (leg je arm langs je lichaam). Manchet vh shirt komt net tot aan de muis vj hand. De mouw vh jasje is dus 2 cm korter. (helaas slaagt 95% vd mannelijke pakdragers hier niet in)
Ik ben van jou onder de indruk dat je zo'n grote mond hebt gekregen terwijl je een klein thais meisjequote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:22 schreef schatje het volgende:
Ik ben onder de indruk![]()
.
SEX.. als je wat te zeggen hebt.. graag in het moderatietopic of anders via andere elektronische wegen..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:40 schreef SEX het volgende:
[..]
Ik ben van jou onder de indruk dat je zo'n grote mond hebt gekregen terwijl je een klein thais meisje
bent. Als zogenaamde mode kenner zou je moeten weten wat ik bedoel. In plaats daarvan neem je
me in de maling, ga even lekker buiten spelen met je knikkers, of maak misbruik van je privileges
door een ban te geven met reden dat ik aan het flamen ben terwijl ik je alleen maar ergens op wijs.
]quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:46 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
sjaaltjes en dan met name linnen en zijden,
zijn superhip en trendy momenteel idd
Okee is goed.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:14 schreef Brennie het volgende:
SEX.. als je wat te zeggen hebt.. graag in het moderatietopic of anders via andere elektronische wegen..
In dit topic graag ontopic!
steeloquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:20 schreef SEX het volgende:
smack my bitch upquote:Op zondag 2 mei 2004 00:30 schreef Joran-Joran het volgende:
steelo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |