abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18792612
Ik heb pas een pak gekocht wat ik als een soort standaard pak voor feestjes enzo wil gebruiken. Lekker neutraal zwart pak met een lichte krijtstreep.

Ik wilde graag afwisselen met de overhemden. Wat voor kleur is nu echt leuk tegenwoordig? Mij lijkt lila wel aardig, maar die is haast nergens te krijgen...

En wat is de mode wat betreft de knoopjes van het jasje? Alle dicht, middelste alleen dicht? Wie verlicht mij?
  vrijdag 30 april 2004 @ 15:33:36 #2
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_18792738
Niet rose. Tenzij je graag met een boy naar huis komt.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 30 april 2004 @ 15:34:32 #3
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_18792747
oranje
En knopen is geloof ik de onderste open laten... maar hangt er ook vanaf hoe je het draagt en wat je aan het doen bent (zitten/staan/lopen dus )
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_18793080
Staan dus, als ik zit doe ik hem wel helemaal open, is makkelijker lijkt me!

Roze kan leuk staan hoor. Mijn broertje heeft dat, maar ik wil dan eigenlijk wel een andere kleur.
  vrijdag 30 april 2004 @ 16:23:40 #5
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_18793349
Open is makkelijker denk ik, staat denk ik ook meestal wel leuker. Qua kleur, tsja, je kan eigenlijk alles wel erbij doen. Wit is dan de minst originele, maar wel de meest chique, dus dat is geheel afhankelijk van de situatie wat je kiest. Egale kleuren (dus geen hawai overhemd ) zou ik wel aanraden
pi_18793502
hé bah, lila. doe gewoon iets neutraals, denk ik dan
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_18793723
roze is de mode
maar wit is natuurlijk gewoon stijlvol
Damn! We're in a tight spot!
pi_18794124
Bij een drieknoopspak: sometimes/always/never, voor het gebruiken van de knopen (van boven naar beneden that is).

Wat is er trouwens mis met roze overhemden?
Never try to outstubborn a cat.
pi_18796290
Vraag ik me ook af. Roze is cool. Ik wil juist met de overhemden een beetje kleur erin brengen. Wit is wat dat betreft inderdaad te gewoontjes. Geen wit dus.

Bedankt voor de tips over de knoopjes!
pi_18796987
kijk gewoon naar wat voor kleuren je mooi staan.(huidskleur, haarkleur)....... bij de een staan pasteltinten mooi en bij de ander bruintinten, rose of paars...., gewoon uitproberen.
Je gaat natuurlijk geen oranje blouse kopen als het je gezicht bijv. fletser, vlekkeriger maakt.
pi_18797098
Pasteltinten staan het beste naar mijn mening. Te knallerig is inderdaad niets voor mij nee!
pi_18797508
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 20:04 schreef MadGuy het volgende:
Pasteltinten staan het beste naar mijn mening. Te knallerig is inderdaad niets voor mij nee!
Mee eens. Al is het wel makkelijk om er standaard wit overhemd bij te hebben.
pi_18797703
Uiteraard. Ik wil er ook een zwart overhemd bij, voor de überchique gelegenheden. En dan wat zomerse pastel overhemden, een blauwe, enzovoorts. Ter afwisseling.
pi_18797720
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 20:31 schreef MadGuy het volgende:
Uiteraard. Ik wil er ook een zwart overhemd bij, voor de überchique gelegenheden. En dan wat zomerse pastel overhemden, een blauwe, enzovoorts. Ter afwisseling.
Zwart overhemd is zeer sexy .
pi_18797949
Waarom denk je dat ik er zo eentje wil dan, schatje!
pi_18798278
misschien een (schuin) gestreept overhemd...staat bijzonder vlot, en je kan het goed dragen zonder dat je een stropdas om hoeft te doen.
pi_18798835
Bedankt voor de tip, maar dat vloekt te ernstig met de krijtstreep ben ik bang. Hoe licht die ook moge zijn.
pi_18800336
Lichtblauw, met een passende stropdas heb ik
En bovendien past wit met een mooie Rode stropdas nog wel goed bij het pak

Mijn combinatie:

pi_18800513
Staat wel leuk ja! Ik denk ook uiteindelijk dat het zoiets wordt. Het is een informeel lente feestje, dus ik denk dat ik de stropdas even achterwege laat.
  vrijdag 30 april 2004 @ 22:48:56 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_18800621
wat meer gewaagde/aparte voorbeelden:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_18800663
Die bovenste heeft wel wat zomers en kan best, maar meer onder een wit of lichtbruin pak denk ik. Die tweede is niets voor mij denk ik. Toch bedankt!
pi_18800712
wit, lichtblauw, lila, roze, gelig, rood, lime, zwart... ga zo maar door.
mooie dikke stropdassen erbij, niet van die dunne knoopjes erin...

in de zomer bovenste knoopjes iets open, geen strop.

in de winter kun je er hele dunne coltruitjes onder dragen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 30 april 2004 @ 22:55:16 #23
3185 Adelante
To let it go now
pi_18800786
de eerste was meer vanwege het niet standaard boordje, gestreept onder
een krijtstreep lijkt me een beetje te veel van het goede
de tweede heeft iets indiaas wel, en dat vind ik dan meer 's zomers
hoewel ik het zelf niet snel zou kopen. mocht ik eens wat anders willen
dan kan dat beter via een neutraal overhemd maar dan met
"vreemde" stropdas.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_18801289
Ja dat boordje viel me ook al op en sprak me ook wel redelijk aan inderdaad. je post was begrepen Adelante!

De kleuren van Dark Elf spreken me ook weer aan, en het stropdassen verhaal ook. Ik ga nu nog voor los, vanwege het eerder genoemde lentefeest.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 11:01:48 #25
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_18806867
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 20:32 schreef schatje het volgende:

[..]

Zwart overhemd is zeer sexy .
idd!
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')