Net zo illegaal als de straatraces van het lagere volkquote:Op vrijdag 30 april 2004 14:36 schreef NoComment het volgende:
Hmm das dus in mijlen![]()
Hoezo beetje aristocratisch vermaak![]()
Gebeurt wel vaker bij geperforeerde schijven, je kan beter schijven kopen die gegroefd zijn... Maar ja, misschien een standaard schijf op een AMG Mercedes ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:06 schreef yup het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker bij geperforeerde schijven, je kan beter schijven kopen die gegroefd zijn... Maar ja, misschien een standaard schijf op een AMG Mercedes ofzo?
Ja wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:17 schreef MewBie het volgende:
[..]dr kwam toen speciaal ene monteur overgevlogen om de schijven te vervangen
de laatste race is trouwens ook op dvd verkrijgbaar, zag ik laatst ergens
hele lange, zieke naam....quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:15 schreef dopa het volgende:
Doet een belletje rinkelen maar ik kan je geen url geven.....
5 mei vertrek, 4 mei 's avonds openings'feest'quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:51 schreef daNpy het volgende:
Het is 5 mei volgens de site.
Edit: onee er staat idd dat hij begint op 4 mei, maar in de intro staat 5 mei.
ik heb er zelfs een dvd vanquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:44 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil dol graag een keer naar de start gaan van de gumball
Een collega is er ooit eens bij geweest. En ik heb er foto,s van gezien. En dat is zo gaaf. Je kan het stom weg niet geloven
maar dan heb je ook wat:quote:The entry fee per vehicle based on two (2) persons in the vehicle is £8,000 GBP. Additional passengers and/or co-drivers pay a fee of £2,500 GBP per person.
er staat trouwens ook nog ergens dat er geloof ik maar 150 auto's mee mogen doen en dat de meest exclusieve het meeste kans maken.quote:The entry fee includes accommodation in the most amazing 5-star hotels each night, including the night of registration (Tuesday 4th May) throughout the week, until Monday 10th May. This includes all breakfasts, lunches and dinners, as well as several wild parties, and even VIP tickets to watch the Barcelona Grand Prix in the Gumball 3000 Grandstand. All drivers and co-drivers will share Deluxe double/twin rooms to accommodate two (2) people. If upgrades are requested to Royal Suites please contact the Gumball 3000 HQ after your entry has been accepted. Each hotel usually only has a small number of Royal Suites, and therefore such suites cannot be guaranteed due to the large number of Royalty participating
ahum.quote:The 2004 Gumball 3000 rally (the “Event) is NOT a race or a competition. You must NOT compete in any manner with other participants. You must NOT place any bets of any kind in relation to the Event. You must drive safely and with proper courtesy to all other participants and members of the public.
Ja en waar blijft diequote:Op vrijdag 30 april 2004 17:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb er zelfs een dvd van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |