Uitloggen is een keuze!quote:Op zondag 30 januari 2005 22:43 schreef machiavezistme het volgende:
-edit MUUS-
Voor als je het niet helemaal snapt: Of draag iets bij of log uit. Denken dat iedereen ziek is moet je zelf weten zolang je het maar voor je houdt. Simpel toch?
Psst: Stichting Brein.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:03 schreef Enyalius het volgende:
heb die aflevering en nog een stuk of 30 anderen op mijn pc staan.nu even de 2 kijken van de nederlandse kastelen.
Ga jij ze maar es bellen, vraag of we er met een groepje mogen blijven.quote:Op zondag 30 januari 2005 19:58 schreef MUUS het volgende:
Jajajajajajajaaaaaaaaa!
Moet je wel even aangeven wanneer jij kunt, drukke meneer, want jij moet natuurlijk ook mee..
En toen bleef het heel lang stil...quote:Op maandag 31 januari 2005 13:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ga jij ze maar es bellen, vraag of we er met een groepje mogen blijven.
Ben ik dus ook benieuwd naar!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Billy_Mack het volgende:
doorwerth is een mooie plaatweet iemand of die uitzending nog ergens te 'krijgen' is?
Elk kasteel hoort een spook te hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
We hebben toevallig afgelopen zondag het kasteel bezocht. Ik had nog vrijkaartjes voor het daarin gevestigde museum dat overigens zéér de moeite waard is. Mooi excuus om dit topiceen keer te kicken.
Spoken hebben we helaas niet gezien.. Dat is wel balen, want een kasteel zonder minstens één spook is niet compleet.
Hoe bedoel je? Die spokenjagers hebben daar wel onderzoek gedaan, ja..quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Elk kasteel hoort een spook te hebben.
Misschien een rare vraag, is er een keer een met geweest waar er locaties onderzocht werden op geesten/spoken enz?
sorry type fout, ik bedoel een Fok Meet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Die spokenjagers hebben daar wel onderzoek gedaan, ja..
Volgens mij zijn die plannen wel vaak gemaakt maar nooit uitgevoerdquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
sorry type fout, ik bedoel een Fok Meet.
Zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die plannen wel vaak gemaakt maar nooit uitgevoerd
Ik heb het nooit eerder gedaan, ik wil het wel een proberen. Alleen ik heb het materiaal niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
We kunnen best eens een meet bij kasteel Doorwerth organiseren.. Zijn er hobbyspokenjagers onder ons?
Het lijkt me best leuk om een keer te doen, zoals in Most Haunted en Ghost Adventures enzoquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gedaan, ik wil het wel een proberen. Alleen ik heb het materiaal niet.
Lijkt me inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk om een keer te doen, zoals in Most Haunted en Ghost Adventures enzo
Zou je daar last van kunnen krijgen, ook als je heel nuchter in het leven staat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:22 schreef R0N1N het volgende:
Je moet het alleen niet kopen / er gaan wonen...
http://www.huffingtonpost(...)state_n_4158368.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |