abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20722068
Dank je, CherryLips. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 20 juli 2004 @ 12:33:11 #102
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_20740739
Heeft iemand ook enig bewijs dat dit geen Photoshop is?
  dinsdag 20 juli 2004 @ 13:11:26 #103
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20741513
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 12:33 schreef WalfredGeesink het volgende:
Heeft iemand ook enig bewijs dat dit geen Photoshop is?
Is dat tegenwoordig uberhaupt mogelijk? Er zijn wel verschillende bronnen nu. Check bv de geluidsband (en ja die kan ook nep zijn )
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_20741618
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 13:11 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Is dat tegenwoordig uberhaupt mogelijk? Er zijn wel verschillende bronnen nu. Check bv de geluidsband (en ja die kan ook nep zijn )
Maar Herne_the_Hunter heeft met iemand gesproken die bij de seance aanwezig was. Die persoon heeft ook dingen gezien en gehoord die niet te verklaren zijn.

Die persoon heeft dat echt zo beleefd.

Om bewijs vragen is trouwens wel weer een beetje heel erg jammer in een forum als Truth. Als we voor alles bewijs nodig hebben, kunnen we heel Truth wel opdoeken. .
Oi!
pi_20741795
Haha - de vragen om bewijs houdt Truth juist op de been; iedereen probeert z'n visie te geven over hoe een bepaald fenomeen kon ontstaan, kortom, om daarvoor een bewijs te leveren.

Het is heel gemakkelijk om te bewijzen dat iets met Photoshop gemaakt kan worden. Maar het is ook heel moeilijk om te constateren dat iets absoluut niet is gemanipuleerd (Denk maar aan de paar foto's op deze wereldbol die daadwerkelijk niet verklaard zijn)

* verwacht niet nog antwoord op z'n vraag (op de vorige pagina alweer) te krijgen
  dinsdag 20 juli 2004 @ 13:27:30 #106
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20741839
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 13:16 schreef MUUS het volgende:
Om bewijs vragen is trouwens wel weer een beetje heel erg jammer in een forum als Truth. Als we voor alles bewijs nodig hebben, kunnen we heel Truth wel opdoeken. .
Ik vroeg niet om bewijs hoor maar reageerde op iemand
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_20741886
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 13:25 schreef Bright het volgende:
Haha - de vragen om bewijs houdt Truth juist op de been; iedereen probeert z'n visie te geven over hoe een bepaald fenomeen kon ontstaan, kortom, om daarvoor een bewijs te leveren.
De vragen (en het doordrammen) om bewijs is alleen maar vermoeiend, omdat 'hard' bewijs bijna nooit gegeven kan worden.

In Truth gaat het in ontzettend veel gevallen om gevoel en daar kun je geen bewijs voor leveren.

Een foto zou kunnen, maar dat verklaart niet de dingen die iedereen die bij seance zag of voelde.
Oi!
pi_20741903
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 13:27 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik vroeg niet om bewijs hoor maar reageerde op iemand
Weet ik, die zin was ook in het algemeen bedoeld. .
Oi!
  dinsdag 20 juli 2004 @ 14:00:20 #109
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_20742511
Ik mag toch wel kritisch blijven?
pi_20742646
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 14:00 schreef WalfredGeesink het volgende:
Ik mag toch wel kritisch blijven?
In dit soort topics zeker wel! . De vraag is immers wat wij ervan denken.

Zolang het maar niet meteen naar het uiterste doorslaat. (mening opdringen, overal meteen om bewijs brullen, vragen of de TS pillen heeft geslikt, doordrammen etc etc).
Oi!
pi_21327134
Het wordt ook vermeld op de ghoststudy website:
http://ghoststudy.com/monthly/aug04/castle.htm
Tap tap tap
pi_22302731
In de UK is op tv zender LivingTV een populair programma dat Most Haunted heet.
In dat programma verblijven een presentatrice samen met een medium, parapsycholoog, historicus en filmcrew en aanhang 24 uur op/in/rond plaatsen waar veel paranormale activiteit plaats schijnt te vinden.
Het programma heeft onlangs gefilmd in kasteel Doorwerth en dat is eergisteren (de 28ste sept dus) uitgezonden. Ik heb het nog niet gezien, maar ben het wel van Internet aan het plukken

Info van de Most Haunted website:
quote:
Kasteel Doorwerth , Doorwerth, Netherlands

Description:
Ancient castle located on the border of the Rhine. It was a centre of power, government, and administration of justice. In 1260 there was a wooden fortress on the site, which was destroyed by a warlord of the bishop of Utrecht. But 20 years later it had been rebuilt in stone, and was again besieged and plundered.

History:
In the early 15th century the North Wing was added, together with battlements and defence towers. During the latter half of the century, the big tower and parts of the South Wing were built.

During the 16th century there was another floor added to the East wing, the South Wing was extended, and the round tower with winding stairs connected all the floors of the extended castle. By around 1640 the castle reached its present shape.

Through its long history it was repeatedly besieged, burnt down, restored and left uninhabited for long periods of time. The most severe destruction happened during and after the Battle of Arnhem in September 1944. Almost 75 percent of the castle was destroyed and again renovation works started and were completed in 1983.

The castle was refurbished in 17th century style, and was officially opened as a museum by Queen Juliana in 1986.

Ghost ratings:
Among the ghosts that are said to exist on the castle ground are:

*the figure of what could possibly a father who cast off his daughter, and locked her up in one of the dungeons

*the misty apparition of one of the castellans, who killed his friend because he wanted his wife for his own

*the unhappy ghost of a servant, who stole silver and who apparently died of starvation

*the ghost of a witch-like woman, in a carriage pulled by headless horses

Spooky experiences:
A British paranormal psychologist who carried out his own investigation at the castle said he spotted two vapour-like mists

One woman claimed that while she was looking at a picture in the castle, she suddenly felt cold and very scared.

A former employee of the museum always felt unpleasant while working alone in the castle. He was convinced of hearing footsteps, although no-one else was present.
Ook zijn ze in kasteel Ammersoyen in Ammerzoden geweest. Dat wordt 5 oktober uitgezonden.

[ Bericht 1% gewijzigd door De_Schaduw op 30-09-2004 10:20:22 ]
pi_22312213
leuk, had dat kasteel nog keer gebeld maar ze wilden niets van mij weten, maar waar pluk je het van het internet als ik vragen mag
pi_22313550
Ik heb 'm binnengehaald d.m.v. het bittorrent systeem, maar heb 'm ook wel gesignaleerd met emule.
Ik mag volgens de Fok! regels helaas niet zeggen hoe en met welke zoekterm je moet zoeken, hoe het bestand heet, hoe groot de file is en wat de kwaliteit is.
  donderdag 30 september 2004 @ 22:16:00 #115
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22319090
Kun je me mailen
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:01:21 #116
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_22322028
mij ook
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_22323039
heb je em al gekeken? is et beetje moeite waard? Ik download nu ook 2 afleveringen maar zijn niet de goeie volges mij. Mail mij anders ook ff als je toch bezigt bent
pi_22324751
Nee, nog niet gezien. Ik ben druk bezig geweest. En ik moest net ook nog een mailtje tikken
Maar veel afleveringen zijn de moeite waard hoor. Al is het alleen al om medium Derek Acorah bezig te zien. Hij is een charismatisch man die op een geweldige uitbundige manier weet te vertellen wat ie doorkrijgt, voelt en zelfs met wie hij contact heeft. Inclusief voornamen en achternamen. En dus geen Char giswerk
Ik hoop dat ze het ook eens in Nederland gaan uitzenden. Misschien helpen de trips naar de 2 Nederlandse kastelen

Een overzicht van de afleveringen: http://www.tvtome.com/tvt(...)-22344/Most_Haunted/

[ Bericht 70% gewijzigd door De_Schaduw op 01-10-2004 06:16:16 ]
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:39:08 #119
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_22330157
Interessante foto, zeg!
Je ziet inderdaad duidelijk een persoon staan. Best eng... je zou mij 's nachts dat kasteel niet in krijgen. Hoewel... nieuwsgierigheid zou het wel eens van mijn angst kunnen gaan winnen in dit geval

-edit-
'Most Haunted', wat komt die titel me bekend voor... 'k Weet alleen niet meer precies waarvan.
(Un)masking for the greater good.
pi_22330512
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 13:39 schreef Natalie het volgende:
'Most Haunted', wat komt die titel me bekend voor... 'k Weet alleen niet meer precies waarvan.
Het stond in het nieuwsbericht op de frontpage (http://nieuws.fok.nl/nieuws/41109) dat Most Haunted onderzoek zou gaan doen. Er staat daar dat het een BBC programma is, maar dat klopt dus niet.
pi_22334958
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 06:04 schreef De_Schaduw het volgende:
Nee, nog niet gezien. Ik ben druk bezig geweest. En ik moest net ook nog een mailtje tikken
Maar veel afleveringen zijn de moeite waard hoor. Al is het alleen al om medium Derek Acorah bezig te zien. Hij is een charismatisch man die op een geweldige uitbundige manier weet te vertellen wat ie doorkrijgt, voelt en zelfs met wie hij contact heeft. Inclusief voornamen en achternamen. En dus geen Char giswerk
Ik hoop dat ze het ook eens in Nederland gaan uitzenden. Misschien helpen de trips naar de 2 Nederlandse kastelen

Een overzicht van de afleveringen: http://www.tvtome.com/tvt(...)-22344/Most_Haunted/
haha heb nu die 2 afleveringen gekeken, en de eerste de beste vraag die in me opkwam was toen ik die Acorah zag

Waarom verdient deze man geld met het zien van dingen die er niet zijn, en waarom zit de rest die dat kan ergens wegggestopt in een gekkenhuis?
Volges mij manipuleert hij die mensen zodanig dat ze ook echt gaan denken dat er iets is, omdat hij heel overtuigend overkomt gaan mensen het een stuk sneller geloven. Ik heb in beide afleveringen geen duidelijke aanwijzingen gehad dat er ook dergelijk iets was dan een hoop praatjes.
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 10:40:06 #122
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_22347579
De_Schaduw.. kan je me ook ff mailen?? wil die aflevering ook wel zien!
iemand anders mag me ook mailen..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 3 oktober 2004 @ 12:44:32 #123
40875 Zaluki
His Contractor
pi_22370541
Ik vind dit erg interresant allemaal, zou ook graag een linkje door gemaild willen krijgen over die afleveringen.
Wetenschappelijk nog niet bewezen.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 21:52:10 #124
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_22476795
Wie weet zit er wel meer in Kingdom hospital.
Wie weet is die verschijning wel paul en dat kleine dingetje tussen de schilderijen mary.
Dan zal die vage lichtinval boven de deur (hoornachtige dingen) een vage weerspiegeling zijn van Mantubis.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 16:25:42 #125
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_22492444
Ik heb heir dus nu ook al verschillende afleveringen van gezien en vind ze egt heel erg interessant.
Voro alle geinteresseerden probeer omde afleverignen over The GreenHouse Brewery en Kinnitty Castle te zien die zijn super freaky.

Heeft iemand een link voor de Kasteel Doorwerth en Ammerooyse ofso voor mij? deze afleveringen wil ik egt heel graag zien

bvd alvast
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')