quote:In 1e instantie dacht ik eigenlijk "die zijn gek" maar als je uitgaat van de denkwijze van echte nudisten denk ik dat dit helemaal niet zo'n raar idee is, op kantoren is het meestal toch aangenaam vertoeven qua temperatuur , binnenshuis lopen nudisten ook meestal naakt dus waarom niet een werksituatie creeren waar dit ook mogelijk is.
Naakt in de telefooncentraleDoor Hanneke de Jonge
Rotterdam - Lekker naakt. Niet thuis of op het strand, nee, gewoonop het werk. Binnenkort wordt deze `nudistendroom' werkelijkheid. Tenminste, als het aan Au Nature Telesales ligt. Het bedrijf zoekt 20 mensen die als telefonist bloot aan de slag willen.
Telesales vindt dat het tijd wordt dat nudisten in Nederland de mogelijkheid krijgen naakt hun werk te doen. Het is als telefoniste namelijk `helemaal niet belangrijk hoe je eruit ziet'. ,,Ik moest ook om, hoor. Ik huppel nu ook niet elke dag in mijn blote piemel door kantoor'', bekent Robert Sligter, een van de initiatiefnemers. ,,We vinden dat iedereen zich prettig en vrij moet voelen. Of het werk eronder te lijden krijgt? Nee, absoluut niet. We willen hier geen stelletje naaktlopers met seksuele aspiraties. Het gaat niet om de erotiek maar puur om het op je gemak voelen.'' Een groot Nederlands callcenter kwam op het idee van naakt achter de knoppen van de telefooncentrale, maar wil zijn naam nog niet bekendmaken `om de klanten niet af te schrikken'. Het bedrijf kampt met een personeelsprobleem en probeert een `nieuwe bron' aan te boren. Advertenties moeten mensen voor een `naakte baan' interesseren. Klanten worden gezocht in de gerelateerde branches als sauna's en vakantieparken. ,,Solliciteren doen we `gewoon gekleed', want de mensen worden niet op uiterlijk gekeurd. Het doet er niet toe of iemand zwaargeschapen is of niet.''Vanaf begin oktober verwacht Telesales zijn eerste diensten aan te bieden in Rotterdam. Ook Amsterdam staat op het verlanglijstje van het bedrijf. Met de hygiëne zit het wel snor. Sligter: ,,We hebben kleedruimten en we hebben een stoelenfabrikant gevonden die geplastificeerde hoesjes levert. Bij de dagelijkse schoonmaakbeurt is het een kleine moeite die even af te nemen.''
Leuk idee
Voor mij is het niets, maar het initiatief vind ik op zich heel leuk. ik sta er dan ook volledig achter.
quote:Bijkomend voordeel is dat je personeel met een bepaalde levensinstelling in huis haalt.
Op zaterdag 04 augustus 2001 10:47 schreef Loedertje het volgende:[..]
In 1e instantie dacht ik eigenlijk "die zijn gek" maar als je uitgaat van de denkwijze van echte nudisten denk ik dat dit helemaal niet zo'n raar idee is,
Bijkomend nadeel is dat er ook geile types op af kunnen komen
quote:waarom is de mens verloren als je naakt rond lopen??
Op zaterdag 04 augustus 2001 11:05 schreef the_undertaker het volgende:
achja waarom niet... de mens tegenwoordig is toch al verloren... het wordt steeds gekker zeg
ik vind het wel een goed idee het is echt niet uit houden zo warm is het hier.... (niet dat ik meteen naakt zou rond rennen)
quote:Volgens mij kun je dan nog beter een dun hemdje en een dunne onderbroek aanhebben, dan dat je naakt op een plasticstoeltje gaat zitten plakken.
Op zaterdag 04 augustus 2001 11:12 schreef appelsientje het volgende:ik vind het wel een goed idee
het is echt niet uit houden zo warm is het hier.... (
quote:"de mens tegenwoordig is toch al verloren
Op zaterdag 04 augustus 2001 11:05 schreef the_undertaker het volgende:
achja waarom niet... de mens tegenwoordig is toch al verloren... het wordt steeds gekker zeg
Uhmz, denk jij dat de mensen eeuwen geleden ontstaan zijn met kleding aan en niet gingen werken als zij geen kledij hadden
Of bedoel je dat de mensen al verloren waren toen zij ontstonden
quote:* Eightball sluit zijn ogen en 'kijkt' eens rond op kantoor....
Op zaterdag 04 augustus 2001 10:47 schreef Loedertje het volgende:
Leuk idee
Aaarrrchhhh!
Broek aan!! Allemaal!!
Pfew.... bedankt..
schoonheidscommissie?
quote:Dat is toch juist een voordeel
Op zaterdag 04 augustus 2001 11:09 schreef R@b het volgende:[..]
Bijkomend nadeel is dat er ook geile types op af kunnen komen
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 12:53 schreef otaku-san het volgende:
* otaku-san vraagt zich af hoe de sollicitatie procedure gaat![]()
schoonheidscommissie?
quote:
Solliciteren doen we `gewoon gekleed', want de mensen worden niet op uiterlijk gekeurd. Het doet er niet toe of iemand zwaargeschapen is of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |