abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2001 @ 10:47:35 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1330279
quote:
Naakt in de telefooncentrale

Door Hanneke de Jonge

Rotterdam - Lekker naakt. Niet thuis of op het strand, nee, gewoonop het werk. Binnenkort wordt deze `nudistendroom' werkelijkheid. Tenminste, als het aan Au Nature Telesales ligt. Het bedrijf zoekt 20 mensen die als telefonist bloot aan de slag willen.

Telesales vindt dat het tijd wordt dat nudisten in Nederland de mogelijkheid krijgen naakt hun werk te doen. Het is als telefoniste namelijk `helemaal niet belangrijk hoe je eruit ziet'. ,,Ik moest ook om, hoor. Ik huppel nu ook niet elke dag in mijn blote piemel door kantoor'', bekent Robert Sligter, een van de initiatiefnemers. ,,We vinden dat iedereen zich prettig en vrij moet voelen. Of het werk eronder te lijden krijgt? Nee, absoluut niet. We willen hier geen stelletje naaktlopers met seksuele aspiraties. Het gaat niet om de erotiek maar puur om het op je gemak voelen.'' Een groot Nederlands callcenter kwam op het idee van naakt achter de knoppen van de telefooncentrale, maar wil zijn naam nog niet bekendmaken `om de klanten niet af te schrikken'. Het bedrijf kampt met een personeelsprobleem en probeert een `nieuwe bron' aan te boren. Advertenties moeten mensen voor een `naakte baan' interesseren. Klanten worden gezocht in de gerelateerde branches als sauna's en vakantieparken. ,,Solliciteren doen we `gewoon gekleed', want de mensen worden niet op uiterlijk gekeurd. Het doet er niet toe of iemand zwaargeschapen is of niet.''Vanaf begin oktober verwacht Telesales zijn eerste diensten aan te bieden in Rotterdam. Ook Amsterdam staat op het verlanglijstje van het bedrijf. Met de hygiëne zit het wel snor. Sligter: ,,We hebben kleedruimten en we hebben een stoelenfabrikant gevonden die geplastificeerde hoesjes levert. Bij de dagelijkse schoonmaakbeurt is het een kleine moeite die even af te nemen.''

In 1e instantie dacht ik eigenlijk "die zijn gek" maar als je uitgaat van de denkwijze van echte nudisten denk ik dat dit helemaal niet zo'n raar idee is, op kantoren is het meestal toch aangenaam vertoeven qua temperatuur , binnenshuis lopen nudisten ook meestal naakt dus waarom niet een werksituatie creeren waar dit ook mogelijk is.

Leuk idee

zaterdag 4 augustus 2001 @ 11:03:00 #2
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1330328
..................goh, daar was ik nou nooit op gekomen.

Voor mij is het niets, maar het initiatief vind ik op zich heel leuk. ik sta er dan ook volledig achter.

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_1330338
achja waarom niet... de mens tegenwoordig is toch al verloren... het wordt steeds gekker zeg
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1330350
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 10:47 schreef Loedertje het volgende:

[..]

In 1e instantie dacht ik eigenlijk "die zijn gek" maar als je uitgaat van de denkwijze van echte nudisten denk ik dat dit helemaal niet zo'n raar idee is,

Bijkomend voordeel is dat je personeel met een bepaalde levensinstelling in huis haalt.

Bijkomend nadeel is dat er ook geile types op af kunnen komen

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 11:12:36 #5
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1330360
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 11:05 schreef the_undertaker het volgende:
achja waarom niet... de mens tegenwoordig is toch al verloren... het wordt steeds gekker zeg
waarom is de mens verloren als je naakt rond lopen??

ik vind het wel een goed idee het is echt niet uit houden zo warm is het hier.... (niet dat ik meteen naakt zou rond rennen)

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_1330379
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 11:12 schreef appelsientje het volgende:

ik vind het wel een goed idee het is echt niet uit houden zo warm is het hier.... (

Volgens mij kun je dan nog beter een dun hemdje en een dunne onderbroek aanhebben, dan dat je naakt op een plasticstoeltje gaat zitten plakken.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1330388
straks krijgen we nog de 'even afleiding van het werk' cursus waar je leert hoe je het best tegen een plant kan lopen ouwehoeren.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2001 @ 11:26:48 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1330418
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 11:05 schreef the_undertaker het volgende:
"de mens tegenwoordig is toch al verloren "

Uhmz, denk jij dat de mensen eeuwen geleden ontstaan zijn met kleding aan en niet gingen werken als zij geen kledij hadden

Of bedoel je dat de mensen al verloren waren toen zij ontstonden

pi_1330499
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 10:47 schreef Loedertje het volgende:
Leuk idee
* Eightball sluit zijn ogen en 'kijkt' eens rond op kantoor....

Aaarrrchhhh!

Broek aan!! Allemaal!!

Pfew.... bedankt..

† In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2001 @ 12:53:08 #10
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_1330744
* otaku-san vraagt zich af hoe de sollicitatie procedure gaat

schoonheidscommissie?

The future is after you
pi_1330770
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 11:09 schreef R@b het volgende:

[..]
Bijkomend nadeel is dat er ook geile types op af kunnen komen

Dat is toch juist een voordeel
  zaterdag 4 augustus 2001 @ 13:10:57 #12
3542 Gia
User under construction
pi_1330789
Heb je meteen ook geen gezeik met de 'dresscode', of zijn hoofddoekjes wel toegestaan?
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2001 @ 13:30:16 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1330844
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2001 12:53 schreef otaku-san het volgende:
* otaku-san vraagt zich af hoe de sollicitatie procedure gaat

schoonheidscommissie?

quote:
Solliciteren doen we `gewoon gekleed', want de mensen worden niet op uiterlijk gekeurd. Het doet er niet toe of iemand zwaargeschapen is of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')