dat direct printen vind ik een beetje nutteloos....quote:Op maandag 14 juni 2004 23:40 schreef AirRaid het volgende:
die camera van Canon waarmee je direct kan printen lijkt me wel een leuk dingetje
je kan ze toch altijd op je pc nog naar zwartwit overzetten?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:27 schreef Tha_T het volgende:
Nou ik wil/ga dus de Sony Cybershot DSC-P93 kopen (oftewel de 5.1-variant) maar nou wil ik een ding weten. Kan die ook zwart-wit foto's maken?
het is tegenwoordig konica-minolta, dat je het even weetquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga voor de Konica Z1, of de Z2 (ligt een beetje aan mijn budget volgende week)
Mwa, of je goed zit? 'Camera' is geen camcorder. Maar een camcorder die op een SD-kaart opneemt? Wat verwacht je dan, 10 minuten film en dan kaartje verwisselen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:18 schreef yanggie het volgende:
Ik heb even een vraagje over digitale camcorders. Ik weet niet of dit wel de goeie topic is maar ik waag er maar op. Ook moet ik er bij zeggen dat ik er niet veel verstand van heb. Ik zoek een (goeie) digitale camcorder van rond de 500 a 600 euro. Het liefste dat hij opneemt met een SD-schijfje en niet met een HI8 tape. Ook moet er een apart uitklapbaar scherm bij zitten zeg maar. Tegenwoordig zit dat bijna op elk camcorder volgens mij. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Zoals ik het al zei. ik heb hier niet zo veel verstand van dus ik verwacht helemaal niks. maar goed, ik heb mijn antwoord al ergens anders gevonden toch bedanktquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:05 schreef Bright het volgende:
[..]
Mwa, of je goed zit? 'Camera' is geen camcorder. Maar een camcorder die op een SD-kaart opneemt? Wat verwacht je dan, 10 minuten film en dan kaartje verwisselen?
Bedoel je misschien DV-tape? Je kunt een digitaal toestelletje kopen dat op (mini)DVD opneemt (wel wat duurder) of op DV of op Digital8, maar (alleen) op SD? Nooit van gehoord.
mja... handleiding, en garantie.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maakt het uit welke versie je koopt?
[qoute]en de kosten ongeveer zijn[/quote]quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:39 schreef T1andonly het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens weten of een Canon Powershot a60 een goede koop is.
Het spreekt me vooral aan omdat het goedkoop is eigelijk, ik heb niet het geld, maar ik hoef ook geen heel erg luxe camera.
Ik wil gewoon af en toe een foto maken en op vakantie dan iets meer.
Is die handbaar genoeg om mee te nemen met uitgaan?
Verder wil ik ff de grootste nadelen wel graag weten eigelijk en of jullie het een goed(kope) goede koop vinden...
dan moet je wel eerst weten welk merk camera dat is....quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:35 schreef AirRaid het volgende:
ik heb me dus vorig jaar zo een camcorder bij de aldi gekocht maar nu ben ik op zoek naar een baterij, zodat ik langer kan filmen en jiet om de haverklap de baterij uit de camera moet halen als ik hem meeneem
weet iemand waar je die kan bestellen via medion in nederland is gaat het momenteel niet, ze hebben er daar geen meer
medionquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:12 schreef capibar het volgende:
[..]
dan moet je wel eerst weten welk merk camera dat is....
ik weet eigenlijk niet welke soort accu's daar in gaan, staat er niks op?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:23 schreef AirRaid het volgende:
[..]
medion
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:23 schreef AirRaid het volgende:
[..]
medion
Ja het is een goede koop.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:39 schreef T1andonly het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens weten of een Canon Powershot a60 een goede koop is.
Het spreekt me vooral aan omdat het goedkoop is eigelijk, ik heb niet het geld, maar ik hoef ook geen heel erg luxe camera.
Ik wil gewoon af en toe een foto maken en op vakantie dan iets meer.
Is die handbaar genoeg om mee te nemen met uitgaan?
Verder wil ik ff de grootste nadelen wel graag weten eigelijk en of jullie het een goed(kope) goede koop vinden...
Als ik me niet vergis zijn Medion camera's vekapte Samsung modellen, probeer het daar eens..quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:53 schreef capibar het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet welke soort accu's daar in gaan, staat er niks op?
anders kan hij ook even op ebay ofzo zoeken...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:09 schreef KingB het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zijn Medion camera's vekapte Samsung modellen, probeer het daar eens..
Anders kun je eens bij de Handyman kijken, die hebben meestal behoorlijk veel verschillende accu's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |