Nou, econometrie is zelf een redelijke pittige studie. Maar er zijn sowieso weinig studies die eisen dat je 9 tot 5 bezig ben.quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:28 schreef Renk0 het volgende:
econometrie:
-goede job met goed salaris
-niet iedere dag van 9 tot 5
is dat weinig inspanning? ik dacht dat rechten de hele dag wetboeken leren en toepassen betekende. Bovendien weet ik niet zeker of er over 20 jaar nog behoefte is aan mensen die het Nederlandse wetboek van 2004 uit hun hoofd kennen... De wereld is snel aan het veranderen en aan een studie rechten heb ik alleen wat in het huidige rechtsysteem met de huidige wetten... misschien komt er over een paar jaar wel een internationaal recht systeem met internationale wetten... sta je daar met je master in nederlandse regelgeving.quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:09 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Nou, econometrie is zelf een redelijke pittige studie. Maar er zijn sowieso weinig studies die eisen dat je 9 tot 5 bezig ben.
Aangezien topicstarter zegt zo min mogelijk inspanning, zeg ik rechten.
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2004 13:24 schreef jeroenisblij het volgende:
ik dacht dat rechten de hele dag wetboeken leren
Onder meer.quote:en toepassen betekende.
Een jurist wordt geacht zich zelfstandig te kunnen bijscholen.quote:daar met je master in nederlandse regelgeving.
Goh... willen we dat niet allemaal!quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:09 schreef jeroenisblij het volgende:
Ik wil een universitaire studie:
-waar ik wat aan heb. Dus waar veel vraag naar is zodat ik dus redelijk zeker ben van een goede job en een goed salaris.
-die zo min mogelijk inspanning vereist. zodat wanneer het studeren zelf saai wordt ik in ieder geval genoeg tijd over houd om daarnaast een fatsoenlijk studentenleven te hebben.
kan hij misschien beter bedrijfskunde gaan doen...makkelijkerquote:Op vrijdag 30 april 2004 13:27 schreef Xtreem het volgende:
rechten is gruwelijk veel lezen...
mijn suggestie:
bedrijfseconomie
Dat doe ik....quote:Op zondag 6 juni 2004 00:00 schreef mooiegek het volgende:
[..]
kan hij misschien beter bedrijfskunde gaan doen...makkelijker
dat staat er toch helemaal niet?...het is gewoon makkelijker dan (bedrijfs)economie.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat doe ik....
En dat is echt niet per definitie makkelijk
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:38 schreef mooiegek het volgende:
[..]
dat staat er toch helemaal niet?...het is gewoon makkelijker dan (bedrijfs)economie.
Bedrijfseconomie is zo saaaaaiii ..quote:Op vrijdag 30 april 2004 13:27 schreef Xtreem het volgende:
rechten is gruwelijk veel lezen...
mijn suggestie:
bedrijfseconomie
verdien je lkkr als je bedrijfskunde hebt gedaan dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 00:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat doe ik....
En dat is echt niet per definitie makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |